Nie poleciałem bo samolot bie zaczekał na transfer 5 minut
Lufthansa sobie nie radzi
Obsługa miła i pomocna, jedzenie bardzo dobre.
Obsługa miła i pomocna, jedzenie bardzo dobre.
Plusy: "Ogólnie ok"
Minusy: "Boarding"
Plusy: "Obsługa"
Minusy: "Fatalnie na lotnisku we Frankfurcie. Korki, autobusy trąbiące na siebie, a w międzyczasie powiadomienia z aplikacji, że boarding się zaczął (i co mam uciec z autobusu i zdążyć?)"
Plusy: "Załoga na poziomie"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"
Plusy: "Dobre śniadanie i zaloga"
Minusy: "wygodniejsze fotele"
Plusy: "Miła załoga, niezłe jedzenie, różnorodność napojów"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"
Plusy: "Dobra i miła obsługa; niezłe jedzenie."
Minusy: "Wygodniejsze fotele"
Minusy: "Komfort siedzeń w klasie Premium Economy"
Plusy: "Wyjątkowo sprawny pilot - doleciał dużo przed czasem w naprawdę fajnym stylu"
Minusy: "Kontrola bagażowa w Poznaniu, komfort w samolocie"
Minusy: "Najpierw odwołano połączenie do Monachium, re-book na późniejszy lot, który był opóźniony. Spóźniłam się na samolot docelowy, zostałam przewieziona do hotelu, w którym na voucher miałam jedno danie obiadowe do wyboru i jeden napój. Hasło: LUFTHANSA."
Minusy: "Too small plane for business travelers - no carry allowed inside, yet all electronics have to be taken out. Lufthansa does not care about Senator status at all."
Minusy: "Flight was late due to inadequate staffing - one pilot was missing."
Minusy: "Opóźnienie lotu"
Plusy: "Staff were very friendly."
Plusy: "Obsługa i jedzenie"
Minusy: "Nic"
Plusy: "Everything was perfect ... pilots are so good and professional..!!)"
Plusy: "Punktualność i obsługa stewardess"
Plusy: "Punktualność punktualność obsługa stewardes"
Minusy: "Źle działające monitory"
Plusy: "Komfort lotu i bezpieczenstwo"
Minusy: "Food was completely tasteless - of very questionable quality"
Plusy: "Fast boarding, friendly crew"
Plusy: "Bardzo słaby lot w każdym aspekcie"
Minusy: "Oóźniony, zmieniony gate w Monachium,"
Plusy: "For airline food it was very good. Lots of offers for water & drinks."
Plusy: "food and service"
Minusy: "All good"
Plusy: "The polite stewards The food and drinks given for free."
Minusy: "Do not choose this Airline by any means."
Plusy: "Stressed out crew. No pillows."
Plusy: "I liked the crew personnel"
Minusy: "I didn't like food"
Plusy: "Nothing!!!!!!"
Minusy: "What was there to like?"
Plusy: "waited for us to get to gate"
Minusy: "Not so friendly crew"
Plusy: "Great service, food service nice"
Minusy: "SMALL seats! Many people did not fit into the seats!!"
Plusy: "on time."
Minusy: "was too congested"
Plusy: "Staff was very attentive and friendly."
Minusy: "Seating very cramped for a tall person. Tight squeeze!"
Plusy: "ample food and no $ to check baggage."
Minusy: "Seats were very uncomfortable"
Plusy: "Faster then any other airline. Supersonic jet ..."
Minusy: "The food was not good."
Plusy: "Shortness of flight from Genoa to Munich"
Minusy: "Layover following"
Plusy: "nothing very special but it was on time."
Minusy: "It was ok"
Plusy: "Thank you for the smooth flight"
Plusy: "The entertainment choices were excellent"
Lot spokojny. Załoga bardzo pomocna i miła.
W sumie to najsprawniej wykonany lot wizz
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Lot odwołany z powodu COVID
Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."
Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."
Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."
Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."
Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"
Plusy: "Start i lądowanie o czasie."
Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."
Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"
Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"
Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"
Plusy: "Service, smiling and attention to details."
Minusy: "No kosher food."
Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"
Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."
Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"
Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"
Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."
Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"
Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"
Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."
Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"
Plusy: "So many crying children"
Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"
Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"
Plusy: "Flight was on schedule"
Minusy: "No free drinking water"
Plusy: "Price and schedule. Going on time with no delays. Good value for money."
Minusy: "Very hard on baggage policy"
Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"
Minusy: "Не понравилась старшая стюардесса. На лице было написано, что она совершенно не рада видеть всех присутствующих."
Minusy: "czekanie na autobus a potem w autobusie, opóźniony lot itp"
Plusy: "fast"
Minusy: "hot on the plane"
Minusy: "6h delay. Overnight on closed airport"
Minusy: "Znów opóźniony wylot."
Plusy: "cheap, on time"
Minusy: "no reclining chairs, no free water"
Plusy: "cheap, on time"
Minusy: "no reclining chairs, no water free"
Minusy: "Lots of hidden charges."
Minusy: "lubię jak kapitan mówi więcej na temat lotu, Ogólnie to personel pokładowy sprawiał wrażenie bardzo zmęczonego."
Plusy: "Flight attendance service was great and smiley"
Minusy: "Nothing much"
Plusy: "Dzieki Bogu tylko 20 minut spoznienia"
Minusy: "Pomimo ze bylismy 2h przed czasem bo chcielismy zjesc na lotnisku i zrobic zakupy to nic nam sie nie udało bo 2,5 h spedzilismy w olbrzymiej kolrjce aby nadac bagaz. Nie dzislsl system, nie dzislaly tasmy i wsxystko bylo tragiczne. Bieglismy glodni do gate 17 aby nie spoznic sie na samolot. Obsluga lotniska w Budapeszcie fatalna. Co chwile kolejne kontrole fokumentow - nigdy w zyciu nie nadam juz dodatkowego bagazu do odprawy na WizzAir - masakra!!! Bede odprawiac sie tylko z podrecznym online... Obsluga samolotu jedynie byla siper mila i dzieki nim na pokladzie zapomnielismy o problemach na lotnisku."
Minusy: "I didn't eat No entertainment"
Plusy: "Everything"
Minusy: "Everything"
Plusy: "On time."
Minusy: "Nothing much."
Plusy: "Crew were average"
Minusy: "Everything was a disaster. Late and very uncomfortable"
Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"
Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."
Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."
Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."
Plusy: "On time"
Minusy: "Space"
Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."
Minusy: "Brak opóźnień w lotach"
Plusy: "Wygodnie i komfortowo"
Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"
Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"
Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"
Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"
Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"
Plusy: "Profesjonalizm załogi"
Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."
Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"
Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"
Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"
Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"
Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."
Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."
Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"
Plusy: "Wszystko było ok"
Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"
Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"
Minusy: "Brak przygotowania samolotu do lotu. Opóźnienie 1h"
Minusy: "opóźnienie startu o ponad 2h"
Minusy: "Samolot spóźniony o 2 godziny. Nie wygodne miejsca, z powodu awarii drzwi było głośno i świstalo całą drogę. Lot jak dotychczas najgorszy."
Plusy: "Lot punktualny, za to duży plus."
Minusy: "Mało sympatyczny Personel"
Plusy: "Szybki przelot"
Minusy: "Ciasno, niewygodnie"
Plusy: "Szybka odprawa, personel uśmiechnięty i pomocny polecam."
Plusy: "Żadnych zastrzeżeń. Zadowolenia."
Minusy: "Żadnych minusow"
Minusy: "Duze opoznienie lotu przedluzane parokrotnie. Opoznienie w przeplywie informacji."
Plusy: "Niestety, wracałem bardzo chory. Obsługa starała się być pomocna, jak to tylko możliwe, a Kapitan deklarował awaryjne lądowanie, gdyby była taka potrzeba. Wszyscy byli naprawdę wspaniali!"
Minusy: "To nie jest wina obsługi, tylko przepisów i firmy: jeśli nie masz własnych leków, możesz liczyć tylko na współpasażerów."
Plusy: "Planowy odlot."
Minusy: "Ciasnota w samolocie."
Plusy: "Bardzo mila obsluga. Szczegolnie mily i zabawny ( co rozluznia zestresowanych) pan steward - czarnoskory, mlody czlowiek"
Minusy: "Godzinne opóźnienia, ciagle gadanie przez mikrofon. Zdrapki, jedzenie, katalogi, migrena gwarantowana. W dodatku potwornie zimno. Zeby w lato, gdy na zewnątrz jest 30'c, trzeba było siedzieć w długich spodniach, kurtce i chuście i było człowiekowi zimno, to naprawdę przesada."
Minusy: "Prowizja kayaka wysoka w stosunku do ceny na stronie Ryanaira"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Prawie 3-godzinne opóźnienie wystarczyło, aby zrezygnować z lotu."
Plusy: "Wszystko było ok.m"
Minusy: "Muszą firmy lotnicze przeanalizować i coś zrobić z pasami. Ponieważ osoby, które są przy tuszy mają z tym kłopot. Mój mąż miał kłopot i leciał bez zapiętego pasa. To jest bardzo niebezpieczne. gdyby coś się stało mój mąż by zginął albo coś by sobie uszkodził."
Minusy: "Odprawa w Londynie, ale to nie wina lini tylko lotniska. Wiem, że bezpieczeństwo, ale zabieranie kosmetyków i leków to przesada."
Plusy: "Znakomity start i lądowanie - świetny pilot."
Minusy: "Półtoragodzinne opóźnienie odlotu bez żadnej dodatkowej informacji i podania przyczyn"
Plusy: "Rewelacyjny pilot, doskonały start i lądowanie, żadnych nieprzyjemnych wrazeń."
Minusy: "Nieprzyjemna obsługa; grożono nam niewpuszczeniem do samolotu z powodu odmowy oddania bagażu podręcznego do luku."
Minusy: "Spóźnienie odlotu o 0,5 godziny"