Znajdź tanie loty do Paryża

Znajdź tanie loty do Paryża

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Paryża

W obie strony
Ekonomiczna
Wichita (ICT)
Paryż Wszystkie lotniska
śr. 05.05.
śr. 12.05.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

marzecNajlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 6% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

wrzesieńNajpopularniejszy moment na lot ze średnio 19% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

607 zł(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

118 złlub mniej

Dobra oferta w jedną str.

122 złlub mniej

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Paryża

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Paryża? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Paryża za Z Warszawy – 122 zł w jedną stronę, 135 zł w obie, z Gdańska – 329 zł w jedną stronę, 412 zł w obie, z Lublina: 515 zł w obie strony lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 4-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu przypada na sierpień, wrzesień i październik. Najtańszy miesiąc na lot do Paryża to marzec.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Paryża.
  • Poszukiwania tanich lotów do Paryża zacznij od lotniska Beauvais, bazy niskobudżetowych linii Ryanair i Wizz Air. Lotniska Charles de Gaulle – główny hub Air France – oraz Orly obsługują przede wszystkim połączenia regularnych operatorów, chociaż i tu znajdziesz tańsze opcje.
  • Choć na lotnisku Charles de Gaulle dominują narodowi przewoźnicy, Terminal 3 przyjmuje samoloty budżetowych linii easyJet. Sprawdź ich ofertę, zwłaszcza jeśli mieszkasz na południu Polski: easyJet obsługuje bezpośrednie tanie loty do Paryża z Krakowa.
  • Przy rezerwacji tanich lotów do Paryża-Beauvais weź pod uwagę koszt dojazdu z lotniska do stolicy – średnio 10-20 €. Koszt podróży zwiększy także nadanie bagażu rejestrowanego. Zanim kupisz tanie bilety do Paryża, sprawdź, czy lot z regularnym przewoźnikiem i bagażem w cenie biletu nie opłaci się bardziej.
  • Paryskie lotniska to jedyne międzynarodowe porty lotnicze w północnej Francji. Aby szybko i niedrogo dojechać do okolicznych miast – Saint Denis, Reims, Orleanu, Rouen czy Amiens – kup tanie bilety lotnicze do Paryża, a po wylądowaniu przesiądź się w regionalny pociąg.

FAQ: rezerwowanie lotu do Paryża

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów do Paryża w związku z COVID-19?

W których liniach lotniczych obowiązują zasady społecznego dystansu podczas lotów do Paryża w związku z COVID-19?

Ile trwa lot do Paryża?

Ile kosztuje najtańszy lot do Paryża?

Które linie lotnicze latają do Paryża?

Które lotnisko Paryża znajduje się najbliżej centrum Paryża?

Jak dojechać z lotniska Charles de Gaulle do centrum Paryża?

Jak dojechać z lotniska Orly do centrum Paryża?

Jak dojechać z lotniska Beauvais do centrum Paryża?

Z którego lotniska w Paryżu najszybciej dojadę do Disneylandu?

Wylatuję z Beauvais wcześnie rano – jak dojadę na lotnisko?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Paryża?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Paryża?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Paryża?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Paryża?

Top 5 linii lotniczych latających do Paryża

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,9
Lufthansa
Wynik na podstawie 27 791 opinii
8,0
Wejście na pokład
7,8
Komfort
8,4
Załoga
7,7
Rozrywka
7,6
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Minusy: "Improve quality of on board announcements."

Plusy: "Crew"
Minusy: "We were delayed thirty minutes due to slow service. Zero entertainment and only a brownie for a snack"

Plusy: "Comfortable seats, adequate legroom; clean aircraft, polite and professional crew."
Minusy: "Super crowded gate -- but that's more the CDG problem than Norwegian's one."

Minusy: "Lufthansa changed my flight last minute but was sending me updates for the old booking- it made no sense!!! Never again!"

Plusy: "The crew on-board was nicer this time"
Minusy: "Had wait in line for more than 1.5 hours to check in (no self-serve kiosk) and then conform to the 10kg carry-on (both backpack and suitcase) rule which didn't happen on the first flight. The staff are rude and unhelpful and the whole process of dealing with Norwegian is confusing."

Plusy: "Everything was great"
Minusy: "I’d honestly pay more for childless flights"

Plusy: "We landed safely. I like the A380."
Minusy: "One crew member in particular looked very frazzled and was rushing to do everything. They also took away my suitcase which would have very easily fit in the overhead."

Plusy: "Ogólnie ok"
Minusy: "Boarding"

Plusy: "Obsługa"
Minusy: "Fatalnie na lotnisku we Frankfurcie. Korki, autobusy trąbiące na siebie, a w międzyczasie powiadomienia z aplikacji, że boarding się zaczął (i co mam uciec z autobusu i zdążyć?)"

Minusy: "Improving customer service during delay but overall good"

Plusy: "Załoga na poziomie"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Dobre śniadanie i zaloga"
Minusy: "wygodniejsze fotele"

Plusy: "Miła załoga, niezłe jedzenie, różnorodność napojów"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Dobra i miła obsługa; niezłe jedzenie."
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Brand new very nice/comfortable planes. Great routes and flight departure/arrive times. Really great value."
Minusy: "They’re a budget airline so they nickel and dime you for food and beverage. They are not a member of “sky team” so if they have a flight delay or cancellation they will not book you on another airline."

Minusy: "Komfort siedzeń w klasie Premium Economy"

Plusy: "Wyjątkowo sprawny pilot - doleciał dużo przed czasem w naprawdę fajnym stylu"
Minusy: "Kontrola bagażowa w Poznaniu, komfort w samolocie"

Plusy: "Clean new Airbus 380. Nice crew"

Minusy: "Food could be improved."

Minusy: "Najpierw odwołano połączenie do Monachium, re-book na późniejszy lot, który był opóźniony. Spóźniłam się na samolot docelowy, zostałam przewieziona do hotelu, w którym na voucher miałam jedno danie obiadowe do wyboru i jeden napój. Hasło: LUFTHANSA."

Plusy: "Quick, efficient, relaxing."

Plusy: "The food was excellent."
Minusy: "Sitting in the middle. It is always uncomfortable due to the fact that you need to ask the person sitting next to you to get up because you need to use the restroom. Aside from that my overall experience was excellent. The food, entertainment, staff all helpful and friendly."

Minusy: "Too small plane for business travelers - no carry allowed inside, yet all electronics have to be taken out. Lufthansa does not care about Senator status at all."

Minusy: "Flight was late due to inadequate staffing - one pilot was missing."

Plusy: "Timeliness of fligyts"

Plusy: "Very pleasant crew."
Minusy: "No complaints"

Plusy: "Arrived safely."
Minusy: "Late departure then drove around the airport for about 30 minutes after arrival before rushing to passport control and connecting flight."

Plusy: "Crew were professional and friendly"
Minusy: "Small seats"

Minusy: "The flight was delayed and there was no one at the counter to get any information for several hours. When there finally was someone there they were not very helpful."

Minusy: "The flight was delayed. There was a terrible backlog in Security at Frankfurt Airport. This is not Lufthansa's fault but considering how important Frankfurt is, you would think the airlines would say something. The flight was late. There were no proper queues for boarding. Everone was mixed up, business, gold card, economy, and only one person doing the chekcing of boarding passes. It was not the best process."

Minusy: "Our flight was 9 hours late. We were given no notice of this until we arrived at the gate. it took an hour if holding before we could reach customer service. Customer service at our arrival gate was extremely slow. Baggage claim closed before my daughter’s luggage was released and it was lost until the next day. Our connecting flight was booked incorrectly do we had to spend the night in Frankfurt. Our 13 hour flight took 29 hours. The food was awful."

Minusy: "Flight was 2 hours late in departing from Frankfurt."

Minusy: "Opóźnienie lotu"

Plusy: "Professional, efficient, full, nice sandwich and coffee."

Minusy: "I was waiting over 1 hr for my l"

Minusy: "You cancelled. Cost me lost lodging, missed connecting flights and a day of my trip."

Minusy: "Beware. Frankfort to Paris A321 Business class is coach with an empty middle seat. Uncomfortable even for a short flight. Very disappointing following excellentvbusiness class on first leg of trip Orlando-Frankfort"

Plusy: "Enough space for my legs, cabin crew okay"
Minusy: "No entertainment"

Plusy: "Obsługa i jedzenie"
Minusy: "Nic"

Plusy: "Crew greeted every passenger with a smile on entry and exit! So nice. Delicious, large cookie for a short flight."
Minusy: "Boarding was poor. Did not board back of aircraft first like Lufthansa does on other flights. Felt sardined almost because of a full flight"

Minusy: "There were no Lufthansa representatives in Frankfurt airport upon my arrival. Also my connecting flight wasn't showing on electronic board. I had to get WiFi connection in order to get any info. I was very unhappy about it ."

Plusy: "Punktualność i obsługa stewardess"

Plusy: "Punktualność punktualność obsługa stewardes"
Minusy: "Źle działające monitory"

Plusy: "Komfort lotu i bezpieczenstwo"

Plusy: "It was quick and smooth. Snack provided. Baggage arrived quickly."

Plusy: "Left in time, arrived too early"
Minusy: "Boarding took a lot of time"

Plusy: "Everything!!"
Minusy: "Me starting to get sick!"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Nothing"

Plusy: "Bardzo słaby lot w każdym aspekcie"
Minusy: "Oóźniony, zmieniony gate w Monachium,"

Minusy: "Plane was delayed"

Minusy: "Poor"

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"

Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"

Minusy: "Not being late"

Minusy: "They lost my bag!"

Minusy: "I had requested a wheelchair upon arrival in Warsaw and in Toronto but it was not provided."

Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Plusy: "It was Ok."

Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"

Minusy: "Luggage did not arrive in Los Angeles. Representatives not sympathetic. Luggage was delivered to my home the following day. I will probably not use this airline again."

Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"

Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"

Plusy: "Same as above."

Minusy: "Czystość w samolotach"

Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"

Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Minusy: "Punktualność"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"

Plusy: "Very well organized airport, very easy to get to the gate for transfer."

Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Plusy: "Czysto"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Plusy: "The crew remained polite and we were given a bottle of water each during at 2.5 hour delay."
Minusy: "We had a two and half hour delay on an evening flight on a Sunday from WAW to Paris. This was during the UNFCCC COP24 when there was extra heavy international traffic through Warsaw. It was not clear why the plane was delayed for so long. It meant in the end that we got to Paris after midnight when the RER train had stopped running and the airport was functionally closed. This meant instead of a train ticket, rather a 55 euro taxi to get home. This was an expensive delay."

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Everything"

Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"

Minusy: "Mało miejsca"

Plusy: "New airplane."
Minusy: "100% full"

Plusy: "Good connection experience."
Minusy: "Waiting/standing on the bus for the one last guy."

Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."

Plusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT"
Minusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT. Obsluga moze zaoferowac tylko wode.."

Minusy: "Spóźniony godzinę. Bilety kupiliśmy pół roku wcześniej, a w obie strony system usadził nas osobno!"

Plusy: "Obsluga"
Minusy: "Kolejne spoznirnie samolotu LOT"

Minusy: "The sound of the plane’s engine was annoying"

Plusy: "Przystępne ceny, życzliwa obsługa."
Minusy: "Bardzo długi czas oczekiwania na bagaż na lotnisku Chopina. Tragedia!!!"

Minusy: "spoznienie 30 min"

Minusy: "...automatycznie lub przez Internet. Tylko tradycyjnie, po staremu."

Minusy: "Everything"

Plusy: "The ticket was affordable"
Minusy: "The baggage rules are dubious at best."

Plusy: "This was a cut-price flight. Considering what we paid, the flight was amazing value for money. The plane was new. There was plenty of overhead space. The seat pitch was adequate. We took our own food. We slept for most of the flight. We arrived on time. If Norwegian can continue to keep the price low, I'll happily choose to fly with them again."
Minusy: "A free soft drink and nibbles would have been nice, though hardly necessary."

Plusy: "great new aircrafts"

Plusy: "The crew was great."
Minusy: "The food was over priced for quality."

Plusy: "Airline was changed to wamos. No drinks provided. Crew did not offer water."

Plusy: "The crew was nice. Plane was on time"
Minusy: "More up to date movies more Comfortable seat cushions"

Plusy: "Seats were okay. Nothing else was. This is by far the worst premium economy cabin I've encountered."
Minusy: "Most airlines provide more and better amenities in coach than Norwegian did in premium economy. No pillow. Amenity kit. No food, other than two small boxed lunches with tiny portions. Lousy movie selection. Oh, and customer service sucks."

Plusy: "The boarding process was easy"
Minusy: "It wasn't made obvious on Kayak booking that you had to pay for meals separately, which is €40 and not that great from what I've seen. The staff was also very rude and unfriendly"

Minusy: "The plane was stuck on the tarmac for several hours , resulting in a late arrival. No free drinks were served. The seats were uncomfortable. As a result, I only got a couple or hours of sleep on the plane"

Minusy: "The price gouging for checking bags due to being a couple kg overweight is ridiculous."

Plusy: "Not much"
Minusy: "Check in, boarding, delays, all were a disaster. Seat was broken, crew did a poor job with cabin service."

Plusy: "Was not able to leave the country"
Minusy: "Was not able to leave the country"

Plusy: "Smooth ride"
Minusy: "Customer Service"

Minusy: "Extremely long time for bags to arrive"

Plusy: "The lady next to me left her seat so I wasn’t squished next to a woman who was well overweight and snored"
Minusy: "The crew didn’t offer me anything once, the seats were mildly comfortable and our flight was delayed by over 2 hours, not the airlines fault entirely jfks fault"

Minusy: "Meals were not great but the worse problem is that whatever it was I couldn't eat it because your toy knives break, you cannot even cut a piece of chicken"

Plusy: "New plane..."
Minusy: "The check-in line was horrendous, then, once you're on the plane, water is rationed, no blanket or pillow. Just horrible. You get what you pay for...never again!"

Minusy: "Food"

Plusy: "Check in was awful. We waited a long time to go through the line, then they allowed everyone who was going to London to go before for 40+ minutes. Our line didn’t budge only the late ppl for London !"
Minusy: "Have organized system !!!"

Plusy: "Had my own row"
Minusy: "Boarding process in English and a little more organized"

Minusy: "More movies"

Plusy: "It’s ok"
Minusy: "Full plane"

Plusy: "Cena"
Minusy: "przy odprawie on-line powinien być wybór miejsca w samolocie."

Minusy: "It would have been great if they didn’t wake up up an hour and a half before landing on a red eye, just to try to SELL US COFFEE AND SNACKS. Absurd. I’m unnecessarily tired, and still have 6 hours of travel today."

Plusy: "Seats had plenty of room."
Minusy: "It could have been explained that carry on bags would be weighed, also neither food nor snacks were provided on a 6 hour flight. Crew did not even offer water."

Plusy: "Internet na pokładzie. Uśmiechnięta i enrgiczna obsługa pokładu."
Minusy: "Opóźniony bagaż przyleciał następnego dnia. A czasu na przepakowanie z lotu na lot było 3h więc raczej sporo."

Plusy: "The crew"
Minusy: "The comfort"

Plusy: "Business class seat can't recline to a flat seat"
Minusy: "Quality of the seat."

Plusy: "Was not clear that you had to order dinner in advance Not clear that my luggage would only go to Paris and not all the way to Lithuania"

Plusy: "New plane. Viseo of dreamliner being built was conforting Flawless enterrainment system. Like the low fare and then buy what you need with snackbar."
Minusy: "Nothing to note"

Minusy: "Worst check in experience ever..."

Plusy: "Punktualność miła obsługa. Polecam."

Plusy: "Nice friendly service Spacious chair"

Minusy: "When we tried to register for our flight, I was greeted with the fact that the name on the flight reservation was different than the name on the passport. The name on the flight reservation was Jim; the name on my passport is Francis James Donnellan. They charged me $60 to correct what they perceived as an inconsistency between the two documents. I found this frankly quite bizarre. I have literally flown around the world; I've taken many flights to Europe, the Far East, across the country, etc. and have never run into this as a problem. Over 50 years of travel, to be charged $60 by Norwegian for a perceived name inconsistency struck me as odd to say the least. Primera handled this "problem" without a charge and with a much better and more positive attitude toward it. Norwegian did not give an explanation as to why this was such an issue; the key point made was that James was not the same as Jim. Again, nothing in my experience suggested that there should be a problem here. My father's middle name was James, and he was always called Jim. Same with me. If they are in fact two different names as was suggested by Norwegian, no one over of my 75 years of life ever called attention to it. I wonder what would've happened if I had been referred to throughout my life as Frank, with the name on my birth certificate being Francis."

Minusy: "My wife and I made our reservation 4 1/2 months in advance. We were notified of an airplane change and only upon my further investigation and telephone calls to Norwegian it was apparent that we no longer had seats we had reserved. As a result we were stuck in the last 2 seats in the rear of the plane. Extremely disappointed with Norwegian. Richard and Sharyn Klassen"

Plusy: "Novarel hotel is excellent! Would stay at any of there properties!"
Minusy: "3 hour delayed flight. Food was medicorceNo"

Plusy: "I liked the Inflight Entertainment System, the 787 aircraft. The cabin crew were pleasant. I particularly liked the price. Only gave food 1 star because I didn't want to pay $45 for meal service. Really should be able to mark it NA."
Minusy: "Departed over 90 minutes late. Captain said it was due to late inbound flight although aircraft was at gate at scheduled departure time. We started boarding almost on time and then sat in airplane about 90 minutes."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "The crew was inattentive. No one checked seat belts or chair positions at takeoff or landing. To the crew, the passengers were non existent . I had cold air blowing on me throughout the trip and asked that the direction of the air be changed. After my request, I never saw the crew member again and I spent a five hour flight with my hair blowing in the wind. The crew enjoyed their own company partying in the “kitchen “ without caring that passengers could hear their conversations at 2:00 in the morning. Again, inattentive and unkind!"

Plusy: "Nothing"

Plusy: "Ok"

Minusy: "The USB port on my screen does not work. My phone was unable to charge."

Minusy: "doesnt refund fees for baggage if not used"

Plusy: "Comfort, screen with movies free"
Minusy: "Meals are not free"

Minusy: "The flight going to Paris was fine, but the return flight from London was the issue. In over 40+ years of flying back and forth to Europe I have never had an airline weigh my pocketbook to be added to the weight my carry-on baggage for a total weight. I feel this is extreme and cheap and just an excuse to get more money from the passengers. The weight of my pocketbook is not going to cost the airline more fuel to fly the plane."

Minusy: "Every little thing had to be purchased. International flights should be better than that. There were so many hidden costs"

Plusy: "All"
Minusy: "Nothing"

Plusy: "Rude/ non helpful crew spoiled this flight."
Minusy: "Rude/ non helpful crew spoiled this flight."

Plusy: "I arrived safely in Paris at a cheaper rate. Checking was quick. A lot of agents in JFK to check in."
Minusy: "10kg on board including your purse... really? Yes. Paying extra money for a glass of water!!! Not acceptable... Only snack food. No hot meal even if you wish to pay extra. Also don't expect a fork or a paper plate to eat your wrap sandwich. Paying extra for a cover to stay warm... don't forget to bring a scarf. The crew spent their time chatting in the back of the plane."

Minusy: "Lavatories broken and smelly, tray table broken."

Plusy: "Bardzo miła załoga"
Minusy: "Brak wcześniejszej informacji o obowiązku oddania bagażu podręcznego do luku bagażowego. Podróżowałam z dzieckiem i na płycie lotniska wyciągałam z bagażu podręcznego potrzebne rzeczy dla dziecka. Krępująca i stresująca sytuacja"

Minusy: "Polecam"

Minusy: "It is worth the price we paid for our round trip tickets. We were scrunched in, there are no frills. There is no food unless you want to buy it. Like I said, no frills, but worth the cheap ticket."

Plusy: "Komunikaty i informacje w języku polskim pomimo że lot był z Berlina Karta pokładowa możliwa do wydrukowania kilka tygodni wcześniej"
Minusy: "Nic"

Plusy: "The online tutorials are very helpful. Once the counters were open it was very easy to check our luggage and the option for holding the cabin bag is a plus."
Minusy: "There was no announcement when to start boarding the plane. We paid extra for more leg room and I’m glad we did. The space between rows is minimal."

Minusy: "Flight delay because of rain. It wasn’t a lot of rain, and we missed our slot for take off."

Plusy: "Nic. Może tylko miłą obsługę na pokładzie samolotu."
Minusy: "Okropne warunki odprawy. Awaria chyba urządzeń do transportu walizek. Chaos i brak wsparcia obsługi. Odlot samodlotu opóźnił się o godzinę."

Minusy: "Leg room"

Plusy: "Bardzo miła obsługa , wg rozkładu i na czas."
Minusy: "Obsługa na lotnisku Berlin Tegel bardzo niemiła"

Plusy: "On time departure, professional crew and comfortable seat for flight duration."
Minusy: "30 min delay on arrival due to stand occupied by another easyJet aircraft."

Plusy: "Didn't need to worry about my bag being larger than a handbag"
Minusy: "Why is it always my flight that's delayed????"

Minusy: "Niewygodne fotele"

Plusy: "Roomy seats"
Minusy: "Not delay for 2 hours!!!!!"

Plusy: "I like that we left on time!"

Plusy: "Mało miejsca na bagaże"
Minusy: "Więcej miejsca na nogi"

Plusy: "Samolot wyleciał bez opóźnienia i przyleciał przed czasem"

Plusy: "Dobra załoga punktualny lot dobra cena"

Minusy: "Zdecydowanie za drogi I w dodatku opozniony"

Plusy: "Mało miejsca bardzo niewygodnie brudny samolot"
Minusy: "Wymienić stara brudna tapicerkę foteli"

Plusy: "The crew are always friendly and welcoming, but today they were fantastic ! Thank-you to Maria & Clare for making the short flight even more enjoyable."
Minusy: "Nothing."

Plusy: "The crew are always friendly and welcoming, but today they were fantastic ! Thank-you to Maria & Clare for making the short flight even more enjoyable."
Minusy: "Nothing."

Minusy: "The gate agent was extremely rude. She had very bad attitude towards customers. They forced me to pay for my carry-on luggage because they claimed that it did not fit in carry-on size of the company. I purchased an international carry-on size matter fact. The gate agent was also threatening to remove us from boarding the process. I've traveling so many places with many carriers but easyJet by far is the worst in term of customer service particularly from Copenhagen airport. I was departing from Paris and the staffs were very helpful and friendly."

Plusy: "Wszystko jest OK, lot przebiega prawidłowe, bez opóźnień."
Minusy: "brak"

Plusy: "Za tę cenę adekwatna usługa."

Minusy: "Seats are very small. Luggage space limited."

Plusy: "All was great during take off and but landing was a bit of a hard bump. Non of the hot food was available as the oven was broken."

Plusy: "Well organized and friendly cabin crew with smooth flight. Didn't order food on flight so I couldn't say how it was. It was a basic flight so no entertainment either."

Plusy: "Great price Arrived early Luggage arrive quickly Very Efficient"
Minusy: "Pay for all extras - including coffee"

Plusy: "Good fly"

Plusy: "Liked the easy check in"
Minusy: "Didn’t allow me to take bagpack and my carry on at the same time"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie 2,5 godz. ciągle przesuwane."

Plusy: "Liverpool airport is really easy to arrive at and get to your gate. easyJet have some relaxed Liverpool staff and with Liverpool airport and easyJet Liverpool staff you have a relaxed combination."

Minusy: "Everything."

Minusy: "Stewart jeune et immature, changement de gate 20 minutes avant le départ et avion un peu retardé. J'ai pris une petite valise à main qui devait rester avec moi dans l'avion avec plein de chose fragile à l'intérieur mais malgré toute la place disponible dans l'avion pour la mettre, un Stewart sans explication m'a demandé de la mettre en soute. En effet, je vais pas vous mentir que je n'ai pas bien réagi à sa demande désagréable car la taille et le poid de mon baggage à main concordait avec les règles mise en place par "easyJet". Je me lève un peu plus tard pour demander un simple verre d'eau au même steward qui m'a stoppé pour ma valise, mais celui ci avait décidé de me faire "chié" jusqu'à la fin en prenant tout son temps pour me remplir mon verre d'eau et au lieu de me le donner directement, il a préféré le garder quelque minutes dans sa main en me regardant d'un air moqueurs. Enfin j'ai voulu essayer "easyJet" pour la première fois mais vraiment plus jamais."

Plusy: "We got to our destination, crew were polite and helpful"
Minusy: "Delayed flight by an hour, airplane smelled like body odour as we boarded. Leg room was insufficient (5ft 11, not a huge traveller). Cramped bus to get on aircraft, overpriced food and drink so did not buy any."

Plusy: "No food or entertainment."

Plusy: "Adequate for short flight"
Minusy: "Cramped seating Long wait on jet ramp"

Plusy: "Quick flight, great take off and smooth landing"

Minusy: "Smooth and easy check-in and on-boarding, comfortable seats, good on-board menu, professional staff"

Plusy: "Price was awesome, for that money I could not get a better deal"
Minusy: "Sits are not very comfortable."

Plusy: "I got an emergency exit sit"
Minusy: "The flight was delayed"

Plusy: "Brak informacji o locie i odprawie na lotnisku. Gdybym nie udał A się do informacji gdzie podano mi nr bramki do odlotu samolotu to nie odleciala do Berlina po czym w Berlinie czekaliśmy w samolocie po wylądowaniu że względu na kolejne problemy techniczne"
Minusy: "Wszystko"

Plusy: "Samolot nie mógł wylądować że względu na opóźnienie i zbyt duża ilość samolotów na lotnisku."
Minusy: "Krazylismy 20 min nad lotniskiem robiąc kilka czekając na pozwolenie na ladowanie"

Plusy: "I liked being able to check in 2 weeks in advance. Cabins and toilets are clean."
Minusy: "Boarding is a bit random"

Minusy: "Service and everything. Last time using this airline"

Plusy: "Wszystko sprawnie szybko i milo!"

Plusy: "AWESOME would do it again!"

Plusy: "The trip home was excellent, Everything from start of the journey to the finish was perfect."
Minusy: "The only complaint would be the journey to Krakow, that was a bit scary dew to the fog and low cloud, the pilot had to abort the first landing and circle for over an hour. But that was out with his control."

Plusy: "spacious"

Plusy: "nic nie zakłóciło odpawy i mojego lotu"

Plusy: "Plane on time, new plane, nice crew."
Minusy: "Ability to move seats."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Professional and safe"
Minusy: "Better boarding (lines too long)"

Plusy: "- the food trays of seats of the plane are in such a way that you can lay your head on them and sleep. It’s really the most comfortable of all Continental flights I’ve experienced."
Minusy: "- on board WiFi -"

Plusy: "It was enough fast"
Minusy: "Too much money for nothing service."

Minusy: "Girl at the bording desk got in an argument with an passenger and she could have managed it a lot better then that."

Plusy: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Minusy: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."

Minusy: "WizzAir's service. The flight had an 8 hour delay due to bad weather, while Tarom had a flight on the same route, under the same circumstances, and managed to fly to and from Valencia within a much more acceptable 2 hour delay."

Plusy: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Minusy: "Pretty much everything..."

Plusy: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Minusy: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Plusy: "The cheap fares"
Minusy: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Plusy: "crew and boarding was nice"
Minusy: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Plusy: "Prices on in flight purchases"
Minusy: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Minusy: "Wiz air seems to trick you constantly to get more money out if things they hide from you.. online check-in required.. letting you in work a trolley and then charge you at the gate.. pee service overall.. beware!!"

Plusy: "Clean"
Minusy: "Claustrophobic"

Minusy: "The flight was delayed for 40 min"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "1h 45 minutes waiting for luggages in Bucharest Otopeni. Still not delivered."

Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "On time, cabin crew, ease of boarding and amount of bags I could take with Priority Boarding"
Minusy: "My seat hadn't been cleaned prooerly before I got there and if I hadn't done it myself, I would have someone else's chocolate all over the seat of my trousers. Also, the bathroom floors were really gross, to the point I had to roll uo the legs of my trousers so they didn't get wet when I needed to use the toilet."

Plusy: "All and all great value for the money"

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Minusy: "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "We got to our destination."
Minusy: "There was a problem with their website that was out of our control, that didn’t allow us to print boarding passes and we were charged at the airport even though we had proof we tried and were not able through no fault of our own"

Minusy: "With WizzAir no more in my life it’s even worse than Easyget or Raynair even if you have a cabin suitcase you still have to check in you can’t take it on a plain anymore. Really disappointing and they are not that cheap as they think. £90 one way from Kiev to Luton it’s a bit too much"

Minusy: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Plusy: "Crew nice,seats ok"
Minusy: "Expensive hold luggage,rip off"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Plusy: "There wasn't any delays, perfect landing"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Minusy: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."

Minusy: "Flight was delayed by 45 mins, and on board there was no water in the bathroom basins. This was known by staff, but they didn’t warn me as I went in, so I didn’t find out until I had already put soap in my hands"

Plusy: "Nothing!"
Minusy: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Przeczytaj o liniach Lufthansa
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty do Paryża

Linie lotnicze oferujące loty do Paryża wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do Paryża

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latającychctry do Paryża

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających do Paryża

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów do Paryża

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Paryż

Najnowsze oferty lotów w obie strony

14.05.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
18.05.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
22.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
29.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
31.05.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
09.06.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 05min
ORY - WAW
01.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
09.06.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
14.05.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
18.05.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
09.10.
sob.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
11.10.
pon.
bez przesiadek
easyJet
2h 10min
CDG - KRK
23.06.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
30.06.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
01.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
08.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
01.07.
czw.
1 przesiadka
Lufthansa
4h 05min
WAW - CDG
13.07.
wt.
1 przesiadka
Lufthansa
5h 45min
CDG - WAW
05.06.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 30min
WAW - BVA
08.06.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 30min
BVA - WAW
28.05.
pt.
bez przesiadek
LOT
2h 30min
WAW - CDG
30.05.
niedz.
bez przesiadek
LOT
2h 15min
CDG - WAW
21.05.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
30.05.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 05min
ORY - WAW
04.06.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
08.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
26.07.
pon.
bez przesiadek
Air France
2h 10min
KRK - CDG
02.08.
pon.
1 przesiadka
Air France
7h 55min
CDG - KRK
10.09.
pt.
1 przesiadka
SWISS
18h 25min
GDN - CDG
14.09.
wt.
1 przesiadka
SWISS
18h 20min
CDG - GDN
31.05.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
14.06.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 05min
ORY - WAW
04.06.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
11.06.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
06.09.
pon.
1 przesiadka
KLM
13h 45min
GDN - CDG
10.09.
pt.
1 przesiadka
KLM
3h 55min
CDG - GDN
04.06.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
09.06.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 05min
ORY - WAW
18.05.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
21.05.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

11.05.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
KRK - BVA
18.05.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
KRK - BVA
22.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
KRK - BVA
30.06.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
26.06.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
KRK - BVA
29.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
01.07.
czw.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
30.06.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 10min
WAW - BVA
01.06.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
KRK - BVA
11.05.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
01.08.
niedz.
1 przesiadka
Norwegian
14h 15min
WAW - CDG
14.05.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
31.05.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
18.05.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
29.05.
sob.
bez przesiadek
LOT
2h 30min
WAW - CDG
21.05.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
11.06.
pt.
1 przesiadka
SAS
4h 40min
GDN - CDG
20.05.
czw.
1 przesiadka
Air France
9h 15min
KRK - CDG
04.06.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
07.06.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Multi-city
  • Kreator Podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza