Jak możemy Ci pomóc?

Często zadawane pytania

Loty

KAYAK porównuje oferty lotów różnych stron rezerwacyjnych, aby znaleźć najniższą cenę. Wybierz najkorzystniejszą ofertę, a my przekierujemy Cię na stronę, na której ją zakupisz. Jako że rezerwacja dokonywana jest na stronie wybranej linii lotniczej lub portalu rezerwacyjnego, KAYAK nie ma wglądu ani możliwości zweryfikowania informacji o rezerwacji i płatności. Jeśli więc masz jakieś pytania związane ze zmianą czy anulowaniem lotu, skontaktuj się z działem wsparcia klienta danej linii lotniczej czy portalu rezerwacyjnego, na którym zakupiono ofertę. Jeśli nie pamiętasz, jaka to firma, sprawdź dane transakcji na swoim wyciągu bankowym.
Ponieważ przeszukujemy setki stron rezerwacyjnych naraz, niekiedy informacje z nich pobierane mogą nie być dokładne. Może się tak zdarzyć, gdy inna strona nie przesyła nam aktualnych danych lub gdy inne osoby dokonują rezerwacji w tym samym czasie.
KAYAK to wyszukiwarka turystyczna, nie zajmujemy się sprzedażą, dlatego nie mamy polityki zwrotów. W tym celu należy się zwrócić do dostawcy oferty, na stronie którego dokonano rezerwacji. Nie wiesz, z kimś się skontaktować? Sprawdź historię transakcji w bankowości elektronicznej i odszukaj nazwę strony, która pobrała należność za rezerwację lub odwiedź zakładkę Rezerwacje, gdzie znajdziesz informacje o dostawcy oferty.
Każdy lubi oszczędzać. W drodze poszukiwań najlepszych promocji doszliśmy do wniosku, że czasem lepszą okazję można znaleźć przez połączenie dwóch lotów jednoodcinkowych. I tak właśnie działa KAYAK Mix — wyszukuje dwa loty jednoodcinkowe, by pomóc Ci oszczędzać pieniądze. Pamiętaj, aby przed dokonaniem rezerwacji upewnić się, że oba loty są dostępne.
Ceny wszystkich lotów na KAYAK zawierają obowiązkowe podatki i opłaty. Wyjątkiem są dodatkowe opłaty pobierane przez linie lotnicze np. za bagaż rejestrowany, wybór miejsca w samolocie, przewóz zwierząt itp. Dodatkowe usługi należy zamówić bezpośrednio u linii lotniczych. Chcesz wiedzieć, jakie opłaty mogą pobierać linie lotnicze? Tutaj znajdziesz więcej informacji na ten temat. Ceny biletów kolejowych i autobusowych na KAYAK zawierają obowiązujące podatki i opłaty. Niektórzy dostawcy ofert pobierają opłatę serwisową, opłatę za dodatkowy bagaż czy za niektóre metody płatności.
Ceny lotów nie uwzględniają opłat za bagaż ani żadnych innych opłat. Dlatego z myślą o naszych użytkownikach stworzyliśmy "Kalkulator opłat", który znajduje się u góry po lewej stronie wyników wyszukiwania lotów. Dzięki niemu można łatwo oszacować dodatkowe opłaty.
Aby utworzyć Alert cenowy na naszej stronie, zaloguj się i przejdź do zakładki Alerty cenowe lub włącz śledzenie cen w lewym górnym rogu wyników wyszukiwania lotów. Jeśli szukasz hotelu, możesz utworzyć alert, klikając przycisk „Ustaw Alert cenowy” w prawym górnym rogu strony z wynikami wyszukiwania. W aplikacji mobilnej przejdź do zakładki z alertami i postępuj zgodnie z instrukcjami.
Brawo za odkrycie Prognozy cen! W oparciu o nasze dane jesteśmy w stanie zasugerować, czy w ciągu następnych 7 dni ceny na określonych trasach wzrosną, czy spadną. Na ich podstawie radzimy, czy lepiej od razu zarezerwować lot, czy wstrzymać się i obserwować ceny (np. ustawiając dzienny Alert cenowy).
Nie na wszystkich trasach lotów dysponujemy odpowiednią ilością danych do obliczenia prognozy cen. Wygląda na to, że jesteś na drodze do odkrycia nowych trendów podróżniczych.
Podczas wyszukiwania lotów na KAYAK możesz wybrać liczbę dzieci i nieletnich pasażerów z rozwijanego menu.
Możesz również kupić bilet lotniczy dla innej osoby. Pamiętaj, aby podczas wprowadzania danych osobowych pasażera upewnić się, że są one zgodne z danymi w jego dokumencie tożsamości. Zwykła literówka może mieć duże konsekwencje i spowodować, że osoba nie będzie mogła polecieć. Wiele linii lotniczych pobiera wysokie opłaty za dokonywanie zmian po wystawieniu biletu.
Bez problemu. Na KAYAK Loty zaraz nad paskiem wyszukiwania wybierz opcję „Wiele miejsc”, która umożliwia wyszukiwanie do kilku różnych odcinków lotów naraz.
Czasami termin podróży bywa elastyczny. Jeśli możesz sobie pozwolić na nieco wcześniejszy lub późniejszy wylot, elastyczne daty pozwolą Ci wyświetlić loty do 3 dni przed lub po preferowanych datach. W ten sposób możesz znaleźć lepszą ofertę w wybranym przedziale czasowym. Jeśli chcesz dodatkowo poszerzyć wyszukiwanie, wybierz opcję elastyczny weekend lub miesiąc i znajdź najkorzystniejszą cenę.
Obecnie na KAYAK możliwe jest wyszukiwanie ofert dla maksymalnie 9 pasażerów jednocześnie. Ale KAYAK wciąż może być pomocny w znalezieniu najciekawszej oferty dla grupy. Sprawdź loty na www.kayak.pl i wybierz najlepszą opcję, a następnie zwróć się bezpośrednio do linii lotniczych i spytaj o rezerwację grupową.
Brzmi tajemniczo? Czasem dostawcy ofert udostępniają nam promocyjne ceny, ale pod jednym warunkiem: ze względu na tak niskie ceny chcą pozostać anonimowi do czasu dokonania rezerwacji.

Hotele

Pomoc jest już w drodze. W przypadku rezerwacji dokonanych na stronie KAYAK u jednego z naszych dostawców ofert możesz odwiedzić zakładkę Rezerwacje i uzyskać tam informacje o pomocy w dowolnym momencie. W przypadku rezerwacji dokonanych poza KAYAK, na stronie dostawcy oferty, po przekierowaniu z naszej strony, musisz skontaktować się bezpośrednio z tą firmą. Nie pamiętasz jej nazwy? Dostawcy ofert, z którymi współpracujemy, dbają o ochronę danych osobowych, dlatego KAYAK nie ma dostępu do Twojej rezerwacji i nie może dokonywać zmian ani wysyłać e-maili z potwierdzeniem. Jeśli opłata została już pobrana, możesz sprawdzić nazwę firmy, która obciążyła Twoje konto, w historii transakcji. Możesz także skontaktować się z hotelem i zapytać, z którego portalu rezerwacyjnego pochodzi Twoja rezerwacja. Jeśli rezerwacja dokonana została w przeglądarce na Twoim komputerze lub telefonie komórkowym, możesz poszukać nazwy portalu rezerwacyjnego, na który przekierowano Cię ze strony KAYAK, w historii przeglądarki.
Ponieważ przeszukujemy setki stron rezerwacyjnych naraz, niekiedy informacje z nich pobierane mogą nie być dokładne. Może się tak zdarzyć, gdy inna strona nie przesyła nam aktualnych danych lub gdy inne osoby dokonują rezerwacji w tym samym czasie.
KAYAK to wyszukiwarka turystyczna, nie zajmujemy się sprzedażą, dlatego nie mamy polityki zwrotów. W tym celu należy się zwrócić do dostawcy oferty, na stronie którego dokonano rezerwacji. Nie wiesz, z kimś się skontaktować? Sprawdź historię transakcji w bankowości elektronicznej i odszukaj nazwę strony, która pobrała należność za rezerwację lub odwiedź zakładkę Rezerwacje, gdzie znajdziesz informacje o dostawcy oferty.
Aby utworzyć Alert cenowy na naszej stronie, zaloguj się i przejdź do zakładki Alerty cenowe lub włącz śledzenie cen w lewym górnym rogu wyników wyszukiwania lotów. Jeśli szukasz hotelu, możesz utworzyć alert, klikając przycisk „Ustaw Alert cenowy” w prawym górnym rogu strony z wynikami wyszukiwania. W aplikacji mobilnej przejdź do zakładki z alertami i postępuj zgodnie z instrukcjami.
To hotele oraz portale rezerwacyjne, które zajmują się rezerwacją noclegów, dostarczają nam informacji o gwiazdkach. KAYAK pobiera wszystkie informacje i wyświetla te najbardziej dokładne. Zdajemy sobie sprawę z tego, że na informacjach z niektórych źródeł można mniej lub bardziej polegać i bierzemy to pod uwagę przy wyświetlaniu kategorii gwiazdek.
Nasze opinie o hotelach pochodzą od zweryfikowanych gości, masz więc pewność, że są to autentyczne oceny.
Chcesz dołączyć do grona naszych partnerów hotelowych? Przejdź tutaj.

iOS

  1. Przejdź do Ustawień i znajdź sekcję Prywatność.
  2. Kliknij w Usługi lokalizacji.
  3. Włącz usługę lokalizacji. Poniżej znajdziesz listę aplikacji, które mogą korzystać z usług lokalizacji.
  4. Wśród aplikacji znajdź swoją przeglądarkę (np. Safari, Chrome itd.) i upewnij się, że usługi lokalizacji są dla niej włączone.

Android

  1. Przejdź do Ustawień i wybierz Usługi lokalizacji. Upewnij się, że funkcja ta jest aktywna.
  2. Sprawdź również, czy usługi lokalizacji są włączone dla Twojej przeglądarki. Otwórz menu przeglądarki (prawy górny róg).
  3. Znajdź ustawienia Lokalizacji.
  4. Włącz udostępnianie lokalizacji.
  5. Zobaczysz wszystkie strony, którym udostępniana lub blokowana jest lokalizacja urządzenia, korzystając z rozwijanych menu. Ustaw dostęp do lokalizacji dla wybranej strony.
  6. Po udostępnieniu usług lokalizacji odśwież stronę. Strona załaduje się ponownie, o ile na Twoją lokalizację nie została nałożona blokada regionalna.
Jeśli hotel został przez Ciebie zarezerwowany online i masz szczególne życzenia dotyczące pobytu lub potrzebujesz więcej informacji, np. o organizacji transportu z lotniska, możesz skontaktować się z obiektem, korzystając z danych podanych w e-mailu potwierdzającym rezerwację lub kontaktując się z dostawcą usług turystycznych. Jeśli nie masz jeszcze rezerwacji i chcesz dowiedzieć się więcej przed jej dokonaniem, spróbuj wyszukać stronę internetową hotelu w preferowanej wyszukiwarce (np. Google), podając nazwę hotelu i miasto. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na konkretne pytanie na naszej stronie internetowej lub na stronie dostawcy usług turystycznych, najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z hotelem, który stanowi najlepsze źródło informacji.

Samochody

KAYAK jest wyszukiwarką, która porównuje oferty wypożyczalni samochodów, by znaleźć najniższą cenę.<br>Po wybraniu odpowiedniego dla siebie produktu następuje przekierowanie na stronę dostawcy oferty, na której dokonywany jest zakup. Nie gromadzimy i nie zarządzamy danymi rezerwacji użytkowników KAYAK. Jeśli więc chcesz anulować lub zmienić swoją rezerwację, musisz skontaktować się z wypożyczalnią samochodów lub stroną, na której zakupiono ofertę. Jeśli nie masz pewności, która to strona, sprawdź historię swoich płatności i nazwę firmy, do której wykonano przelew. Możesz także sprawdzić historię w swojej przeglądarce lub przeprowadzić identyczne wyszukiwanie na KAYAK, by zobaczyć, na której stronie dokonano rezerwacji. Zasady anulowania zależą od polityki danej wypożyczalni i mogą różnić się w zależności od warunków wybranych podczas zakupu. Sprawdź zasady anulowania na potwierdzeniu rezerwacji, a jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się ze stroną, na której zakupiono ofertę.
Warto sprawdzić zakładkę Rezerwacje. W przypadku rezerwacji na stronie KAYAK u jednego z naszych dostawców ofert, powinna ona tam być. Jeśli nastąpiło przekierowanie na inną stronę w celu dokonania rezerwacji, musisz się zwrócić bezpośrednio do dostawcy oferty. Nie pamiętasz nazwy strony? Sprawdź historię transakcji w bankowości elektronicznej i odszukaj nazwę firmy, która pobrała opłatę.
KAYAK to wyszukiwarka turystyczna, nie zajmujemy się sprzedażą, dlatego nie mamy polityki zwrotów. W tym celu należy się zwrócić do dostawcy oferty, na stronie którego dokonano rezerwacji. Nie wiesz, z kimś się skontaktować? Sprawdź historię transakcji w bankowości elektronicznej i odszukaj nazwę strony, która pobrała należność za rezerwację lub odwiedź zakładkę Rezerwacje, gdzie znajdziesz informacje o dostawcy oferty.
Ponieważ przeszukujemy setki stron rezerwacyjnych naraz, niekiedy informacje z nich pobierane mogą nie być dokładne. Może się tak zdarzyć, gdy inna strona nie przesyła nam aktualnych danych lub gdy inne osoby dokonują rezerwacji w tym samym czasie.
Limity wiekowe będą się różnić w zależności od tego, gdzie i w jakiej firmie planujesz wynająć samochód, dlatego warto dysponować aktualnymi informacjami. Aby dowiedzieć się szczegółów, skontaktuj się bezpośrednio z wypożyczalnią samochodów i zapytaj o ich zasady. Pamiętaj również, że w KAYAK nie ustalamy zasad dotyczących wieku wypożyczającego.

Trips

Fajnie, że pytasz. Dzięki Trips możesz w łatwy sposób organizować swoje podróże. Możesz zapisywać wyniki wyszukiwania, by śledzić ceny, tworzyć plany nadchodzących wyjazdów, dzielić się nimi z rodziną i przyjaciółmi, przesyłać potwierdzenia rezerwacji z większości stron rezerwacyjnych, wprowadzać informacje ręcznie, otrzymywać powiadomienia o locie czy zmianach bramki — a wszystko to w jednym miejscu i za darmo.
Po zalogowaniu się na KAYAK, przejdź do Trips i wybierz podróż, którą chcesz połączyć. Szukaj rozwijanego menu "Więcej" i wybierz opcję "Połącz z inną podróżą".
Przejdź na stronę Trips i wybierz ofertę, którą chcesz zarezerwować. Nawet jeśli od wyszukiwania upłynęła dłuższa chwila, KAYAK pracuje w tle, odświeżając zapisane wyszukiwania i pilnując, żeby wyświetlane ceny były aktualne. Kiedy zechcesz dokonać rezerwacji, po prostu kliknij „Rezerwuj”.
Dodamy Twoje rezerwacje do KAYAK Trips, dzięki czemu będziesz mieć wszystkie plany podróży w jednym miejscu, nawet gdy jesteś offline. Użycie danych, które KAYAK otrzymuje dzięki synchronizacji z Gmail, podlega Polityce danych użytkownika usług Google API, w tym Ograniczonym wymaganiom Google.

Konto

W przypadku rezerwacji u jednego z naszych dostawców na stronie KAYAK wszystkie szczegóły możesz sprawdzić w zakładce Rezerwacje. Jeśli natomiast rezerwacja została dokonana po przekierowaniu z KAYAK na innej stronie, musisz skontaktować się bezpośrednio z dostawcą oferty. Nie wiesz, która strona obsługuje rezerwację? Sprawdź historię transakcji w bankowości elektronicznej i zobacz, kto pobrał opłatę.
W zakładce Ustawienia konta możesz zmienić swoje dane osobowe.
Nic prostszego. Wejdź w zakładkę Ustawienia konta, gdzie znajduje się wszystko, czego potrzebujesz.
Nie chcesz być już znajomymi? Nie ma problemu. Wyloguj się z KAYAK, kliknij „Zaloguj się” i wprowadź ten sam adres e-mail, którego używasz do logowania na Facebooku. Jednak zamiast wprowadzać więcej informacji, kliknij „Resetuj hasło”. Poprosimy Cię o utworzenie nowego konta i w ten sposób Twoje konto Facebook zostanie rozłączone.
Podczas logowania wybierz opcję resetowania hasła.
Jeśli chcesz zmienić ustawienia newsletterów, możesz to zrobić w zakładce Alerty cenowe. Jeśli chcesz usunąć swoje konto, przejdź do ustawień w zakładce Ustawienia konta.