Poza sezonem: |
kwiecień | Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 2% spadkiem ceny. |
---|---|---|
Szczyt sezonu: |
wrzesień | Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 10% wzrostem ceny. |
Śr. cena w obie strony |
282 zł | (średnia cena z ostatnich 2 tygodni) |
Dobra oferta w obie str. |
45 zł | lub mniej |
Dobra oferta w jedną str. |
26 zł | lub mniej |
Linie LOT, Austrian Airlines i Turkish Airlines zniosły opłaty za zmianę lub anulowanie rezerwacji dla lotów do: Warszawa Lotnisko Chopina. Sprawdź szczegółowe warunki i zasady na stronie danego portalu rezerwacyjnego.
Najtańsze oferty lotów do Warszawy z Polski znalezione w ciągu ostatnich 72 godzin kosztowały 100 zł w jedną stronę i 119 zł w obie na trasie z Wrocławia do Warszawy. Najpopularniejsza trasa to połączenie ze Szczecina do Warszawy, a najtańsze bilety w obie strony znalezione dla niego w ciągu ostatnich 72 godzin kosztowały 349 zł.
Z lotniska Polska LOT, Turkish Airlines i Air India latają najczęściej do miasta Warszawa. Najpopularniejsze są loty z Polski, a LOT i Turkish Airlines to linie, które operują na tych trasach najczęściej.
Lotnisko Warszawa jest położone o 8 km od centrum miasta Warszawa. Zobacz na mapie.
Warszawa obsługiwane przez Warszawa Lotnisko Chopina, znane również jako Lotnisko Chopina , Lotnisko Chopina w Warszawielub po prostu lotnisko Warszawy. Kod lotniska to WAW.
Dojazd z lotniska Chopina do centrum Warszawy realizują dzienne i nocne autobusy, pociągi Kolei Mazowieckich i podmiejska kolejka SKM. Najtańszym środkiem dojazdu z Modlina do Warszawy jest autokar Modlin Bus: jeśli zarezerwujesz bilet online, zapłacisz nawet poniżej 10 zł. Inną korzystną opcją jest zakup Biletu Lotniskowego, ważnego w autobusie łączącym terminal ze stacją kolejową Modlin i pociągu do dworca Warszawa Centralna.
Lotnisko Chopina jest jedynym kierunkiem dla pasażerów krajowych tanich lotów do Warszawy. Wybierz je także wtedy, gdy zależy Ci na tanim dojeździe do centrum – port lotniczy mieści się w granicach administracyjnych Warszawy, a w autobusach miejskich na lotnisko obowiązuje standardowy cennik biletów. Z Modlina dostaniesz się najszybciej do północno-zachodnich dzielnic stolicy: na Białołękę, Bemowo czy Bielany.
Autobusy OKbus realizują codziennie 8 bezpośrednich kursów między warszawskimi lotniskami. Godziny odjazdów współgrają z grafikiem odlotów obu portów: pierwszy autokar z Okęcia odjeżdża już przed 04:00, natomiast busy z Modlina kursują aż do północy. Lotniska mają też bezpośrednie połączenie kolejowe z oferty Kolei Mazowieckich. Przejazd busem zajmie Ci ok. 1 godz. i 20 min; pociągiem pokonasz tę trasę około 10 min szybciej.
Jeśli zostawiasz auto na lotnisku Chopina na okres do 15 dni, wykup miejsce na strzeżonym parkingu długoterminowym tuż przed Terminalem. Dzięki bliskiej odległości od hali przylotów nie musisz organizować osobnego przejazdu na parking, a za kółkiem usiądziesz już po kilkunastu minutach od zakończenia taniego lotu do Warszawy! Długoterminowy parking P7 w Modlinie znajduje się ok. 3 km od lotniska, ale rezerwacja miejsca gwarantuje Ci bezpłatny transfer autobusem w obie strony.
Zarówno na lotnisku w Modlinie, jak i w Warszawie nieodpłatnie skorzystasz z pokoi rodzinnych, wyposażonych w przewijaki, umywalki i krzesełka do karmienia. Lotnisko Chopina prowadzi też wypożyczalnię wózków i plac zabaw dla dzieci w wieku powyżej 3 lat. Jeśli huśtawki i zjeżdżalnie nie wystarczą maluchowi, obserwacja startów i lądowań samolotów na tarasie widokowym na pewno pochłonie go bez reszty!
KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla naszych użytkowników. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów do Warszawy.
Prognoza Cen KAYAK dla lotów to narzędzie, które wykorzystuje dane z przeszłości, aby określić, czy aktualna cena lotu do Warszawy zmieni się w ciągu następnych 7 dni. Dzięki niemu nasi użytkownicy wiedzą, czy zaczekać z zakupem biletów, czy zarezerwować lot od razu.
Oferta KAYAK Mix łączy dwa osobne bilety w jedną stronę, gdy taka opcja jest korzystniejsza cenowo od standardowego biletu w obie strony. Lot do Warszawy odbywa się za pośrednictwem innej linii lotniczej niż lot powrotny.
Czasami termin podróży bywa elastyczny. Jeśli możesz sobie pozwolić na nieco wcześniejszy lub późniejszy wylot, elastyczne daty pozwolą Ci wyświetlić loty do Warszawy do 3 dni przed lub po preferowanych datach. W ten sposób możesz znaleźć lepszą ofertę w wybranym przedziale czasowym.
Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK
Minusy: "somebody lost my bag with ski boots, never again with polish air lines,NEVER AGAIN!!!!!!"
Minusy: "entertainment, comfort"
Plusy: "Everything"
Minusy: "Difficult to imagine"
Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."
Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"
Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"
Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."
Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"
Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."
Plusy: "It was ok."
Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"
Minusy: "Punktualność"
Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"
Plusy: "The crew was very kind and helpful. Boarding was much more smooth compared to my flight to WAW."
Minusy: "The seat creaked a lot and seemed to disturb the person sitting to my left when I moved the sitting part forward or back when I needed to."
Minusy: "Czystość w samolotach"
Plusy: "The flight WRO to WAW is very short, less than 1h. The seats are comfy and overall the flight is good. They even serve drinks and distribute candy, which is nice."
Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"
Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"
Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."
Minusy: "Punktualność"
Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"
Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"
Minusy: "Posiłek"
Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"
Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."
Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."
Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."
Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."
Plusy: "Czysto"
Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"
Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"
Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"
Minusy: "Mało miejsca"
Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."
Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Plusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT"
Minusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT. Obsluga moze zaoferowac tylko wode.."
Minusy: "Spóźniony godzinę. Bilety kupiliśmy pół roku wcześniej, a w obie strony system usadził nas osobno!"
Minusy: "The plane was having a 25 minutes delay before leaving. It will be nice to offer some chips also as a curtesy"
Minusy: "Passenger next to me was too large and encroached on my limited space Stewards did not respond to light or request for drinks until I went to the back of plane Staff was curteous"
Minusy: "Flights were very late, had to take different flights, arriving 5h later and too late for an appointment. Very disappointed."
Plusy: "Obsluga"
Minusy: "Kolejne spoznirnie samolotu LOT"
Minusy: "My whole ticket was determined and I had 2 transfers from Copenhagen to Poland and my language was missing and still not found"
Plusy: "Crew was polite"
Minusy: "Late boarding, late arrival. No apology"
Plusy: "Przystępne ceny, życzliwa obsługa."
Minusy: "Bardzo długi czas oczekiwania na bagaż na lotnisku Chopina. Tragedia!!!"
Minusy: "no seat assignment"
Minusy: "...automatycznie lub przez Internet. Tylko tradycyjnie, po staremu."
Minusy: "a worst ever trip"
Minusy: "Norwegian was unwilling to refund flight to and from Rome in the height of the Coronavirus pandemic."
Plusy: "There was little to like about the entire travel experience. The check-in line was the longest I have ever seen, almost 90 minutes of waiting. The check-in & gate staff were rude and had no care for our check-in situation or information about the delayed and changed flight! Never Norwegian again!"
Minusy: "Everything. The plane crew, which was subcontracted airline, not Norwegian, did the best they could with the upset and tired passengers."
Minusy: "One engine failed while in flight. We almost died!!!! No support or replacement flight by Norwegian. Never again"
Plusy: "Electronics available to charge phone and see location"
Minusy: "Flight attendant physically tried to adjust my seat while I was sleeping and did not first ask me to do it myself. She should have asked me to wake up before taking upon herself to physically adjust the seat."
Plusy: "nothing"
Minusy: "airplane too small for11 hours flight , everything you need to pay for even your water and earphone !"
Plusy: "Good entertainment. And I had surprise food ordered for me."
Minusy: "Was transferring from another Norwegian flight from Copenhagen to Oslo, and never have me the opportunity to check my bag before getting to the gate and having to pay a huge overweight fee on my carry-ons"
Plusy: "The flight was on time"
Minusy: "The crew was harsh and not nice The food was terrible"
Plusy: "Was not able to leave the country"
Minusy: "Was not able to leave the country"
Plusy: "The flight was ok overall."
Minusy: "Extra luggage fees!! We were charged for our carry on bags, when we shouldn’t have been. The airline has a bulletin that states that your small suitcase can be up to 10kg plus a handbag/backpack weighing no more than 5kg. Not happy with Norwegian Airlines.."
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Would never recommend to anyone. They do not even serve orange juice to you without payment. Had to pay for headphones to watch movies. Staff was very unpleasant and unwelcoming. There is no food unless u request. Snacks are all sold out. Horrible airlines Never again will fly with this airlines"
Plusy: "Left right on time with an efficient service."
Plusy: "Cena"
Minusy: "przy odprawie on-line powinien być wybór miejsca w samolocie."
Plusy: "Internet na pokładzie. Uśmiechnięta i enrgiczna obsługa pokładu."
Minusy: "Opóźniony bagaż przyleciał następnego dnia. A czasu na przepakowanie z lotu na lot było 3h więc raczej sporo."
Plusy: "Great staff, food and boarding. Your employees were very kind and helpful."
Minusy: "The seats a VERY small."
Minusy: "The Norwegian staff were completely incompetent. It took me 1.5 hours just to check in. Almost missed the flight."
Plusy: "Price, new aircraft, good crew"
Minusy: "Long layover, connecting flight was delayed over an hour without any explanation"
Minusy: "I’ve never been on a 6+ hour flight that did not feed you, or at least supply you with snacks and water/soda!"
Minusy: "No drinks or food with our tickets. I didn’t know it was a different package."
Minusy: "Crew member was over an hour late and held up the plane. No WiFi on the flight."
Plusy: "Boeing 737 ok"
Minusy: "No food"
Plusy: "Punktualność miła obsługa. Polecam."
Minusy: "The boarding was overwhelming and chaotic because there seemed to be a lack of organization. The seats were uncomfortable and felt like they had no padding"
Minusy: "They lost our bags in the transfer and did not even offer water on the flight!"
Plusy: "New plane"
Minusy: "Lack of even water"
Plusy: "Nothing because they are cheap"
Minusy: "They charge you for every little thing you can think of. Very cheap company they don’t even give you water on the plane!"
Plusy: "I loved the service of the crew and the entertainment provided on the flight. Being all new aircrafts the flights have all been very comfortable."
Minusy: "It took way too long to board, seemed unorganized with lines forming everywhere and no formal instruction. We landed 30min early but had to wait while taxiing to gate for almost an hour. Took almost another hour to get bags released onto baggage claim. Was an incredible inconvenience as I missed my connecting flight because of the delays"
Minusy: "Narrow aisles. Disorganized queue when boarding. Flight delayed without giving any information about the delay"
Plusy: "New airplane, Dreamliner"
Minusy: "I bought premium tickets several months in advance but the airline overbooked those seats and we were placed on standby. Finally, we ended being downgraded to coach despite buying our tickets several months in advance without a reasonable excuse or compensation. The whole thing is very upsetting and disappointing."
Minusy: "I didn’t like that they don’t even offer you water it you didn’t pay the $45 for the meal plan."
Plusy: "The internet on the airplane!"
Minusy: "Flight was delayed over an hour due to technical problems, which they let us know about after having us line up for 40 mom. Then the entertainment system didn’t work. Nor did the WiFi. Food was horrible."
Plusy: "Ok"
Plusy: "The seats the leg room"
Minusy: "The entertainment was all old stuff Boarding was delayed and the check in area was not really very well set up you had to take your bags once checked in to another area whilst manoeuvring round people"
Plusy: "Liked: that it didn't crash, I guess."
Minusy: "Didn't like: we had to beg for water from the staff (there and back) just because we didn't pay for a meal. We didn't even get offered snacks on either flight. One way was 13 hours and the way back was nearly a 12 hour flight. There was also no wi-fi, and even though this is a first world problem, it's 2018 and the flights were longer than some people stay awake in a whole day. That's ridiculous. Kayak is chill, but Norwegian will no longer be an option for my travels."
Minusy: "Charged for being slightly over luggage weight. Delayed by over an hour"
Plusy: "Only stability of the plane B787 Dreamliner"
Minusy: "In economic class over 6 hrs flight,nothing to eat or drink ,only for people which updated their seat,that's weird and discrimination"
Plusy: "Nothing because I did not take this flight"
Minusy: "That we were there 50 minutes before departure and it was not clear that we had to be there an hour before departure. It’s not that we didn’t plan to be earlier (we did) but our Uber driver took an awful route and turned a 50 minute drive into 2 hours. Given there was nothing else we could do, we would have appreciated a little more leniency or at least more clarity on the hour rule."
Minusy: "Boarding at jfk was a shambles as there were o announcements as to why we were being delayed. Once on board it was ok very cramped seating but at least the crew were pleasant. Having read some reviews early I agree I think that if you have a good flight crew then at least your flight will be ok if not then it will be unpleasant. It wasn’t a cheap flight for a budget airline and will endeavour never to fly with them again."
Plusy: "For a 13 hour flight not even a glass of water was served. Yes, you can purchase, but most items got sold out in an hour. Wait until some travelers get deep vein thrombosis due to dehydration in a confined space."
Minusy: "Some will say you get what you pay for: not so. You can get quite comparable costs with lot more humane service in other airlines. This is brutal."
Plusy: "Modern newish plane & generally a good flight with minimal air disturbance"
Minusy: "Over an hour delay before taking off although we landed only 35 minutes late. Would have thought some free drinks might have been served given length of the flight even if it is a budget airline. Room between seats is a bit tight."
Plusy: "Great aircraft. Little tight however. Great service from crew. Timely departure."
Minusy: "No terminal was used. Upon arrival in Seattle they brought a bus to take passengers from the tarmac into the building. It took them almost 30 min to deliver bags upon arrival in Seattle."
Plusy: "It was not full...which made extra room for us."
Minusy: "I fly routinely for work including internationally. I have always been able to carry on 2 pieces of hand luggage -- 1 small rolling bag and a personal messenger bag. I was surprised upon my return flight to be told I had to check one of my bags because their combined weight > 10kg. There was no problem with me having both bags for carryon during my departing flight. The return flight wasn't even half full, so there was plenty of cabin space for my rolling bag. Instead, this was a ridiculous policy of Norwegian so that they could ring some money out of me. I doubt I will fly with them again."
Plusy: "Nothing"
Minusy: "The company cancel my ticket witout notified me and didnt get my money back at all.. when i ask to speak with a supervisor they hung up the phone on me.. customer service is horrible"
Plusy: "Wszystko oky., jak zawsze.Polecam Norwegiana."
Minusy: "Nie podobalo mi się opóźnienie lotu."
Plusy: "The dreamliner jet was awesone"
Minusy: "Apparently they had no idea what they were doing with food. You were supposed to pre order food at time of booking and pay extra if you want a meal. I didn't even realize this was legal on a 10 hour international flight. Thank God our food was apparently booked since we booked through kayak. The flight attendants were walking around with a piece of paper with the seats that had preordered food handwritten on them. It took forever to get our food. We didn't get it until about 3 hours after take off (which was 10:30pm at the origin). It was completely disorganized and made no sense. Based on this alone, I have no plans on flying Norweigan again except for my return flight back home."
Plusy: "Economical with great customer service."
Minusy: "I ordered red wine from the screen, waited 45 minutes, and then, because I hadn't used that system before, got up and inquired about it. The flight attendants looked like I was bothering them and just told me I had to wait. I said ok no problem. An hour and a half later, still no wine. I got up to ask about it and they, again, looked annoyed, doubted that I had ordered it, looked it up on their computer, and gave it to me eventually without any apology whatsoever. The most unfriendly staff I have had on an airplane. I understand it's a budget airline, but there is no need for that poor level of service."
Plusy: "Everything"
Minusy: "Nothing"
Plusy: "Did not keep us informed of the delay and I was not offered anything to drink."
Plusy: "Plane on time, new plane, nice crew."
Minusy: "Ability to move seats."
Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."
Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."
Plusy: "Everything went exactly as it should with any flight - check-in (long queue, but multiple desks open so it didn't take long for everyone to check-in on time), boarding (swift and efficient), operation (no technical issues, no unpleasant experiences, flight departed and landed on time) & plane (fairly new and clean aircraft)."
Minusy: "Not being connected to a jet (boarding) bridge, despite the aircraft being parked right in front of the terminal, next to one of these connecting bridges. We had to take the bus circle the terminal for what felt like an unnecessary expense-cutting choice made by Wizzair."
Minusy: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."
Plusy: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Minusy: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."
Plusy: "Boarding took forever and we were an hour late"
Minusy: "Start boarding time 30min before it is set to fly instead of doing when we are supposed to take off"
Minusy: "WizzAir's service. The flight had an 8 hour delay due to bad weather, while Tarom had a flight on the same route, under the same circumstances, and managed to fly to and from Valencia within a much more acceptable 2 hour delay."
Minusy: "The food"
Minusy: "Flight was late abolutnie 1 hour"
Minusy: "The seats are cramped and you have to pay for snacks and water"
Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."
Plusy: "Friendly crew"
Minusy: "Long check-in lines Seats uncomfortable"
Plusy: "I did not had a seat"
Minusy: "I did not had a seat"
Plusy: "Once boarding started it was very fast and flight left shortly after"
Minusy: "Seats are very uncomfortable"
Minusy: "Application instruction on baggage hande king and que to boarding."
Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."
Plusy: "Good airport . Punctual flight ."
Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."
Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"
Plusy: "Czysty samolot"
Minusy: "Never announced for non-priority boarding, so many people were late to flight, causing delays. Much less than minimum leg room required for any normal human. Sat bolt upright with front seat digging into knees for 3 hours. Far from the cheapest ticket, but totally no frills, no food, no entertainment, limited baggage. Wizz Air mobile app barely works when required (for boarding passes, etc) Not enough room in overheads for all the carry on they allowed, had to sit with bag and jacket on my lap for flight, as no room under seat either."
Plusy: "Start i lądowanie o czasie."
Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."
Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"
Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"
Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"
Plusy: "All!"
Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"
Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."
Plusy: "The crew was very nice. The flight was ok"
Minusy: "Not much of a food choice.."
Minusy: "You have to inform the customers, that company needs you to have a visa"
Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"
Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"
Minusy: "Flight delayed by more than 2 hours, additional 40 minutes in the plain before departure. At least 30 minutes until doors opened. Overall huge delay that totally killed my business day."
Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."
Plusy: "Everything was on time, no delays. Polite crue. Easy boarding."
Minusy: "The seats are not comfortable at all"
Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"
Plusy: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Minusy: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."
Plusy: "Flight was delayed. I missed my train home to Ipswich. Long journey home ver late at night"
Plusy: "Nothing!"
Minusy: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"
Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"
Plusy: "Space. Priority Boarding"
Minusy: "Strong bad smell. One hour late for departure."
Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."
Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"
Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"
Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"
Plusy: "Purchased priority boarding for a change which was nice to be able to not have to jump in the queue quickly. Boarding was fine and the crew were very friendly and professional. The extra legroom seats over the wing provided a good extra space."
Minusy: "The cleanliness of the plane was not good, the carpets were fraying and the seats were old and tired. The seats were positioned too upright and there was no option to recline the seat so it was a very straight seat for 2hrs on the flight."
Plusy: "Price and schedule. Going on time with no delays. Good value for money."
Minusy: "Very hard on baggage policy"
Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"