Poza sezonem: |
sierpień | Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 35% spadkiem ceny. |
---|---|---|
Szczyt sezonu: |
czerwiec | Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 44% wzrostem ceny. |
Śr. cena w obie strony |
321 zł | (średnia cena z ostatnich 2 tygodni) |
Dobra oferta w obie str. |
52 zł | lub mniej |
Dobra oferta w jedną str. |
27 zł | lub mniej |
Linia Ryanair zniosła opłaty za zmianę lub anulowanie rezerwacji dla lotów Warszawa Modlin – Barcelona. Sprawdź szczegółowe warunki i zasady na stronie danego przewoźnika.
Średni czas trwania lotu bezpośredniego to 3h 05min na dystansie 1868 km.
Bezpośrednie loty (2) na trasie Warszawa — Barcelona na tydzień, śr. cena 0 za dzień.
W ciągu ostatnich 3 dni najtańsze bilety w jedną stronę były oferowane przez Ryanair (161 zł) i Kilka linii lotniczych (202 zł), a w obie strony przez Ryanair (220 zł) i Kilka linii lotniczych (362 zł).
Ryanair lata 2 razy w tygodniu (wtorek, sobota).
Na trasie Warszawa — Barcelona średnio najtańszy dzień na podróż to wtorek, a najdroższy to poniedziałek. Jeśli chodzi o lot powrotny na trasie Barcelona — Warszawa, dzień, kiedy można znaleźć najlepsze oferty to wtorek, a najdroższe — środa.
KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla naszych użytkowników. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów Warszawa – Barcelona.
Prognoza Cen KAYAK dla lotów to narzędzie, które wykorzystuje dane z przeszłości, aby określić, czy aktualna cena lotu Warszawa – Barcelona zmieni się w ciągu następnych 7 dni. Dzięki niemu nasi użytkownicy wiedzą, czy zaczekać z zakupem biletów, czy zarezerwować lot od razu.
Oferta KAYAK Mix łączy dwa osobne bilety w jedną stronę, gdy taka opcja jest korzystniejsza cenowo od standardowego biletu w obie strony. Loty Warszawa – Barcelona i Barcelona – Warszawa odbywają się za pośrednictwem dwóch różnych linii lotniczych.
Czasami termin podróży bywa elastyczny. Jeśli możesz sobie pozwolić na nieco wcześniejszy lub późniejszy wylot, elastyczne daty pozwolą Ci wyświetlić loty Warszawa – Barcelona do 3 dni przed lub po preferowanych datach. W ten sposób możesz znaleźć lepszą ofertę w wybranym przedziale czasowym.
Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK
Plusy: "All"
Minusy: "-"
Plusy: "Perfect!"
Minusy: "Respect the schedule. Thank you!"
Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"
Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"
Minusy: "Lot opóźniony o 1h, zero informacji wcześniej na lotnisku, brak wyjaśnieniem i przeprosin ze strony Ryan Air"
Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."
Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."
Plusy: "Terrible crew rude and impolite"
Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."
Minusy: "I had to pay to check my carry on when there was more than enough space in the cabin. It’s a rip off to be honest. My first experience with European airlines and this was the worst. It was uncomfortable as well"
Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."
Plusy: "No frills, but for a quick trip it was excellent. Lots of leg room"
Plusy: "La atención de la señora en Client Service"
Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"
Plusy: "Nowy samolot"
Plusy: "Zwłaszcza lądowanie - bardzo delikatne :)"
Minusy: "Opóźnienie ponad 1 godzinę!"
Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Minusy: "This airport is wayyyyyy too far from Paris, Kaylan was misleading in suggesting this airport. The cab from central Paris was $170"
Minusy: "Kayak provided Ryanair an incorrect email address I could not sign in on line. Unsure if I would be able to board, I had to buy another ticket from Ryanair on line. Never again Kayak."
Minusy: "Odwolany"
Plusy: "cena"
Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."
Minusy: "Very long wait for baggage pick up Overall it was adequate and safe"
Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."
Plusy: "Lot nie był opóźniony, bardzo miła załoga oraz profesjonalizm usługi."
Minusy: "Na lotnisku w Krakowie trzeba było BARDZO długo czekać na walizki. Pociągi z lotniska w Krakowie na dworzec główny jezdzą co godzinę co jest niedopuszczalne. (Przez długi czas oczekiwania na walizki spóźniłem się na pociąg)"
Plusy: "Punktualnosc"
Minusy: "Landing was shockingly scary, staff not so friendly, seats were dirty"
Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."
Minusy: "The plane smelled pretty bad.... like urine"
Plusy: "Wszystko było ok"
Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"
Plusy: "Profesjonalnie, lot przyjemny."
Minusy: "Ponad 2h opóźnienia przez które nie starczyło nam czasu na zwiedzenie Aten..."
Plusy: "It was cheap and clean"
Minusy: "Cant take your carry on actually onboard. They wont even give u free hot water for personal needs."
Minusy: "Sitze, so steil (ohne Lehnenverstellung) und so hart, dass man nach 3 Std. Flug mit erheblichen Schmerzen von Board geht. So kalt, dass wir die Winterjacken anbehalten mussten."
Plusy: "Brakowało mi polsko języcznej obsługi. Na locie krajowym to powinien być standard."
Plusy: "szybki sprawny lot"
Minusy: "Troche dziwnie wyglada sytuacja z tym ciaglym nagabywaniem do zakupów, np perfumy w dobrej cenie, a może zegarek, troche jak na targu w Egipcie :)"
Plusy: "Dobrze i na czas"
Minusy: "rude staff"
Plusy: "bezposredni lot"
Minusy: "boarding polegajacy (i to priority) na czekaniu na stojaco przed drzwiami prawie 1h...to brak dobrej organizacji oraz brak jakiegokolwiek szacunku do pasazera...poza tym gdzie tu pririty??"
Plusy: "Wylatując ze STN byłam przemoknięta i przeziębiona po całodniowym zwiedzaniu LDN w ulewnym deszczu. W samolocie szczękałam zębami i siąkałam nosem, widzący to steward od razu zapytał czy potrzebuje czegoś ciepłego do picia, a gorącą herbatę dostałam jeszcze zanim zebrał zamówienia od reszty pasażerów."
Minusy: "Brak cytryny do herbaty :("
Plusy: "the pilot didn't care about landing, it was the worst landing ever"
Minusy: "the pilot didn't care about landing, it was the worst landing ever"
Plusy: "Komfort 2 Samolotu był lepszy nie pierwszego - więcej miejsca"
Minusy: "Na lot z Modlina musiałem czekać około 1.5h przy czym musieliśmy wymienić samolot z powodu awarii (awarię mogę zrozumieć ale to po co siedzieliśmy przez godzinę w samolocie i nie informowano nas dla czego jest niedopuszczalne) prze to ledwo zdążyłem na kolejny lot"
Plusy: "Dobry"
Plusy: "Szybko, punktualnie"
Minusy: "Za mało miejsca na nogi. Brak info gdzie się znajdujemy. Nudno, głośno, za goraco"
Plusy: "We were priority so it was fine otherwise it would have been a mess."
Minusy: "No tvs or beverages without paying. Otherwise everything was great"
Plusy: "Lot punktualny, za to duży plus."
Minusy: "Mało sympatyczny Personel"
Minusy: "They don't tell you there isn't a bus or transportation to the airport, when I got to where they said to go there was no bus, either go back to Paris and take a bus so I just flew with someone else... not impressed."
Plusy: "Refund and a nice note"
Minusy: "Rebooking."
Plusy: "It was exceptionally inexpensive"
Minusy: "It seemed like if you weren't paying close enough attention, you'd get nickel-and-dimed for every little thing that most airlines just take care of automatically"