Znajdź tanie loty do Paryża

Znajdź tanie loty do Paryża

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Paryża

W obie strony
Ekonomiczna
Miami (MIA)
Paryż Wszystkie lotniska
czw. 05.08.
czw. 12.08.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |
Paryż – występują ograniczenia w podróżowaniu. Więcej informacji
Otrzymuj na swój e-mail aktualne informacje o znoszeniu ograniczeń w podróżowaniu dla kraju Paryż.

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

MarzecNajlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 6% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

WrzesieńNajpopularniejszy moment na lot ze średnio 19% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

617 zł(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

120 złlub mniej

Dobra oferta w jedną str.

124 złlub mniej

When to book flights do Paryża

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Paryża

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Paryża? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Paryża za Z Warszawy – 124 zł w jedną stronę, 137 zł w obie, z Gdańska – 335 zł w jedną stronę, 419 zł w obie, z Lublina: 523 zł w obie strony lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 4-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu przypada na Sierpień, Wrzesień i Październik. Najtańszy miesiąc na lot do Paryża to Marzec.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Paryża.
  • Poszukiwania tanich lotów do Paryża zacznij od lotniska Beauvais, bazy niskobudżetowych linii Ryanair i Wizz Air. Lotniska Charles de Gaulle – główny hub Air France – oraz Orly obsługują przede wszystkim połączenia regularnych operatorów, chociaż i tu znajdziesz tańsze opcje.
  • Choć na lotnisku Charles de Gaulle dominują narodowi przewoźnicy, Terminal 3 przyjmuje samoloty budżetowych linii easyJet. Sprawdź ich ofertę, zwłaszcza jeśli mieszkasz na południu Polski: easyJet obsługuje bezpośrednie tanie loty do Paryża z Krakowa.
  • Przy rezerwacji tanich lotów do Paryża-Beauvais weź pod uwagę koszt dojazdu z lotniska do stolicy – średnio 10-20 €. Koszt podróży zwiększy także nadanie bagażu rejestrowanego. Zanim kupisz tanie bilety do Paryża, sprawdź, czy lot z regularnym przewoźnikiem i bagażem w cenie biletu nie opłaci się bardziej.
  • Paryskie lotniska to jedyne międzynarodowe porty lotnicze w północnej Francji. Aby szybko i niedrogo dojechać do okolicznych miast – Saint Denis, Reims, Orleanu, Rouen czy Amiens – kup tanie bilety lotnicze do Paryża, a po wylądowaniu przesiądź się w regionalny pociąg.

FAQ: rezerwowanie lotu do Paryża

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów do Paryża w związku z COVID-19?

Ile trwa lot do Paryża?

Ile kosztuje najtańszy lot do Paryża?

Które linie lotnicze latają do Paryża?

Które lotnisko Paryża znajduje się najbliżej centrum Paryża?

Jak dojechać z lotniska Charles de Gaulle do centrum Paryża?

Jak dojechać z lotniska Orly do centrum Paryża?

Jak dojechać z lotniska Beauvais do centrum Paryża?

Z którego lotniska w Paryżu najszybciej dojadę do Disneylandu?

Wylatuję z Beauvais wcześnie rano – jak dojadę na lotnisko?

Czy istnieje możliwość lotu do kraju: Paryż? Czy obowiązują obostrzenia związane z wejściem na to terytorium kraju(Paryż)?

Paryż – czy po przylocie jest wymagane poddanie się kwarantannie?

Paryż – czy przed wylotem muszę wykonać test na COVID-19?

Czy osoby zaszczepione mogą dostać się do miejsca: Paryż?

Paryż – czy obowiązują inne obostrzenia w związku z COVID-19?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Paryża?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Paryża?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Paryża?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Paryża?

Top 4 linii lotniczych latających do Paryża

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,1
Transavia France
Wynik na podstawie 480 opinii
7,3
Wejście na pokład
7,2
Komfort
8,0
Załoga
6,0
Rozrywka
6,3
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "It was a very nice, standard flight. Nothing remarkable good or bad."

Plusy: "The was not confortable"
Minusy: "Having more entertaiment"

Plusy: "On time"
Minusy: "Seats and legroom"

Minusy: "Transa ia could start by respecting the law and actually enforcing car seats for small children instead of forbidding families to take their car seats in their airplanes."

Minusy: "Baggage claim was nearly one hour long"

Minusy: "The flight was delayed more than 30 minutes and it took the crew too long to address the issue. It left the passengers wondering what was going on. While we waited the air conditioner did not work and we were left in intense heat. I still don’t know the reason why the flight was delayed because it ."

Minusy: "Not even water is offered to people"

Plusy: "Seats and plane looked a little bit run-down definitely on the lower budget of airline brands."

Plusy: "Quick and convenient"
Minusy: "Delays are always an issue"

Minusy: "Limited seating online Made you stand in long checking line 2.50 for a cup of Nescafé"

Plusy: "They changed the flight schedule and i asked them for refund and i did not get my money back"

Minusy: "Delay..."

Plusy: "Not full flight"
Minusy: "Norwegian nickle and dimes everything seats, foods, luggage entertainment non existent"

Plusy: "We departed on time It was cheap to check a bag"

Minusy: "No one in orly is here to communicate with passengers. Neither airline ground personnel nor airport staff"

Plusy: "The flight was on time."
Minusy: "Uncomfortable seats, rude staff, had to pay for water, very hot on flight"

Plusy: "All went well with no interference."

Minusy: "The boarding and bad experience at the departing gate was unprecedented!!! I am a gold & platinum traveler, due to millions of mileage flown for over 40 years. This experience that I experienced at the departing gate was unprecedented, worse than the worse charter flight from a third world country decades ago!!! Apparently Transavia has "Sky Serv" employees doing their departing gate work, and they are the worse I have encountered in my life. Rude, irresponsible, talking back to customers when they dared ask them a question, not caring about anything let alone the comfort of the customers, or advising them of status of departure. As a result, they allowed a line to form for boarding, with all the relevant shoving and pushing, including older people standing and being pushed in line, as the Shy Serv employee went behind the departure desk and THE TIME OF DEPARTURE HAD COME, so it was natural for all to stand up in line thinking they will board, while the ARRIVING PLANE HAD NOT EVEN ARRIVED. And when I realized that (also in line) I asked the Sky Serv employee who appeared as the supervisor, why are they not telling the people that so they can sit down, the answer was "we didn't tell them to stand up"!!! When I told them that I thought it was just considerate to do that, he was joined in defence by his colleagues saying "no-one told you or anybody else to stand up, you and they did". As if this was not enough, when finally the plane came, people debarked, and plane was made ready to board, we were asked to board, only to stop us on the middle of the the boarding bridge and stand there for 15 minutes with no one to tell us anything, until a member of the plane crew came out to advise us of the delay and allow us to proceed to the plane. NEVER AGAIN WILL I FLY TRANSAVIA, or any airline that has "Sky Serv" as it's ground handlers!!!!"

Minusy: "Free tea & coffee would be ideal"

Minusy: "Arrivato con 43’ di ritardo da sommarsi 15’ per scala e autobus non presenti . Uno scandalo"

Plusy: "The crew was personable. Flight was on time."

Minusy: "Transavia delayed 1:30h the flight."

Plusy: "Everyone was happy trip went great price aircraft clean crew nice!"

Plusy: "very nice crew"
Minusy: "no pre-checkin on my return flight"

Plusy: "I was stranded in Budapest due to weather and was thrilled to find this flight for same day travel, a few hours later and have a decent price!"
Minusy: "I liked it all!"

Plusy: "Cheap ticket"
Minusy: "Not even complimentary tap water offered. Horrific boarding method and rude staff shouting at people who were waiting patiently. Very likely they will take your carryon even if you comply with requirements, but after you go through the process of security, which is irritating. If they need space they should offer upon check in."

Plusy: "Cheap. Gets you from one stop to the next."
Minusy: "Took forever to check in. I know they were under strike at that time but then after waiting for so long and just making our flight, they sent my luggage to Seville Spain. It took 3 full days for me to get my luggage. I contacted via Facebook and email and basically just got the response of I have to wait until it arrives at the airport and the best advice they could give was to call the Seville airport. I mentioned multiple times in my email and message that I did not have phone service. I showed up to the airport everyday to see if it made it in finally it did on day 3. It wasn’t until 5 days later that they even contacted me to say it had arrived but I had already picked it up. Very disappointing."

Plusy: "Plane comfort was normal to good."
Minusy: "Boarding staff at Orly was disgustingly rude."

Minusy: "When I arrive to Orly Airport îm waiting 2 hours to the claim baggage for take my luggage, 2 hours late is very not normal..."

Minusy: "1 hour delay."

Plusy: "Cabin crew professional, efficient and pleasant. Cabin clean, seats comfortable."
Minusy: "Nothing not to like."

Minusy: "Nacing."

Plusy: "Flight was on time"
Minusy: "Boarding and disembarking were poor"

Plusy: "Overall good experience. Simple flight. Staff at ORY we’re noce and helpful (I had read negative reviews on them. None of them proven right in this flight)."
Minusy: "Despite hold baggage was within allowed measures, it was sent as checked baggage (for free). But, to be fair, they do warn you in advance about this."

Plusy: "Terrible experience. From sub par USA style security lines to delays, poor boarding.... Gong show."
Minusy: "See above"

Plusy: "We were sent to Kiwi booking to complete the ticket booking. Flight was canceled due to strike but we weren’t informed this till at the airport. This is likely because airline only has Kiwi contact info and never reached to us. Kiwi also didn’t inform us. We were stuck at airport for 6 hours trying to contact airline. Phone can’t be reached. We talked ied WhatsApp Facebook tweeter. All takes like one hour to get response. In the end flights can’t be rescheduled we had to book new flights ourselves and find hotel to stay. They won’t cover for hotel either. The flights refund is now funded to Kiwi which we also need to find time to argue with Kiwi to get back. DOnt know how long that may take. The overall experience has been terrible"
Minusy: "Transavia should have more capacity to hold customers requests. The representative from Transavia at airport provide absolutely no help. Just told us to WhatsApp Transavia. If that’s the approach then more people should be there responding WhatsApp comments not like no response within one hour. Kiwi is of no help as well. If flights get canceled agents should provide us updates as well. When we contacted kiwi in the airport Kiwi even denied flight cancel."

Minusy: "Crew were very rude"

Plusy: "Gets the job done. Quick flight, well managed. Crew members were nice."
Minusy: "The plane looked worn. There's nothing else but a seat. Obviously no food or anything."

Minusy: "I did'' that we have to pay for have water to drink !"

Plusy: "Quick boarding comfortable"

Minusy: "Flight was delayed by 4 hours and we were informed about the delay until 20 mins before boarding. The service was all round horrible"

Plusy: "Cheap"
Minusy: "Awful customer service, no way to handle issues or problems. Their website had a glitch that didn't allow us to pay ahead of time for checked luggage. Calling them didn't help as the call center has no ability to change anything on your booking. At the kiosk they charged us double to check our bags because that's just how that works, even though their website ate our credit card information and didn't give us an ability to pay for luggage before check in online. The whole experience has made me decide to never use them ever again."

Plusy: "Staff in the plane and food options"
Minusy: "The major slowness and inefficiency to board and the major delays. Trapped in te plane when they would clearly know that the destination airport would not receive the plane late because of the airport space limitations."

Plusy: "Lines and delays and shuttles and more delays."

Plusy: "The crew was helpful and happy to ask any questions we had when not all announcements came through in English, so we couldn't quite understand them."
Minusy: "The check in process was very slow and we spent almost an hour waiting in line. We boarded on time, but then sat on the plane for over an hour because of technical issues. I would rather wait in the airport during those issues, as there is more room to stretch and move about."

Plusy: "EAsy boarding, staff, comfort, cleanliness, everything."
Minusy: "Everything was good."

Plusy: "Nice surprise. I like this airline"

Plusy: "Boarding was quick and efficient"
Minusy: "Carry on baggage allowance - I had a tiny backpack and purse and wasn't able to bring both"

Plusy: "Comfortable seating, clean, good flight"
Minusy: "Extremely late in boarding, unorganized approach to manage lineup or boarding process, take off was delayed."

Plusy: "Bardzo miła załoga"
Minusy: "Brak wcześniejszej informacji o obowiązku oddania bagażu podręcznego do luku bagażowego. Podróżowałam z dzieckiem i na płycie lotniska wyciągałam z bagażu podręcznego potrzebne rzeczy dla dziecka. Krępująca i stresująca sytuacja"

Minusy: "Polecam"

Plusy: "Komunikaty i informacje w języku polskim pomimo że lot był z Berlina Karta pokładowa możliwa do wydrukowania kilka tygodni wcześniej"
Minusy: "Nic"

Minusy: "Flight delay because of rain. It wasn’t a lot of rain, and we missed our slot for take off."

Plusy: "Nic. Może tylko miłą obsługę na pokładzie samolotu."
Minusy: "Okropne warunki odprawy. Awaria chyba urządzeń do transportu walizek. Chaos i brak wsparcia obsługi. Odlot samodlotu opóźnił się o godzinę."

Minusy: "Leg room"

Plusy: "Bardzo miła obsługa , wg rozkładu i na czas."
Minusy: "Obsługa na lotnisku Berlin Tegel bardzo niemiła"

Plusy: "On time departure, professional crew and comfortable seat for flight duration."
Minusy: "30 min delay on arrival due to stand occupied by another easyJet aircraft."

Plusy: "Didn't need to worry about my bag being larger than a handbag"
Minusy: "Why is it always my flight that's delayed????"

Minusy: "Niewygodne fotele"

Plusy: "I like that we left on time!"

Plusy: "Mało miejsca na bagaże"
Minusy: "Więcej miejsca na nogi"

Minusy: "Nothing at all."

Plusy: "Samolot wyleciał bez opóźnienia i przyleciał przed czasem"

Plusy: "Dobra załoga punktualny lot dobra cena"

Minusy: "Zdecydowanie za drogi I w dodatku opozniony"

Plusy: "Mało miejsca bardzo niewygodnie brudny samolot"
Minusy: "Wymienić stara brudna tapicerkę foteli"

Plusy: "The crew are always friendly and welcoming, but today they were fantastic ! Thank-you to Maria & Clare for making the short flight even more enjoyable."
Minusy: "Nothing."

Plusy: "The crew are always friendly and welcoming, but today they were fantastic ! Thank-you to Maria & Clare for making the short flight even more enjoyable."
Minusy: "Nothing."

Plusy: "Wszystko jest OK, lot przebiega prawidłowe, bez opóźnień."
Minusy: "brak"

Plusy: "Za tę cenę adekwatna usługa."

Minusy: "Seats are very small. Luggage space limited."

Plusy: "All was great during take off and but landing was a bit of a hard bump. Non of the hot food was available as the oven was broken."

Plusy: "Well organized and friendly cabin crew with smooth flight. Didn't order food on flight so I couldn't say how it was. It was a basic flight so no entertainment either."

Plusy: "Great price Arrived early Luggage arrive quickly Very Efficient"
Minusy: "Pay for all extras - including coffee"

Plusy: "Good fly"

Plusy: "Liked the easy check in"
Minusy: "Didn’t allow me to take bagpack and my carry on at the same time"

Plusy: "I don't recall liking much of anything."
Minusy: "The dispassion & lack of hospitality by the staff. The lack of process & order of queing to check in. The lack of leadership & ownership of taking care of customers. The livestock-like movement of checking in...standing & waiting on the bus to proceed toward the plane. The standing & waiting on the bus to deboard the bus to board the plane. The standing & waiting on the bus to wait for the bus to proceed to the terminal after landing. The standing & waiting on the bus to deboard the bus to proceed to baggage claim. The extra long wait to receive the luggage at baggage claim. The leadership of the company needs to either decide to fix this or find other work. Everything stated above is a reflection of leadership not taking ownership."

Plusy: "For a trip lasting less than 2 hours, an agent told me a small personal bag was allowed. After waiting on a huge line to board my plane, turns out I had to shove my bag into my carry on luggage because I was misguided by the EasyJet agent entirely. Awful service in comparison to line lengths and rules, idiotic overlook by staff and generally subpar airline service."
Minusy: "Staff agent said a tiny carry on purse was allowed (mine was so small that it could’ve easily slipped into the pocket of the back of the seat in front of me). When I was ready to board I was rushed to stuff my bag in my carry on despite being told previously it was allowed. Also an incident where another passengers water bottle spilled onto my carry on (no doubtedly) because he was forced to stuff the tiniest of all things into his carry luggage) was handled very poorly by staff, with annoyance that we brought it to attention."

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie 2,5 godz. ciągle przesuwane."

Plusy: "Liverpool airport is really easy to arrive at and get to your gate. easyJet have some relaxed Liverpool staff and with Liverpool airport and easyJet Liverpool staff you have a relaxed combination."

Minusy: "Everything."

Minusy: "Stewart jeune et immature, changement de gate 20 minutes avant le départ et avion un peu retardé. J'ai pris une petite valise à main qui devait rester avec moi dans l'avion avec plein de chose fragile à l'intérieur mais malgré toute la place disponible dans l'avion pour la mettre, un Stewart sans explication m'a demandé de la mettre en soute. En effet, je vais pas vous mentir que je n'ai pas bien réagi à sa demande désagréable car la taille et le poid de mon baggage à main concordait avec les règles mise en place par "easyJet". Je me lève un peu plus tard pour demander un simple verre d'eau au même steward qui m'a stoppé pour ma valise, mais celui ci avait décidé de me faire "chié" jusqu'à la fin en prenant tout son temps pour me remplir mon verre d'eau et au lieu de me le donner directement, il a préféré le garder quelque minutes dans sa main en me regardant d'un air moqueurs. Enfin j'ai voulu essayer "easyJet" pour la première fois mais vraiment plus jamais."

Plusy: "We got to our destination, crew were polite and helpful"
Minusy: "Delayed flight by an hour, airplane smelled like body odour as we boarded. Leg room was insufficient (5ft 11, not a huge traveller). Cramped bus to get on aircraft, overpriced food and drink so did not buy any."

Plusy: "Crew are friendly and helpful."
Minusy: "All beverages and food are for purchase. Not much of services."

Plusy: "No food or entertainment."

Plusy: "Nothing."
Minusy: "My wife and I were traveling to Paris for our Honeymoon. Due to traffic, an accident, and a flat tire, it took us 3 hours to get to the Airport, even though it was a 1 hour ride. We were not allowed to check our luggage on to the plane because we were 1 minute late. Our flight was scheduled for 18:00 and the cut off for the luggage check was at 17:20. The EasyJet employees were very rude telling us we were late, despite the fact that there were people checking their bags on to that flight as we spoke. We will never again use EasyJet. Completely ruined our Honeymoon."

Plusy: "Quick flight, great take off and smooth landing"

Minusy: "Smooth and easy check-in and on-boarding, comfortable seats, good on-board menu, professional staff"

Plusy: "Price was awesome, for that money I could not get a better deal"
Minusy: "Sits are not very comfortable."

Plusy: "I got an emergency exit sit"
Minusy: "The flight was delayed"

Plusy: "Brak informacji o locie i odprawie na lotnisku. Gdybym nie udał A się do informacji gdzie podano mi nr bramki do odlotu samolotu to nie odleciala do Berlina po czym w Berlinie czekaliśmy w samolocie po wylądowaniu że względu na kolejne problemy techniczne"
Minusy: "Wszystko"

Plusy: "Samolot nie mógł wylądować że względu na opóźnienie i zbyt duża ilość samolotów na lotnisku."
Minusy: "Krazylismy 20 min nad lotniskiem robiąc kilka czekając na pozwolenie na ladowanie"

Plusy: "I liked being able to check in 2 weeks in advance. Cabins and toilets are clean."
Minusy: "Boarding is a bit random"

Minusy: "Service and everything. Last time using this airline"

Plusy: "Wszystko sprawnie szybko i milo!"

Plusy: "AWESOME would do it again!"

Plusy: "The trip home was excellent, Everything from start of the journey to the finish was perfect."
Minusy: "The only complaint would be the journey to Krakow, that was a bit scary dew to the fog and low cloud, the pilot had to abort the first landing and circle for over an hour. But that was out with his control."

Plusy: "spacious"

Plusy: "nic nie zakłóciło odpawy i mojego lotu"

Plusy: "Plane on time, new plane, nice crew."
Minusy: "Ability to move seats."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Professional and safe"
Minusy: "Better boarding (lines too long)"

Plusy: "- the food trays of seats of the plane are in such a way that you can lay your head on them and sleep. It’s really the most comfortable of all Continental flights I’ve experienced."
Minusy: "- on board WiFi -"

Plusy: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Minusy: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."

Minusy: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Minusy: "WizzAir's service. The flight had an 8 hour delay due to bad weather, while Tarom had a flight on the same route, under the same circumstances, and managed to fly to and from Valencia within a much more acceptable 2 hour delay."

Plusy: "Nothing. Horrible experience overall, but what you pay is what you get."
Minusy: "Pretty much everything..."

Plusy: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Minusy: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Minusy: "Flight was over booked"

Plusy: "The cheap fares"
Minusy: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Plusy: "crew and boarding was nice"
Minusy: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Plusy: "Prices on in flight purchases"
Minusy: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Minusy: "Wiz air seems to trick you constantly to get more money out if things they hide from you.. online check-in required.. letting you in work a trolley and then charge you at the gate.. pee service overall.. beware!!"

Plusy: "Clean"
Minusy: "Claustrophobic"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "1h 45 minutes waiting for luggages in Bucharest Otopeni. Still not delivered."

Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "On time, cabin crew, ease of boarding and amount of bags I could take with Priority Boarding"
Minusy: "My seat hadn't been cleaned prooerly before I got there and if I hadn't done it myself, I would have someone else's chocolate all over the seat of my trousers. Also, the bathroom floors were really gross, to the point I had to roll uo the legs of my trousers so they didn't get wet when I needed to use the toilet."

Plusy: "All and all great value for the money"

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Minusy: "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "We got to our destination."
Minusy: "There was a problem with their website that was out of our control, that didn’t allow us to print boarding passes and we were charged at the airport even though we had proof we tried and were not able through no fault of our own"

Minusy: "With WizzAir no more in my life it’s even worse than Easyget or Raynair even if you have a cabin suitcase you still have to check in you can’t take it on a plain anymore. Really disappointing and they are not that cheap as they think. £90 one way from Kiev to Luton it’s a bit too much"

Minusy: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Plusy: "Crew nice,seats ok"
Minusy: "Expensive hold luggage,rip off"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Minusy: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."

Minusy: "Flight was delayed by 45 mins, and on board there was no water in the bathroom basins. This was known by staff, but they didn’t warn me as I went in, so I didn’t find out until I had already put soap in my hands"

Plusy: "Nothing!"
Minusy: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Excellent pilot"

Plusy: "szybko jak zawsze"
Minusy: "Wypelnianie dokumentow wymaganych przez polski rząd dla cudzoziemców nie znajacych jezyka....otrzymuja strony a4 drobnym drukiem tylko po polsku,bez tlumaczenia, a zaloga byla dzis ze wszystkich stron, tylko nie z Polski.Nie wiedzieli takze, czy osoby podróżujące tranzytem maja je wypełniać, czy tez nie."

Plusy: "Nothing amazing its opposite, ryanair.com its the worst airline in Europe or maybe on the world. EU parliament should closings this airlane"
Minusy: "no chance to be better, I think its all Passenger should expect only its will be worse"

Plusy: "The staff"

Minusy: "Nie było włączone ogrzewanie przez co było bardzo zimno."

Plusy: "We (a family of 5) were late for 5 minutes (literally) to the boarding ... Our flight was at 3.45 PM and were at the gate at 3.20 PM ... We were held up at the Passport Control by the Polish Border Guards at the Passport Control - their computer was down ... My wife cried, my kids cried and asked to be let in on the plane ... Nobody cared to help us ..."
Minusy: "for RyanAir to be more human and humane and caring ..."

Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"

Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."

Minusy: "Nie wpuścili na pokład bo był błąd w nazwisku,"

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Plusy: "Price"
Minusy: "Better seats too tight"

Plusy: "Pilot always communicated flight status."
Minusy: "Flight was delayed almost two hours"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Plusy: "Wygodnie i komfortowo"

Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"

Plusy: "Załoga pomogła mi znaleźć zgubioną kurtkę. Byli bardzo mili."
Minusy: "Brak miejsca na książkę/telefon przy siedzeniach np. z przodu na siedzeniu przed pasażerem."

Plusy: "The crew was kind and respectful."
Minusy: "Ryanair hides a lot of hidden costs and inabilities through their site. I had to pay extra for the luggage that I didn't know about."

Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."

Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Everything"

Plusy: "Zwłaszcza lądowanie - bardzo delikatne :)"
Minusy: "Opóźnienie ponad 1 godzinę!"

Plusy: "Załoga Ok, sam lor bez zastrzeżeń."
Minusy: "Brak informacji czemu stoimy i nie odlatujemy planowo."

Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "cena"

Plusy: "Quickness with the site. Easy to use"
Minusy: "1) my first issue is that my card was charged 2x before having to run it a 3rd time to guarantee my flight. I guess Kayak and Ryanair do not communicate as easily as other carriers. 2) I was charged $50 Euro at the counter for NOT checking in. I attempted to check in numerous times, but it was not allowing me to check in. I received a booking confirmation, but never received a confirmation ID that would have allowed me to check in on the flight. I would appreciate if Kayak would have a response to this?"

Plusy: "Miła obsługa, przyjemny lot."
Minusy: "15 minut opóźnienia lądowania (opóźnienie nastąpiło już przy przygotowaniach do startu). Załoga bardzo szybko mówiła komunikaty w trakcie lotu przez co były trudne do zrozumienia."

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Wszystko. Zwlaszcza trzymanie ludzi w samolocie na pasie startowym przez 1.15h . Brak dostatecznej ilosci jedzenia i napojow na pokladzie."

Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."

Minusy: "pre check no matter what and don’t take a check in or else they stiff you with $120 in fees. Completely crazy"

Minusy: "got sick and was not able to make flight but was refused a refund."

Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"

Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."

Minusy: "The price of my ticket had nothing low cost. It was $300 for a one way Rome - Paris. Since I never fly with Ryan air, I had no idea you had to check in online. Otherwise they charge you a 55 euro fee for a normal check in at the airport. It’s written in very small letters at the end of the confirmation email they send you. You obviously don’t see it unless you scroll down 10 times all the way to the bottom of the email. This is called a rip off. This should be mentioned all the way at the top near the confirmation number. So I had no choice but paying that fee. I’m sure I’m not the first person this happened to. These thieves must make a lot of money with this. The other bad surprise was that the arrival airport was so far from the center of the city, I paid 120 euros with Uber to get home versus 45 euros when flying into the main Paris airports. Overall, it becomes the same price than flying with Air France."

Plusy: "Wszystko było ok"

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Plusy: "Profesjonalnie, lot przyjemny."
Minusy: "Ponad 2h opóźnienia przez które nie starczyło nam czasu na zwiedzenie Aten..."

Plusy: "Very efficient and organized"

Plusy: "Tickets were Cheap."
Minusy: "The flight attendants weren’t friendly and had a bad attitude. They were not helpful at all."

Plusy: "Brakowało mi polsko języcznej obsługi. Na locie krajowym to powinien być standard."

Plusy: "bezposredni lot"
Minusy: "boarding polegajacy (i to priority) na czekaniu na stojaco przed drzwiami prawie 1h...to brak dobrej organizacji oraz brak jakiegokolwiek szacunku do pasazera...poza tym gdzie tu pririty??"

Plusy: "Komfort 2 Samolotu był lepszy nie pierwszego - więcej miejsca"
Minusy: "Na lot z Modlina musiałem czekać około 1.5h przy czym musieliśmy wymienić samolot z powodu awarii (awarię mogę zrozumieć ale to po co siedzieliśmy przez godzinę w samolocie i nie informowano nas dla czego jest niedopuszczalne) prze to ledwo zdążyłem na kolejny lot"

Plusy: "Dobry"

Minusy: "opóźnienie startu o ponad 2h"

Plusy: "Price"
Minusy: "Boarding was a mess"

Przeczytaj o liniach Transavia France
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty do Paryża

Linie lotnicze oferujące loty do Paryża wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do Paryża

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latającychctry do Paryża

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających do Paryża

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów do Paryża

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Paryż

Najnowsze oferty lotów w obie strony

18.09.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
21.09.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
17.10.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
22.10.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 05min
ORY - WAW
17.09.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
21.09.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
28.09.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
12.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
14.09.
wt.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
19.09.
niedz.
bez przesiadek
easyJet
2h 10min
CDG - KRK
14.09.
wt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 00min
WRO - BVA
17.09.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
33h 15min
BVA - WRO
14.09.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 00min
WRO - BVA
16.09.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
1h 50min
BVA - WRO
28.10.
czw.
bez przesiadek
Transavia France
2h 15min
KRK - ORY
31.10.
niedz.
bez przesiadek
Transavia France
2h 10min
ORY - KRK
29.09.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
05.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
26.09.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 00min
WRO - BVA
28.09.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 50min
BVA - WRO
09.10.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
16.10.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
10.10.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
13.10.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 05min
ORY - WAW
26.09.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
12.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
BVA - WMI
30.09.
czw.
bez przesiadek
LOT
2h 30min
WAW - CDG
31.10.
niedz.
bez przesiadek
LOT
2h 15min
CDG - WAW
19.11.
pt.
1 przesiadka
SWISS
4h 05min
WAW - CDG
22.11.
pon.
1 przesiadka
SWISS
4h 05min
CDG - WAW
10.10.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
5h 55min
WRO - CDG
19.10.
wt.
1 przesiadka
Lufthansa
3h 55min
CDG - WRO
10.10.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 00min
WRO - BVA
19.10.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 50min
BVA - WRO
11.10.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
13.10.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 05min
ORY - WAW
14.09.
wt.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
19.09.
niedz.
bez przesiadek
easyJet
2h 10min
CDG - KRK
04.09.
sob.
bez przesiadek
Air France
2h 30min
WAW - CDG
05.09.
niedz.
bez przesiadek
Air France
2h 15min
CDG - WAW
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

22.09.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
07.09.
wt.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
24.10.
niedz.
bez przesiadek
Transavia France
2h 15min
KRK - ORY
14.09.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 45min
WAW - BVA
03.10.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 00min
WRO - BVA
04.10.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
22.09.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
01.10.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
09.10.
sob.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
18.09.
sob.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
07.09.
wt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
06.11.
sob.
1 przesiadka
Norwegian
25h 25min
WAW - CDG
22.12.
śr.
1 przesiadka
Aegean Airlines
7h 20min
WAW - CDG
05.09.
niedz.
bez przesiadek
easyJet
2h 15min
KRK - CDG
14.09.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 20min
WAW - CDG
18.11.
czw.
bez przesiadek
Transavia France
2h 15min
KRK - ORY
17.08.
wt.
bez przesiadek
LOT
2h 30min
WAW - CDG
13.09.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
WAW - ORY
18.09.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
WMI - BVA
18.09.
sob.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów krajowych

24.09.
pt.
bez przesiadek
easyJet
1h 35min
MPL - ORY
26.09.
niedz.
bez przesiadek
easyJet
1h 30min
ORY - MPL
04.09.
sob.
bez przesiadek
easyJet
1h 30min
NCE - ORY
18.09.
sob.
bez przesiadek
easyJet
1h 35min
ORY - NCE
06.09.
pon.
bez przesiadek
easyJet
1h 20min
TLS - ORY
08.09.
śr.
bez przesiadek
easyJet
1h 15min
ORY - TLS
05.09.
niedz.
bez przesiadek
easyJet
1h 40min
MPL - ORY
15.10.
pt.
bez przesiadek
easyJet
1h 30min
ORY - MPL
13.09.
pon.
bez przesiadek
easyJet
1h 30min
NCE - ORY
15.09.
śr.
bez przesiadek
easyJet
1h 25min
ORY - NCE
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Kreator podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza