Znajdź tanie loty do Palma de Mallorca

PMI

Znajdź tanie loty do Palma de Mallorca

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Palma de Mallorca

W obie strony
Ekonomiczna
Wichita (ICT)
Palma de Mallorca
pt. 22.10.
pt. 29.10.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

MarzecNajlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 7% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

GrudzieńNajpopularniejszy moment na lot ze średnio 16% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

811 zł(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

487 złlub mniej

Dobra oferta w jedną str.

77 złlub mniej

Kiedy rezerwować loty do Palma de Mallorca

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Palma de Mallorca

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Palma de Mallorca? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Palma de Mallorca za Z miasta Warszawa Modlin za 77 zł w jedną stronę 282 zł w obie, z Wrocławia – 273 zł w jedną stronę, 416 zł w obie, z Gdańska – 284 zł w jedną stronę, 422 zł w obie lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 1-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Wysoki sezon przypada na Styczeń, Listopad i Grudzień. Najtańszy miesiąc na podróż to Marzec.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Palma de Mallorca.
  • Na lotnisku w Palma de Mallorca dostępna jest usługa asysty dla osób z trudnościami w poruszaniu się. Asysta polega na pomocy w sprawnym przemieszczaniu się po poszczególnych częściach lotniska. Potrzebę skorzystania z asysty należy głosić 48 h przed odlotem. Osoby wymagające asysty po dotarciu na lotnisko spotykają się z asystentami w specjalnie wyznaczonych i oznakowanych punktach.
  • Lotnisko w Palma de Mallorca oferuje punkty wymiany walut, które operują kilkudziesięcioma walutami zarówno jeśli chodzi o sprzedaż, jak i kupno. Punkty wymiany walut zlokalizowane są w różnych częściach lotniska zarówno w strefie odlotów, jak i przylotów. Są one dobrze oznakowane i dotarcie do nich nie stanowi problemu.
  • Na lotnisku w Palma de Mallorca można skorzystać z oferty wielu sklepów różnych marek i sieci handlowych. Są to między innymi sklepy odzieżowe i obuwnicze, apteki, sklepy ze sprzętem elektronicznym, sklepy z książkami i prasą, sklepy spożywcze i sklepy bezcłowe. Większość z nich dostępnych jest w strefie odlotów po przekroczeniu bramek bezpieczeństwa.
  • W strefie przylotów na lotnisku w Palma de Mallorca dostępne są przedstawicielstwa biur podróży. Są to biura renomowanych marek na rynku turystyki. W biurach tych można zaczerpnąć informacji dotyczących pobytu w Palma de Mallorca i innych częściach wyspy, a także zarezerwować hotele i wycieczki turystyczne.

FAQ: rezerwowanie lotu do Palma de Mallorca

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów (Palma de Mallorca) w związku z COVID-19?

Ile kosztuje najtańszy lot do Palma de Mallorca?

Które linie lotnicze latają do Palma de Mallorca?

Jak daleko jest z lotniska Palma de Mallorca do centrum miasta Palma de Mallorca?

Jak nazywa się lotnisko miasta Palma de Mallorca?

Czy na lotnisku w Palma de Mallorca można wynająć samochód?

Czy na lotnisku w Palma de Mallorca dostępny jest szeroki wybór barów i restauracji?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Palma de Mallorca?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Palma de Mallorca?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Palma de Mallorca?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Palma de Mallorca?

Palma de Mallorca – Top linie

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

6,6
Wizz Air
Wynik na podstawie 1 586 opinii
6,8
Wejście na pokład
6,4
Komfort
7,6
Załoga
5,4
Rozrywka
5,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "I did not fly"

Minusy: "Girl at the bording desk got in an argument with an passenger and she could have managed it a lot better then that."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Not having a 3+ hours take off delay"

Plusy: "Smooth"
Minusy: "All was fine"

Plusy: "We had an eventless and safe flight and it was not too cold on the plane."
Minusy: "There was no paper towel in the toilet, the water for the tee was not warm enough to have tee. We have been told to have 10-20 min delay we arrived much later. And the intonation of the speaking stewardess was so annoying that you could not listen to it :( These are minor things but can change the customer experience."

Plusy: "I was at the gate. Before the door to enter the airplane. The Hungarian crew wasn’t telling me that they are closing the gate or going to close it. They completely ignore me and let me stand there and at the end I see the door close in front of me, 2 meter from me and they told me I mised flight."
Minusy: "I lost my money and I had to buy new flight with other company. Wizzair crew at budapest was very rude and didn’t take responsibility for the mistake they did. They could just say they are closing the door but nobody did. 2 meters from me and after I passed all security they ignored me completely."

Minusy: "Flight was late abolutnie 1 hour"

Minusy: "The seats are cramped and you have to pay for snacks and water"

Plusy: "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Minusy: "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."

Minusy: "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "I did not had a seat"
Minusy: "I did not had a seat"

Minusy: "It was hot and stuffy and dirty"

Minusy: "The flight was delayed for 40 min"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Minusy: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "Service, smiling and attention to details."
Minusy: "No kosher food."

Plusy: "All and all great value for the money"

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Minusy: "I went up to the check in desk 4 hours prior check since this was a connecting flight.I asked the employee when can I check in,she told me 1 and a half hour prior boarding,when I walked back the same person told me I have to pay 35 euros for not checking in online.I told her that I have been flying for about 20 years but I have never been charged for checking in at the airport and I also told her she should have told me when I asked her hours before.She just ignored me and gave me a shitty attitude at the Frankfurt airport.I was expecting a professional costumer service,like that I'm being used to by other airlines,but it was a total disappointment."

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "The price"
Minusy: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"

Minusy: "2 hrs late and we missed all our following connections as a result."

Plusy: "Staff was nice and felt bad for their company’s policy."
Minusy: "I was charged $45 US dollars to print my boarding pass!!! I’m used to only being able to check in 24 hours before my flight. I found out that I cannot print my boarding pass within 48 hours of my flight. I was monitarily RAPED and will be disputing these charges! Boo on you Wizz Air....aka f*ckwads."

Plusy: "i was able to use their app to download my boarding pass so didn't need to look for somewhere to print my boarding pass while abroad, boarding went well, flight was good and crew was good, seat was comfortable, so overall i was pleased with everything. Thank you for a good experience."
Minusy: "Everything was good"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Minusy: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "I asked for a cup of water for my child and they gave me a bottled water. Then they charged me 2.50 euros. Their credit card processing machine was not working properly, which was frustrating: the flight attendant got frustrated and had to come back again until she can process my payment."

Plusy: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Minusy: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "So many crying children"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Maybe the food selection and the price of it."
Minusy: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Minusy: "Very long queues at boating in Charleroi airport"

Minusy: "Nic"

Plusy: "Nothing amazing its opposite, ryanair.com its the worst airline in Europe or maybe on the world. EU parliament should closings this airlane"
Minusy: "no chance to be better, I think its all Passenger should expect only its will be worse"

Plusy: "The staff"

Minusy: "Nie było włączone ogrzewanie przez co było bardzo zimno."

Plusy: "We (a family of 5) were late for 5 minutes (literally) to the boarding ... Our flight was at 3.45 PM and were at the gate at 3.20 PM ... We were held up at the Passport Control by the Polish Border Guards at the Passport Control - their computer was down ... My wife cried, my kids cried and asked to be let in on the plane ... Nobody cared to help us ..."
Minusy: "for RyanAir to be more human and humane and caring ..."

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."

Minusy: "Nie wpuścili na pokład bo był błąd w nazwisku,"

Minusy: "I paid for travel insurance yet I still had to pay Ryanair 55euro for not being able to check in before my flight as checking in with momondo would not work!"

Plusy: "No"
Minusy: "This company Son unos malditos ladrones Me cago en la madre que los pario"

Plusy: "Checkin and security Quick passport control and luggage"
Minusy: "The plane was late, boarding process very slow, Lon wait to disembark"

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Plusy: "Sorry nic"
Minusy: "Wszytsko"

Plusy: "Wygodnie i komfortowo"

Minusy: "The announcements made by the main air steward were mostly unintelligible due to a very strong Spanish accent."

Minusy: "Great attractions and clean descending"

Plusy: "Nowy samolot"

Plusy: "Flight was quick"
Minusy: "The representative at check in almost charged us €100 for a checked bag we’d already paid for when we bought our tickets online. When I asked her “didn’t we already pay for this?” She checked her screen and just said “oh” and let us through."

Plusy: "nothing"
Minusy: "the worst traveling experience. as intl travelers could not download the wi-fi at their airport and they charged 40.00 per person for just the check in ticket... the customer service was the worst ever. very nasty employees"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"

Plusy: "Profesjonalizm załogi"

Plusy: "Trafilo mi się super wygodne miejsce w pierwszym rzędzie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"

Plusy: "Nothing late again dirty plane not allowed to bring alcohol on which is fair enough but they don’t mind selling you there own"
Minusy: "Everything was rubbish"

Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "The pilot and safety tannoy is not loud enough"

Minusy: "The app wasn’t working to check in. We arrived to the airport 1.5 hrs early only for them to tell us that there would be a $56 charge for not checking in 2 hours ahead of time. This is absurd. Almost as much as our ticket to Mallorca. Not okay. They were so rude to us and I dont trust that they will do this again to us. It’s a scam in my opinion. Definitely read all of the fine print or they will rip you off. Oh! And we paid for PRIORITY boarding. Psh"

Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"

Plusy: "Price and punctually."
Minusy: "As mentioned being separated by the “ random computer choice of seats. We were put rows apart both with empty seats either side of us, we fly lots and only Ryanair and Jet2 do this."

Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."

Minusy: "The seats are small and they don’t lay back even when I upgraded to priority. I had to ask for food and water and paid a lot. But mainly the flight was delayed over 2 hours before boarding and then another 45 min in the cramped plan:("

Minusy: "I had to book my own flight"

Plusy: "Lot nie był opóźniony, bardzo miła załoga oraz profesjonalizm usługi."
Minusy: "Na lotnisku w Krakowie trzeba było BARDZO długo czekać na walizki. Pociągi z lotniska w Krakowie na dworzec główny jezdzą co godzinę co jest niedopuszczalne. (Przez długi czas oczekiwania na walizki spóźniłem się na pociąg)"

Minusy: "Delayed , everything is nickel and dime"

Minusy: "For your fault i lost my Next flight to Valencia and nobody of your personal helped me to resolve my problem, when you are the responsables that i lost my flight."

Plusy: "It took off roughly on time"
Minusy: "Boarding was slow, checking in was annoying (just lots of steps to be done with lots of ppl who don’t travel often and less helpful staff), and the plane smelled odd."

Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"

Minusy: "80 euros for the flight - 55 euros for a check in fee...what a joke - how do u calculate that price? Over 53 countries visited and that's the first flight I ever had to pay to check in - last flight with them"

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."

Plusy: "Profesjonalnie, lot przyjemny."
Minusy: "Ponad 2h opóźnienia przez które nie starczyło nam czasu na zwiedzenie Aten..."

Plusy: "Finding an affordable flight to allow the family to get away for a weeks holiday that would otherwise not be possible."
Minusy: "Having the family sitting separately on the flight as we were not able to afford to pay additional money to per book seats. But it was only a 2 hour flight so we coped. Think it would be a good idea if the airline didn’t just assume that because a child is 11 years old they are able to sit away from their parents. My son has additional needs and so although his chronological age is 12 years his developmental age is only 7/8 years so being sat away from his parents was very stressful for him. Maybe asking during booking if any of the party hav s additioonal needs would be a good idea."

Minusy: "It was delayed and no one told us any updates on the fligh. I almost l"

Minusy: "When check in took place we were kept in a dark,cold,wet & windy covered area for about 10/15 minutes before being allowed to board the plane. This is really unacceptable in this day & age."

Przeczytaj o liniach Wizz Air
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty do Palma de Mallorca

Linie lotnicze oferujące loty do Palma de Mallorca wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do Palma de Mallorca

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latającychctry do Palma de Mallorca

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających do Palma de Mallorca

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów do Palma de Mallorca

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Palma de Mallorca

Najnowsze oferty lotów w obie strony

08.11.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
10h 20min
WMI - PMI
10.11.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
6h 29min
PMI - WMI
08.11.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 15min
KRK - PMI
13.11.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
12h 20min
PMI - KRK
13.11.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
9h 30min
WMI - PMI
17.11.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
6h 29min
PMI - WMI
10.11.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
9h 55min
POZ - PMI
14.11.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
17h 55min
PMI - POZ
21.11.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
18h 05min
WMI - PMI
25.11.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 45min
PMI - WMI
22.11.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
10h 20min
WMI - PMI
26.11.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
8h 40min
PMI - WMI
15.11.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 15min
KTW - PMI
21.11.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 45min
PMI - KTW
20.11.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
17h 55min
WMI - PMI
25.11.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
5h 45min
PMI - WMI
03.11.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
13h 50min
GDN - PMI
07.11.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
18h 30min
PMI - GDN
27.11.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
6h 15min
KTW - PMI
28.11.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
6h 15min
PMI - KTW
10.11.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
29h 20min
KRK - PMI
14.11.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
26h 40min
PMI - KRK
20.11.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
9h 30min
WMI - PMI
25.11.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
5h 45min
PMI - WMI
17.11.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
13h 50min
GDN - PMI
21.11.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
25h 35min
PMI - GDN
12.11.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
20h 05min
KRK - PMI
14.11.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
18h 15min
PMI - KRK
12.11.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
22h 20min
KTW - PMI
14.11.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
24h 00min
PMI - KTW
08.11.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
10h 20min
WMI - PMI
11.11.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
12h 40min
PMI - WMI
29.12.
śr.
1 przesiadka
KLM
19h 05min
POZ - PMI
06.01.
czw.
1 przesiadka
KLM
27h 40min
PMI - POZ
13.11.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
6h 05min
KTW - PMI
20.11.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
13h 15min
PMI - KTW
12.11.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
22h 20min
KTW - PMI
14.11.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
24h 00min
PMI - KTW
22.11.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
14h 50min
WMI - PMI
26.11.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
8h 40min
PMI - WMI
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

17.11.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
26h 05min
KRK - PMI
27.10.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
24h 45min
KRK - PMI
09.11.
wt.
2 przesiadki
Wizz Air
25h 05min
KTW - PMI
26.11.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
20h 05min
KRK - PMI
26.10.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
22h 55min
KTW - PMI
26.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 10min
WMI - PMI
26.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 10min
WMI - PMI
27.10.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
22h 35min
KRK - PMI
28.10.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 55min
KRK - PMI
13.11.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
31h 25min
WAW - PMI
26.10.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
22h 55min
KTW - PMI
26.10.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
28h 45min
WMI - PMI
10.11.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
29h 20min
KRK - PMI
29.10.
pt.
1 przesiadka
Norwegian
14h 05min
WAW - PMI
26.10.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
28h 25min
WAW - PMI
26.10.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
27h 15min
KRK - PMI
11.01.
wt.
2 przesiadki
Wizz Air
26h 40min
GDN - PMI
03.11.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
29h 20min
KRK - PMI
26.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 10min
WMI - PMI
26.10.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
28h 25min
WAW - PMI
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów krajowych

10.11.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
1h 00min
VLC - PMI
17.11.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
0h 55min
PMI - VLC
20.11.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 30min
SVQ - PMI
22.11.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 35min
PMI - SVQ
17.11.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
1h 30min
AGP - PMI
20.11.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 30min
PMI - AGP
02.11.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 00min
VLC - PMI
04.11.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
0h 55min
PMI - VLC
18.11.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
1h 50min
SCQ - PMI
20.11.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
PMI - SCQ
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Kreator podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza