Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"
Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"
Minusy: "Lot opóźniony o 1h, zero informacji wcześniej na lotnisku, brak wyjaśnieniem i przeprosin ze strony Ryan Air"
Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."
Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."
Plusy: "No"
Minusy: "This company Son unos malditos ladrones Me cago en la madre que los pario"
Plusy: "Checkin and security Quick passport control and luggage"
Minusy: "The plane was late, boarding process very slow, Lon wait to disembark"
Plusy: "Comfortable flight"
Minusy: "Delayed, big queue to board plane"
Plusy: "On time"
Minusy: "Space"
Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."
Plusy: "Sorry nic"
Minusy: "Wszytsko"
Minusy: "Great attractions and clean descending"
Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"
Plusy: "Flight was quick"
Minusy: "The representative at check in almost charged us €100 for a checked bag we’d already paid for when we bought our tickets online. When I asked her “didn’t we already pay for this?” She checked her screen and just said “oh” and let us through."
Plusy: "nothing"
Minusy: "the worst traveling experience. as intl travelers could not download the wi-fi at their airport and they charged 40.00 per person for just the check in ticket... the customer service was the worst ever. very nasty employees"
Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"
Plusy: "Punktualnie i sprawnie, z wyjatkiem problemow z miejscem na bagaż na pokładzie."
Minusy: "Tłum ludzi z wykupionym priorytetem, przez co kolejka i czas oczekiwania rownie dlugi, oraz brak miejsca na bagaż na pokładzie."
Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"
Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"
Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."
Plusy: "Załoga Ok, sam lor bez zastrzeżeń."
Minusy: "Brak informacji czemu stoimy i nie odlatujemy planowo."
Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"
Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"
Plusy: "Nothing late again dirty plane not allowed to bring alcohol on which is fair enough but they don’t mind selling you there own"
Minusy: "Everything was rubbish"
Plusy: "Odprawa przebiegła bardzo sprawnie, żadnych większych opóźnień"
Minusy: "Strach ze ten lot mogl zostać odwolany"
Plusy: "The pilot and safety tannoy is not loud enough"
Minusy: "The app wasn’t working to check in. We arrived to the airport 1.5 hrs early only for them to tell us that there would be a $56 charge for not checking in 2 hours ahead of time. This is absurd. Almost as much as our ticket to Mallorca. Not okay. They were so rude to us and I dont trust that they will do this again to us. It’s a scam in my opinion. Definitely read all of the fine print or they will rip you off. Oh! And we paid for PRIORITY boarding. Psh"
Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"
Plusy: "Miła obsługa, przyjemny lot."
Minusy: "15 minut opóźnienia lądowania (opóźnienie nastąpiło już przy przygotowaniach do startu). Załoga bardzo szybko mówiła komunikaty w trakcie lotu przez co były trudne do zrozumienia."
Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."
Plusy: "Price and punctually."
Minusy: "As mentioned being separated by the “ random computer choice of seats. We were put rows apart both with empty seats either side of us, we fly lots and only Ryanair and Jet2 do this."
Minusy: "The seats are small and they don’t lay back even when I upgraded to priority. I had to ask for food and water and paid a lot. But mainly the flight was delayed over 2 hours before boarding and then another 45 min in the cramped plan:("
Minusy: "I had to book my own flight"
Plusy: "Lot nie był opóźniony, bardzo miła załoga oraz profesjonalizm usługi."
Minusy: "Na lotnisku w Krakowie trzeba było BARDZO długo czekać na walizki. Pociągi z lotniska w Krakowie na dworzec główny jezdzą co godzinę co jest niedopuszczalne. (Przez długi czas oczekiwania na walizki spóźniłem się na pociąg)"
Minusy: "Delayed , everything is nickel and dime"
Minusy: "For your fault i lost my Next flight to Valencia and nobody of your personal helped me to resolve my problem, when you are the responsables that i lost my flight."
Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."
Plusy: "It took off roughly on time"
Minusy: "Boarding was slow, checking in was annoying (just lots of steps to be done with lots of ppl who don’t travel often and less helpful staff), and the plane smelled odd."
Minusy: "80 euros for the flight - 55 euros for a check in fee...what a joke - how do u calculate that price? Over 53 countries visited and that's the first flight I ever had to pay to check in - last flight with them"
Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"
Plusy: "Wszystko było ok"
Plusy: "Finding an affordable flight to allow the family to get away for a weeks holiday that would otherwise not be possible."
Minusy: "Having the family sitting separately on the flight as we were not able to afford to pay additional money to per book seats. But it was only a 2 hour flight so we coped. Think it would be a good idea if the airline didn’t just assume that because a child is 11 years old they are able to sit away from their parents. My son has additional needs and so although his chronological age is 12 years his developmental age is only 7/8 years so being sat away from his parents was very stressful for him. Maybe asking during booking if any of the party hav s additioonal needs would be a good idea."
Minusy: "It was delayed and no one told us any updates on the fligh. I almost l"
Minusy: "When check in took place we were kept in a dark,cold,wet & windy covered area for about 10/15 minutes before being allowed to board the plane. This is really unacceptable in this day & age."
Plusy: "With Ryanair, you can only really like the price and the people. To be fair though, m the toilet was clean.."
Minusy: "Our flight was scheduled to depart at 7.30 am, but was still refueling after an earlier flight at that time. In a way it was lucky that it was late; if it had been in time, we would have been queueing on the Stansted tarmac in the rain. As it was, the rain had just stopped while we waited at the foot of the aircraft stairs. We actually took off 45 mins late. The new, additional-cost priority boarding is a joke: almost everyone was a "priority". Several passengers didn't understand the long "priority" queue, so joined it only to be turned away at check-in."
Minusy: "Brak przygotowania samolotu do lotu. Opóźnienie 1h"
Plusy: "Piękne widoki nad lotniskiem w palermo. Bardzo miły i komunikatywny pilot! Punktualnie i profesjonalnie"