Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Londynu oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +122 więcej
ANA,AccesRail, +123 więcej
121
122
wtorek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +121 więcej
ANA,AccesRail, +122 więcej
120
121
środa
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +122 więcej
ANA,AccesRail, +123 więcej
121
122
czwartek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +119 więcej
ANA,AccesRail, +120 więcej
118
119
piątek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +125 więcej
ANA,AccesRail, +126 więcej
124
125
sobota
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +118 więcej
ANA,AccesRail, +119 więcej
117
118
niedziela
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +124 więcej
ANA,AccesRail, +125 więcej
123
124
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +122 więcej
ANA,AccesRail, +123 więcej
121
122
wtorek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +121 więcej
ANA,AccesRail, +122 więcej
120
121
środa
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +122 więcej
ANA,AccesRail, +123 więcej
121
122
czwartek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +119 więcej
ANA,AccesRail, +120 więcej
118
119
piątek
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +125 więcej
ANA,AccesRail, +126 więcej
124
125
sobota
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +118 więcej
ANA,AccesRail, +119 więcej
117
118
niedziela
ANA,AccesRail,Aegean Airlines, +124 więcej
ANA,AccesRail, +125 więcej
123
124
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Po wejściu na pokład nasze miejsca były zajęte bo załoga zaczęła przesadzać pasażerów Na moje pytanie kazała sobie samemu znaleźć miejsce Dodam że byłem z 7 letnia córka Po wylądowaniu odprawa paszportowa express za to na bagaże musieliśmy czekać blisko 2h
Najczęściej wyszukiwane loty (Londyn) na KAYAK.