Barcelona – znajdź tanie loty

BCN

Barcelona – znajdź tanie loty

Przeszukuj setki różnych stron naraz i znajdź loty do: Barcelona

W obie strony
Ekonomiczna
Wichita (ICT)
Barcelona
czw. 23.09.
czw. 30.09.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

SierpieńNajlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 4% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

CzerwiecNajpopularniejszy moment na lot ze średnio 13% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

652 zł(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

196 złlub mniej

Dobra oferta w jedną str.

96 złlub mniej

Barcelona – kiedy rezerwować loty?

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Barcelona — najlepsze porady, jak znaleźć tani lot

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do miasta Barcelona? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do miasta Barcelona za Z miasta Warszawa Modlin za 96 zł w jedną stronę 146 zł w obie, z Gdańska – 221 zł w jedną stronę, 345 zł w obie, z Lublina: 703 zł w obie strony lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Wysoki sezon przypada na Maj, Czerwiec i Lipiec. Najtańszy miesiąc na podróż to Sierpień.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i znajdź najnowsze promocje lotów do: Barcelona.
  • Tanie loty do Barcelony w połączeniu z dalszym transportem autobusowym to korzystny sposób dojazdu do wielu katalońskich miast, m.in. Tarragony (czas dojazdu z Barcelony – ok. 1 godz. 5 min), Reus (ok. 2 godz. 30 min) czy Lleidy (ok. 2 godz. 15 min).
  • Jeśli jedziesz do Andory, zacznij podróż od taniego lotu do Barcelony. Busy przewoźnika Andbus odjeżdżają bezpośrednio z lotniska El Prat, a dojazd do stolicy – Andorra La Vella – zajmie Ci ok. 3 godz i 30 min.
  • Szukając tanich biletów lotniczych do Barcelony w lecie, sprawdź łączone loty z lądowaniem w Reus. Miasto leży w odległości 80 km od stolicy Katalonii, a miejscowe lotnisko obsługuje sezonowe loty z Wielkiej Brytanii, Belgii i Niemiec.
  • Planujesz rodzinne wakacje w Barcelonie? Lotniska wychodzą naprzeciw potrzebom rodziców z maluchami. Zarówno w El Prat, jak i Gironie łatwo skorzystasz z przewijaka czy łóżeczka, a w razie opóźnienia lub odwołania powrotnego lotu dzieciaki miło spędzą dodatkowy czas w specjalnych strefach zabawy.

FAQ: Barcelona — rezerwowanie lotu

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów (Barcelona) w związku z COVID-19?

Jak długo trwa lot?

Ile kosztuje najtańszy lot do: Barcelona?

Którymi liniami lotniczymi mogę tam dolecieć?

Jak daleko jest z lotniska Barcelona do centrum miasta Barcelona?

Jak dojechać z lotniska El Prat do centrum Barcelony?

Jak dojechać z lotniska Girona do Barcelony?

Wakacje na Costa Brava – które lotnisko wybrać?

Jak najszybciej dojechać z lotniska w Barcelonie na stadion Camp Nou?

Jak dojechać z lotniska w Barcelonie do Sagrada Familia?

Czy koło lotniska w Barcelonie znajduje się jakiś nocleg?

Czy istnieje możliwość lotu do kraju: Barcelona? Czy obowiązują obostrzenia związane z wejściem na to terytorium kraju(Barcelona)?

Barcelona – czy po przylocie jest wymagane poddanie się kwarantannie?

Barcelona – czy przed wylotem muszę wykonać test na COVID-19?

Barcelona – czy obowiązują inne obostrzenia w związku z COVID-19?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów na Barcelona?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu na Barcelona?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach na Barcelona?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot na Barcelona?

Barcelona – Top linie (3)

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,2
TAP AIR PORTUGAL
Wynik na podstawie 5 407 opinii
7,2
Wejście na pokład
7,2
Komfort
7,9
Załoga
6,6
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "Seats super comfortable. Big screen entrainment."
Minusy: "One more time offer drinks for a very long travel time (other 10H)."

Minusy: "flight was delayed by 3 hours; very rude and indifferent ground staff, almost impossible to rebook; no information/help was provided; barely made our next flight"

Minusy: "Super uncomfortable seats (the most ever) No personal tv/entertainment."

Plusy: "Service and the price!"
Minusy: "Lots of things but I’m sure TAP it’s working on this!"

Plusy: "Seats and snack"
Minusy: "No delay in departure"

Minusy: "They boarded the plane from both the back and the front at the same time with no direction as to which rows should go where. BIG cluster in the middle of the plane!!"

Plusy: "Flight was canceled"
Minusy: "Flight was canceled"

Plusy: "The crew was good. The plane was clean. The snacks provided were good."
Minusy: "The flight was delayed so that could improve. There were no entertainment options. It was a short flight but at least they should have a audio channel or something."

Plusy: "Space in the cabin"
Minusy: "Language included"

Plusy: "Great flight"
Minusy: "All great"

Minusy: "The plane was delayed 20 minutes, then another 20 minutes, then another 20 minutes, ended up leaving over an hour late"

Plusy: "The one glass of white wine I was served was delicious. Crew was friendly. Food was surprisingly elaborate for a short flight."
Minusy: "Boarding process a bit chaotic. The process started before they were ready to let us on the plane. My special meal was forgotten until after meal service. They skipped our row for beverage service and there was nothing served prior to the meal."

Plusy: "sporo miejsca na nogi"
Minusy: "możliwość wyboru posiłków"

Plusy: "Self checkin, there was no line and things moved quickly."
Minusy: "Flight was almost an hour late because the boarding process was so slow. They took forever and then literally bussed us to the other side of the airport to the budget carrier side, which wasted more time. Was a bit of a joke really. Served seafood snack, not everyone eats seafood."

Plusy: "Nothing went wrong so it is good enough for me"

Plusy: "Really nice crew, good food and wine, very attentive and accommodating. I’m used to flying spirit and Norwegian and this was a huge upgrade, though there’s not much in flight entertainment. Definitely good and cheap. Will fly again."

Plusy: "The tripulation are very nice people."
Minusy: "The space between seats are small."

Plusy: "Ciepły posiłek na pokładzie, dobre winko"
Minusy: "Opóźnienia."

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Duwersyfikacja miejsc w samolocie / płowa rzędów do 12 wygodniejsze oraz z większymi odstępami miedzy rzędami, propozycja zmiany miejsc w tej samej klasie ( economy) za dodatkową dopłatą jest słabym rozwiązaniem - po tym doświadczeniu nie będę polecał podróży liniami TAP"

Plusy: "nothing."
Minusy: "The flight was cancelled few hours before departure. I called the customer service and they a flight to Tel Aviv a day after with 3 stops. It was imposible to accept, so I've cancelled and bouhgt another ticket from other airline and ask for refund. Three months later I still waiting for the money. Not recommend at all TAP."

Plusy: "Left on time, arrived on time."
Minusy: "Nothing"

Plusy: "Not too many people"
Minusy: "Was delayed. Too long waiting for luggages"

Minusy: "Flight was over an hour late, and they would not let us take our carry-on luggage on the flight even though there was plenty of room in the overhead compartments, which caused us to miss our return flight home overseas. No customer service desk at the airport. Ended up costing hundreds of dollars more to book another flight home."

Plusy: "They broke my bag, it took them over 3 months to answer my complaint and then they said that the Manufacturer would take care of it. On top of that they made me pay to check on my bag for each flight, including connections, and they didn’t even reimburse that"

Plusy: "Same as previous flight"
Minusy: "Same as previous flight"

Plusy: "Accommodating flight crew. Good food. Nice landing and take off."
Minusy: "I am a permanent resident of USA and have a Green Card and the portuguese boarding crew gave me a hard time about my paper work. I was very disappointed by the way they treated me."

Plusy: "Our flight was late, so we missed our connecting flight to Barcelona, but TAP had already rebooked us on a different flight and had boarding passes all printed out. Good Job."

Minusy: "I was told at the check in that my bags are NOT paid for...when I booked the tickets on line there was no mention of any additional charges, or option to purchase baggage"

Plusy: "Easy mobile check in process,"

Plusy: "Wonderful customer service!!"

Plusy: "They gave us good snacks. Comfortable flight."
Minusy: "We were delayed 1.5 hours. Had to sprint and almost missed my connecting flight."

Plusy: "Cabin staff was nice"
Minusy: "Very cramped seating; rude baggage handlers; bad system for boarding"

Minusy: "The attendant who checked me in at the Porto airport was very rude and sarcastic. At the gate they said the flight would be delayed half an hour, however they just called us to start boarding a half an hour after the flight was expected to leave. At that time the passengers of the previous flight were just starting to leave the plane so everyone that was about to board then had to stand in the freezing cold tunnel way with all of our bags for another 20 minutes while the previous passengers got off. There was no food or any beverage other than water offered on the flight."

Plusy: "No issues, short trip, friendly staff, comfortable ride..."

Plusy: "On time departure"
Minusy: "Slow baggage claim"

Plusy: "The plane was new, clean, and spacious. The staff was mostly helpful and friendly,"
Minusy: "Short flight so no entertainment or drink/food."

Plusy: "Slept the entire way there. Comfy seats"

Plusy: "Very quick and efficient"
Minusy: "Carryin size is so small for the airline"

Plusy: "Crew was nice"
Minusy: "Flight from Porto to Lisbon was late. We almost didn't make our flight from Lisbon to Barcelona. Our luggage didn't make the connection."

Minusy: "We had to pay for a check in luggage fee. Then flight was delayed for about an hour. The gate number change so we had to keep on checking to see what gate it was to be. They keeping on changing the delayed time so it end up being nearly two hours before we got on the plane. I was very disappointed that we didn't get where we needed to be on time. Our hour and 45 minute flight end up just wasting time waiting for the plane. They could of at least refund our check in bag fee for the inconvenient."

Plusy: "Stay away from TAP. I wish the people at the counter were just rude - they were tormenting us and lying to me about my luggage. When they found out I insisted on not checking my bag, they told me they would "keep it" in the meantime. Turned out they went ahead and threw the bag onto the plane. We ended up having to go find it at lost and found. They initially told me it was going to only take 5-10 mins to retrieve my luggage, but then 40 mins passed and still nothing. My poor mom had to wait by the empty belt - and boarding started and the luggage still wasn't there. They forced us to pay 35 euros (it's principle, not the money) when their policy said nothing about it when I booked it on the website. My mom was in tears and I had the worst few hours of my life. TAP - you are disgusting. It takes a lot for me to be upset but you really did everything out of your way to make us suffer. Even told us we might have to miss our flight. You put a huge dent on my trip."
Minusy: "Please see above."

Plusy: "The crew."

Plusy: "New plane. Great service."
Minusy: "Seats are very small. No entertainment system."

Plusy: "The crew were very friendly and relaxed even though there was a delay."

Minusy: "...do I really have to say anything else? I'm in a foreign country, jet lagged, and still wearing the clothes I've been marinating through multiple time zones. I'm not happy at all with this flight, and over 12 hours later, I feel disgusting, and my first day in Barcelona has been miserable because of it. I place all of the blame on the Lisbon connecting terminal. I am not happy."

Plusy: "A short flight, on-time."
Minusy: "Tiny seats"

Plusy: "The plane was really comfortable and clean with plenty of legroom, and the staff friendly."

Plusy: "Basically on time and the employees were very efficient and professional."
Minusy: "Having to take a very crowded shuttle bus to the plane."

Minusy: "the second flight was late by 30 min."

"3h opóźnienia"

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "i like the service"
Minusy: "water free"

Minusy: "Girl at the bording desk got in an argument with an passenger and she could have managed it a lot better then that."

Minusy: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Plusy: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Minusy: "Pretty much everything..."

Plusy: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Minusy: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Plusy: "Overall experience was good. Boarding was fine and onboard crew was nice and helpful."
Minusy: "Seats do not recline and there is not a lot of legroom, especially if you are over 180 cm."

Plusy: "The cheap fares"
Minusy: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Minusy: "Flight was late abolutnie 1 hour"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "I did not had a seat"
Minusy: "I did not had a seat"

Minusy: "Wiz air seems to trick you constantly to get more money out if things they hide from you.. online check-in required.. letting you in work a trolley and then charge you at the gate.. pee service overall.. beware!!"

Plusy: "Clean"
Minusy: "Claustrophobic"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Minusy: "Was delayed"

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "1h 45 minutes waiting for luggages in Bucharest Otopeni. Still not delivered."

Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "On time, cabin crew, ease of boarding and amount of bags I could take with Priority Boarding"
Minusy: "My seat hadn't been cleaned prooerly before I got there and if I hadn't done it myself, I would have someone else's chocolate all over the seat of my trousers. Also, the bathroom floors were really gross, to the point I had to roll uo the legs of my trousers so they didn't get wet when I needed to use the toilet."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "We got to our destination."
Minusy: "There was a problem with their website that was out of our control, that didn’t allow us to print boarding passes and we were charged at the airport even though we had proof we tried and were not able through no fault of our own"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Minusy: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Nice crew"
Minusy: "Both flights were Delaid. It was unorganized in every point, felt like chaos. Ryanair sells same services for cheaper price, so I thought it was overpriced."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Cheap flights, priority boarding."
Minusy: "No meal included, no entertainment provided"

Plusy: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Minusy: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."

Plusy: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Minusy: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."

Plusy: "Flight was delayed. I missed my train home to Ipswich. Long journey home ver late at night"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Minusy: "long time wating in bus to get plane"

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"

Plusy: "The people are very rude no cooperation"
Minusy: "The crew was very rude"

Minusy: "My friend faced a problem he was booking the flight through your site by kiwi.com and he coudnt do the check in because he dont have the email and the password so he had to pay 60€, so i hope if the kiwi.com notes this matter."

Minusy: "Nic"

Plusy: "All"
Minusy: "-"

Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."

Minusy: "More legroom but then I'm tall. Otherwise just what you would expect from a budget airline"

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Plusy: "Value for money"
Minusy: "Flight was delayed and when we got to our destination there were no staff present to disembark the aircraft so we were further delayed."

Plusy: "Boarding was quick and tickets are very affordable."
Minusy: "Seats do not recline. No place to charge phone. No WiFi."

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Plusy: "Fast and efficient"
Minusy: "Check in is a nightmare, questions are crazy even though you have paid extra for priority and 10kg carry on still had to check it in under the plane"

Plusy: "It's Ryanair. We all know what we signed up for."

Minusy: "No point paying priority boarding.... people just swap seats if not allocated next to each other makes it all feel like a messy shambles.... once sat down flight was quick and pleasant.... never ate or drank anything on board as extortionate prices... so the money saved there went on tapas and wime"

Plusy: "Nowy samolot"

Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."

Plusy: "Left on time got in early"
Minusy: "Nothing for the price"

Plusy: "Punktualnie i sprawnie, z wyjatkiem problemow z miejscem na bagaż na pokładzie."
Minusy: "Tłum ludzi z wykupionym priorytetem, przez co kolejka i czas oczekiwania rownie dlugi, oraz brak miejsca na bagaż na pokładzie."

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Crew and flight was ok"
Minusy: "Checkin was the worst nightmare I have ever seen."

Plusy: "Trafilo mi się super wygodne miejsce w pierwszym rzędzie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Plusy: "Easy of checking in bag and the person working the counter was extremely nice and personable. They flight crew was very pleasant. Decent leg room. More than some other airlines."
Minusy: "Dirty cabin. Being 1.5 hours delayed on a nice day. God forbid there was an actual storm lol. Why was our luggage in a completely different terminal and NO ONE told us how to get to it? Seemed like there was confusion about the gates when we landed and sat in the plane an extra 15/20 mins trying to get some one to bring over the bridge."

Minusy: "Kayak did not forward me bookin confirmation and I paid extra 60€ At Ryanair no customer service desk. Nearly missed flt. Never again w Ryanair"

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"

Plusy: "Reasonably priced. Check in was quick and easy. Boarding was easy"
Minusy: "Seats are very cramped and uncomfortable. I’m 179cm and it’s a tight enough squeeze for in the seats."

Plusy: "Miła obsługa, przyjemny lot."
Minusy: "15 minut opóźnienia lądowania (opóźnienie nastąpiło już przy przygotowaniach do startu). Załoga bardzo szybko mówiła komunikaty w trakcie lotu przez co były trudne do zrozumienia."

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Wszystko. Zwlaszcza trzymanie ludzi w samolocie na pasie startowym przez 1.15h . Brak dostatecznej ilosci jedzenia i napojow na pokladzie."

Plusy: "We actually made it"
Minusy: "The 3hr delay with no explanation or any information whilst waiting in the airport."

Minusy: "The gate for boarding was supposed to close at 1205pm but they didn’t announce the gate until 11:30am. The flight was supposed to take off at 12:35pm but there was no announcement of delay, all of the attendants said that everything was on schedule, yet boarding didn’t even start until 1230pm. They randomly took people out of line and told them their bags were too big and made them pay 50 euro, even though their bags still went in the same hold and they were no bigger than anyone else’s when later compared. It was an international flight and multiple people didn’t even have to show their passports. Then on the plane we sat on the runway for about another hour and didn’t takeoff until 1:40pm. The take off was one of the worst I’ve ever experienced. The seats were basically lawn chairs glued to the ground and the aisles aren’t large enough for the crew so they were constantly bumping everyone in the aisle seats. The landing felt like the plane was going to flip over and crash and then on top of everything we were told that Ryanair didn’t have enough employees to take our luggage off of the plane."

Minusy: "We were charged an additional $70 per person to have our boarding passes printed at the airport. After waiting 40 minutes in line to check in, we were made to go to another office to get boarding passes. Even though we arrived 3 hours before the flight, we barely made it. Ryanair tries to put as many obstacles and charges in your way before you fly. You have no recourse as you would miss your flight if you don’t pay the extra charges. During the flight, the whole purpose of the crew is to sell duty free goods. This airline is the worst! I’d pay more to another airline, just to avoid Ryanair."

Plusy: "I got to my destination"
Minusy: "If they don’t speak good English and have heavy accents, why don’t they slow down the announcements, so people have at least a small chance to understand???"

Plusy: "Seating was comfortable and more leg room than some other airlines random seat allocated no charge no complaint. Only bought cup of tea so can’t comment on food. Tea was fine."
Minusy: "The seemingly squashy way of making sure hand luggage is tagged. Why not use a system of gradual approach. Don’t like euro charging if card used. Seems strange. Cash sterling ok."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Boarding commenced after the given departure time with no sign of a delay on the departure boards. There was no clear guidance for queuing, so the speedy boarding we paid extra for was close to useless, staff then scanned boarding passes without a care for passports. Once on the plane the flight was delayed for 2 hours and only after 45 mins of sitting around waiting for an explanation were we given one by the captain."

Plusy: "Nice and cheap."
Minusy: "The window was in the wrong place so I got a bad neck trying to look out."

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Punktualnosc"

Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."

Minusy: "I didn’t know that I had to pay and extra £15 just to get a seat! I thought I already paid enough for my ticket ."

Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"

Plusy: "I liked that we landed safely and could go about our day, putting this experience behind me, after only an hour delay."
Minusy: "Checking in at the Marrakech airport was a nightmare. People had to guess where to line up. There were two lines. A woman working with passengers seemed efficient and friendly. Unfortunately, I was not in her line. The dude who "helped" me hated the world and everyone in front of him. Their computers were down, and he had to hand write the boarding passes (?!). He really resented doing this for people and let them know. Once at the gate we had to get in a line, to get in another line outside, to get in another line to board, and of course we sat on the tarmac due to delays. I had to check a bag at the gate for being slightly too big. That's fine. But really, I end up paying what I would for a more professional (not "low-fare") airline. No one wants to be here. Not the employees, and not the passengers."

Plusy: "Profesjonalnie, lot przyjemny."
Minusy: "Ponad 2h opóźnienia przez które nie starczyło nam czasu na zwiedzenie Aten..."

Przeczytaj o liniach TAP AIR PORTUGAL
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty do: Barcelona

Linie lotnicze oferujące loty do: Barcelona wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do: Barcelona

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających do: Barcelona

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających do: Barcelona

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów do: Barcelona

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Barcelona

Najnowsze oferty lotów w obie strony

09.12.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 45min
KRK - BCN
12.12.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 50min
BCN - KRK
01.12.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
10.12.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
BCN - WAW
04.10.
pon.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 45min
KRK - BCN
08.10.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
29h 40min
BCN - KRK
23.01.
niedz.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
10h 50min
WAW - BCN
07.02.
pon.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
20h 55min
BCN - WAW
15.11.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
3h 10min
WMI - BCN
17.11.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
5h 05min
BCN - WMI
01.12.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
10.12.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
BCN - WAW
15.11.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
3h 10min
WMI - BCN
19.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 10min
BCN - WMI
13.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 45min
KRK - BCN
15.12.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 50min
BCN - KRK
24.11.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
01.12.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
BCN - WAW
28.10.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
3h 05min
GDN - BCN
28.10.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 45min
BCN - GDN
15.11.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
17.11.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
BCN - WAW
28.09.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 40min
WMI - BCN
29.09.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
15h 40min
BCN - WMI
27.09.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
24h 40min
KRK - BCN
30.09.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
19h 15min
BCN - KRK
01.11.
pon.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
21h 00min
WAW - BCN
19.12.
niedz.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
23h 35min
BCN - WAW
17.11.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 50min
KTW - BCN
19.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
BCN - KTW
15.11.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
3h 10min
WMI - BCN
19.11.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 10min
BCN - WMI
28.10.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
3h 05min
GDN - BCN
04.11.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 10min
BCN - GDN
08.11.
pon.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
10h 40min
WAW - BCN
17.11.
śr.
1 przesiadka
TAP AIR PORTUGAL
20h 55min
BCN - WAW
15.11.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
17.11.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
BCN - WAW
08.11.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 35min
KRK - BCN
10.11.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
16h 55min
BCN - KRK
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

28.09.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 40min
WMI - BCN
04.10.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
26h 00min
KTW - BCN
19.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 50min
KTW - BCN
27.09.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
24h 40min
KRK - BCN
27.09.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
24h 40min
KRK - BCN
28.09.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 40min
WMI - BCN
27.09.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
26h 00min
KTW - BCN
15.10.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
27h 14min
GDN - BCN
29.11.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
05.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 05min
WMI - BCN
23.01.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
28.09.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
19h 30min
KRK - BCN
01.10.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
28h 19min
KTW - BCN
29.11.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
16.10.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
14h 09min
WMI - BCN
27.09.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
24h 55min
GDN - BCN
07.11.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 45min
KRK - BCN
04.10.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
3h 05min
WAW - BCN
02.10.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
14h 09min
WMI - BCN
23.12.
czw.
1 przesiadka
LOT
5h 25min
KTW - BCN
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów krajowych

20.10.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
PMI - BCN
27.10.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
BCN - PMI
15.10.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
PMI - BCN
17.10.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
BCN - PMI
07.10.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
1h 30min
AGP - BCN
07.10.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
1h 40min
BCN - AGP
19.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 30min
SVQ - BCN
26.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 40min
BCN - SVQ
20.10.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
PMI - BCN
24.10.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
0h 50min
BCN - PMI
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Kreator podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza