Znajdź tanie loty do Londynu

Znajdź tanie loty do Londynu

W obie strony
Ekonomiczna
Seattle (LKE)
Londyn Wszystkie lotniska
pt. 04.12.
pt. 11.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |
Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Londynu

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

marzec Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 6% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

lipiec Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 37% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

274 zł (średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

32 zł lub mniej

Dobra oferta w jedną str.

30 zł lub mniej

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Londynu

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Londynu? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Londynu za Z Bydgoszczy – 155 zł w jedną stronę, 161 zł w obie, z Krakowa – 205 zł w jedną stronę, 193 zł w obie, z Warszawy – 240 zł w jedną stronę, 224 zł w obie lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu przypada na lipiec i sierpień. Najtańszy miesiąc na lot do Londynu to marzec.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Londynu.
  • Lotnisko Stansted jest główną bazą Ryanaira, a co za tym idzie, na to lotnisko najłatwiej o tanie loty do Londynu. W poszukiwaniu okazji cenowych sprawdź też lotnisko Luton – bazę linii Ryanair i Wizz Air.
  • Lotnisko Heathrow to największe lotnisko w Europie, baza British Airways i miejsce przesiadki podczas łączonych lotów na wszystkie kontynenty. Regularni przewoźnicy chętnie latają na Gatwick, tak jak i linia easyJet, dzięki której również łatwo znajdziesz tanie bilety lotnicze do Londynu.
  • W służbowej podróży do Londynu kieruj się na lotnisko City położone 10 km od biznesowego centrum miasta. Jeśli nie znajdziesz dogodnego połączenia, wybierz tani lot do Londynu-Gatwick: przejazd pociągiem do City zajmie Ci stamtąd zaledwie 30 min.
  • Londyńskie lotniska leżą na tyle daleko od centrum miasta, że cena przejazdu taksówką prawdopodobnie przewyższy koszt Twoich tanich biletów do Londynu. Wybierz transport zbiorowy: będzie i taniej, i szybciej, bo w metrze czy pociągu nie utkniesz w korkach.
  • Zostajesz w stolicy Anglii na dłużej? Jeszcze w hali przylotów kup kartę Oyster, obniżającą ceny biletów komunikacji miejskiej. Opłacisz nią przejazdy z każdego lotniska poza Luton i Southend, a także wszystkie kursy autobusami, pociągami i metrem w Londynie.

FAQ: rezerwowanie lotu do Londynu

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów do Londynu w związku z COVID-19?

Ile trwa lot do Londynu?

Ile kosztuje najtańszy lot do Londynu?

Które linie lotnicze latają do Londynu?

Które lotnisko Londynu znajduje się najbliżej centrum Londynu?

Jak dojechać z Heathrow do centrum Londynu?

Jak dojechać z Luton do centrum Londynu?

Jak dojechać ze Stansted do centrum Londynu?

Jak dojechać z Gatwick do centrum Londynu?

Które lotnisko leży najbliżej mojej dzielnicy w Londynie?

Z którego lotniska w Londynie najłatwiej dostać się do innych miast Anglii?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Londynu?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Londynu?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Londynu?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Londynu?

Top 5 linii lotniczych latających do Londynu

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,3
LOT
Wynik na podstawie 5 247 opinii
7,4
Wejście na pokład
7,4
Komfort
7,9
Załoga
6,9
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Minusy: "Plane was delayed"

Plusy: "Good crew."
Minusy: "Install AirShow for flight tracking."

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"

Plusy: "Crew was great!"
Minusy: "Selection of complimentary beverages is very much lacking."

Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"

Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"

Minusy: "Czystość w samolotach"

Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Minusy: "Punktualność"

Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"

Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."

Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Plusy: "Czysto"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"

Minusy: "Mało miejsca"

Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."

Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"

Plusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT"
Minusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT. Obsluga moze zaoferowac tylko wode.."

Minusy: "spoznienie 30 min"

Minusy: "ciasnota"

Minusy: "Spoźnienie i stracony dalszy lot"

Plusy: "Wygodny choć niewielki samolot"
Minusy: "Postawiono za mały samolot i podawano mylące informacje przy bramce"

Minusy: "Opóźniony 20 minut."

Plusy: "Świetny magazyn pokładowy - szkoda, że lot trwał tak krótko - przeczytałbym z chęcią cały. Do tego mnóstwo miejsca na nogi, uprzejma obsługa."
Minusy: "Brakowało do wyboru jakieś słonej przekąski. Może obok prince polo warto zastanowić się np. nad paluszkami."

Plusy: "Wyposazenie samolotu."
Minusy: "Toalety tylko w tylnej cześci"

Plusy: "Bezproblemowy lot, bardzo pozytywny pilot, stosunkowo sprawna odprawa"
Minusy: "Nieuprzejma stewardessa, zmiana zakupionego miejsca, brudne materiały dla pasażerów (np używana papierowa torebka)"

Plusy: "sprawnie i punktualnie"

Plusy: "Dla aż zbyt wielu pasażerów. Nowoczesny"
Minusy: "Brak miejsca w Economy, przelot ponad 2h powoduje reumatyzm."

Minusy: "Personal entertainment is buggy"

Plusy: "nic..."
Minusy: "opóźnienie ponad 2h obsługa nic nie robiła, aby ujarzmić pasażerów niepokornych"

Minusy: "lot nie odbyty przez opoznienie lotu transferowego"

Minusy: "- 1,5h opoznienia - ukrop w samolocie - polaczenie transferowe odlecialo przez opoznienie"

Plusy: "sprawna odprawa"
Minusy: "połączenie transferowe wrocław - warszawa - gdańsk -- lotnisko nie zdołało przełożyć nadanych bagaży we wrocławiu do lotu do gdańska"

Plusy: "Absolutnie nic"
Minusy: "Lot odwołany. Totalny brak informacji. Zarówno na tablicach (po odwołaniu lotu wyparował z tablicy, mimo że przez ponad godzinę była tylko informacja o opóźnieniu bez orientacyjnej godziny). Mnóstwo opóźnionych podróżnych i tylko 2 os do obsługi. Czekanie w kolejce do znalezienia nowego połączenia 1:45 h. Lot unikać będę jak ognia!!!!"

Minusy: "At boarding a member of the check in ground staff was extremely rude to my travel companion."

Plusy: "Just flight attendants"
Minusy: "I paid $123 for the flight and than I was profiled by the attended and forced to pay $85 to check in my carry on as a baggage. My carry on fit in the display model, it was 1/2 inch showing because of the handle and I was forced to pay an extra $85! Almost as much as my flight costed. When I was boarding the plane I saw several people with carry on baggage that were wider and longer than mine. I will never fly thru British Airways or book thru Kayak.com again. When I get back to my country I will file every complaint I can thru google and social media. I never felt so disrespected and ripped off!"

Plusy: "Plenty of leg room"
Minusy: "The plane was way too hot"

Plusy: "Friendly, consistently would come to collect trash. Staff was fast in responding to calls."
Minusy: "Didn’t find out I needed a landing card until the end of the trip. And they didn’t have pens to fill out the landing cards"

Minusy: "Sorry I can’t give you feed back, because I missed flight due to my own fault!"

Plusy: "That Pilot has to bring my buggy"
Minusy: "Socking wet buggy Head rest in pices Rubbishy in the pockets Staff confused about checked in bag I purchase on different occasion than ticket, took ages to sort it out"

Plusy: "Flight crew was friendly and helpful."
Minusy: "This was my worst flight experience in a long time...an anomaly from other recent BA flights. I was unable to sleep on the flight because it was so crowded. I ordered a lactose-free meal that was unbelievably horrible and from which I'm pretty sure I contracted a food-borne bug that kept me ill (as in sleeping up to 15 hours a day and running for the toilet) for a week after the flight."

Minusy: "Having to pay for a cup of tea!"

Plusy: "Nothing."
Minusy: "Overpriced, bare basics airline trading on past glories. Utter dross."

Plusy: "Two empty seats next to me"
Minusy: "1.Cabin staff would not move trolley to allow me to pass to give a gift sitting forward of me for an unreasonably long time. 2. Being accused of being abusive when I complained"

Minusy: "Changan T1 is awful. BA god poor. Otherwise fight to time and uneventful. Passenger cabin in 777s feels squashed. Toilets barely cope."

Plusy: "Shame that you do not even serve a glass of water!"

Plusy: "Service levels were high and good humored as usual, cabin was clean and reasonably comfortable."
Minusy: "Apart from still objecting to the principle of treating non-Business class customers like the budget airlines, the food selection on European flight leg was ok, but sales system is so slow and laborious that in future I'll probably buy in the departures terminal and carry on board."

Plusy: "BA is offering a very mediocre product. All feels safe, clean & curteous, but inferior to Middle Eastern airlines & the likes of SAA & Qantas."
Minusy: "The food is really nothing special and has dropped in quality to the quality that you can expect on North American Airlines."

Minusy: "the fact I had to 464 pounds robbing b"

Plusy: "Crew was young and energetic … FINALLY !!!"
Minusy: "poor selection of food … and I was flying business."

Plusy: "Entertainment was good"
Minusy: "Delayed by more than half an hour boarding and left nearly an hour late."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "No good provisions for infants"

Plusy: "The flight times and route are great - very early start but you are in Chania for lunchtime."
Minusy: "Seats felt cramped. Staff helpful but seemed disinterested, and rather embarrassingly didn't know the name of the arrival airport. The much hyped M&S food was very uninspiring - my cheese sandwich was soggy, bland and slightly chemical tasting. There isn't the option for online check in from Chania to Heathrow, so ignore the error message you get when you try. I'd probably fly this route again but only for convenience not quality."

Minusy: "Food was not up to BA standard"

Plusy: "It didn't crash, which is always good."
Minusy: "Not enough food for a 2.5 hour flight at dinner time. I ended up really hungry, which is ironic as I'd just left Hungary."

Plusy: "seating was comfortable with plenty of leg room boarding was quick"
Minusy: "got questioned about my FF status when it is in my profile host crew ignored my request for more ice in the scotch on rocks for a $200 flight chips peanuts for 2.5 hours is not acceptable host crew attitude is we are going to do our absolute basic head rest was lose and thus useless"

Plusy: "Flight was on time, staff were friendly and helpful (eg brought me coffee and pastry when I slept through the device)."

Plusy: "Usual fantastic standard of service"
Minusy: "Shabby baggage reclaim service at LHR with staff ignoring priority baggage"

Plusy: "787-9 new aircraft with the total lack of space in economy, my worst transatlantic crossing in thirty years. DVT waiting to happen."
Minusy: "Crew"

Plusy: "Not a lot"
Minusy: "Crew is lazy and rude. I had paid for extra legroom seats and it was not honored. Dreadful!"

Plusy: "Flight exactly on time, and crew were helpful without being intrusive."
Minusy: "Cannot get on with the layout of BA business class - there is not sufficient room for me to lie flat (I'm only 6'4), the person next to you is uncomfortably intimate in the face-to-face layout, and there's no way to get out of a non-aisle seat without disturbing the person next to you."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "No Food Left. No drinks"

Plusy: "Cabin crew excellent. Polite and friendly. Very helpfull. I like the cabin bag policy."
Minusy: "Ground crew awful. Rude and so so so si slow. Check in Q went for over an hour. And we got no apology from ground crew. He ctually said to me an hour Q is actually ok!!!!!!! Food on board was seriously a joke. I can bravely say it was not human food. It looked tasted and smelled DISGUSTING! So i disnt eat anything and for 6 hours i was starving! Seats are ok but the deviding handles dont fold up completely. They stay half up so its so hard to lay down."

Plusy: "Landed on time. Boarded via an air bridge (no bus)"
Minusy: "BA have done away with food and replaced this with a packet of crisps or a biscuit and will soon be changing for food"

Plusy: "No delays, good quality seating and service"
Minusy: "The change to a packet of crisps or nuts instead of a snack."

Plusy: "Leg room was much better than in economy particularly for those of us over 6 feet tall. The food was quite good and better than what is normally served in Economy."
Minusy: "Toilet facilities were in the economy cabin so there was no benefit to Premium Economy passengers - so much for a separate cabin as advertised. The seats weren't comfortable in fact normal economy seats are probably more comfortable. I was near one of the separating curtain as the cabin crew were often "bursting" through rather than pulling the curtain apart. Being on overnight flight it meant I got very little sleep let alone the children yelling and laughing loudly through the night - could the cabin crew say something! I had paid the extra for premium economy so I could do some work and get some sleep before I landed. I managed to do some work but got very little sleep."

Plusy: "Getting home."
Minusy: "The tannoy was difficult to hear at the airport, guess that is not the fault of the airline but it made boarding difficult. Stewardess whizzed past when offering duty free shopping on board."

Minusy: "I have to request several times for a glass of water. My seat was broken and didn't care about anyone extra needs."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "I paid to upgrade to the exit row because I am 6 feet 5 inches tall after boarding they informed me that I could not sit in that seat because I needed a seat belt extender they made me move to a regular seat that was so tight that my knees were jammed into the seat in front of me coming back was the same the man next to me was 6 feet tall and he had no room also boarding was mass confusion as they have boarding from the front and rear simultaneously with no instructions so people had to shove past each other all in all I will never fly them again"

Plusy: "Boarding was speedy and efficient in Austin. The plane (787-9) was very new and clean and felt like a premium experience."
Minusy: "Our assigned crew member was short with customers and not to the usual friendly standard of other BA flights we have taken. The food (Veggie Lacto Ovo) was disappointing. We had no bread versus other passengers and had fruit for both desert and breakfast. A little imagination goes a long way, normally only the main is different but this experience was very underwhelming."

Plusy: "Overal BA is good"
Minusy: "No flight entertainment and also food was really poor."

Minusy: "Delayed 2 hours and no screen on the plane - a long way to catch up with Singapore airlines"

Plusy: "For the last flight of the day out of Paris, surprisingly the flight left on time and landed ahead of schedule."
Minusy: "Had to wait for a bus to take us a very short distance to T5. The flight was packed - too many people with large carry-on cases."

Plusy: "Fast bag drop and quick efficient boarding. Flight wasn't full so plenty of space. BA still serves complimentary drinks and a small snack (crisps or biscuit) with the drinks."

Plusy: "Staff were very pleasant and comfortable seats with excellent legroom. Busy flight as most I've been on on this connection but yet were made to feel at ease. Left on time, and arrived slightly early: happy days."

Plusy: "Friendly crew"

Plusy: "Staff did their best to be helpful and cheerfull to make up for a 3 hour delay on our flight"
Minusy: "3 hour delay"

Plusy: "The flight arrived early"
Minusy: "Nothing"

Plusy: "Very roomy plane (borrowed from the long-haul fleet). Friendly crew, with plenty of updates about the delay."
Minusy: "45min delay due to computer problem at TXL"

Minusy: "The aircraft was downgraded from an A380 to a 777, flight was overbooked, food was not good."

Minusy: "Absolutely rubbish food!"

Minusy: "It was over an hour late arriving."

Plusy: "Staff were great"
Minusy: "Food awful. Wine was vinegar"

Plusy: "Crew was very kind"
Minusy: "Screens for entertainment were a bit fuzzy, food was just ok, leg and arm space was tight"

Plusy: "Bardzo miła załoga"
Minusy: "Brak wcześniejszej informacji o obowiązku oddania bagażu podręcznego do luku bagażowego. Podróżowałam z dzieckiem i na płycie lotniska wyciągałam z bagażu podręcznego potrzebne rzeczy dla dziecka. Krępująca i stresująca sytuacja"

Minusy: "Polecam"

Plusy: "Great crew and comfortable seat"

Minusy: "We were stuck in the runway for an hour before taking off. I was late for my connection."

Plusy: "Leather seats and plenty of leg room. Flight was on time."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Some attempt at better customer service"

Plusy: "Komunikaty i informacje w języku polskim pomimo że lot był z Berlina Karta pokładowa możliwa do wydrukowania kilka tygodni wcześniej"
Minusy: "Nic"

Minusy: "The airport was a bit tough to navigate, and the baggage drop area didn’t open until about 50 minutes before the gate closes, so the ticket says."

Minusy: "Very small plane, minimal leg room. Overhead bins very small. However, great and helpful crew."

Minusy: "Flight delay because of rain. It wasn’t a lot of rain, and we missed our slot for take off."

Minusy: "The flight was horribly delayed and vouchers were not passed out until after all the shops were closed."

Plusy: "Nic. Może tylko miłą obsługę na pokładzie samolotu."
Minusy: "Okropne warunki odprawy. Awaria chyba urządzeń do transportu walizek. Chaos i brak wsparcia obsługi. Odlot samodlotu opóźnił się o godzinę."

Plusy: "Bardzo miła obsługa , wg rozkładu i na czas."
Minusy: "Obsługa na lotnisku Berlin Tegel bardzo niemiła"

Plusy: "The crew was very friendly and helpful. For me, this makes all the difference in the world. I'll even overlook small problems if staff is pleasant."
Minusy: "It was unclear that we had to check ourselves in ahead of time online. The check-in crew said there was absolutely nothing they could do for us and that we should have read the "terms and conditions". Luckily, we arrived at the airport extremely early, so I had time to check in on my phone."

Plusy: "Crew super helpful and plane left on time, arrived a little early"
Minusy: "The boarding process where we are herded into a tiny pen for 20 mins or so, w almost no seating, is not pleasant"

Plusy: "Four hours of delay."

Minusy: "Niewygodne fotele"

Plusy: "Boarding from both front and back of plane made it faster and easier"
Minusy: "Flights were delayed"

Minusy: "Luggage payment check in and boarding is too slow and inefficient"

Plusy: "Easy flight time and Luton airport is small and manageable"
Minusy: "Cleaner plane"

Plusy: "Mało miejsca na bagaże"
Minusy: "Więcej miejsca na nogi"

Plusy: "Samolot wyleciał bez opóźnienia i przyleciał przed czasem"

Plusy: "Dobra załoga punktualny lot dobra cena"

Minusy: "Zdecydowanie za drogi I w dodatku opozniony"

Plusy: "Mało miejsca bardzo niewygodnie brudny samolot"
Minusy: "Wymienić stara brudna tapicerkę foteli"

Plusy: "Wszystko jest OK, lot przebiega prawidłowe, bez opóźnień."
Minusy: "brak"

Plusy: "Everything was wonderful, even the weather"

Plusy: "It was on time"
Minusy: "Bad Terminal and riude check in staff. Sell dear gin tonic and no lemon. hostesses refused to remove used cups for three hours and 3 trequests. Real shame! I took my cups to the gulley myself!!"

Plusy: "Za tę cenę adekwatna usługa."

Minusy: "We stayed a bit long in the plane before takeoff, very long walk after check out the plane toward the imagination, too long time for the baggage to come out, my bag was broken. Over all bad experience"

Minusy: "Seats are very small. Luggage space limited."

Plusy: "Once we were on board the airplane, the flight was comfortable and just fine. The crew were competent and pleasant and the amenities acceptable."
Minusy: "The intake of passengers and check in was horrible and embarrassingly slow. It was a poor logistical plan and handled poorly by your onsite staff. And your rules compound the problem. The same for the arrival! The cheap fare was evidently offset by what seemed like a mile walk to customs after we got off the bus. Again it is poor logistics and planning."

Minusy: "Ridiculously hot in the airplane before departing"

Plusy: "Well organized and friendly cabin crew with smooth flight. Didn't order food on flight so I couldn't say how it was. It was a basic flight so no entertainment either."

Minusy: "Airplane seats"

Plusy: "WE got there."
Minusy: "We had purchased tickets with 2 bags at 15 Kg ea. The day before I realized that was under & I called to increase to 23 for one bag & 20 for the other. They initially said Increase would be 90 euro but when I complained that was terrible she lowered to 60. confirming email showed the icrease to 27 for 1 & 21 for the other. Actuals 22.3 & 16 . 3 for the 2nd."

Plusy: "Great price Arrived early Luggage arrive quickly Very Efficient"
Minusy: "Pay for all extras - including coffee"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie 2,5 godz. ciągle przesuwane."

Plusy: "Crew were nice and friendly."
Minusy: "Boarding in Napoli was ridiculous. The boarding team acted like it was their first day and did not know what they were doing. It may have been due to the inadequate airport facilities there. Plane got off late and had to circle upon arrival at Luton."

Plusy: "Slight attendant were nice"
Minusy: "They would not le me to take a personal hand bag. They would count it as luggage. It’s supposed to be a carryon and a purse or hand bag/backpack and they wanted to charge me €60 for it. They gave me a really hard time and they allowed others to have both items but they would not allow me because he felt that my bag would not fit inside my carryon. Very disappointed and flight was very late."

Plusy: "Fought was in time and the boarding process occurred quickly."
Minusy: "I'm not a fan of queuing for the plane after the entry gate. But at least no additional bus was needed to get to the plane on the tarmack"

Plusy: "That i didnt die on the flight."
Minusy: "We were 40 mins late and even though it said we were on time the airport didnt announce the gate until 10 mins before we were supposed to take off. Incredibly unorganized."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "The App did not instruct me to pay for luggage ahead if time or else the will rip me iff at the check in gate. the check in staff were rude and NOT understanding . I will never fly EasyJet EVER again"

Plusy: "Low price, clean, cheerful cree"
Minusy: "No onboard entertainment, seats do not recline, and even a beverage must be purchased"

Minusy: "Very late -"

Minusy: "The name was wrong on the ticket and did not match the passport and we almost missed our flight having to wander all over the Zürich airport trying to figure out where to change the name on the ticket. The whole process was very disorganized and they charged me over Fr.100 to just change the name. They we’re not changing the sheets only the name. Very unprofessional"

Minusy: "Smooth and easy check-in and on-boarding, comfortable seats, good on-board menu, professional staff"

Plusy: "Professional and friendly staff, smooth flight,"

Plusy: "Price was awesome, for that money I could not get a better deal"
Minusy: "Sits are not very comfortable."

Plusy: "I got an emergency exit sit"
Minusy: "The flight was delayed"

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Minusy: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Plusy: "One of the very rare on-time, efficient and smooth flights with Wizzair. Check-in was fairly quick and incident-free, despite some of the other passengers reporting problems with the procedures and the staff. Boarding was quick and the flight actually arrived 10 minutes earlier than scheduled."
Minusy: "As usual, the cabin crew is adequately polite, but not overly friendly, the food & beverage range is mediocre and overpriced at best and the entertainment is virtually non-existent."

Minusy: "Flight was late abolutnie 1 hour"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Good airport . Punctual flight ."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "Never announced for non-priority boarding, so many people were late to flight, causing delays. Much less than minimum leg room required for any normal human. Sat bolt upright with front seat digging into knees for 3 hours. Far from the cheapest ticket, but totally no frills, no food, no entertainment, limited baggage. Wizz Air mobile app barely works when required (for boarding passes, etc) Not enough room in overheads for all the carry on they allowed, had to sit with bag and jacket on my lap for flight, as no room under seat either."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Plusy: "Flight arrived"
Minusy: "Flight left vaguely late, air stewardess disappeared into the cockpit for 50 minutes. Hmm, I wonder what she was doing in the cockpit. Whatever she was doing she wasn’t helping the cart so I only got my food 20 mins before landing approach. Air pressure was weird too, nice American lady next to me had problems with her ears more than usual."

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "Everything went to plan and we were very happy"

Plusy: "Clean aircraft with good on board staff. Flight departed on time and arrived early. Overall they are good value for a low cost carrier."
Minusy: "Wizz are a bit disorganised at bag check in, disorganised with overhead storage. Don't like the random seat assignment used if you don't want to pay the high price for assigned seats."

Plusy: "I liked how the crew on the plane worked. Very nice."
Minusy: "I didn't like the tedious boarding process when we were all herded into a very confined space. Also there was a cabin baggage issue that came up that might have been avoided if the new policy would have been made more obvious during the ticket purchase process."

Plusy: "The air hosts and hostesses were very polite and courteous."
Minusy: "The flight was delayed by an hour which meant we missed a connecting bus journey. The space in the seat is very limited and cramped, I was very uncomfortable in the chair with my knees pushed into the back of the seat in front. I am 6ft 1in which is tall but not that tall. Anyone taller might not be able to get into the seat at all. There was a problem with the website so we couldn't check in online and we had tried to change our flight a few days earlier but the website again didn't work, we tried to call a call centre whose number was on there, didn't work."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Minusy: "With WizzAir no more in my life it’s even worse than Easyget or Raynair even if you have a cabin suitcase you still have to check in you can’t take it on a plain anymore. Really disappointing and they are not that cheap as they think. £90 one way from Kiev to Luton it’s a bit too much"

Minusy: "Not even a roll for a 5 hour flight! They ran out and then wanted to charge £3.50 for a coffee when they ran out of food to even buy! Staff were not friendly at all."

Plusy: "Crew nice,seats ok"
Minusy: "Expensive hold luggage,rip off"

Plusy: "i was able to use their app to download my boarding pass so didn't need to look for somewhere to print my boarding pass while abroad, boarding went well, flight was good and crew was good, seat was comfortable, so overall i was pleased with everything. Thank you for a good experience."
Minusy: "Everything was good"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Plusy: "Nothing really"
Minusy: "The staff took ages boarding us because they were obsessed with trying to scalp people for exceeding baggage limits. Nothing free aboard, no entertainment, the seats were uncomfortable too."

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Staff"
Minusy: "Extra charges. £35 to check bags in"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Minusy: "I didn't check in, in advance as when logging on to the airline I needed a code. I didn't have the code as I was searching emails for the booking agent and airline when it was (as I later discovered) sent by another name. This resulted in £30 to check in going out and 40 euros back. Desk staff were unhelpful bordering on rude (the cabin staff were fine in that respect. I wasn't the only one at least 20 people queuing on the return with the same issue. Additionally on the delay out they advised food could be brought at the rear of the plane then inflight ran out so some people ate twice while by the time I got to my hotel they had stopped serving food and I had not eaten in the airport sorting out the boarding passes."

Plusy: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Minusy: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."

Plusy: "Flight was delayed. I missed my train home to Ipswich. Long journey home ver late at night"

Plusy: "2 hours delay. Not much one can do about this. The flight was good in general, 3* only due to the delay."
Minusy: "2 hours delay. Not much one can do about this. The flight was good in general, 3* only due to the delay."

Plusy: "Pilot flew well Cup Noodles available to buy"
Minusy: "1h+ delayed No information from the staff or crew (only one apology from the pilot) Left waiting in multiple places including outside the aircraft No updates whatsoever on estimated departure and arrival"

Plusy: "Nothing!"
Minusy: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Quick to board, smooth take off and landing"
Minusy: "On night flights woken up to serve drinks and given flying details from the pilot. Great in the day but would rather be left and not disturbed at night!"

Minusy: "standing 1 hour in the bus before boarding,than telling you that will be 90 minutes late take off"

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Plusy: "The staff and flight were top knotch . Could not fault them ."
Minusy: "Nothing to dislike ."

Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Plusy: "Wygodnie i komfortowo"

Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"

Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"

Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"

Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Plusy: "Profesjonalizm załogi"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Trafilo mi się super wygodne miejsce w pierwszym rzędzie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Minusy: "Opóźnienie"

Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Minusy: "Opóźniony !"

Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."

Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"

Minusy: "Brak przygotowania samolotu do lotu. Opóźnienie 1h"

Minusy: "6 godzinne opóźnienie lotu"

Plusy: "Dobrze i na czas"

Plusy: "Niby tu przebiegło wszystko ok ale nic więcej. Załoga ta sama co w samolocie z Modlina"
Minusy: "Zamówiona Lasange była zimna w środku no i "lasnage z mięsem" - ale bez mięsa"

Minusy: "opóźnienie startu o ponad 2h"

Plusy: "Voucher na jedzenie"
Minusy: "3 godzinne opóźnienie"

Plusy: "Co tu mówić punktualnie , bezpiecznie. Czyli OK"
Minusy: "Ktoś zauważyła , że samolot latający z Polski lub do Polski powinien mieć obsługę która mówi po polsku i ja się z tym zgadzam. O jakim jedzeniu mówimy? Rozrywka ? Chodzi o zdrapki?"

Minusy: "Na lotnisku w Porto horrendalna kolejka do kontroli bezpieczeństwa. Dość szybko się posuwała na szczęście. Ale radzę przyjść te 2 godz. przed odlotem. Gate otwarta wcześnie a później czekanie na płycie lotniska na wejście samolotu."

Plusy: "Żadnych zastrzeżeń. Zadowolenia."
Minusy: "Żadnych minusow"

Minusy: "samolot opozniony o godz"

Plusy: "Niestety, wracałem bardzo chory. Obsługa starała się być pomocna, jak to tylko możliwe, a Kapitan deklarował awaryjne lądowanie, gdyby była taka potrzeba. Wszyscy byli naprawdę wspaniali!"
Minusy: "To nie jest wina obsługi, tylko przepisów i firmy: jeśli nie masz własnych leków, możesz liczyć tylko na współpasażerów."

Minusy: "Ciasno. Naprawdę ciaśniej niż u konkurencji. Biedna obsługa próbuje wcisnąć nie tylko kanapki i perfumy, ale nawet losy zdrapki. Priority Boarding to ściema - do samolotu i tak wpuszczają wszystkich naraz."

Plusy: "Bardzo mila obsluga. Szczegolnie mily i zabawny ( co rozluznia zestresowanych) pan steward - czarnoskory, mlody czlowiek"

Plusy: "We didn't crash"
Minusy: "Our flight was late to take off, and had to queue for 30 minutes at Shannon - before the plane had even landed. At stansted then had to get a long bus to the terminal and wait on the bus for 10 minutes because they couldn't open the doors. Luckily after a sprint to the station we made the last stansted express of the evening (£28 return each - 'London' airports for you)"

Plusy: "Obsluga"

Minusy: "Bardzo niska temperatura w samolocie, skutkujaca przeziębieniem. Częste komunikaty reklamowe ze strony załogi obniżające komfortu lotu"

Minusy: "Plane was late to take off by 40 minutes We arrived at the plane early on the bus, but couldnt board as the stairwell hadnt been fitted to the plane, therefore had to sit on the bus in the heat until the stairs came along"

Plusy: "everything on this flight went like clockwork the flight left on time and the crew onboard were really helpful and pleasant"
Minusy: "Nothing"

Minusy: "The flight was late . The Stansted train to Liverpool St was the last . I have to take a taxi that cots more than your tvket ."

Przeczytaj o liniach LOT

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Londyn

Najnowsze oferty lotów w obie strony

21.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
08.01.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 15min
STN - KRK
14.01.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 30min
KRK - LTN
22.01.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 20min
LTN - KRK
21.12.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 30min
KRK - LTN
22.01.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
LTN - KRK
18.12.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
21.01.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
STN - KRK
10.03.
śr.
bez przesiadek
British Airways
2h 35min
KRK - LHR
15.03.
pon.
bez przesiadek
British Airways
2h 30min
LHR - KRK
31.12.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
02.01.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
STN - KRK
16.01.
sob.
bez przesiadek
LOT
3h 00min
WAW - LHR
30.01.
sob.
bez przesiadek
LOT
2h 30min
LHR - WAW
19.05.
śr.
bez przesiadek
easyJet
2h 30min
KRK - LTN
23.05.
niedz.
bez przesiadek
easyJet
2h 30min
LTN - KRK
13.02.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
WMI - STN
21.02.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 10min
STN - WMI
15.01.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 30min
KRK - LTN
17.01.
niedz.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 15min
LTN - KRK
22.01.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
24.01.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 15min
STN - KRK
18.12.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 30min
KRK - LTN
21.01.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
LTN - KRK
01.01.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 30min
WMI - STN
08.01.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 15min
STN - WMI
21.12.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 35min
WAW - LTN
31.12.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
LTN - WAW
26.12.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 30min
KRK - LTN
31.12.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 15min
LTN - KRK
11.03.
czw.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 10min
KRK - LHR
14.03.
niedz.
1 przesiadka
Lufthansa
4h 05min
LHR - KRK
11.12.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 30min
KRK - LTN
21.01.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
LTN - KRK
20.12.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
14.01.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 15min
STN - KRK
12.03.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 30min
KRK - LTN
15.03.
pon.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 25min
LTN - KRK
16.01.
sob.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 35min
WAW - LTN
17.01.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
LTN - WAW
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

17.12.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
12.02.
pt.
bez przesiadek
British Airways
2h 35min
KRK - LHR
14.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
13.01.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 30min
KRK - LTN
20.01.
śr.
bez przesiadek
LOT
3h 00min
WAW - LHR
19.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 30min
KRK - STN
26.12.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 30min
KRK - LTN
01.01.
pt.
bez przesiadek
easyJet
2h 30min
KRK - LTN
13.12.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 30min
KRK - LTN
08.01.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
04.02.
czw.
bez przesiadek
British Airways
2h 35min
KRK - LHR
13.12.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 30min
KRK - LTN
04.02.
czw.
bez przesiadek
LOT
3h 00min
WAW - LHR
17.01.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 35min
WAW - LTN
01.02.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 30min
WMI - STN
16.01.
sob.
bez przesiadek
British Airways
2h 35min
KRK - LHR
09.01.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 20min
KRK - STN
13.02.
sob.
bez przesiadek
LOT
3h 00min
WAW - LHR
11.01.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 30min
KRK - LTN
19.12.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 30min
WMI - STN
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Multi-city
  • Kreator Podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza