Znajdź tanie loty do Warszawy

WAW

Znajdź tanie loty do Warszawy

W obie strony
Ekonomiczna
Waszyngton (WAS)
Warszawa Lotnisko Chopina
wt. 02.03.
wt. 09.03.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |
Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Warszawy

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

kwiecień Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 2% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

wrzesień Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 10% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

284 zł (średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

45 zł lub mniej

Dobra oferta w jedną str.

26 zł lub mniej

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Warszawy

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Warszawy? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Warszawy za Z Wrocławia – 147 zł w jedną stronę, 189 zł w obie, z Gdańska – 157 zł w jedną stronę, 211 zł w obie, ze Szczecina – 236 zł w jedną stronę, 284 zł w obie lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 4-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Wysoki sezon przypada na wrzesień, październik i listopad. Najtańszy miesiąc na podróż to kwiecień.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Warszawy.
  • Szukając taniego lotu do Warszawy z zachodniej lub południowej Europy, wybierz lot na lotnisko Modlin. Podwarszawski port lotniczy jest bazą Ryanaira, który obsługuje kilkadziesiąt całorocznych i sezonowych lotów do Warszawy.
  • Lotnisko Chopina jest bazą narodowych linii LOT. Polski przewoźnik operuje na 4 kontynentach i regularnie organizuje obniżki cen. Przy uważnym śledzeniu oferty upolujesz tanie bilety lotnicze do Warszawy z Azji, Maroka i Ameryki Północnej, a także wielu miast Europy spoza siatki połączeń Ryanaira czy Wizz Air.
  • Nie udało Ci się znaleźć wygodnego połączenia na regionalne polskie lotnisko? Zarezerwuj tani lot do Warszawy, a na miejscu przesiądź się w pociąg. Z Modlina dojedziesz bezpośrednio do Olsztyna, Katowic, Krakowa czy Gdańska. Lotnisko Chopina ma szybkie połączenie kolejowe z dworcem Warszawa Centralna, skąd łatwo złapiesz transport w dowolny region kraju.
  • Gdy znajomy lub rodzina odbiera Cię autem z lotniska Chopina po tanim locie do Warszawy, umówcie się w strefie darmowego parkowania Kiss&Fly, by uniknąć dodatkowych kosztów. Pilnuj ustalonej godziny, bo kierowca ma tylko 7 minut na bezpłatny postój!
  • Jeśli nie zdążysz odprawić się online przed lotem z Warszawy, sprawdź, czy Twój przewoźnik oferuje bezpłatną opcję samoobsługowej odprawy na lotnisku. Port Warszawa-Chopin udostępnia w tym celu automatyczne kioski z drukarkami kart pokładowych.

FAQ: rezerwowanie lotu do Warszawy

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów (Warszawa Lotnisko Chopina) w związku z COVID-19?

Ile trwa lot do Warszawy?

Ile kosztuje najtańszy lot do Warszawy?

Które linie lotnicze latają do Warszawy?

Jak daleko jest z lotniska Warszawa do centrum miasta Warszawa?

Jak nazywa się lotnisko miasta Warszawa?

Jak dojechać z lotnisk do centrum Warszawy?

Lecieć na lotnisko Warszawa-Chopin czy Warszawa-Modlin?

Jak przemieszczać się między lotniskami Warszawa-Chopin a Warszawa-Modlin?

Jadę na lotnisko w Warszawie własnym samochodem – gdzie zaparkuję?

Jakie udogodnienia dla rodzin z dziećmi oferują lotniska w Warszawie?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Warszawy?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Warszawy?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Warszawy?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Warszawy?

Warszawa Lotnisko Chopina – Top linie (3)

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,3
LOT
Wynik na podstawie 5 254 opinii
7,4
Wejście na pokład
7,4
Komfort
7,9
Załoga
6,9
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Minusy: "somebody lost my bag with ski boots, never again with polish air lines,NEVER AGAIN!!!!!!"

Minusy: "entertainment, comfort"

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"

Plusy: "The flight was deleyed and they lost my baggage."

Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"

Minusy: "Czystość w samolotach"

Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"

Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."

Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Minusy: "Security. I got my wallet stolen from inside my backpack in the overhead bin."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "wormer salon"

Plusy: "Pilots did a very good job"
Minusy: "Entertainment"

Plusy: "I liked that all flights were on time"

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Plusy: "Easy and fast to board and quick response with carry on luggage"
Minusy: "The website check in doesn’t work quite well. You have to try a couple of times so it works"

Plusy: "Czysto"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Minusy: "Mało miejsca"

Plusy: "calm"
Minusy: "the above"

Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."

Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"

Plusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT"
Minusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT. Obsluga moze zaoferowac tylko wode.."

Minusy: "Spóźniony godzinę. Bilety kupiliśmy pół roku wcześniej, a w obie strony system usadził nas osobno!"

Minusy: "The plane was having a 25 minutes delay before leaving. It will be nice to offer some chips also as a curtesy"

Minusy: "Passenger next to me was too large and encroached on my limited space Stewards did not respond to light or request for drinks until I went to the back of plane Staff was curteous"

Minusy: "Flights were very late, had to take different flights, arriving 5h later and too late for an appointment. Very disappointed."

Plusy: "Obsluga"
Minusy: "Kolejne spoznirnie samolotu LOT"

Minusy: "My whole ticket was determined and I had 2 transfers from Copenhagen to Poland and my language was missing and still not found"

Plusy: "Przystępne ceny, życzliwa obsługa."
Minusy: "Bardzo długi czas oczekiwania na bagaż na lotnisku Chopina. Tragedia!!!"

Minusy: "no seat assignment"

Minusy: "...automatycznie lub przez Internet. Tylko tradycyjnie, po staremu."

Plusy: "Great service, love being able to order food and drinks from the in seat computer."
Minusy: "Nothing really."

Plusy: "Very smooth flight with comfortable seats even for low fare customers"
Minusy: "I got flagged for extra security, which lead to some extra confusing steps and extra stress. This was compounded by strange behaviors of the digital kiosk (probably related to the security screen), crowded airport, and language barriers."

Plusy: "Cheap flight"
Minusy: "Cabin crew announced they will be dimming light for landing but that was not the case at all. They kept on turning the lights to a different color which was uncomfortable for the eyes. Pilot did a really great job on letting us know if there is any turbulence and when to expect during the flight. Flight attendants had no social skills, they acted like robots only there to serve for people who ordered. They should really change the way they perform because they are catering to the whole customers on the flight as opposed to only those who ordered their meals."

Plusy: "Happy crew, efficient. Friendly. Everything on time or early 5*. Appreciated no fuss of hand luggage size and weight (as on others) Keep up the good work!"
Minusy: "All perfect, none"

Plusy: "N/a"
Minusy: "The screws are very mean and don ‘t care about customers"

Minusy: "We were traveling with 1.5 year old child and we had to leave our stroller at the entrance to the gate and got it back with the rest of the luggage, needless to say we had to carry our child all the way to the plane and then to the baggage claim. Why can't it be taken and given back at the entrance."

Plusy: "Sweet crew"

Minusy: "One engine failed while in flight. We almost died!!!! No support or replacement flight by Norwegian. Never again"

Plusy: "Crew was great but the seats have almost no cushion!"
Minusy: "More cushion on the seats"

Plusy: "The airport in Krakow was very clean with many shops."
Minusy: "Tight space with big guys next to me but short enough of a flight to really mind this."

Minusy: "Forgot my special food No big deal"

Plusy: "The crew was very attentive. The Dreamliner was clean and very nice. Seats were good. Food was good. Entertainment was excellent. they gave blankets,but not pillows (but I did not ask for one.)"

Minusy: "Not worth what you think you might save on air fare. They really seemed interested only in trying collect every possible fee they could. Instead of weighing carry on at check-in, they wait until the boarding process."

Plusy: "Plane condition was decent."
Minusy: "Not particularly clean. Completely ignored all boarding procedure. Poor IFE options. Very cramped seats. Rip-off luggage fee structure."

Plusy: "We were delayed for over 8 hours in Oslo. There was NO ONE from Norwegian at the desk EVER. We NEVER received any information."
Minusy: "Someone at the desk to tell us what was going on. Communication."

Plusy: "Price"
Minusy: "we had no interaction with the crew since we didn’t order any food during the flight"

Plusy: "Not much beyond getting to my destination. Likely the last time I’ll book with you and certainly the last time I’ll fly with Norwegian."
Minusy: "Flight was 5 hours delayed. Crew was unapologetic about it. Due to the delay I missed my connection. Customer service rep said there’s nothing they can do. Your team was also incredibly unhelpful.The aircraft was the most uncomfortable I’d ridden in ages. The on board staff was unfriendly."

Plusy: "slept the whole trip"
Minusy: "my dreams i guess??"

Plusy: "Cena"
Minusy: "przy odprawie on-line powinien być wybór miejsca w samolocie."

Plusy: "Internet na pokładzie. Uśmiechnięta i enrgiczna obsługa pokładu."
Minusy: "Opóźniony bagaż przyleciał następnego dnia. A czasu na przepakowanie z lotu na lot było 3h więc raczej sporo."

Plusy: "Price, new aircraft, good crew"
Minusy: "Long layover, connecting flight was delayed over an hour without any explanation"

Plusy: "The screen to watch movies and TV on every seat is the best"
Minusy: "I can’t think of anything that disappointed me"

Plusy: "Good price"
Minusy: "Boarding was chaotic, crew was indifferent, seats were packed together, food (bought with ticket) was dry rubbery chicken, plain rice, and 4 slices of zucchini. This was on a 777 operated by another airline from Paris Orly to Newark. On the way in, we were on a Norwegian 787 from JFK to Charles de Gaulle and the flight was much better, but took forever to get off the plane and into Paris."

Minusy: "Lack of clarity about baggage charges. I had to pay 93$ to check my single bag. It was not well explained that paying for the bag online was going to be cheaper. Felt like a scam."

Minusy: "Crew member was over an hour late and held up the plane. No WiFi on the flight."

Plusy: "Boeing 737 ok"
Minusy: "No food"

Plusy: "Punktualność miła obsługa. Polecam."

Plusy: "It was very stressful. We got to the airport at krakow and were told that we need to pay for luggage. It was an international flight that normally allows 1 free luggage and carry on. The price they quoted to pay for luggage was ridiculous, over 1k eur."
Minusy: "No food or water offered during the whole flight."

Minusy: "My flight was changed to a flight I could not make. I had to cancel flight to Oslo and Spent extra $500 to purchase another flight. Very unhappy."

Plusy: "The flight was scheduled for 10:30pm and left at 1:30am, causing many passengers, including myself, to miss our connections- there was no assistance and no explanation. The seat spacing is very tight and seats are uncomfortable. One of my worst flight experiences."

Plusy: "Simple, good flight"
Minusy: "NA"

Plusy: "New plane"
Minusy: "Lack of even water"

Plusy: "I did not like the fact that there are so many hidden fees. Customer service is also the worst. It took a flight attendant 20 minutes to attend a request, and another 20 minutes to give you what you requested/orderd. Also, once they attend you, they make you feel like you are the worst customer for requesting/ordering something. They give you the nastiest side eye, all of them!!! They also kept getting the orders wrong. The old gentleman I sat next to was vegetarian, and they gave his meal to someone else, so they gave him a sandwich with meat in it."

Plusy: "Ok"

Plusy: "Nice newer plane comfortable ride. Great staff on the plane."
Minusy: "Flew Norwegian air on two consecutive flights. Both were late arrivals."

Plusy: "I liked the dreamliner. That's about it."
Minusy: "I was flying Norwegian during possibly the worst week in recent memory: after the breakdown at JFK following the snow hurricane on Jan. 3-4. The flight was DY 7002 to Oslo, arriving on Jan. 5. For some reason leading up the flight, Norwegian did not cancel our flight - which left at 22:00 - even though the other major airlines had. We were forced to go to the airport chaos before Norwegian cancelled the flight around an hour before it was supposed to fly. We were delayed two days. When we finally boarded on Jan. 7 we had to sit on the tarmac for 3 hrs before taking off. The pilot couldn't explain the nature of the delay. In all fairness, I am not sure how much Norwegian or JFK are to blame for such horrendous service. Probably both are at fault. Norwegian: please consider your customers' time and well-being. Cancel your flights in advance of such conditions so that your passengers, update the information on your website. Those things are in your control, even if the situation at JFK is not."

Plusy: "price, speed, simplicity."
Minusy: "all of the food was mediocre, overpriced and not even a cup of water was free. no napkins were provided. trash was rarely picked up. staff was direct and not very friendly. it felt very impersonal. baggage was WAY overpriced, as were seats, so it would have been the same as buying flights on another airline and with more courtesy. I wouldn't fly with them again unless it was a weekend trip and i was flying alone and trying to save money."

Minusy: "$260 charged to check in two suitcases."

Minusy: "THEY LOST/MISPLACED MY LUGGAGE Still haven't received my luggage for my trip. Flight was also delayed."

Plusy: "the fact that Norwegian Air has great service to KRK"

Minusy: "Lavatories broken and smelly, tray table broken."

Plusy: "Very pleasant folk on-board. Comfortable new plane"
Minusy: "Staff didn't manage boarding well with the result that people were standing for long periods waiting needlessly in a queue. The entertainment system broke down which on a 7 hour flight is not a trivial loss. The flight was one hour delayed in departing, although it did make up some of that time over the Atlantic."

Plusy: "The crew was friendly, and very attentive."
Minusy: "The flight boarded very slowly due to very inefficient check in process to just get into the gate area. There were about 15 people to check the weight of people's bags, and basically run security again (mostly standing around), while one person checked tickets and passports. This lead to the flight leaving an entire hour late. I ordered a meal for the flight, but was surprised that when I needed even just an additional glass of water (during the 12 hour flight) I was charged $3. If I had not ordered a meal, I would not have received even the one drink that I got. This was a 12 hour flight, and most people around me were not offered even water."

Plusy: "Wszystko oky., jak zawsze.Polecam Norwegiana."
Minusy: "Nie podobalo mi się opóźnienie lotu."

Plusy: "One of the best planes I have traveled in to go to Europe. I will definitely be using them again"
Minusy: "Nothing much, the boarding was a bit chaotic at first but that was because all the passangers decided to stand by the entrance to the line even when it wasn't their time to board. The seat I was in had some water leaking on it at first from the air conditioner, I assume condensation but it stopped once we really got up in the air."

Plusy: "Clean"

Minusy: "I ordered red wine from the screen, waited 45 minutes, and then, because I hadn't used that system before, got up and inquired about it. The flight attendants looked like I was bothering them and just told me I had to wait. I said ok no problem. An hour and a half later, still no wine. I got up to ask about it and they, again, looked annoyed, doubted that I had ordered it, looked it up on their computer, and gave it to me eventually without any apology whatsoever. The most unfriendly staff I have had on an airplane. I understand it's a budget airline, but there is no need for that poor level of service."

Plusy: "Plane, crew and all other aspects on boarders very good."

Plusy: "Family in front of me had a poorly behaved child. The stewardess didn't seem to care but once I informed her the child had poured soda all over my luggage she apologized and gladly told them to keep the child in his seat."
Minusy: "No food or entertainment."

Minusy: "This flight was operated by wamos. On an 8 hour flight There was NO entertainment, wifi broke on the flight prior which the steward told me. When asking for a drink I was told to get it myself.terrible"

Plusy: "Plane on time, new plane, nice crew."
Minusy: "Ability to move seats."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Professional and safe"
Minusy: "Better boarding (lines too long)"

Minusy: "Very very bad."

Plusy: "לעלכלהלכ"
Minusy: "עלכללט"

Plusy: "- the food trays of seats of the plane are in such a way that you can lay your head on them and sleep. It’s really the most comfortable of all Continental flights I’ve experienced."
Minusy: "- on board WiFi -"

Plusy: "It was enough fast"
Minusy: "Too much money for nothing service."

Plusy: "The food options were amazing and the wine was very nice!"

Plusy: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Minusy: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."

Minusy: "Flight was over booked"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Minusy: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Plusy: "Once boarding started it was very fast and flight left shortly after"
Minusy: "Seats are very uncomfortable"

Plusy: "The crew was so helpful and nice"
Minusy: "I was happy with everything"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Kind stevards clean plane no delay"
Minusy: "More comfortable seats but this is low cost company :)"

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Minusy: "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."

Plusy: "Service, smiling and attention to details."
Minusy: "No kosher food."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "The Check in was nice and polite"
Minusy: "1. There was a delay in the flight. 2. The landing was horrible 3. The boarding was delayed. 4. The plane was not comfortable ."

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "Smooth flight"
Minusy: "No terminal connection"

Minusy: "With WizzAir no more in my life it’s even worse than Easyget or Raynair even if you have a cabin suitcase you still have to check in you can’t take it on a plain anymore. Really disappointing and they are not that cheap as they think. £90 one way from Kiev to Luton it’s a bit too much"

Minusy: "The flight was delayed and there was even no information about it. Gate number was changed after boarding time and we didn’t hear any appologize not even receive some meal vouchers or food on board. We arrived more then 1 hour later- I can not evalute this as a good service."

Plusy: "The crew was very nice. The flight was ok"
Minusy: "Not much of a food choice.."

Plusy: "Staff was nice and felt bad for their company’s policy."
Minusy: "I was charged $45 US dollars to print my boarding pass!!! I’m used to only being able to check in 24 hours before my flight. I found out that I cannot print my boarding pass within 48 hours of my flight. I was monitarily RAPED and will be disputing these charges! Boo on you Wizz Air....aka f*ckwads."

Minusy: "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Minusy: "Flight delayed by more than 2 hours, additional 40 minutes in the plain before departure. At least 30 minutes until doors opened. Overall huge delay that totally killed my business day."

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Cheap flights, priority boarding."
Minusy: "No meal included, no entertainment provided"

Plusy: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Minusy: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Space. Priority Boarding"
Minusy: "Strong bad smell. One hour late for departure."

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Przeczytaj o liniach LOT
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty do Warszawy

Linie lotnicze oferujące loty do Warszawy wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do Warszawy

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latającychctry do Warszawy

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających do Warszawy

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów do Warszawy

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Warszawa

Najnowsze oferty lotów w obie strony

29.04.
czw.
bez przesiadek
LOT
0h 50min
LUZ - WAW
02.05.
niedz.
bez przesiadek
LOT
0h 45min
WAW - LUZ
29.03.
pon.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
0h 50min
KRK - WAW
05.04.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
22h 25min
WAW - KRK
27.04.
wt.
bez przesiadek
LOT
0h 50min
BZG - WAW
05.05.
śr.
bez przesiadek
LOT
0h 45min
WAW - BZG
29.03.
pon.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
KRK - WAW
05.04.
pon.
bez przesiadek
LOT
0h 50min
WAW - KRK
25.06.
pt.
bez przesiadek
LOT
0h 50min
LUZ - WAW
28.06.
pon.
bez przesiadek
LOT
0h 45min
WAW - LUZ
03.04.
sob.
bez przesiadek
LOT
0h 50min
KRK - WAW
04.04.
niedz.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
WAW - KRK
29.04.
czw.
bez przesiadek
LOT
0h 50min
BZG - WAW
03.05.
pon.
bez przesiadek
LOT
0h 45min
WAW - BZG
29.03.
pon.
bez przesiadek
LOT
1h 05min
IEG - WAW
31.03.
śr.
bez przesiadek
LOT
1h 05min
WAW - IEG
25.03.
czw.
bez przesiadek
LOT
1h 05min
IEG - WAW
28.03.
niedz.
bez przesiadek
LOT
1h 05min
WAW - IEG
12.03.
pt.
1 przesiadka
KLM
24h 20min
KRK - WAW
19.03.
pt.
1 przesiadka
KLM
16h 25min
WAW - KRK
29.03.
pon.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 00min
GDN - WAW
29.03.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 10min
WAW - GDN
20.03.
sob.
bez przesiadek
LOT
1h 00min
WRO - WAW
21.03.
niedz.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
WAW - WRO
20.03.
sob.
3 przesiadki
Wizz Air
50h 15min
KTW - WAW
27.03.
sob.
1 przesiadka
Wizz Air
5h 40min
WAW - KTW
19.04.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 55min
KRK - WAW
02.05.
niedz.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
0h 55min
WAW - KRK
19.03.
pt.
bez przesiadek
LOT
1h 00min
WRO - WAW
21.03.
niedz.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
WAW - WRO
01.04.
czw.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
RZE - WAW
10.04.
sob.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
WAW - RZE
09.04.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 50min
WRO - WAW
16.04.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
0h 55min
WAW - WRO
01.05.
sob.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
POZ - WAW
28.08.
sob.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
WAW - POZ
29.03.
pon.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
0h 55min
KRK - WAW
05.04.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
18h 15min
WAW - KRK
16.04.
pt.
bez przesiadek
LOT
0h 50min
KRK - WAW
18.04.
niedz.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
WAW - KRK
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

16.03.
wt.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
KTW - WAW
04.04.
niedz.
1 przesiadka
Wizz Air
22h 30min
POZ - WAW
23.04.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
3h 45min
GDN - WAW
10.04.
sob.
bez przesiadek
LOT
0h 50min
BZG - WAW
26.04.
pon.
bez przesiadek
LOT
1h 00min
POZ - WAW
10.04.
sob.
bez przesiadek
LOT
0h 50min
BZG - WAW
09.03.
wt.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
KTW - WAW
01.06.
wt.
1 przesiadka
Norwegian
25h 50min
KRK - WAW
28.03.
niedz.
bez przesiadek
LOT
1h 00min
POZ - WAW
30.04.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
3h 45min
GDN - WAW
15.03.
pon.
bez przesiadek
LOT
1h 05min
IEG - WAW
29.03.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
15h 45min
KRK - WAW
09.03.
wt.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
KTW - WAW
09.03.
wt.
bez przesiadek
LOT
1h 00min
POZ - WAW
06.05.
czw.
bez przesiadek
LOT
0h 50min
KRK - WAW
29.03.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 25min
GDN - WAW
06.05.
czw.
1 przesiadka
Wizz Air
6h 15min
WRO - WAW
30.04.
pt.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
KTW - WAW
28.06.
pon.
1 przesiadka
KLM
21h 35min
WRO - WAW
29.03.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 55min
GDN - WAW
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Multi-city
  • Kreator Podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza