Znajdź tanie loty do Rzymu

Znajdź tanie loty do Rzymu

W obie strony
Ekonomiczna
Barcelona (BCN)
Rzym Wszystkie lotniska
pon. 01.03.
pon. 08.03.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |
Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Rzymu

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

sierpień Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 5% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

kwiecień Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 14% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

548 zł (średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

44 zł lub mniej

Dobra oferta w jedną str.

22 zł lub mniej

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Rzymu

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Rzymu? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Rzymu za Z Warszawy – 82 zł w jedną stronę, 124 zł w obie, z Gdańska – 264 zł w jedną stronę, 404 zł w obie, ze Szczecina: 647 zł w obie strony lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu przypada na marzec, kwiecień i maj. Najtańszy miesiąc na lot do Rzymu to sierpień.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Rzymu.
  • Lotnisko Ciampino to baza tanich linii lotniczych, dlatego wybierając podróż do tego portu lotniczego, łatwiej upolujesz tanie bilety do Rzymu. Ze względu na niewielką odległość do centrum zaoszczędzisz też kilka euro na dojeździe z lotniska.
  • Lotnisko Fiumicino jest świetnie skomunikowane z głównymi miastami centralnych i północnych Włoch. Połączenie taniego lotu do Rzymu z przejazdem szybką koleją Frecciargento to dogodna opcja dojazdu do Wenecji, Padwy, Bolonii czy Florencji.
  • Jeśli Twój tani lot do Rzymu obejmuje powrót w okolicach szczytu komunikacyjnego (rano lub około 16:30), pamiętaj, że autobusy na lotniska w Rzymie często tkwią wówczas w gigantycznych korkach! Wybierz pociąg lub metro, by nie martwić się o spóźnienie.
  • Podróżujesz z małym dzieckiem? Szukaj tanich biletów lotniczych do Rzymu z lądowaniem na lotnisku Fiumicino. Na rodziców z maluchami czeka tu 5 pokoi rodzinnych wyposażonych w łóżeczka i zestawy akcesoriów pielęgnacyjnych dla niemowląt.
  • Zanim weźmiesz taksówkę z lotniska Fiumicino, upewnij się, że należy do rzymskiej korporacji. Pod lotniskiem czekają także auta sieci zarejestrowanych w mieście Fiumicino, a te liczą sobie znacznie więcej za kursy do centrum Rzymu.

FAQ: rezerwowanie lotu do Rzymu

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów do Rzymu w związku z COVID-19?

Ile trwa lot do Rzymu?

Ile kosztuje najtańszy lot do Rzymu?

Które linie lotnicze latają do Rzymu?

Które lotnisko Rzymu znajduje się najbliżej centrum Rzymu?

Jak dojechać z lotniska Fiumicino do centrum Rzymu?

Jak dojechać z lotniska Ciampino do centrum Rzymu?

Jak dojechać z lotniska w Rzymie do Watykanu?

Trasa Ciampino - Fiumicino – jak przemieszczać się między lotniskami w Rzymie?

Czy w pobliżu lotnisk w Rzymie znajduje się hotel?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Rzymu?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Rzymu?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Rzymu?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Rzymu?

Top 4 linii lotniczych latających do Rzymu

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,9
Lufthansa
Wynik na podstawie 27 777 opinii
8,0
Wejście na pokład
7,8
Komfort
8,4
Załoga
7,7
Rozrywka
7,6
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Minusy: "Improve quality of on board announcements."

Minusy: "This Lufthansa flight was operated by United Airlines. Coach seating was uncomfortable after a couple hours despite moving around regularly."

Minusy: "Lufthansa changed my flight last minute but was sending me updates for the old booking- it made no sense!!! Never again!"

Plusy: "Reliable airline."
Minusy: "Overly strict on luggage size and weight. I’m talking about 0.1 kg difference. I was attempted twice to check the only small case I have, which is an exact fit to Lufthansa standard. Very annoying. Won’t fly LH again. British Airways is a lot better."

Plusy: "We landed safely. I like the A380."
Minusy: "One crew member in particular looked very frazzled and was rushing to do everything. They also took away my suitcase which would have very easily fit in the overhead."

Plusy: "Ogólnie ok"
Minusy: "Boarding"

Plusy: "Obsługa"
Minusy: "Fatalnie na lotnisku we Frankfurcie. Korki, autobusy trąbiące na siebie, a w międzyczasie powiadomienia z aplikacji, że boarding się zaczął (i co mam uciec z autobusu i zdążyć?)"

Minusy: "Luggage did not arrive."

Plusy: "Załoga na poziomie"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Dobre śniadanie i zaloga"
Minusy: "wygodniejsze fotele"

Plusy: "Miła załoga, niezłe jedzenie, różnorodność napojów"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Dobra i miła obsługa; niezłe jedzenie."
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Super service. From gate in Frankfurt to Rome."
Minusy: "Communication on which luggage carousel our luggage was going to be on. The screen said, carousel 11 when in actuality, it was carousel 10. Very confusing...and caused me a delay. That’s the only frustration in the entire trip so far."

Plusy: "The airline staff was great. Everyone really helpful."

Plusy: "1st Class is a joke. They leave the middle coach seat vacant. You do have more overhead storage since there are fewer people in "1st Class". Otherwise you may as well be in coach. For flights within Europe this appears to be the standard. Save you money fly coach when traveling within Europe."
Minusy: "The seat and service."

Minusy: "Komfort siedzeń w klasie Premium Economy"

Plusy: "Wyjątkowo sprawny pilot - doleciał dużo przed czasem w naprawdę fajnym stylu"
Minusy: "Kontrola bagażowa w Poznaniu, komfort w samolocie"

Plusy: "On time, onwith excellent care by staff"
Minusy: "The long walk on the airport for connecting flight"

Plusy: "Clean new Airbus 380. Nice crew"

Minusy: "Najpierw odwołano połączenie do Monachium, re-book na późniejszy lot, który był opóźniony. Spóźniłam się na samolot docelowy, zostałam przewieziona do hotelu, w którym na voucher miałam jedno danie obiadowe do wyboru i jeden napój. Hasło: LUFTHANSA."

Plusy: "The staff were very friendly; more so on this flight than the last flight. I booked seats for the emergency exit knowing it gives more leg room."
Minusy: "My baggage was not on the carrousel that was listed on the display, it took a long time to get my bag and it caused me to be late to check into my lodging."

Minusy: "Too small plane for business travelers - no carry allowed inside, yet all electronics have to be taken out. Lufthansa does not care about Senator status at all."

Minusy: "Flight was late due to inadequate staffing - one pilot was missing."

Plusy: "Timeliness of fligyts"

Plusy: "wine"
Minusy: "no screens"

Plusy: "Very pleasant crew."
Minusy: "No complaints"

Minusy: "Seems like they want to nickel and dime you for everything now..."

Plusy: "Boarding was automated gates was easy."

Minusy: "The flight was delayed and there was no one at the counter to get any information for several hours. When there finally was someone there they were not very helpful."

Plusy: "The service to clients number one. I like"

Minusy: "Opóźnienie lotu"

Minusy: "Lost a whole day and a half of vacation!"

Minusy: "I was waiting over 1 hr for my l"

Minusy: "Having to go through passport control and security a second time took too much time for the connection between flights."

Plusy: "Obsługa i jedzenie"
Minusy: "Nic"

Minusy: "Same as above"

Plusy: "Nothing good to say"
Minusy: "Expect to be delayed if it snows a bit in Munich. Delayed for more than 7 hours total. 3 of those on the plane in Munich. Horrible!"

Minusy: "The flight was delayed 6h. I got to the destination late And I was late for work Went to work restless"

Plusy: "Punktualność i obsługa stewardess"

Plusy: "Punktualność punktualność obsługa stewardes"
Minusy: "Źle działające monitory"

Minusy: "Did not happen"

Plusy: "Komfort lotu i bezpieczenstwo"

Plusy: "Plane was clean, crew nice and courteous."
Minusy: "Food."

Plusy: "Left in time, arrived too early"
Minusy: "Boarding took a lot of time"

Plusy: "Everything!!"
Minusy: "Me starting to get sick!"

Minusy: "Unorganized boarding. Back of the plane seats should be boarding first, after babies and old people. I was stopped by the people in front of the plane putting away their luggage and standing in the aisle."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Nothing"

Plusy: "Bardzo słaby lot w każdym aspekcie"
Minusy: "Oóźniony, zmieniony gate w Monachium,"

Minusy: "Delayed flights for a day"

Plusy: "Nie była nawet wody z Warszawy do Brukseli"

Minusy: "The entertainment choices needs updates and more varieties I believe."

Plusy: "Crew and food"

Minusy: "To be given a blanket. And better choice in music"

Plusy: "Good Staff, Good Service, On Time Departure and Arrival"
Minusy: "The ticket price was so expensive"

Minusy: "The bags took over 45 minutes to be delivered"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Terrible. Long delays caused me to miss connecting flight and a wedding. Lufthansa decided 12 hours of my day and the missed ceremony was worth a 5 euro voucher... Never flying german again."

Plusy: "Edficient boarding and pleasant onboard service"
Minusy: "Cleanliness of plane and limited movies"

Plusy: "Good and nice Food, crew helps , comfort seat and Entertainment clean and new screens ."

Plusy: "The boarding area was spacious and clearly labeled; the plane seats were comfortable, and the flight crew was pleasant."
Minusy: "1. The boarding process was chaotic - it was not clear where a line was to form or if there was an ordered process for boarding. 2. As an economy passenger, I was to purchase a meal between Geneva and Brussels. Since I didn't want a meal I was surprised to learn I also had to pay for a small, regular coffee."

Minusy: "Flight crew would gossip in Flemish Food not good and I vegetarian dinner option provided at all!"

Minusy: "Custums on JFK was not utilized to check a full plane with tourists. ESTA finger prints took more than 2 hours."

Plusy: "Everything about the flight."
Minusy: "Nothing."

Plusy: "I liked the organization and service"

Plusy: "Worst business class seats. Regular seats with no one in the middle seat."

Plusy: "Everything was fine"
Minusy: "Beside for the music and movies, you should give us the possibility to make a search and find what we want to watch or listen"

Minusy: "Food was bad. Crew was distracted gossiping. They skipped rows during meal times as they were distracted. The seats are the most uncomfortable airline seats I've ever sat in."

Plusy: "Amazing"
Minusy: "Nothing"

Minusy: "They change my flight, and I had no kosher food in the other one"

Plusy: "The only thing I liked was that I landed safely in Brussels."
Minusy: "It was a 5 hour flight with seats that didn’t recline, head rests that didn’t move, no in-flight entertainment, no pillows or blankets, and unfriendly and somewhat rude, jaded flight attendants. The most uncomfortable international flight I’ve been on"

Plusy: "Business class. Great service and truly gourmet food. Departure & arrival exactly on time.... a first with JFK. Very nice present of a large box of Neuhaus chocolates upon landing."
Minusy: "Silly but the toiletries bag was cumbersome and contained very little. Unlike our return flight to JFK the outbound flight to BRU had very, very poor food and I'm being politr."

Minusy: "crew indifferent; entertainment limited; food not so good"

Minusy: "Gate was only announced 25 min before boarding"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Plane was malfunctioning- the electric went out several times ont be way to take off and right after landing. Food and drinks only for sale. Boarding late"

Minusy: "Niie odleciał mój bagaż. Po 2 dniach kiedy go przywieziono do hotelu był zdewastowany i nie nadawał się do użytku."

Minusy: "Lack of any real help with lost luggage. Man on the phone in Brussel asked for File complaint numbers and found nothing. Absolutely no information whatsoever. He gave us a number to call in Florence, which was automated. File number was requested but not found. For all we know our luggage may have been thrown away. Completely unacceptable. Never ever use Brussels Airline."

Minusy: "Crammed seats, not very clean, took pictures, very dirty."

Minusy: "Poor customer service."

Minusy: "The lady at the gate was rude. I was in a group with small children, we were all family, she made me wait in line without my family."

Plusy: "Same coment"
Minusy: "Same coment"

Plusy: "Check -in - very friendly staff Airport in Brussels was easy for making connection"
Minusy: "The food was at extra cost - and pretty expensive. Not even water was offered free of charge. Was surprised that the food was on sale - nothing was said about it in advance."

Plusy: "Friendly crew"
Minusy: "Delay +50 minutes Because of the flying orange tomato"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "I never flew to Florence because the airline missed my connection and the next flight to Florence was not until nearly twelve hours later, so now I'm on my way to Rome instead. This ruined my rental car and lodging reservations, and I'm now fighting both those agencies because of this botched flight and poor service. Additionally, the plane was ungodly hot. So much so that the crew apologized for our over the PA. Nothing was done to fix it, but it was blamed on the plane only being on auxiliary power while we were parked on the tarmac for the hours. That would've been understandable, but it didn't get better when the jet engines were on, so that excuse turned out to be just so many lies."

Minusy: "The flight was delayed 2.5 hours and made us miss the connection to Houston. Nobody met us at London to instruct what to do about it. We spent an hour running from one place to another till we found the correct line, in which we spent 3 hours waiting for directions to hotel."

Plusy: "Crew was vey professional. Arrival in Rome was to a gate rather than a bus, which was unusual but nice. Baggage delivery was also surprisingly quick for Rome. The Brussels Airlines lounge in Brussels airport is fantastic!"
Minusy: "The flight departure was delayed 1 1/2 hours, meaning we arrived in Rome at nearly midnight. No complimentary drinks on board. As a Star Alliance Gold member, I chose Brussels Airlines out of loyalty. But the cheap approach to customer care means I will have to reconsider flying with you in the future."

Plusy: "Service"

Plusy: "The extra leg room was very much worth it! Did the trip both ways. On the way to Europe we went standard economy and economy plus on the way home -- economy plus was much more comfortable over the long duration of the flight"
Minusy: "The food remains mediocre at best in the economy cabin."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Very noisy crew Not enough space for hand bugs."

Plusy: "The crew were very respectful and professional did not like everything from Accra to Brussels ."
Minusy: "We pay the crew so they need to respect us. One guy among the crew members was very disrespectful and unprofessional ."

Minusy: "No communication on what was the reason of the delay"

Plusy: "In-flight staff are professional and try to get on with things even in tricky situations."
Minusy: "Inbound connection from Tokyo was late (1 hour) but this flight BRU-MAN was also 1 hour late, so got to the gate easily in time for boarding only to find my seat and boarding pass had been cancelled! Poor management of the situation - they don't check whether the connection is *actually* OK, just use the timetable. Poor real-time handling of the situation. This flight is sometimes subcontracted out to WDL who fly various other flights for SN throughout the day, and so any delay elsewhere in Europe can delay this flight. Baggage priority ignored for Star Gold. Missed train connection on arrival in UK. Due to the above problems. In-flight staff OK but ground crew seem disorganised."

Minusy: "We weren't allowed access to fill empty water bottles before boarding the plan. The plane made a stop at Kigali, Rwanda, where it was cleaned, resupplied and picked up passengers. It was almost 4 hrs. before we were offered water to drink. Drinking water is vital for maintaining health while travelling."

Minusy: "Never flew it; had to transfer to Lufthansa flights."

Plusy: "Thanks to formula b.family we had priority when boarding. The Kids were offered a present on board."

Minusy: "EXCELLENT SERVICE"

Plusy: "The service was only exceptional l, there weren't too many good movies selections.overall The turbulence made made the trip worse although the whether was very.l clear. There was also a weird background noise. Boarding was terrible had to wait an hour in a long line"

Minusy: "Lousy treatment to passengers/customers"

Plusy: "Since this flight it not all that long it went well overall. The crew seemed good working together and were very organized and professional."
Minusy: "airline seats will never be comfortable so that is always my biggest complaint."

Minusy: "Brusels airlines left and arrived with 40 min delay for a flight that should be only 1:50 hour"

Plusy: "Delightfully, there was enough leg room - didn't quite feel like a sardine."
Minusy: "Bathrooms were not very clean."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "i like the service"
Minusy: "water free"

Minusy: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."

Plusy: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Minusy: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."

Plusy: "fare"
Minusy: "boarding process felt like herding"

Plusy: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Minusy: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Plusy: "The cheap fares"
Minusy: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Minusy: "Wiz air seems to trick you constantly to get more money out if things they hide from you.. online check-in required.. letting you in work a trolley and then charge you at the gate.. pee service overall.. beware!!"

Minusy: "Comfort of the plane. So freaking uncomfortable. Seats didn’t even recline back."

Plusy: "Clean"
Minusy: "Claustrophobic"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Plusy: "On time departure"
Minusy: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "All!"

Minusy: "Did not fly. They wanted $100 to check my bag. I flew another airline."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Minusy: "I went up to the check in desk 4 hours prior check since this was a connecting flight.I asked the employee when can I check in,she told me 1 and a half hour prior boarding,when I walked back the same person told me I have to pay 35 euros for not checking in online.I told her that I have been flying for about 20 years but I have never been charged for checking in at the airport and I also told her she should have told me when I asked her hours before.She just ignored me and gave me a shitty attitude at the Frankfurt airport.I was expecting a professional costumer service,like that I'm being used to by other airlines,but it was a total disappointment."

Minusy: "1. The check in was delayed and very chaotic. 2. The landing was horrible 3. The plane was not comfortable ."

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "The price"
Minusy: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."

Plusy: "The price"
Minusy: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"

Plusy: "We got to our destination."
Minusy: "There was a problem with their website that was out of our control, that didn’t allow us to print boarding passes and we were charged at the airport even though we had proof we tried and were not able through no fault of our own"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Plusy: "There wasn't any delays, perfect landing"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Plane new & in good condition"
Minusy: "flight was delayed by 90min, boarding started (even plane wasn't here yet; people herded to air field, waiting, then sent back to terminal, for nothing, all in the rain flight supposedly delayed by 30min (really 90min) due to plane late from Belgrade (WizzAir doesn't have a scheduled flight form Belgrade) - clueless or making up stories to get rid of guests?"

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Minusy: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."

Minusy: "Flight was delayed by 45 mins, and on board there was no water in the bathroom basins. This was known by staff, but they didn’t warn me as I went in, so I didn’t find out until I had already put soap in my hands"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Pleasant staff."
Minusy: "Plane was late and all passengers had to wait at the gate. Too many people for such a small area for that length of time."

Plusy: "The staff - friendly, polite,, helpful and a nice uniform! No silly uncomfortable and unsuitable as in some airlines. Reasonably clean. Good price for a glass of wine and pac of dry fruit."
Minusy: "Unable to understand tanoi messages - mumbling & too fast. Could not make out most of what staff said including why there was an hour's delay and safety procedures. If i were to bring an oversized and too heavy handluggage on board no doubt I wouldn't get away with it ! However the number of large and heavy bags passengers brought on board last night was ridiculous . It was a real struggle for people to find lockers for.their bags. Some people had quite a few. Delays take off and creates unnecessary chaos. Couldn't understand why I had to pay to check in online, obviously missed that when bookrd. Although I recall reading that it will cost if you check in the airport- so most likely my error. No facility or button to print boarding pass once checked in. No contact us button - I would like to change seat I booked for return but cannot see how to do this on line."

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"

Plusy: "Comfortable seats. I chose premium price so no issues at check-in. Staff was fantastic! This was my first WIZZ Air flight. It will not be my last!"
Minusy: "Boarding did not provide order as everyone crowded to the front. Needs better lines."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "With Ryanair even if you break your leg during your trip and you’ll need an emergency trip back home they will make you pay a double seat (2 tickets because you have to stretch your broken leg) + 50€ commission on that second ticket. A 3€ for a small plastic water and of course a physical screaming/aggression from their staff while you are on a wheelchair. Thank you. Always a pleasure. You never surprise me."

Plusy: "Everybody was relax and content"
Minusy: "Toilet"

Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."

Plusy: "the leg room was fine"
Minusy: "the getting to the airplane and from the airplane after landing can be better by using more busses"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Aeroplano"

Minusy: "Nie wpuścili na pokład bo był błąd w nazwisku,"

Minusy: "More legroom but then I'm tall. Otherwise just what you would expect from a budget airline"

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Plusy: "Very nice staff"
Minusy: "Avoid walking in the rain to get to the plane."

Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"

Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"

Minusy: "The seats could have been more comfortable. Lots of people were separated from their party because they refused to pay to book their seats. One man had two small children and his wife was seated in the rear section. Some common sense when organising seat allocation please!!"

Plusy: "Everything was just fine, nothing special"

Plusy: "Nowy samolot"

Plusy: "nothing."
Minusy: "My wife was not allowed to board the flight. because her passport expires in april, we was told by ryanair in a phone call that this would not be a problem,then when she tried to board she was refused. thanks ryanair you cost us a lot of money and caused a lot of stress. you just lost another customer. why not make it clear that a person needs 90 days on their passport if you are going to enforce these purile rules."

Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Zwłaszcza lądowanie - bardzo delikatne :)"
Minusy: "Opóźnienie ponad 1 godzinę!"

Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Plusy: "Staff were fine."
Minusy: "Paid for legroom, there was none!"

Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Wszystko. Zwlaszcza trzymanie ludzi w samolocie na pasie startowym przez 1.15h . Brak dostatecznej ilosci jedzenia i napojow na pokladzie."

Minusy: "very late"

Plusy: "Seating was comfortable and more leg room than some other airlines random seat allocated no charge no complaint. Only bought cup of tea so can’t comment on food. Tea was fine."
Minusy: "The seemingly squashy way of making sure hand luggage is tagged. Why not use a system of gradual approach. Don’t like euro charging if card used. Seems strange. Cash sterling ok."

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Plusy: "Late departure from Dublin as expected But it was 30 min, anyways the flight made up time and only arrived 5 minutes late. The staff were very helpful also"
Minusy: "The new slimline seats are very uncomfortable when seated for anything longer than an hour, the cushioning is very light and the angle of the seat is not as comfortable as the old ryanair seats. Also there was a long delay in Ciampino at the baggage belts considering the airport was empty - i know this is more a problem with the Airport but ryanair would surely have enough pull to get this sorted."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Unnecessary charges,Dodgy website,Very bad reputation and seems you don’t give a toss.Your chat service does not work you spoil people ‘s joy when they use your service .It is just horrible"

Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Punktualnosc"

Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."

Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Plusy: "Profesjonalnie, lot przyjemny."
Minusy: "Ponad 2h opóźnienia przez które nie starczyło nam czasu na zwiedzenie Aten..."

Plusy: "Very efficient and organized"

Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"

Plusy: "Fell asleep and was not woken up. Good flight"

Przeczytaj o liniach Lufthansa

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Rzym

Najnowsze oferty lotów w obie strony

29.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
KRK - CIA
03.06.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
CIA - KRK
24.04.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
KRK - CIA
27.04.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
CIA - KRK
09.04.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 25min
WAW - FCO
16.04.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
FCO - WAW
09.04.
pt.
1 przesiadka
Lufthansa
11h 15min
WAW - FCO
16.04.
pt.
1 przesiadka
Lufthansa
10h 10min
FCO - WAW
03.04.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 30min
WAW - CIA
17.04.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 30min
CIA - WAW
09.04.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
WMI - CIA
16.04.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
CIA - WMI
24.04.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
KRK - CIA
27.04.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
CIA - KRK
23.04.
pt.
1 przesiadka
Austrian Airlines
17h 25min
KRK - FCO
26.04.
pon.
1 przesiadka
Austrian Airlines
4h 35min
FCO - KRK
22.05.
sob.
1 przesiadka
KLM
19h 25min
WRO - FCO
29.05.
sob.
1 przesiadka
KLM
20h 10min
FCO - WRO
23.05.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
WMI - CIA
25.05.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
CIA - WMI
29.05.
sob.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 10min
KRK - FCO
03.06.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 00min
FCO - KRK
25.05.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
WMI - CIA
30.05.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
CIA - WMI
29.05.
sob.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 10min
KRK - FCO
03.06.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 00min
FCO - KRK
05.08.
czw.
1 przesiadka
Norwegian
12h 25min
GDN - FCO
21.08.
sob.
1 przesiadka
Norwegian
28h 10min
FCO - GDN
12.04.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 25min
WAW - FCO
16.04.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
FCO - WAW
22.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
KRK - CIA
29.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
CIA - KRK
04.07.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
3h 55min
WAW - FCO
29.07.
czw.
1 przesiadka
Lufthansa
4h 25min
FCO - WAW
03.04.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
9h 25min
WAW - CIA
10.04.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 45min
CIA - WAW
29.05.
sob.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 10min
KRK - FCO
03.06.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 00min
FCO - KRK
22.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
KRK - CIA
29.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
CIA - KRK
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

10.04.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
KRK - CIA
19.03.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 25min
WAW - CIA
08.05.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
21h 10min
WRO - FCO
29.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
KRK - CIA
29.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
KRK - CIA
19.03.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 25min
WAW - CIA
28.03.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
25h 50min
WMI - CIA
29.05.
sob.
1 przesiadka
Brussels Airlines
22h 40min
KRK - FCO
02.04.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
WMI - CIA
08.04.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
20h 20min
KRK - FCO
14.08.
sob.
1 przesiadka
Ukraine International Airlines
6h 25min
WAW - FCO
30.03.
wt.
1 przesiadka
KLM
10h 25min
WAW - FCO
07.05.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
WMI - CIA
08.04.
czw.
1 przesiadka
Air France
6h 20min
WAW - FCO
07.05.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 25min
WAW - FCO
08.05.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 05min
WMI - FCO
13.04.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 55min
KRK - CIA
10.04.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
23h 00min
KRK - FCO
07.05.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 25min
WAW - FCO
30.03.
wt.
2 przesiadki
Ryanair
34h 44min
WMI - FCO
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów krajowych

28.03.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
1h 25min
CTA - FCO
30.03.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
FCO - CTA
09.07.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 10min
PMO - FCO
12.07.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 05min
FCO - PMO
06.03.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 25min
CTA - FCO
06.03.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
FCO - CTA
06.03.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 25min
CTA - FCO
06.03.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
FCO - CTA
05.03.
pt.
1 przesiadka
Air Europa
15h 10min
MXP - FCO
10.03.
śr.
1 przesiadka
Air Europa
15h 15min
FCO - MXP
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Multi-city
  • Kreator Podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza