LIS

Znajdź tanie loty do Lizbony

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Lizbony

W obie strony
1 dorosły
Ekonomiczna
0 szt. bagażu
sob. 4.3
sob. 11.3

KAYAK wyszuka za Ciebie

Oszczędzaj 27% lub więcej.

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Lizbony

Korzystanie z naszego serwisu jest całkowicie darmowe – nie pobieramy żadnych ukrytych opłat.

Filtruj według klasy kabiny, darmowego Wi-Fi i innych

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

Luty

Szczyt sezonu:

Lipiec

Najtańszy lot

134 zł

Dobra oferta w obie str.

370 zł

Dobra oferta w jedną str.

172 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 7% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 31% wzrostem ceny.
Lot Wrocław-Strachowice - Lizbona
lub mniej
lub mniej

Kiedy rezerwować loty do Lizbona

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Lizbony

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Lizbony? 25% osób korzystających z naszej strony znalazło bilety do Lizbony za Z Łodzi – 172 zł w jedną stronę, 281 zł w obie, z Gdańska – 470 zł w jedną stronę, 504 zł w obie, z Wrocławia – 312 zł w jedną stronę, 509 zł w obie lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Polska: wysoki sezon przypada na Lipiec i Sierpień, natomiast najtańszy miesiąc na lot z tego miejsca to Luty.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Lizbony.
  • Jeśli nie pasują Ci dostępne terminy bezpośrednich lotów do Lizbony, poluj na tanie połączenia z przesiadką. Szczególnie korzystne – zarówno pod względem ceny, jak i łącznego czasu podróży – są oferty linii Brussels Airlines, Austrian Airlines i Lufthansa.
  • Mieszkasz na zachodzie Polski? Szukając tanich biletów lotniczych do Lizbony, zajrzyj do sąsiednich Niemiec. Lotnisko Berlin-Schönefeld leży zaledwie 90-100 km od przejść granicznych, a linie Ryanair i easyJet realizują stamtąd regularne tanie loty do Lizbony.
  • Tanie loty do Lizbony to sposób nie tylko na zwiedzenie stolicy Portugalii, ale i innych ciekawych miejsc kraju, np. Sintry, oddalonej o ok. 30 km od lotniska, a także popularnych kurortów Cascais (ok. 40 km) i Estoril (ok. 30 km).
  • Lotnisko w Lizbonie jest głównym hubem linii TAP Portugal. To otwiera przed Tobą szerokie możliwości podróży po Portugalii: połącz tani lot do Lizbony z przesiadką na pokład portugalskiego narodowego przewoźnika, by wygodnie dotrzeć do Porto, Faro lub na wyspy archipelagów Madery i Azorów.
  • Linie TAP Portugal oferują wiele tanich lotów do Lizbony z Warszawy, ale podstawowa taryfa nie obejmuje bagażu rejestrowanego. Zanim wykupisz najtańsze bilety lotnicze do Lizbony i nadasz osobno dużą walizkę, sprawdź, czy wybór wyższej taryfy z pełnowymiarowym bagażem w cenie biletu nie opłaca się bardziej.

FAQ: rezerwowanie lotu do Lizbony

Lizbona – Top linie (4)

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK
7,8
LufthansaWynik na podstawie 28712 opinii
8,0Wejście na pokład
7,7Komfort
8,4Załoga
7,6Rozrywka
7,5Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Seating was so poor, once the person in front of you recline their seat, they are in your face. Leg room was terrible, and I am 5foot 8inch person. Dinner was so fool of fat, chicken thigh was in one peace, hard to cut in that small tray. This is my second time traveling on the same flight from Denver to Munich, and I received same bad food, and the seat discomfort. Lufthansa was no longer the company what it once was. I am flying 25 years, and it's only worse than before. Fly crew was at times rough, bathrooms are smaller and dirty, no refill of the soap....missing toilet paper....Disappointed

Przeczytaj o liniach Lufthansa

Seating was so poor, once the person in front of you recline their seat, they are in your face. Leg room was terrible, and I am 5foot 8inch person. Dinner was so fool of fat, chicken thigh was in one peace, hard to cut in that small tray. This is my second time traveling on the same flight from Denver to Munich, and I received same bad food, and the seat discomfort. Lufthansa was no longer the company what it once was. I am flying 25 years, and it's only worse than before. Fly crew was at times rough, bathrooms are smaller and dirty, no refill of the soap....missing toilet paper....Disappointed

We liked the extra room in premium economy . They should have emphasized that the ear plugs can be recycled upon leaving the plane. We appreciated two meals on the long flight. Flight attendants were friendly and professional.

So, my main complaint about this flight was the boarding process. I was transferring from a flight from India, so had to get some passport checks done before boarding. Unlike other airlines, Lufthansa tried to do the check as part of boarding, greatly slowing down the process. They should have instead, did the passport check earlier, before boarding. Next, we had to take buses to the tarmac to get on the plane. Unfortunately, I witnessed a handicapped person have to walk up the stairs on get into the plane. They had no lift available. This is inexcusable. Also, bussing folks to the plane developed a 45 minute delay, which caused me to miss my connecting flight in Chicago. I have no complaints about the flight itself, except that this was a 747-8 and the entertainment system was dated, which, given they planes are being phased out, will likely not be updated. The staff on the flight was excellent.

Nic szczególnego

Our trip was Lisbon-Frankfurt- Bangalore. When we reached Lisbon Check in there was not anybody at the Lufthansa counter. There was one and a half-hour delay before the aircraft left Frankfurt. The less said about the food the better. I had an Eco Saver ticket. Does it mean that beggars cannot be choosers' type of attitude to passengers is the order of the day?

Nie poleciałem bo samolot bie zaczekał na transfer 5 minut

Lufthansa sobie nie radzi

Plane was very delayed. US agents unhelpful in connection flt and in seating. No real info given on delay.

Obsługa miła i pomocna, jedzenie bardzo dobre.

Obsługa miła i pomocna, jedzenie bardzo dobre.

Nice crew

Nic

Beznadziejnie

Minusy: "Just the entertainment. Movies could be slightly better not a critic just a suggestion"
Minusy: "I was between two large men and couldn’t sit all the back in my seat. Eating was a real trick!"
Minusy: "Hour late departure and still only loaded 1/3 of the luggage. Communication about the luggage problem was poor"
Plusy: "Ogólnie ok"
Minusy: "Boarding"
Plusy: "Obsługa"
Minusy: "Fatalnie na lotnisku we Frankfurcie. Korki, autobusy trąbiące na siebie, a w międzyczasie powiadomienia z aplikacji, że boarding się zaczął (i co mam uciec z autobusu i zdążyć?)"
Plusy: "everything from the boarding and check-in process to in flight comfort."
Plusy: "Załoga na poziomie"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"
Plusy: "Dobre śniadanie i zaloga"
Minusy: "wygodniejsze fotele"
Plusy: "Miła załoga, niezłe jedzenie, różnorodność napojów"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"
Plusy: "Dobra i miła obsługa; niezłe jedzenie."
Minusy: "Wygodniejsze fotele"
Plusy: "Crew was courteous and professional. Food was okay."
Minusy: "Seats a little wider and little more leg room."
Plusy: "The crew."
Minusy: "The airplane arrived over 45 minutes late."
Plusy: "Crew was friendly."
Minusy: "Food"
Plusy: "Literally one of the worst check in experiences I have ever had traveling"
Minusy: "The person checking me in could have given me a few minutes to help me understand the flight delay"
Minusy: "Komfort siedzeń w klasie Premium Economy"
Plusy: "Wyjątkowo sprawny pilot - doleciał dużo przed czasem w naprawdę fajnym stylu"
Minusy: "Kontrola bagażowa w Poznaniu, komfort w samolocie"
Plusy: "Lufthansa will always be my choice airline. Their staff are nicely dressed, accommodating and well mannered."
Minusy: "On this trip back to Dublin, our flight from Munich to Dublin was delayed for over two hours. It would be nice for Lufthansa to at least offer the passengers something to eat or drink while on board waiting for such a long time."
Minusy: "Delayed flight - but it’s ok since I got to my final destination safely. It wasn’t a very long delay."
Minusy: "Najpierw odwołano połączenie do Monachium, re-book na późniejszy lot, który był opóźniony. Spóźniłam się na samolot docelowy, zostałam przewieziona do hotelu, w którym na voucher miałam jedno danie obiadowe do wyboru i jeden napój. Hasło: LUFTHANSA."
Plusy: "Good"
Minusy: "Too small plane for business travelers - no carry allowed inside, yet all electronics have to be taken out. Lufthansa does not care about Senator status at all."
Minusy: "Flight was late due to inadequate staffing - one pilot was missing."
Plusy: "The boarding was smooth and efficient. We left and landed on time a very good flight."
Plusy: "Only thing I liked was getting off that compact death trap"
Minusy: "The service"
Plusy: "Attitude of staff"
Minusy: "Food and delay"
Minusy: "We missed our connection in Munich due to a delay departing Washington, DC. Although we initially had two hours for the connection we were not informed or warned by Lufthansa about the distance from our arrival gate to the gate for our connecting flight. Further, we were not worn ahead of time that we should have built in additional time in our connection because in order to go from Munich to Valencia we would have to go through customs in Munich rather than at our designation. Delayed flight arrived at 9:30 AM and we ran from the H gates to the Shuttle terminal to reach the K gate Desperately trying to make our departure time of 9:50 AM. There were no instructions for passengers on the flight trying to make connections regarding the distance between gates or to be prepared to go through customs. Had we known that we would not make the flight in anyway shape or form because our flight out of DC was delayed by 2 1/2 hours, we would not have a rushed to try to make the connecting flight. Ultimately we were rerouted through Frankfurt and arrived in Valencia eight hours later they are intended time"
Minusy: "Opóźnienie lotu"
Plusy: "The fact that I could have upgraded to premium economy. The space available in economy."
Minusy: "The length of the flight but it is what it is. I couldn't upgrade to premium economy before arriving at the airport because of this being a code share flight with Lufthansa."
Plusy: "Obsługa i jedzenie"
Minusy: "Nic"
Plusy: "Overall it was a good flight."
Minusy: "The dessert could have been better than a Kit Kat chocolate bar."
Plusy: "Poor customer service dealing with bag delayed for 5 days, almost all of my holiday was over by the time the bag came and I was promised my bag would arrive on day 2, 3 and 4. Didn't arrive til 5th day"
Minusy: "Late baggage, incompetent staff who each told me a different lie about when the bag would arrive"
Plusy: "Punktualność i obsługa stewardess"
Plusy: "Punktualność punktualność obsługa stewardes"
Minusy: "Źle działające monitory"
Plusy: "Friendly crew. Flight left on time"
Minusy: "Because my first flight took off late, my luggage didn't make it on this flight. It was not waiting for me at customs and I didn't get it until several days later."
Plusy: "Komfort lotu i bezpieczenstwo"

Pbsluga

Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu

W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk

czysty i nowoczesny samolot

Old plane

Planowo.

Podczas lotu zabrakło napojów, stewardesy bywają opryskliwe.

Bardzo uprzejma załoga

Minusy: "Very bad seats"
Minusy: "missed the connecting flight"
Minusy: "The airplane is to small inside, very limited space."
Minusy: "everything"
Plusy: "excellent"
Minusy: "so good"
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Improve customer servive"
Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."
Plusy: "That we landed safely"
Minusy: "Flying with other company"
Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"
Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"
Plusy: "Food was nice."
Minusy: "2hrs delay caused major inconvenience on my schedule."
Minusy: "A faster boarding"
Plusy: "Comparing to other flight experiences, both the crew and the seat were excellent"
Minusy: "There was no entertainment at all. Considering that it is a daytime flight LOT might consider investing in some entertainment"
Minusy: "Everything is perfect you can take this flight"
Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."
Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."
Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."
Minusy: "Punktualność"
Minusy: "Czystość w samolotach"
Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"
Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"
Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."
Minusy: "Punktualność"
Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"
Minusy: "Posiłek"
Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"
Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."
Plusy: "Crew was nice!"
Minusy: "It was an old plane"
Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."
Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."
Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."
Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"
Plusy: "LOT flight delayed 2 hours. Arrived too late for last leg home. We are out $400 and now have to buy train tickets."
Minusy: "LOT flight delayed 2 hours. Arrived too late for last leg home. We are out $400 and now have to buy train tickets."
Plusy: "Czysto"
Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"
Plusy: "All was fine."
Minusy: "All was fine."
Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"
Plusy: "Movie selection, games, food, dreamliner plane"
Minusy: "Legroom, seat comfort"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"
Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"
Plusy: "Boarding went pretty smoothly and quickly"
Minusy: "The staff seems to be lacking the enthusiasm and warmth towards the passengers."

Lot spokojny. Załoga bardzo pomocna i miła.

W sumie to najsprawniej wykonany lot wizz

Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!

ladowanie

Lot odwołany z powodu COVID

Ok

Spozniony jak zwykle

Plusy: "Plane on time, new plane, nice crew."
Minusy: "Ability to move seats."
Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."
Plusy: "On time"
Minusy: "We got sanatizer when boarding which was so small like a stamp, useless"
Plusy: "לעלכלהלכ"
Minusy: "עלכללט"
Plusy: "One of the very rare on-time, efficient and smooth flights with Wizzair. Check-in was fairly quick and incident-free, despite some of the other passengers reporting problems with the procedures and the staff. Boarding was quick and the flight actually arrived 10 minutes earlier than scheduled."
Minusy: "As usual, the cabin crew is adequately polite, but not overly friendly, the food & beverage range is mediocre and overpriced at best and the entertainment is virtually non-existent."
Plusy: "The seat not so comfortable but good"
Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."
Plusy: "Price of ticket"
Minusy: "Seats are terrible."
Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."
Plusy: "Good airport . Punctual flight ."
Minusy: "Was delayed"
Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."
Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"
Plusy: "Czysty samolot"
Minusy: "Hi"
Plusy: "Start i lądowanie o czasie."
Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."
Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"
Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"
Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"
Plusy: "On time, cabin crew, ease of boarding and amount of bags I could take with Priority Boarding"
Minusy: "My seat hadn't been cleaned prooerly before I got there and if I hadn't done it myself, I would have someone else's chocolate all over the seat of my trousers. Also, the bathroom floors were really gross, to the point I had to roll uo the legs of my trousers so they didn't get wet when I needed to use the toilet."
Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"
Plusy: "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Minusy: "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."
Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."
Plusy: "The price"
Minusy: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."
Plusy: "The price"
Minusy: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"
Minusy: "2 hrs late and we missed all our following connections as a result."
Minusy: "Not even a roll for a 5 hour flight! They ran out and then wanted to charge £3.50 for a coffee when they ran out of food to even buy! Staff were not friendly at all."
Plusy: "Late over two hours due to late arrival of the plane and even so they board us for nothing cauosng us to wait withot bathroom sitta etc."
Plusy: "Good legroom and comfortable seats"
Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"
Minusy: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"
Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"
Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."
Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"
Plusy: "Flight was delayed. I missed my train home to Ipswich. Long journey home ver late at night"
Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"
Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."
Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"
Plusy: "Mobile app is very good, but just allow you to download boarding pass on PDF version right at the moment of the check in"
Minusy: "They didn't let me flight. Even that I did the online check in 24 hours before they didn't send me the boarding pass on PDF format via email. Also there were no way to download it from the mobile app or the website. I was in the airport 2 hours before and they didn't want to print it for me even that I showed all the online check in confirmation. They requested that I pay €35 Euro for the airport print. I submitted a complain and hope to get a credit or refund. Confirmation code: L3QZWB"
Plusy: "So many crying children"
Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"
Minusy: "It a good option, a good price, i will fly again"
Plusy: "szybko jak zawsze"
Minusy: "Wypelnianie dokumentow wymaganych przez polski rząd dla cudzoziemców nie znajacych jezyka....otrzymuja strony a4 drobnym drukiem tylko po polsku,bez tlumaczenia, a zaloga byla dzis ze wszystkich stron, tylko nie z Polski.Nie wiedzieli takze, czy osoby podróżujące tranzytem maja je wypełniać, czy tez nie."
Minusy: "Nie było włączone ogrzewanie przez co było bardzo zimno."
Plusy: "The crew."
Minusy: "Everything."
Plusy: "The crew were very welcoming and for a low budget airline, the staff were very professional."
Minusy: "What let me down was the ryanair ground staff at ponta Delgada airport. I was trying to load up my ticket and the lady at the baggage hall was losing her patience with me a bit, for not printing the ticket out. Also I was charged €40 to check my bag in as I thought I already checked it in online, before I came over here. It's a sad way to end this trip, as its a beautiful island."
Minusy: "Lot opóźniony o 1h, zero informacji wcześniej na lotnisku, brak wyjaśnieniem i przeprosin ze strony Ryan Air"
Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."
Plusy: "Nothing. I never took a flight so bad in my life."
Minusy: "They could have another line to the people that couldn’t make check-in online, but they prefere to charge you a amount of $55,00 euros. Me and my husband tried to do the check-in online but the system was out off service and than when we tried again, 2 hour before departure, it was no possible"
Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."
Plusy: "The only good thing was it was a direct flight."
Minusy: "Short version: Avoid Ryanair like you would avoid Herpes. I paid for baggage but got charged again. Desk agent was rude. There was no information provided about what gate or where the gate was. I paid for fast track security and didn't get it. It only got worse from there. Never ever fly Ryanair!"
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Communication, comfort, customer service, timeliness"
Plusy: "On time"
Minusy: "Space"
Minusy: "Brak opóźnień w lotach"
Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."
Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"
Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"
Plusy: "Cheap flight"
Minusy: "Less time in the boarding line and less interruptions to sell things."
Minusy: "the heat in the cabin was unbearable"
Plusy: "Punktualnie i sprawnie, z wyjatkiem problemow z miejscem na bagaż na pokładzie."
Minusy: "Tłum ludzi z wykupionym priorytetem, przez co kolejka i czas oczekiwania rownie dlugi, oraz brak miejsca na bagaż na pokładzie."
Plusy: "Zwłaszcza lądowanie - bardzo delikatne :)"
Minusy: "Opóźnienie ponad 1 godzinę!"
Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Plusy: "The take off was very smooth"
Minusy: "It was a bit too warm"
Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"
Plusy: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Minusy: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."
Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"
Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"
Minusy: "Odwolany"
Plusy: "Odprawa przebiegła bardzo sprawnie, żadnych większych opóźnień"
Minusy: "Strach ze ten lot mogl zostać odwolany"
Plusy: "Cena"
Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."
Plusy: "The price"
Minusy: "Confusing baggage policy. You are told to take your bag to the gate where it will be taken and put in the hold. It is not made clear that this bag must go through security with you and therefore cannot contain liquids. We had to jettison a lot of toiletries. When we got to the gate we were allowed to take the bags on anyway. What is the point of this?"
Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"
Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."
Minusy: "I paid for my seats and the ask me to change next to the emergency door, something that i would never choose."
Plusy: "Lot nie był opóźniony, bardzo miła załoga oraz profesjonalizm usługi."
Minusy: "Na lotnisku w Krakowie trzeba było BARDZO długo czekać na walizki. Pociągi z lotniska w Krakowie na dworzec główny jezdzą co godzinę co jest niedopuszczalne. (Przez długi czas oczekiwania na walizki spóźniłem się na pociąg)"
Plusy: "My own boarding was went ok"
Minusy: "What was the most annoying part of the whole experience was the fact that they were other passangers on there school trip. Yes they are just still kids, but from the very start of them boarding, thats when everything just went downhill. The kids was just screaming, shouting, and sprinting into there sits. Even after being told to quite and calm down, all them were still screaming and shouting at the top of there vioces throughtout and non-stop for the whole flight (even after landing and getting into the bus). The worst fact of all is that, there was just far too many of them for everyone to handle (by the flight crew, and the trachers). It was also the first thing in the morning so it’s not like everyone would most likely be well rested already."
Minusy: "Flight was almost an hour late. No body apology for it and later they expect people to spend money on their stuff..."
Minusy: "Opóźnienie"
Plusy: "The captain and fly was nice. Just it is hapenned someone feeld seek and we was weiting for emergency. Our fly was latte 1htoour 50 minutes"
Minusy: "Additionnal for our fly was late 1hour 50 min we need waiting for the baggage 30 min. When i made check-in i got 2 different seet in difgerent line farroway and lot of another people same me. Mother in lane 21 the son line 9 .Sorry for my English."
Plusy: "Good flight with no turbulence. Checked luggage came out fast."
Minusy: "They never gave me a printed boarding pass when I checked in and then once boarding the actual plane outside of WiFi range they made a big deal about not being able to show them a boarding pass. I had already shown two people before. If they needed to see it before boarding the plane then they should mandatorily give you a printed pass."
Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"
Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."
Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"
Plusy: "Nothing! Terrible airline and so inefficient"
Minusy: "Waited over an hour to board while we stood in line for this ! Stayed an additional 45 mins after landing for our luggage to drop. Horrible horrible airline"
Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"
Minusy: "Opóźniony !"
Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."
Plusy: "Ship flight"
Minusy: "Flight was delay, and I don't see crew doing the best to make the people confortable. Or happy to flight"
Plusy: "Nothing"
Plusy: "Piękne widoki nad lotniskiem w palermo. Bardzo miły i komunikatywny pilot! Punktualnie i profesjonalnie"
Plusy: "Brakowało mi polsko języcznej obsługi. Na locie krajowym to powinien być standard."

Zarezerwuj tanie bilety lotnicze do Lizbony

Najnowsze oferty lotów w obie strony

28.02.wt.
1 przesiadkaWizz Air
15h 50minWRO-LIS
01.03.śr.
1 przesiadkaWizz Air
12h 55minLIS-WRO
280 zł
07.03.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
16h 10minWMI-LIS
10.03.pt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
14h 55minLIS-WMI
289 zł
04.03.sob.
1 przesiadkaRyanair
12h 15minKTW-LIS
10.03.pt.
1 przesiadkaRyanair
10h 45minLIS-KTW
293 zł
04.03.sob.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
15h 00minWRO-LIS
08.03.śr.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
12h 55minLIS-WRO
293 zł
21.03.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
16h 10minWMI-LIS
27.03.pon.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
12h 45minLIS-WMI
293 zł
14.03.wt.
1 przesiadkaWizz Air
16h 15minGDN-LIS
17.03.pt.
1 przesiadkaWizz Air
12h 45minLIS-GDN
298 zł
13.03.pon.
1 przesiadkaRyanair
12h 40minPOZ-LIS
16.03.czw.
1 przesiadkaRyanair
11h 05minLIS-POZ
298 zł
28.02.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
16h 05minKTW-LIS
03.03.pt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
13h 30minLIS-KTW
298 zł
14.03.wt.
1 przesiadkaWizz Air
16h 15minGDN-LIS
21.03.wt.
1 przesiadkaWizz Air
12h 35minLIS-GDN
302 zł
21.03.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
15h 50minWRO-LIS
27.03.pon.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
12h 10minLIS-WRO
302 zł
18.03.sob.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
8h 45minWMI-LIS
21.03.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
14h 15minLIS-WMI
302 zł
28.02.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
16h 05minKTW-LIS
03.03.pt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
14h 10minLIS-KTW
302 zł
07.03.wt.
1 przesiadkaRyanair
15h 35minWMI-LIS
10.03.pt.
1 przesiadkaRyanair
12h 45minLIS-WMI
306 zł
08.03.śr.
1 przesiadkaWizz Air
16h 05minKTW-LIS
15.03.śr.
1 przesiadkaWizz Air
12h 55minLIS-KTW
306 zł
07.03.wt.
1 przesiadkaRyanair
7h 45minRZE-LIS
10.03.pt.
1 przesiadkaRyanair
16h 40minLIS-RZE
311 zł
07.03.wt.
1 przesiadkaRyanair
15h 35minWMI-LIS
10.03.pt.
1 przesiadkaRyanair
16h 10minLIS-WMI
315 zł
08.03.śr.
1 przesiadkaRyanair
18h 30minRZE-LIS
10.03.pt.
1 przesiadkaRyanair
9h 30minLIS-RZE
315 zł
14.03.wt.
1 przesiadkaRyanair
11h 15minGDN-LIS
18.03.sob.
1 przesiadkaRyanair
14h 05minLIS-GDN
319 zł
28.02.wt.
1 przesiadkaWizz Air
16h 05minKTW-LIS
03.03.pt.
1 przesiadkaWizz Air
12h 55minLIS-KTW
328 zł
08.05.pon.
1 przesiadkaLufthansa
9h 25minRZE-LIS
14.05.ndz.
1 przesiadkaLufthansa
5h 25minLIS-RZE
980 zł

Szukaj wg przesiadek

Szukaj wg linii lotniczych

Szukaj wg ceny

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

04.03.sob.
1 przesiadkaRyanair
15h 00minWRO-LIS
134 zł
07.03.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
16h 10minWMI-LIS
134 zł
07.03.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
14h 30minKTW-LIS
134 zł
28.02.wt.
1 przesiadkaWizz Air
15h 50minWRO-LIS
138 zł
04.03.sob.
1 przesiadkaRyanair
21h 35minWMI-LIS
138 zł
28.02.wt.
1 przesiadkaWizz Air
16h 05minKTW-LIS
142 zł
13.02.pon.
1 przesiadkaRyanair
15h 35minLCJ-LIS
142 zł
21.03.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
15h 50minWRO-LIS
142 zł
04.03.sob.
1 przesiadkaRyanair
11h 55minPOZ-LIS
142 zł
07.03.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
16h 10minWMI-LIS
142 zł
07.03.wt.
1 przesiadkaWizz Air
16h 20minGDN-LIS
147 zł
28.02.wt.
1 przesiadkaWizz Air
16h 05minKTW-LIS
147 zł
28.02.wt.
1 przesiadkaRyanair
13h 40minWRO-LIS
147 zł
14.03.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
9h 45minWMI-LIS
147 zł
04.03.sob.
1 przesiadkaRyanair
15h 00minWRO-LIS
151 zł
13.03.pon.
1 przesiadkaRyanair
6h 55minWMI-LIS
151 zł
15.03.śr.
1 przesiadkaRyanair
14h 10minKTW-LIS
151 zł
28.02.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
9h 45minWMI-LIS
168 zł
28.02.wt.
1 przesiadkaWizz Air
16h 20minWAW-LIS
181 zł
08.03.śr.
1 przesiadkaWizz Air
9h 50minKRK-LIS
181 zł

Szukaj wg przesiadek

Szukaj wg linii lotniczych

Szukaj wg ceny

Najnowsze oferty lotów krajowych

27.02.pon.
0 przesiadekRyanair
1h 45minFNC-LIS
05.03.ndz.
0 przesiadekRyanair
1h 50minLIS-FNC
177 zł
27.02.pon.
0 przesiadekRyanair
1h 45minFNC-LIS
05.03.ndz.
0 przesiadekRyanair
1h 50minLIS-FNC
181 zł
03.03.pt.
0 przesiadekRyanair
2h 20minTER-LIS
05.03.ndz.
0 przesiadekRyanair
2h 40minLIS-TER
181 zł
24.02.pt.
0 przesiadekRyanair
1h 45minFNC-LIS
01.03.śr.
0 przesiadekRyanair
1h 50minLIS-FNC
186 zł
23.02.czw.
0 przesiadekeasyJet
1h 45minFNC-LIS
27.02.pon.
0 przesiadekeasyJet
1h 45minLIS-FNC
190 zł

Szukaj wg przesiadek

Szukaj wg linii lotniczych

Szukaj wg ceny