Znajdź oferty międzynarodowych lotów z Krakowa

Znajdź oferty międzynarodowych lotów z Krakowa

W obie strony
Ekonomiczna
Kraków (KRK)
Do?
niedz. 29.11.
niedz. 06.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |
Przeszukaj setki stron naraz i znajdź tanie loty międzynarodowe z Krakowa

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

sierpień Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 4% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

lipiec Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 14% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

841 zł (średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

35 zł lub mniej

Dobra oferta w jedną str.

22 zł lub mniej

Loty na trasie Kraków Balice — Cały świat: FAQ, często zadawane pytania

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów Kraków Balice – Cały świat w związku z COVID-19?

W których liniach lotniczych obowiązują zasady społecznego dystansu na trasie Kraków Balice – Cały świat w związku z COVID-19?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów z Krakowa?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu z Krakowa?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach z Krakowa?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot z Krakowa?

Top linie (5) obsługujące trasę Kraków Balice – Cały świat

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,3
LOT
Wynik na podstawie 5 247 opinii
7,4
Wejście na pokład
7,4
Komfort
7,9
Załoga
6,9
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "Good crew."
Minusy: "Install AirShow for flight tracking."

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"

Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"

Plusy: "Punctuality"

Plusy: "Crew was great!"
Minusy: "Selection of complimentary beverages is very much lacking."

Plusy: "Crew was nice."
Minusy: "Seat not so comfortable."

Plusy: "Everything on time and as scheduled. Bag were delivered in good condition."

Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"

Minusy: "Czystość w samolotach"

Minusy: "I’m not in Chicago I’m still in Hungary"

Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"

Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"

Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."

Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."

Minusy: "We didn’t get an email reminder to check in online."

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Plusy: "Czysto"

Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"

Minusy: "The flight was delayed about 30 minutes"

Minusy: "All flights were delayed. Terrible service all around."

Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."

Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"

Minusy: "Spóźniony godzinę. Bilety kupiliśmy pół roku wcześniej, a w obie strony system usadził nas osobno!"

Plusy: "Overall it was a good flight"
Minusy: "small plane, tight seats, noisy."

Plusy: "Comfortable seats"
Minusy: "No TV monitors. 1-hour delay both trips."

Plusy: "It was a short, quick, pleasant trip."

Plusy: "Efficient, courteous staff at the check/in counters. Tagged our carry-on bags in case they wouldn’t fit in the overhead bins (very narrow bins. luggage loaded at the last minute in the hull - they were waiting for us when we deplaned!) Great friendly crew on the flight. This was a Krakow>Budapest flight. Will review again after our Budapest>Chicago flight."

Plusy: "Obsluga"
Minusy: "Kolejne spoznirnie samolotu LOT"

Plusy: "Everything overall"
Minusy: "Nothing in specific"

Plusy: "Przystępne ceny, życzliwa obsługa."
Minusy: "Bardzo długi czas oczekiwania na bagaż na lotnisku Chopina. Tragedia!!!"

Minusy: "spoznienie 30 min"

Minusy: "...automatycznie lub przez Internet. Tylko tradycyjnie, po staremu."

Plusy: "Arrived on Time"

Minusy: "ciasnota"

Minusy: "Zmniejszyć cenę biletu. Komfort i serwis jak w locie Ryanair, czy Wizzair a cena 4 razy wyższa. Odprawa przy zakupie fotela, powinna być możliwa 30 dni wcześniej a nie tylko 24 godziny."

Plusy: "Just flight attendants"
Minusy: "I paid $123 for the flight and than I was profiled by the attended and forced to pay $85 to check in my carry on as a baggage. My carry on fit in the display model, it was 1/2 inch showing because of the handle and I was forced to pay an extra $85! Almost as much as my flight costed. When I was boarding the plane I saw several people with carry on baggage that were wider and longer than mine. I will never fly thru British Airways or book thru Kayak.com again. When I get back to my country I will file every complaint I can thru google and social media. I never felt so disrespected and ripped off!"

Plusy: "Good and comfy plane. More space to seat than Ryanair or Wizzair."
Minusy: "No complaints."

Plusy: "Friendly, consistently would come to collect trash. Staff was fast in responding to calls."
Minusy: "Didn’t find out I needed a landing card until the end of the trip. And they didn’t have pens to fill out the landing cards"

Minusy: "Sorry I can’t give you feed back, because I missed flight due to my own fault!"

Plusy: "Shame that you do not even serve a glass of water!"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "I paid to upgrade to the exit row because I am 6 feet 5 inches tall after boarding they informed me that I could not sit in that seat because I needed a seat belt extender they made me move to a regular seat that was so tight that my knees were jammed into the seat in front of me coming back was the same the man next to me was 6 feet tall and he had no room also boarding was mass confusion as they have boarding from the front and rear simultaneously with no instructions so people had to shove past each other all in all I will never fly them again"

Plusy: "Crew was very kind"
Minusy: "Screens for entertainment were a bit fuzzy, food was just ok, leg and arm space was tight"

Minusy: "Departed one hour late from Miami"

Plusy: "The movie selection was good."
Minusy: "Seat room was poor, the food was poor, there was no coffee or tea available on a 9 hour flight! The flight attendants were not overly friendly as they have been in the past. Disappointed in BA on this flight."

Minusy: "Seating was not comfortable."

Plusy: "Movie/TV selection good Crew good"
Minusy: "Food so so Need more.leg room ways"

Plusy: "The crew was nice and the food was alright. Good entertainment and comfy plane."

Minusy: "We were late taking off due to the airport and plane not sharing passenger data, and then forced to delay exiting the plane and then forced to sit on a bus rather than enter the terminal."

Plusy: "Food was OK, crew was nice. I loved having my own TV and access to movies, games, series, etc."
Minusy: "What I really dod not enjoy is the seats. They are extremely small and tight. I literally was pressed between the two people sitting next to me. I didn't have space to even bend down to grab my bag.I could not sleep a wink and was extremely hot."

Plusy: "Nice and polite flight attendants"
Minusy: "Breakfast was very poor and bad."

Plusy: "Nothing. No luggage. Ruined vacation and only getting the run around as I write this on day 3."

Plusy: "Nothing in particular"
Minusy: "Sprang for business class. Could not get assigned seats until 24 hours before takeoff unless I paid an extra $200 and therefore got the last 2 seats together. Check in was very slow. The agents disappeared for about 15 minutes. Business class lounge ran out of food but BA gave us vouchers to eat elsewhere in the terminal. Flight left about an 90 min late (seems like it is always late) so had to run through Heathrow to catch the connection. Boarding area was too small and chaotic. Seating in business class was ok for me as I am only 5''7" but would be poor for someone over 6 feet. The steak entree was brown through and through. Overall the experience was disappointing."

Minusy: "Incredibly, when we went to the British Airways desk to check in they said they didn't have our tickets (!). They put us on standy-by even though we'd booked the tickets and paid in full seven months in advance. Once we eventually got on the plane, it blew a tire on the tarmac and took five (!) hours to fix. There was another short delay finding a gate once we landed in Heathrow, then they lost my luggage and I've yet to receive it. Far and away the worst flight I've ever taken. Avoid BA if you can."

Plusy: "Food was great and the crew was friendly. Overall enjoyed the flight."
Minusy: "The check in took way too long. Sat there for an hour to check in my luggage. I thought i might miss my flight but i was two minutes before takeoff."

Plusy: "Everything is clockwise precision. All the passengers were well disciplined or rather made to be. Aircraft was very airworthy. The pilot was very experienced and nice soft landing at Mumbai in spite of inclement weather conditions"
Minusy: "The food & drinks. Both offered we're mediocre stuff."

Plusy: "the seats,leg space"
Minusy: "crew should be more involved"

Minusy: "Unfortunately, the passenger beside me a young man was over served by the flight attendant and became extremely inebriated so that when I tried to ignore him and sleep, he kept touching me, rubbing my arm and leg. The crew were aware of what was happening and tried to reprimand him. It made my flight extremely difficult and it was all because the flight attendant served him doubles of whiskey (which the passenger was drinking neat) on six occasions, two bottles of red wine and that does not include the doubles the passenger procured for himself from other attendants. In all the behaviour of this passenger made my flight a complete nightmare and it was totally unnecessary for him to be served this much alcohol."

Plusy: "Flight attendants and pilot very nice and informative."
Minusy: "Very small seats in economy for an overseas flight, making it extremely difficult to get comfortable enough to sleep."

Plusy: "Pros..Communication was excellent, we knew our flight was delayed hours in advance so we could prepare, they rerouted our connection so we didn't have to worry about that on arrival, and the onboard crew was excellent and caring. They helped a family to sit together by asking for volunteers to move, and they helped me locate my daughter who had been delayed by a problem with gate check in. The flight was smooth and we all arrived safely."
Minusy: "The seats in economy were extremely cramped, there was no legroom and I don't know how tall people could fit in there. There is no way a person could get out of his or her seat to go to the bathroom without making the others in the row stand up and get in the aisle and that's pretty uncomfortable to do on an overnight flight when people are sleeping."

Plusy: "Grest staff"

Minusy: "BA, as well as most airlines, treat their economy fliers with distain. The seat pitch is obscenely too little and possibly dangerous. Their thinking is obviously "make it so uncomfortable that all but the poorest customers will pay more for a modest upgrade'."

Plusy: "Staff was friendly and helpful. Meals were decent for airline food. Blankets, headphones, and even a toothbrush were provided."
Minusy: "Both flights were delayed departing which made for a long journey becoming even longer. Seating area fairly cramped in economy class (not too surprising I suppose). Rude Brit behind me kicking and pushing my chair because like 90% of the other passengers I reclined my chair on this overnight flight and he took that as a personal affront. Not the airlines fault I had the only jackass on the flight directly behind me, but impactful none the less."

Plusy: "The staff and the comfort were stellar."
Minusy: "The boarding process was a bit long"

Minusy: "Felt cramped in the seats."

Plusy: "Food was good"

Plusy: "A long haul flight in coach can be interesting, but the BA staff, as always, were very cordial. Security was great...thorough."

Plusy: "Everything related to the flight was very good."
Minusy: "My wife lost her passport aboard the aircraft; it was not recovered. We do not feel that the BA staff did an adequate search. This caused us great difficulties with the immigration authorities at Heathrow."

Plusy: "Not too much."
Minusy: "No USB chargers or in seat power supply. Couldn't charge phone. Tiny screen with limited entertainment. Archaic system. No recognition of one world Sappire status. Bad food options, chicken or veg only. Very "grey" Englush Breakfast. Dinner food option not as announced. The entire experience was poor. Grumpy crew who seemed flustered and were not paying attention to service."

Plusy: "The crew s oustanding. They were courteous, helpful, very professional and made the flying experience a pleasure for my family. With respect to the Miami ticket agents, there are 3 people I want to highlight for excellent service. Denise, who courteously accommodated our family and rescheduled our flight as needed, another young lady who checked us in. She was sensitive to our party of 5 and was extremely pleasant. The check in process was chaotic at best and she helped make it a pleasant experience. The person is Diane, the manager at the Miami airport. She helped bring order to a completely disorganized check in process and ended up personally escorting us through security toe sure that we made our flight on time. Diane is an excellent leader."
Minusy: "The check in process was completely disorganized, due to a cancelled flight from Miami to Heathrow the night before. And there were 3 scheduled flights already that people were checking in for as well. There had to have been at least 600+ people in line to check in, plus those from the night before. The Miami airport doesn't have kiosks for passengers to easily check in and bag drop, which doesn't make sense in such a large and busy international airport. That would have made a huge difference in this case. Also, we paid for our seats to select them prior to 24 hours and we ended up not sitting together."

Plusy: "BA's customer service was excellent and they helped us out by getting on the next plane with minimal delay ... By 4 hours."
Minusy: "I was told a 2 hour transit time would be sufficient but when we arrived in London, we had to go through several gates with long lines at Terminal 5. I was leary that this was achievable without the long lines but on this day, we couldn't even get past the first gate before they told us that we will miss our connecting flight."

Plusy: "Crew and choice of movies were excellent"
Minusy: "Loading sucked. They couldn't keep those that are not boarding yet out of the way for those in the back of the plane to board first. Made one comment to the crowd and then gave up."

Plusy: "Hello I saw charged the ticket twice !!!! Thank you"

Plusy: "First time on the huge Airbus. It was fantastic. Romy and comfortable"
Minusy: "Reclining of seat back became a bit uncomfortable"

Plusy: "Nice spacious seats"
Minusy: "That you checked my carry-on"

Minusy: "No wifi"

Plusy: "The crew was helpful and nice. The food was also nice. I had a gluten free meal and it was enjoyable."
Minusy: "The plane itself was old there were no tvs on the seats so the "in flight entertainment" was awful. When you plugged headphones in there was an awful noise that prevented you from hearing anything from the movie/show. Considering this was a transatlantic flight, the plane should have been better. We were also delayed due to maintenance that needed to be done on the flight. Luckily London was my last stop so I was not late for anymore flights but a lot of people on the plane were. I was very disappointed and will be disappointed again if my return flight has the same issues."

Plusy: "The staff were all very helpful and efficient."

Minusy: "Everything about this flight was miserable. AVOID BRITISH AIRWAYS AT ALL COSTS!"

Plusy: "On time, no crashes"
Minusy: "Extremely uncomfortable, hardly any room to breath"

Minusy: "Seats were very cramped (as elsewhere) and I wish there were truly vegetarian options among the main options without having to order special meals. Otherwise good experience."

Plusy: "The A380 from LA, was new and clean. Crew friendly and service efficient."
Minusy: "Seems like each new airplane reduces space for passengers in economy. There are just so many seats you and squeeze in. I am not a tall person, and certainly not overweight, and I felt crammed in the seat. I feel sorry for people who are tall and big. They must have a terrible time. The older 767 from Heathrow to Athens was MUCH more spacious and comfortable. I can't afford business class and certainly not first class. Economy has been squeezed beyond logical levels. Good was so so. Not to my taste. The chicken with mashed potatoes was rubbery and mashed didn't even taste like potatoes. Other than that, trip was on time. So that helped."

Plusy: "the window seats have no leg room. There is an entertainment box under every window seat so there is no room for your legs or small bag. I was in pain the last 7 hours of the flight due to leg cramps & spasms."

Plusy: "Friendly staff"

Plusy: "We took off with an hour delay but we caught up so there were no delays in London. Smooth flight. The guy at check in was great, very helpful and pleasant (I forgot his name unfortunately)."
Minusy: "-The crew was pretty unfriendly. They did not smile and one crew basically yelled at me becasue he did not hear my reply when he asked what I want for dinner so instead of asking politely again he started to yell at me "Chicken or pasta?'"- I think Allistair was his name. The other lady also came across rude to me when she said "You have to speak up becasue I cant hear you!"- sorry, English is not my first language but I think the polite way should have been "Sorry m'am I could not hear you, could you please spak up?" - entertainment needs better selection"

Plusy: "Bardzo miła załoga"
Minusy: "Brak wcześniejszej informacji o obowiązku oddania bagażu podręcznego do luku bagażowego. Podróżowałam z dzieckiem i na płycie lotniska wyciągałam z bagażu podręcznego potrzebne rzeczy dla dziecka. Krępująca i stresująca sytuacja"

Minusy: "Polecam"

Plusy: "There were major challenges on the day. 1. The French Air traffic officers were on strike. 2. A passenger became ill after boarding and had to be disembarked along with his luggage which had previously been loaded, 3. Another passenger became ill requiring paramedic attention while we waited for a lengthy period before getting permission to take off. All these contributed to delays for which the airline and crew had no responsibility. They did their best to keep us informed of progress but once we took off, much of the lost time was recovered in the air. The flight itself was fairly smooth and uneventful. Thank God."
Minusy: "Nothing."

Plusy: "The whole experience was without issue - I arrived at the airport 2 hrs and 15 min before my flight, I checked in with the automated kiosk, received my luggage lablel, proceeded to the bag drop, placed my bag on the belt, the machine scanned my bag and check in was complete - all done in 6 minutes."
Minusy: "Lining up at the boarding gate blocked those other passengers going to other gates - my only suggestion is to put a barrier between the thoroughfare and those waiting to go into the gate but I am thinking this is more an airport issue, rather than an airline issue as such - not a major issue."

Minusy: "20kg limit on hold luggage instead of 15"

Plusy: "Komunikaty i informacje w języku polskim pomimo że lot był z Berlina Karta pokładowa możliwa do wydrukowania kilka tygodni wcześniej"
Minusy: "Nic"

Plusy: "Nic. Może tylko miłą obsługę na pokładzie samolotu."
Minusy: "Okropne warunki odprawy. Awaria chyba urządzeń do transportu walizek. Chaos i brak wsparcia obsługi. Odlot samodlotu opóźnił się o godzinę."

Minusy: "Get what u pay for but all on time and efficient"

Plusy: "Bardzo miła obsługa , wg rozkładu i na czas."
Minusy: "Obsługa na lotnisku Berlin Tegel bardzo niemiła"

Plusy: "On time departure, professional crew and comfortable seat for flight duration."
Minusy: "30 min delay on arrival due to stand occupied by another easyJet aircraft."

Plusy: "Didn't need to worry about my bag being larger than a handbag"
Minusy: "Why is it always my flight that's delayed????"

Minusy: "Niewygodne fotele"

Plusy: "Mało miejsca na bagaże"
Minusy: "Więcej miejsca na nogi"

Minusy: "Airport - took way way too long for security. I had to rush which was v v difficult as I have a Prosthetic right leg!! Plus security took away my aftershave but yet allowed a lady to bring in a 500ml skin cream!?!?"

Plusy: "Don’t sit in Window seat 40A. Smallest on the plane."

Plusy: "Samolot wyleciał bez opóźnienia i przyleciał przed czasem"

Plusy: "Arrived on time!!!"

Plusy: "Dobra załoga punktualny lot dobra cena"

Minusy: "Zdecydowanie za drogi I w dodatku opozniony"

Plusy: "Mało miejsca bardzo niewygodnie brudny samolot"
Minusy: "Wymienić stara brudna tapicerkę foteli"

Plusy: "New plane, so seats were much more comfortable than the ones going out on an older Easyjet plane"
Minusy: "Should not have booked through Lastminute, as could not check in online before. Caused loads of problems. EasyJet could not sit us together. Our carry-on baggage ended up being placed in the hold, which is a pain."

Plusy: "Flight on time and arrived ahead of time"
Minusy: "Not having to put our hand luggage in the hold and delaying our journey home"

Plusy: "Efficient No Frills Value For Money"
Minusy: "Cramped Seating"

Plusy: "The crew are always friendly and welcoming, but today they were fantastic ! Thank-you to Maria & Clare for making the short flight even more enjoyable."
Minusy: "Nothing."

Plusy: "The crew are always friendly and welcoming, but today they were fantastic ! Thank-you to Maria & Clare for making the short flight even more enjoyable."
Minusy: "Nothing."

Minusy: "Some passe"

Plusy: "Wszystko jest OK, lot przebiega prawidłowe, bez opóźnień."
Minusy: "brak"

Plusy: "Professional crew"
Minusy: "2-hour delay due to "crew welfare issues" Even after a 2-hour delay, they let more cabin baggage on board than was possible to stow in the lockers, resulting in rather chaotic scenes around transfer of baggage to the hold, and adding toi delay.. Entirely avoidable"

Plusy: "Staff were friendly."
Minusy: "My flight was delayed which meant I was over an hour late for my connecting travel. Delay kept increasing as I was waiting at Luton airport."

Plusy: "Preferential boarding was useful as the flight was full and cabin baggage space was tight."
Minusy: "People shouldn't be allowed to carry two bags of the same size and dimensions onto the plane, space is too tight for that, they should be made to put all their bags into the hold."

Plusy: "Za tę cenę adekwatna usługa."

Plusy: "Crew were friendly"
Minusy: "Bag procedures are an overpriced farce"

Plusy: "All was great during take off and but landing was a bit of a hard bump. Non of the hot food was available as the oven was broken."

Plusy: "Liked the easy check in"
Minusy: "Didn’t allow me to take bagpack and my carry on at the same time"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie 2,5 godz. ciągle przesuwane."

Plusy: "Liverpool airport is really easy to arrive at and get to your gate. easyJet have some relaxed Liverpool staff and with Liverpool airport and easyJet Liverpool staff you have a relaxed combination."

Minusy: "2h delay"

Plusy: "Flight was quick and comfortable. Crew were excellent and friendly."
Minusy: "Longest queue to check in I have ever seen in my life. Even though we arrived with hours to spare we ended up being rushed forward to check in, rushed through security having no time for breakfast as we had planned, onto a plane that then sat on the tarmac for two hours and when it got away no time for a warm meal on board."

Plusy: "We got to our destination, crew were polite and helpful"
Minusy: "Delayed flight by an hour, airplane smelled like body odour as we boarded. Leg room was insufficient (5ft 11, not a huge traveller). Cramped bus to get on aircraft, overpriced food and drink so did not buy any."

Minusy: "Long delay back sitting around at airport, we got notification of flight being late but told we still had to book in at normal time .Why not the 2 hours before???? Mad"

Plusy: "nothing"
Minusy: "The plane had a hole in the wing. we sat for an hour on our sits till we got an engineer to look at it and put sticky tape. It was very stressfull flight. we couldnt go to the toilets while we were sitting on the tarmac for 1 hr"

Minusy: "Easyjet just takes no legroom to the next level. I guess you get what you pay for."

Plusy: "On time good service Barry Pope"

Plusy: "Quick flight, great take off and smooth landing"

Minusy: "Smooth and easy check-in and on-boarding, comfortable seats, good on-board menu, professional staff"

Minusy: "Top"

Plusy: "Speedy boarding & extra legroom paid dividends, smooth process through the airport after bag drop with no queuing! Comfortable seats with plenty of space betwen them"
Minusy: "Nothing"

Plusy: "Price was awesome, for that money I could not get a better deal"
Minusy: "Sits are not very comfortable."

Plusy: "I got an emergency exit sit"
Minusy: "The flight was delayed"

Plusy: "Brak informacji o locie i odprawie na lotnisku. Gdybym nie udał A się do informacji gdzie podano mi nr bramki do odlotu samolotu to nie odleciala do Berlina po czym w Berlinie czekaliśmy w samolocie po wylądowaniu że względu na kolejne problemy techniczne"
Minusy: "Wszystko"

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Minusy: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Plusy: "One of the very rare on-time, efficient and smooth flights with Wizzair. Check-in was fairly quick and incident-free, despite some of the other passengers reporting problems with the procedures and the staff. Boarding was quick and the flight actually arrived 10 minutes earlier than scheduled."
Minusy: "As usual, the cabin crew is adequately polite, but not overly friendly, the food & beverage range is mediocre and overpriced at best and the entertainment is virtually non-existent."

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "I did not had a seat"
Minusy: "I did not had a seat"

Minusy: "Both flues were really delay really disappointed"

Plusy: "The flight was on time, even though it left with almost 30 mins' delay (despite the fact that boarding was complete with a few minutes before the schedule take off time)."
Minusy: "Seat comfort - the seats are tied with Ryanair for worst comfort (rigid and very cramped). Worst of all, though, as with Ryanair - seat allocation. Please, stop this "even though you're travelling together, you may be seated separately unless you pay to choose your seats" nonsense. It's ridiculous!"

Minusy: "Application instruction on baggage hande king and que to boarding."

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Good airport . Punctual flight ."

Minusy: "Was delayed"

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Plusy: "Flight arrived"
Minusy: "Flight left vaguely late, air stewardess disappeared into the cockpit for 50 minutes. Hmm, I wonder what she was doing in the cockpit. Whatever she was doing she wasn’t helping the cart so I only got my food 20 mins before landing approach. Air pressure was weird too, nice American lady next to me had problems with her ears more than usual."

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "Everything went to plan and we were very happy"

Plusy: "Clean aircraft with good on board staff. Flight departed on time and arrived early. Overall they are good value for a low cost carrier."
Minusy: "Wizz are a bit disorganised at bag check in, disorganised with overhead storage. Don't like the random seat assignment used if you don't want to pay the high price for assigned seats."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Minusy: "With WizzAir no more in my life it’s even worse than Easyget or Raynair even if you have a cabin suitcase you still have to check in you can’t take it on a plain anymore. Really disappointing and they are not that cheap as they think. £90 one way from Kiev to Luton it’s a bit too much"

Minusy: "Not even a roll for a 5 hour flight! They ran out and then wanted to charge £3.50 for a coffee when they ran out of food to even buy! Staff were not friendly at all."

Plusy: "Crew nice,seats ok"
Minusy: "Expensive hold luggage,rip off"

Plusy: "i was able to use their app to download my boarding pass so didn't need to look for somewhere to print my boarding pass while abroad, boarding went well, flight was good and crew was good, seat was comfortable, so overall i was pleased with everything. Thank you for a good experience."
Minusy: "Everything was good"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Staff"
Minusy: "Extra charges. £35 to check bags in"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Flight was delayed. I missed my train home to Ipswich. Long journey home ver late at night"

Minusy: "Flight was delayed by 45 mins, and on board there was no water in the bathroom basins. This was known by staff, but they didn’t warn me as I went in, so I didn’t find out until I had already put soap in my hands"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Excellent pilot"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Cheap fare"
Minusy: "No entertainment"

Minusy: "standing 1 hour in the bus before boarding,than telling you that will be 90 minutes late take off"

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Plusy: "Standard service , even was late come almost in time"
Minusy: "Was a bit late"

Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"

Minusy: "czekanie na autobus a potem w autobusie, opóźniony lot itp"

Plusy: "Flight left on time"

Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Plusy: "Wygodnie i komfortowo"

Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"

Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"

Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"

Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Plusy: "Profesjonalizm załogi"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Trafilo mi się super wygodne miejsce w pierwszym rzędzie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Minusy: "Opóźnienie"

Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Minusy: "Opóźniony !"

Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."

Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"

Minusy: "Brak przygotowania samolotu do lotu. Opóźnienie 1h"

Minusy: "6 godzinne opóźnienie lotu"

Plusy: "Dobrze i na czas"

Plusy: "Niby tu przebiegło wszystko ok ale nic więcej. Załoga ta sama co w samolocie z Modlina"
Minusy: "Zamówiona Lasange była zimna w środku no i "lasnage z mięsem" - ale bez mięsa"

Minusy: "opóźnienie startu o ponad 2h"

Plusy: "Voucher na jedzenie"
Minusy: "3 godzinne opóźnienie"

Plusy: "Co tu mówić punktualnie , bezpiecznie. Czyli OK"
Minusy: "Ktoś zauważyła , że samolot latający z Polski lub do Polski powinien mieć obsługę która mówi po polsku i ja się z tym zgadzam. O jakim jedzeniu mówimy? Rozrywka ? Chodzi o zdrapki?"

Minusy: "Na lotnisku w Porto horrendalna kolejka do kontroli bezpieczeństwa. Dość szybko się posuwała na szczęście. Ale radzę przyjść te 2 godz. przed odlotem. Gate otwarta wcześnie a później czekanie na płycie lotniska na wejście samolotu."

Plusy: "Żadnych zastrzeżeń. Zadowolenia."
Minusy: "Żadnych minusow"

Minusy: "samolot opozniony o godz"

Plusy: "Niestety, wracałem bardzo chory. Obsługa starała się być pomocna, jak to tylko możliwe, a Kapitan deklarował awaryjne lądowanie, gdyby była taka potrzeba. Wszyscy byli naprawdę wspaniali!"
Minusy: "To nie jest wina obsługi, tylko przepisów i firmy: jeśli nie masz własnych leków, możesz liczyć tylko na współpasażerów."

Minusy: "Ciasno. Naprawdę ciaśniej niż u konkurencji. Biedna obsługa próbuje wcisnąć nie tylko kanapki i perfumy, ale nawet losy zdrapki. Priority Boarding to ściema - do samolotu i tak wpuszczają wszystkich naraz."

Plusy: "Bardzo mila obsluga. Szczegolnie mily i zabawny ( co rozluznia zestresowanych) pan steward - czarnoskory, mlody czlowiek"

Plusy: "We didn't crash"
Minusy: "Our flight was late to take off, and had to queue for 30 minutes at Shannon - before the plane had even landed. At stansted then had to get a long bus to the terminal and wait on the bus for 10 minutes because they couldn't open the doors. Luckily after a sprint to the station we made the last stansted express of the evening (£28 return each - 'London' airports for you)"

Plusy: "Obsluga"

Minusy: "Bardzo niska temperatura w samolocie, skutkujaca przeziębieniem. Częste komunikaty reklamowe ze strony załogi obniżające komfortu lotu"

Minusy: "Plane was late to take off by 40 minutes We arrived at the plane early on the bus, but couldnt board as the stairwell hadnt been fitted to the plane, therefore had to sit on the bus in the heat until the stairs came along"

Plusy: "everything on this flight went like clockwork the flight left on time and the crew onboard were really helpful and pleasant"
Minusy: "Nothing"

Minusy: "The flight was late . The Stansted train to Liverpool St was the last . I have to take a taxi that cots more than your tvket ."

Przeczytaj o liniach LOT

Rezerwuj tanie loty Kraków Balice - Cały świat

Najnowsze oferty lotów w obie strony

31.12.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
01.01.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 15min
STN - KRK
20.12.
niedz.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
01.01.
pt.
bez przesiadek
easyJet
2h 10min
CDG - KRK
24.12.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 25min
KRK - STN
28.12.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
26h 25min
STN - KRK
24.12.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
28.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 15min
STN - KRK
16.02.
wt.
bez przesiadek
British Airways
2h 35min
KRK - LHR
22.02.
pon.
bez przesiadek
British Airways
2h 30min
LHR - KRK
20.12.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
28.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
STN - KRK
06.02.
sob.
1 przesiadka
LOT
5h 05min
KRK - LHR
13.02.
sob.
1 przesiadka
LOT
5h 30min
LHR - KRK
30.04.
pt.
1 przesiadka
Lufthansa
4h 05min
KRK - LHR
05.05.
śr.
1 przesiadka
Lufthansa
4h 00min
LHR - KRK
20.12.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
26.12.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 15min
STN - KRK
23.12.
śr.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
01.01.
pt.
bez przesiadek
easyJet
2h 10min
CDG - KRK
16.01.
sob.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 25min
KRK - STN
19.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 45min
STN - KRK
07.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
4h 00min
KRK - LIS
11.12.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
3h 55min
LIS - KRK
18.12.
pt.
1 przesiadka
SWISS
10h 25min
KRK - LHR
10.01.
niedz.
1 przesiadka
SWISS
23h 00min
LHR - KRK
19.12.
sob.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
01.01.
pt.
bez przesiadek
easyJet
2h 10min
CDG - KRK
30.12.
śr.
1 przesiadka
KLM
15h 50min
KRK - LHR
03.01.
niedz.
1 przesiadka
KLM
22h 25min
LHR - KRK
16.01.
sob.
bez przesiadek
British Airways
2h 35min
KRK - LHR
19.01.
wt.
bez przesiadek
British Airways
2h 30min
LHR - KRK
26.12.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
03.01.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 15min
STN - KRK
24.12.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 25min
KRK - STN
28.12.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
26h 25min
STN - KRK
21.12.
pon.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
31.12.
czw.
bez przesiadek
easyJet
2h 15min
CDG - KRK
20.12.
niedz.
bez przesiadek
British Airways
2h 30min
KRK - LHR
28.12.
pon.
bez przesiadek
British Airways
2h 30min
LHR - KRK
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

11.12.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
10.02.
śr.
bez przesiadek
British Airways
2h 35min
KRK - LHR
20.12.
niedz.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
09.01.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 25min
KRK - STN
29.12.
wt.
2 przesiadki
Wizz Air
22h 50min
KRK - FCO
19.12.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
26.12.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
21.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
21.12.
pon.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
10.02.
śr.
bez przesiadek
British Airways
2h 35min
KRK - LHR
02.01.
sob.
2 przesiadki
Wizz Air
37h 05min
KRK - FCO
27.12.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
29.12.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
28h 35min
KRK - FCO
19.01.
wt.
bez przesiadek
British Airways
2h 35min
KRK - LHR
23.12.
śr.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
10.02.
śr.
1 przesiadka
LOT
13h 00min
KRK - LHR
08.01.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KRK - STN
06.02.
sob.
bez przesiadek
British Airways
2h 35min
KRK - LHR
09.01.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 25min
KRK - STN
18.12.
pt.
bez przesiadek
easyJet
2h 20min
KRK - CDG
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Multi-city
  • Kreator Podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza