Poza sezonem: | Styczeń |
---|---|
Szczyt sezonu: | Październik |
Najtańszy lot | 87 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Paryża oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +129 więcej
AMELIA,ANA, +130 więcej
128
129
wtorek
AMELIA,ANA,AccesRail, +127 więcej
AMELIA,ANA, +128 więcej
126
127
środa
AMELIA,ANA,AccesRail, +125 więcej
AMELIA,ANA, +126 więcej
124
125
czwartek
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +125 więcej
AMELIA,ANA, +126 więcej
124
125
piątek
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +132 więcej
AMELIA,ANA, +133 więcej
131
132
sobota
ANA,ASL Airlines France,AccesRail, +119 więcej
ANA,ASL Airlines France, +120 więcej
118
119
niedziela
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +128 więcej
AMELIA,ANA, +129 więcej
127
128
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +129 więcej
AMELIA,ANA, +130 więcej
128
129
wtorek
AMELIA,ANA,AccesRail, +127 więcej
AMELIA,ANA, +128 więcej
126
127
środa
AMELIA,ANA,AccesRail, +125 więcej
AMELIA,ANA, +126 więcej
124
125
czwartek
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +125 więcej
AMELIA,ANA, +126 więcej
124
125
piątek
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +132 więcej
AMELIA,ANA, +133 więcej
131
132
sobota
ANA,ASL Airlines France,AccesRail, +119 więcej
ANA,ASL Airlines France, +120 więcej
118
119
niedziela
AMELIA,ANA,ASL Airlines France, +128 więcej
AMELIA,ANA, +129 więcej
127
128
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Najczęściej wyszukiwane loty (Paryż) na KAYAK.