Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Podczas lotu zabrakło napojów, stewardesy bywają opryskliwe.
Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"
Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"
Plusy: "Bardzo miła obsługa i smaczna jagodzianka (dużo jagód)"
Plusy: "All was excellent"
Minusy: "The fly attendant can be nicer"
Minusy: "Headphone jack had something broken off in it, so no entertainment. Food was plain chicken with plain potato and plain carrot"
Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."
Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"
Plusy: "Friendly crew."
Minusy: "Not being delayed :)"
Minusy: "A faster boarding"
Plusy: "Crew was nice."
Minusy: "Seat not so comfortable."
Plusy: "Everything on time and as scheduled. Bag were delivered in good condition."
Plusy: "Not a good experience rescheduling . The airlines and agents seemed to have formed a nexus to strip customers of money ."
Minusy: "Fix this no cancellation and no refund nonsense . Plans change . And stop the charade of allowing changes but not really coz the change fee are so high and the process is super painful so that customer may drop the idea altogether"
Plusy: "All went smooth bH"
Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."
Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."
Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."
Plusy: "Crew was amazing"
Minusy: "Flight delayed and we lost connection"
Minusy: "Czystość w samolotach"
Minusy: "I’m not in Chicago I’m still in Hungary"
Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"
Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"
Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."
Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"
Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"
Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"
Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."
Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."
Minusy: "We didn’t get an email reminder to check in online."
Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."
Plusy: "due to the weather flight was delayed, crew handled it extremely well"
Minusy: "The crew was rude."
Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"
Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"
Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"
Lot spokojny. Załoga bardzo pomocna i miła.
W sumie to najsprawniej wykonany lot wizz
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Lot odwołany z powodu COVID
Plusy: "Plane on time, new plane, nice crew."
Minusy: "Ability to move seats."
Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."
Plusy: "Seats are ok but unable to recline"
Minusy: "Keep up the good work"
Plusy: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Minusy: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."
Plusy: "Hats off for the pilots! They did a great job to land the plane during the night on a very-very thick fog. Actually, we were the first plane to land safely in CLJ airport in three consecutive days apart all the other diverted landings to other airports."
Minusy: "6 hours delay due to bad weather."
Plusy: "I was at the gate. Before the door to enter the airplane. The Hungarian crew wasn’t telling me that they are closing the gate or going to close it. They completely ignore me and let me stand there and at the end I see the door close in front of me, 2 meter from me and they told me I mised flight."
Minusy: "I lost my money and I had to buy new flight with other company. Wizzair crew at budapest was very rude and didn’t take responsibility for the mistake they did. They could just say they are closing the door but nobody did. 2 meters from me and after I passed all security they ignored me completely."
Minusy: "Flight was over booked"
Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."
Minusy: "Delay on departure and no bus at arrival"
Plusy: "Ok flight"
Minusy: "Comply with departure times"
Plusy: "Once boarding started it was very fast and flight left shortly after"
Minusy: "Seats are very uncomfortable"
Minusy: "Better organization on the boarding process, i.e. separate lines for priority and normal."
Minusy: "It was hot and stuffy and dirty"
Plusy: "The crew was so helpful and nice"
Minusy: "I was happy with everything"
Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."
Plusy: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Minusy: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."
Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."
Plusy: "Kind stevards clean plane no delay"
Minusy: "More comfortable seats but this is low cost company :)"
Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"
Plusy: "Start i lądowanie o czasie."
Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."
Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"
Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"
Plusy: "On time departure"
Minusy: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."
Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"
Plusy: "Everything went to plan and we were very happy"
Plusy: "Staff cheerness"
Minusy: "Nada"
Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"
Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."
Plusy: "The crew was very nice. The flight was ok"
Minusy: "Not much of a food choice.."
Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"
Plusy: "The flight was overbooked so they took my wife of the flight"
Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"
Minusy: "Flight delayed by more than 2 hours, additional 40 minutes in the plain before departure. At least 30 minutes until doors opened. Overall huge delay that totally killed my business day."
Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."
Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"
Plusy: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Minusy: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."
Plusy: "Flight was delayed. I missed my train home to Ipswich. Long journey home ver late at night"
Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"
Plusy: "Space. Priority Boarding"
Minusy: "Strong bad smell. One hour late for departure."
Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."