Znajdź tanie loty do Lizbony

LIS

Znajdź tanie loty do Lizbony

W obie strony
Ekonomiczna
Nowy Jork (NYC)
Lizbona
wt. 27.10.
wt. 03.11.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |
Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Lizbony

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

styczeń Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 4% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

grudzień Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 9% wzrostem ceny.

Średnia cena za lot w obie strony:

690 zł (średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra cena za lot w obie strony:

116 zł lub mniej

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Lizbony

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Lizbony? 25% naszych użytkowników znalazło loty w obie strony do Lizbony w poniższych (lub niższych) cenach: Z Warszawy: 458 zł, z Wrocławia: 465 zł, z Gdańska: 556 zł
  • Rezerwuj z przynajmniej 4-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Wysoki sezon przypada na lipiec, sierpień i wrzesień. Najtańszy miesiąc na podróż to styczeń.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Lizbony.
  • Jeśli nie pasują Ci dostępne terminy bezpośrednich lotów do Lizbony, poluj na tanie połączenia z przesiadką. Szczególnie korzystne – zarówno pod względem ceny, jak i łącznego czasu podróży – są oferty linii Brussels Airlines, Austrian Airlines i Lufthansa.
  • Mieszkasz na zachodzie Polski? Szukając tanich biletów lotniczych do Lizbony, zajrzyj do sąsiednich Niemiec. Lotnisko Berlin-Schönefeld leży zaledwie 90-100 km od przejść granicznych, a linie Ryanair i easyJet realizują stamtąd regularne tanie loty do Lizbony.
  • Tanie loty do Lizbony to sposób nie tylko na zwiedzenie stolicy Portugalii, ale i innych ciekawych miejsc kraju, np. Sintry, oddalonej o ok. 30 km od lotniska, a także popularnych kurortów Cascais (ok. 40 km) i Estoril (ok. 30 km).
  • Lotnisko w Lizbonie jest głównym hubem linii TAP Portugal. To otwiera przed Tobą szerokie możliwości podróży po Portugalii: połącz tani lot do Lizbony z przesiadką na pokład portugalskiego narodowego przewoźnika, by wygodnie dotrzeć do Porto, Faro lub na wyspy archipelagów Madery i Azorów.
  • Linie TAP Portugal oferują wiele tanich lotów do Lizbony z Warszawy, ale podstawowa taryfa nie obejmuje bagażu rejestrowanego. Zanim wykupisz najtańsze bilety lotnicze do Lizbony i nadasz osobno dużą walizkę, sprawdź, czy wybór wyższej taryfy z pełnowymiarowym bagażem w cenie biletu nie opłaca się bardziej.

FAQ: rezerwowanie lotu do Lizbony

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów Polska – Lizbona w związku z COVID-19?

Ile trwa lot do Lizbony?

Ile kosztuje najtańszy lot do Lizbony?

Które linie lotnicze latają do Lizbony?

Jak daleko jest z lotniska Lizbona do centrum miasta Lizbona?

Jak nazywa się lotnisko miasta Lizbona?

Jak najtaniej dojechać z lotniska do centrum Lizbony?

Najszybszy transport z lotniska w Lizbonie – którą opcję wybrać?

Lądowanie na lotnisku w Lizbonie w nocy – jak dostać się do centrum miasta?

Lot do Lizbony z małym dzieckiem – z jakich udogodnień mogę skorzystać na lotnisku?

Co warto wiedzieć przed odprawą na lotnisku w Lizbonie?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Lizbony?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Lizbony?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Lizbony?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Lizbony?

Lizbona – Top linie (3)

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,2
TAP AIR PORTUGAL
Wynik na podstawie 5 345 opinii
7,3
Wejście na pokład
7,2
Komfort
7,9
Załoga
6,6
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "Space in the cabin"
Minusy: "Language included"

Plusy: "sporo miejsca na nogi"
Minusy: "możliwość wyboru posiłków"

Plusy: "Ciepły posiłek na pokładzie, dobre winko"
Minusy: "Opóźnienia."

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Duwersyfikacja miejsc w samolocie / płowa rzędów do 12 wygodniejsze oraz z większymi odstępami miedzy rzędami, propozycja zmiany miejsc w tej samej klasie ( economy) za dodatkową dopłatą jest słabym rozwiązaniem - po tym doświadczeniu nie będę polecał podróży liniami TAP"

Plusy: "nothing."
Minusy: "The flight was cancelled few hours before departure. I called the customer service and they a flight to Tel Aviv a day after with 3 stops. It was imposible to accept, so I've cancelled and bouhgt another ticket from other airline and ask for refund. Three months later I still waiting for the money. Not recommend at all TAP."

Plusy: "Not too many people"
Minusy: "Was delayed. Too long waiting for luggages"

Minusy: "I was told at the check in that my bags are NOT paid for...when I booked the tickets on line there was no mention of any additional charges, or option to purchase baggage"

Minusy: "childs crying, no sleep, but what can we do right?"

Plusy: "We left on time, east flight"

Plusy: "TAP and the personnel from TAP were fantastic."
Minusy: "The Dutch/KLM gate agents were horrible. I was treated rudely and unprofessionally."

Plusy: "More legroom than a standard US commuter flight, and food also was better."
Minusy: "Checking a bag took about 45 minutes even though I had already checked in and prepaid for my checked luggage..."

Plusy: "Not enough leg room"

Plusy: "The crew were very friendly and relaxed even though there was a delay."

Plusy: "Lots of leg room at no extra charge. The planes are new and very clean. The attendants were friendly and helpful. Food was acceptable."
Minusy: "TAP can't process global entry at Logan international airport yet."

Plusy: "The service they provided us reminded us of how airlines used to treat their customers in the past. Meals were provided as was entertainment (there were individual tv screens for us to watch movies on) all for no additional cost to us. From the customer service to the services provided and the legroom on the flight -- everything was more than what we expected and we would consider flying TAP Portugal again."

Plusy: "Easy check in and bag handling"
Minusy: "N/a"

Plusy: "Good crew, ok seats(economy), good tv."
Minusy: "Food was, well airline food, better than you find on domestic flights."

Plusy: "I gave up fighting with you and TAP to recover this error that was made a moment after I booked thinking it was to Brussels. I will think twice before ever giving Kayak or tap my business and blog you both to Facebook."
Minusy: "The fact that it is impossible to speak to a human to correct this mistake"

Minusy: "Late arrival in Lisbon, missed our connecting flight to Munich."

Plusy: "Their system updates you with messages on gate changes and times. Staff is very friendly and professional. Planes are clean and seem well maintained."

Plusy: "Servis was perfect, food was even better than with British airlines. I very like that Portugal crew were much more nice and hospitable than English crew."
Minusy: "any unlikes."

Plusy: "on time clean plane price"
Minusy: "flight attendant not super friendly older plane thus enttainement outdated"

Plusy: "Very convenient"
Minusy: "There is no food"

Plusy: "No delays, quick boarding and deboarding, friendly staff."
Minusy: "Very limited legroom, no free checked bag without MileagePlus status."

Minusy: "Schedule was impossible to make the connection due to the need to go through customs which took 45min. Flight was delayed and we missed our connection. The delay was over 6hrs which was rough."

Plusy: "None"
Minusy: "It did not included luggage cost which means i had to pay additional cost. You SHOULD state it in booking pages (NOT LINK). If i knew it i would never use TAP. I found direct flight, cheaper. I want you to pay back."

Minusy: "I understand that the airplanes over that was the driest chicken I've ever seen."

Minusy: "Entertainment system wasn't working and will restart itself during 10 minutes EVERY 10 minutes. Very inconvenient. The flight attendants were impolite too."

Plusy: "My first time flying tap and I was impressed. Everyone was friendly and helpful. Planes seemed very clean, and gave me the impression that they are probably well maintained."

Plusy: "Nice Crow, no delay and Good food"
Minusy: "More or less seat"

Plusy: "The food was good and the seats were very comfortable. The selection of moves was alright. The crew was very gracious despite all the problems with boarding."
Minusy: "The boarding process could not have been worse. Both legs were delayed because of bag issues. One leg a significant portion of us had to get off the flight because there was not room for all the luggage. They made me a check my carry on bag because it was over small mediocre weight requirement even though lots of people had heavier bags. Then they LOST that bad for 2 days and it was a nightmare getting it back in another country. The second leg, a person whose bag was on board was unaccounted for, so we were delayed again."

Minusy: "No vegetarian meals, unless you request it 48 hours in advance. Seats are incredibly uncomfortable and the planes are old. Compared to the entertainment services provided on other aircrafts for other aircraft providers, the experience is abysmal. Bathroom was also not well attended."

Plusy: "Crew was kind, not robots. They disciplined the several children running in the aisles throughout the flight as their parents did not. Medal of bravery and honor to them! D"
Minusy: "Dirty cabin - floor was filthy with food and wrappers when we boarded. Did not use bathroom as assumed it was same."

Plusy: "Flight was very good and comfortable."
Minusy: "My luggage did not arrive to the final destination."

Plusy: "Comfort, space, polite and pleasant crew."
Minusy: "Nothing. Everything was great."

Plusy: "that's it"

Minusy: "Delayed flight as usually when you travel with TAP. The juice taste is awful."

Plusy: "They gave us nice fluffy red blankets. And a big apology for the flight taking off 20 hours late."
Minusy: "The flight took off 20 hours late. The entertainment choices were pretty sparse, and weak. The fish was only so-so."

Minusy: "Other place in plain then bei reservation"

Minusy: "When we got to Madridthings went a little wrong. We were at the Lisbon air port over 2 hours before our flight. The flight was a little under an hour to Madrid. We were in row 18 seats D and E. We walked to Baggage claim and waited with lots of other people on the flight for our bags. I am not sure if the crew was short handed that day. We waited at baggage claim for over an hour for our bags. It appeared to me, I will admit, I could not see, that there was one handler for the bags. He would take and put bags on the belt and then shut it down and move bags on the cart so he could toss um on the belt. It is the longest that I have ever waited for my bags. I think you can see I wasn't all that pleased"

Plusy: "Relatively new aircraft"
Minusy: "Uncomfartable seats (worse than on the subsequent domestic flight), unfriendly crew, bad food."

Plusy: "Friendly, efficient staff. Very comfortable seats with lots of room. Food good."
Minusy: "Boarded about an hr. Late with no notice that it was delayed and NO chairs set out at the gate!"

Minusy: "how come to get one fly to porto and in middle way return because the plane had one problem that couldnt be fixed in porto . no team in porto fr fix it. and alll o need to do i lost in that day with advence prepafed but plane problem stuck me on that way ."

Minusy: "Awaiting baggage delivery"

Plusy: "The fact that most of the Passengers interact with each other in a friendly way , make jokes or funny remarks about things that might not go the way we wished.Portuguese people in general,are friendly and helpful. The crew was friendly, patient and welcoming."
Minusy: "The cold frozen buns we are given and not fresh fruit. This is a short flight and TAP can provide passengers with fresh fruit ( Portugal,has great oranges, apples and many other fruits at reasonable price) and it would be much healthier. A fresh bun would make a big difference too! Or at least warm it up before serving."

Plusy: "Based on the way that I wa treated, I am unable to find anything that I did like."
Minusy: "Unprofessional, lack of manners. Customer service for tap is awful."

Plusy: "Flight was not very bumpy."
Minusy: "Rude in-flight attendants."

Plusy: "Price"
Minusy: "We boarded late, took off late, and the seats are short for someone of my height (188 cm). No entertainment options."

Plusy: "Plane was clean."
Minusy: "The flight was also delayed and boarding was slow. It may be worth noting to have a vegetarian option."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Seats are ok but unable to recline"
Minusy: "Keep up the good work"

Minusy: "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Plusy: "- the food trays of seats of the plane are in such a way that you can lay your head on them and sleep. It’s really the most comfortable of all Continental flights I’ve experienced."
Minusy: "- on board WiFi -"

Plusy: "Flight duration"
Minusy: "Leg space, cabin bag allowance more than 5 kg. Water at least to be served onboard a long distance flight."

Minusy: "Girl at the bording desk got in an argument with an passenger and she could have managed it a lot better then that."

Minusy: "Larger leg room"

Plusy: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Minusy: "Pretty much everything..."

Plusy: "We had an eventless and safe flight and it was not too cold on the plane."
Minusy: "There was no paper towel in the toilet, the water for the tee was not warm enough to have tee. We have been told to have 10-20 min delay we arrived much later. And the intonation of the speaking stewardess was so annoying that you could not listen to it :( These are minor things but can change the customer experience."

Plusy: "The cheap fares"
Minusy: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Minusy: "Wiz air seems to trick you constantly to get more money out if things they hide from you.. online check-in required.. letting you in work a trolley and then charge you at the gate.. pee service overall.. beware!!"

Plusy: "Flight left on time and arrived 15 mins ahead of schedule, staff was polite"

Minusy: "Comfort of the plane. So freaking uncomfortable. Seats didn’t even recline back."

Plusy: "Clean"
Minusy: "Claustrophobic"

Minusy: "The flight was delayed for 40 min"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "All!"

Plusy: "Service, smiling and attention to details."
Minusy: "No kosher food."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "The Check in was nice and polite"
Minusy: "1. There was a delay in the flight. 2. The landing was horrible 3. The boarding was delayed. 4. The plane was not comfortable ."

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "We got to our destination."
Minusy: "There was a problem with their website that was out of our control, that didn’t allow us to print boarding passes and we were charged at the airport even though we had proof we tried and were not able through no fault of our own"

Minusy: "The flight was delayed and there was even no information about it. Gate number was changed after boarding time and we didn’t hear any appologize not even receive some meal vouchers or food on board. We arrived more then 1 hour later- I can not evalute this as a good service."

Plusy: "Good legroom and comfortable seats"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Plusy: "The flight was overbooked so they took my wife of the flight"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Maybe the food selection and the price of it."
Minusy: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Minusy: "Very long queues at boating in Charleroi airport"

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Plusy: "Quickest in & out procedure at both BUD and LTN in a long time and a super pretty flight attendant."

Plusy: "Price and schedule. Going on time with no delays. Good value for money."
Minusy: "Very hard on baggage policy"

Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"

Plusy: "All"
Minusy: "-"

Plusy: "The flight was really fast!"

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Plusy: "the leg room was fine"
Minusy: "the getting to the airplane and from the airplane after landing can be better by using more busses"

Plusy: "The crew were very welcoming and for a low budget airline, the staff were very professional."
Minusy: "What let me down was the ryanair ground staff at ponta Delgada airport. I was trying to load up my ticket and the lady at the baggage hall was losing her patience with me a bit, for not printing the ticket out. Also I was charged €40 to check my bag in as I thought I already checked it in online, before I came over here. It's a sad way to end this trip, as its a beautiful island."

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Minusy: "Nie wpuścili na pokład bo był błąd w nazwisku,"

Plusy: "Nothing. I never took a flight so bad in my life."
Minusy: "They could have another line to the people that couldn’t make check-in online, but they prefere to charge you a amount of $55,00 euros. Me and my husband tried to do the check-in online but the system was out off service and than when we tried again, 2 hour before departure, it was no possible"

Plusy: "The only good thing was it was a direct flight."
Minusy: "Short version: Avoid Ryanair like you would avoid Herpes. I paid for baggage but got charged again. Desk agent was rude. There was no information provided about what gate or where the gate was. I paid for fast track security and didn't get it. It only got worse from there. Never ever fly Ryanair!"

Plusy: "Ryanair fue claro y prestan el servicio económico esperado"
Minusy: "Toda la información relacionada a Eurowings fue confusa y tardía. Tuve un cobro extra por equipaje tal que al parecer no tenían las mismas condiciones que Ryanair, pero esto no fue informado con claridad. No fue posible hacer el check-in, enviaron información muy tarde y alemán, no entendí nada"

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Plusy: "The Low price of the tickets."
Minusy: "The flight was a bit delayed. Upon check in, I was charged 20€ for one small luggage that I had whereas I am suppose to be entitled to 1 free hand carry luggage. Many passengers were surprised and upset including me. I will NOT be booking a flight with Ryanair anymore!"

Plusy: "Punktualność, skuteczność."
Minusy: "Długie kolejki do odprawy bezpieczeństwa i na pokład."

Plusy: "Wygodnie i komfortowo"

Plusy: "Very nice staff"
Minusy: "Avoid walking in the rain to get to the plane."

Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"

Plusy: "Cheap flight"
Minusy: "Less time in the boarding line and less interruptions to sell things."

Plusy: "Nowy samolot"

Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"

Plusy: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Minusy: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Plusy: "cena"

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Plusy: "Nic"
Minusy: "Wszystko. Zwlaszcza trzymanie ludzi w samolocie na pasie startowym przez 1.15h . Brak dostatecznej ilosci jedzenia i napojow na pokladzie."

Plusy: "The counter agents were helpful."
Minusy: "Very cramped seats that did not recline. Lots of overcharging for things that are free on other airlines. The cheap seat was more than offset by the numerous upcharges for other services. I'll never fly with Ryan Air again."

Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."

Plusy: "the plane was really nice and smooth flight"
Minusy: "seat didnt lean back and nothing to read or watch."

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Unnecessary charges,Dodgy website,Very bad reputation and seems you don’t give a toss.Your chat service does not work you spoil people ‘s joy when they use your service .It is just horrible"

Plusy: "Lot nie był opóźniony, bardzo miła załoga oraz profesjonalizm usługi."
Minusy: "Na lotnisku w Krakowie trzeba było BARDZO długo czekać na walizki. Pociągi z lotniska w Krakowie na dworzec główny jezdzą co godzinę co jest niedopuszczalne. (Przez długi czas oczekiwania na walizki spóźniłem się na pociąg)"

Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."

Plusy: "The captain and fly was nice. Just it is hapenned someone feeld seek and we was weiting for emergency. Our fly was latte 1htoour 50 minutes"
Minusy: "Additionnal for our fly was late 1hour 50 min we need waiting for the baggage 30 min. When i made check-in i got 2 different seet in difgerent line farroway and lot of another people same me. Mother in lane 21 the son line 9 .Sorry for my English."

Plusy: "Good flight with no turbulence. Checked luggage came out fast."
Minusy: "They never gave me a printed boarding pass when I checked in and then once boarding the actual plane outside of WiFi range they made a big deal about not being able to show them a boarding pass. I had already shown two people before. If they needed to see it before boarding the plane then they should mandatorily give you a printed pass."

Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."

Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Minusy: "Opóźniony !"

Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."

Plusy: "Very efficient and organized"

Plusy: "Nothing"

Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"

Przeczytaj o liniach TAP AIR PORTUGAL

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Lizbona

Najnowsze oferty lotów w obie strony

06.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
4h 00min
KRK - LIS
09.11.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
3h 55min
LIS - KRK
05.11.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 40min
KRK - LIS
09.11.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
25h 20min
LIS - KRK
06.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
4h 00min
KRK - LIS
13.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 55min
LIS - KRK
15.11.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
9h 05min
WRO - LIS
15.12.
wt.
1 przesiadka
Lufthansa
9h 10min
LIS - WRO
06.11.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
15h 40min
KRK - LIS
13.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 55min
LIS - KRK
20.11.
pt.
1 przesiadka
SWISS
23h 00min
WAW - LIS
22.11.
niedz.
1 przesiadka
SWISS
22h 15min
LIS - WAW
20.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
4h 00min
KRK - LIS
27.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 55min
LIS - KRK
22.11.
niedz.
bez przesiadek
TAP AIR PORTUGAL
4h 10min
WAW - LIS
27.11.
pt.
bez przesiadek
TAP AIR PORTUGAL
4h 00min
LIS - WAW
23.11.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
4h 00min
KRK - LIS
27.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 55min
LIS - KRK
06.11.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 40min
KRK - LIS
13.11.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
20h 40min
LIS - KRK
06.11.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
15h 40min
KRK - LIS
13.11.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 10min
LIS - KRK
21.11.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
9h 00min
WMI - LIS
24.11.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 00min
LIS - WMI
06.11.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
15h 40min
KRK - LIS
13.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 55min
LIS - KRK
20.12.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
25h 40min
WAW - LIS
29.12.
wt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
4h 00min
LIS - WAW
23.11.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
4h 00min
KRK - LIS
26.11.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
14h 05min
LIS - KRK
16.11.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 40min
WRO - LIS
14.12.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 25min
LIS - WRO
20.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
4h 00min
KRK - LIS
27.11.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 10min
LIS - KRK
08.11.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
8h 45min
WRO - LIS
03.12.
czw.
1 przesiadka
Lufthansa
8h 05min
LIS - WRO
09.04.
pt.
1 przesiadka
SWISS
10h 55min
GDN - LIS
17.04.
sob.
1 przesiadka
SWISS
10h 05min
LIS - GDN
19.01.
wt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
4h 10min
WAW - LIS
25.01.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 45min
LIS - WAW
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

06.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
4h 00min
KRK - LIS
24.11.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
19h 45min
WMI - LIS
24.11.
wt.
1 przesiadka
Wizz Air
26h 45min
WAW - LIS
06.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
4h 00min
KRK - LIS
07.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
4h 00min
KRK - LIS
13.11.
pt.
bez przesiadek
TAP AIR PORTUGAL
4h 10min
WAW - LIS
18.11.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
19h 20min
WMI - LIS
31.10.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
11h 40min
KRK - LIS
06.11.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
24h 00min
KRK - LIS
07.11.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
11h 40min
KRK - LIS
31.10.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
44h 15min
WMI - LIS
31.10.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
26h 55min
GDN - LIS
26.11.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
9h 15min
WAW - LIS
31.10.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
27h 10min
WMI - LIS
31.10.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
11h 40min
KRK - LIS
10.11.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
20h 15min
WMI - LIS
26.11.
czw.
1 przesiadka
KLM
6h 10min
GDN - LIS
24.11.
wt.
2 przesiadki
Wizz Air
27h 30min
WRO - LIS
03.11.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
14h 25min
WMI - LIS
24.11.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 45min
WAW - LIS
Pokaż więcej wyników
*
Ceny za osobę, dotyczą e-biletów oraz zawierają wszystkie podatki i opłaty w PLN.

Dokładamy wszelkich starań, by pokazywać dokładne ceny, jednakże ceny nie są gwarantowane.

Nie możemy zagwarantować cen z prostego powodu:

To nie my jesteśmy sprzedawcą
KAYAK nie ustala cen. Dlatego nie jesteśmy w stanie udzielić gwarancji na usługi turystyczne sprzedawane przez inne firmy.

Agregujemy dla Ciebie mnóstwo danych
Nasz serwis pozwala Ci w łatwy i szybki sposób porównać setki stron turystycznych naraz. W tym sensie KAYAK jest więc wyszukiwarką, która nie może zagwarantować wyszukanych cen.

Dlaczego ceny nie są dokładne w 100% przypadków?
Ceny miejsc w samolotach, pokojów w hotelach i samochodów do wynajęcia mogą się stale zmieniać. Ponadto wiele osób może jednocześnie próbować dokonać zakupu tej samej opcji podróży. Na skutek tego możesz natrafić na sytuację, w której określone ceny nie będą już dostępne.

Jeśli masz więcej pytań lub chcesz nas poinformować o niepoprawnej cenie,
wyślij do nas , a ktoś z naszego zespołu wkrótce na nią odpowie.

-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Multi-city
  • Kreator Podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza