Poza sezonem: | Październik |
---|---|
Szczyt sezonu: | Marzec |
Najtańszy lot | 83 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Londyn-Luton oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
AccesRail,Dan Air,EL AL, +7 więcej
AccesRail,Dan Air, +8 więcej
6
7
wtorek
AccesRail,EL AL,Ethiopian Air, +7 więcej
AccesRail,EL AL, +8 więcej
6
7
środa
AccesRail,EL AL,Ethiopian Air, +7 więcej
AccesRail,EL AL, +8 więcej
6
7
czwartek
AccesRail,EL AL,Ethiopian Air, +7 więcej
AccesRail,EL AL, +8 więcej
6
7
piątek
AccesRail,Dan Air,EL AL, +7 więcej
AccesRail,Dan Air, +8 więcej
6
7
sobota
AccesRail,Ethiopian Air,Etihad Airways, +5 więcej
AccesRail,Ethiopian Air, +6 więcej
4
5
niedziela
AccesRail,EL AL,Ethiopian Air, +8 więcej
AccesRail,EL AL, +9 więcej
7
8
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
AccesRail,Dan Air,EL AL, +7 więcej
AccesRail,Dan Air, +8 więcej
6
7
wtorek
AccesRail,EL AL,Ethiopian Air, +7 więcej
AccesRail,EL AL, +8 więcej
6
7
środa
AccesRail,EL AL,Ethiopian Air, +7 więcej
AccesRail,EL AL, +8 więcej
6
7
czwartek
AccesRail,EL AL,Ethiopian Air, +7 więcej
AccesRail,EL AL, +8 więcej
6
7
piątek
AccesRail,Dan Air,EL AL, +7 więcej
AccesRail,Dan Air, +8 więcej
6
7
sobota
AccesRail,Ethiopian Air,Etihad Airways, +5 więcej
AccesRail,Ethiopian Air, +6 więcej
4
5
niedziela
AccesRail,EL AL,Ethiopian Air, +8 więcej
AccesRail,EL AL, +9 więcej
7
8
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Po wejściu na pokład nasze miejsca były zajęte bo załoga zaczęła przesadzać pasażerów Na moje pytanie kazała sobie samemu znaleźć miejsce Dodam że byłem z 7 letnia córka Po wylądowaniu odprawa paszportowa express za to na bagaże musieliśmy czekać blisko 2h