Znajdź oferty międzynarodowych lotów z Lublina

Znajdź oferty międzynarodowych lotów z Lublina

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź tanie loty międzynarodowe z Lublina

W obie strony
Ekonomiczna
Lublin (LUZ)
Do?
pon. 06.12.
pon. 13.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Dokąd mogę polecieć z Lublina?

Ceny lotów z LUZ w terminie pt 12/10 – pt 12/17

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

Sierpień

Szczyt sezonu:

Lipiec

Śr. cena w obie strony

681 zł

Dobra oferta w obie str.

76 zł

Dobra oferta w jedną str.

62 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 4% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 14% wzrostem ceny.
(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)
lub mniej
lub mniej

Najlepsze porady, jak znaleźć tani lot

  • Szukasz taniego lotu? 25% naszych użytkowników znalazło bilety na lot Lublin – Cały świat w poniższych cenach: do Monachium za 399 zł w jedną i 600 zł w obie strony, do Splitu za 61 zł w jedną i 225 zł w obie strony
  • Rezerwuj z przynajmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Wysoki sezon przypada na Czerwiec, Lipiec i Sierpień. Najtańszy miesiąc na podróż to Marzec.
  • Wylot poranny jest średnio* o 12% tańszy niż wieczorny.
*Średnia najniższych cen wyników wyszukiwania KAYAK dla wylotów w ciągu następnych 30 dni.

Loty na trasie Lublin — Cały świat: FAQ, często zadawane pytania

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów Lublin – Cały świat w związku z COVID-19?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów z Lublina?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu z Lublina?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach z Lublina?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot z Lublina?

Top linie (3) obsługujące trasę Lublin – Cały świat

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,3
LOT
Wynik na podstawie 5 362 opinii
7,4
Wejście na pokład
7,4
Komfort
7,9
Załoga
6,9
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

"Załoga ściga o maski choć mam orzeczenie z sądu, że nie muszę nosić. To jest dopiero chore!"

"There were about 12 kids in a business class that we’re just running around screaming yelling play crying could not relax dog barking it was not pleasant at all"

"Comfortable plane, attentive crew, excellent food. But I did have a free upgrade to Business Class."

"LOT booked me this flight without my knowledge allowing them to avoid refunding me a flight which they themselves canceled. Low morality in this company"

"The price but the service was poor and the staff was very rough and unfriendly."

"No entertainment at all but all other is good."

Plusy: "3 hours flight, on time."
Minusy: "During the time of COVID, I would expect the crew to follow restrictions and procedures. Nobody from the crew paid attention if all passengers have their face masks. In fact, most of the passengers didn't have masks on their mouth and nose. Many of them didn't have them at all. Crew didn't care. If this is how LOT pays attention to our health during travel, I will definitely not fly with them anymore. 2 months earlier flying with Lufthansa and all crew was very strict about the rules and everybody on board was wearing a mask."

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Plusy: "Everything is good"
Minusy: "😍"

Minusy: "The worse experience ever. I booked the flight and then they canceled it, i tried changing the dates but the website was giving me an error so i called them, after being on the phone for 2 hr some guy answered who seemed very tired and not thrilled working for LOT. Rood and not helpful, told me to try FB messenger and online changing again. Failed to get a voucher, refund or change the dates online, was still getting an error. on messenger they answered and told me i can get a voucher, i told them i don't want it and after that they stopped replying all together. good thing i got my money back by filing a dispute with my CC company."

Plusy: "Bardzo miła obsługa i smaczna jagodzianka (dużo jagód)"

Plusy: "My seat didnt have much room in front of me and I really missed the maps option on the TV screen in front of me. I really liked having a USB port so I could charge my phone."

Plusy: "The aircraft and crew were professional and courteous. The food was ok."
Minusy: "1st, neither seat that I selected when checking in were given to me. 2nd both aircraft took off late for no apparent reason. 3rd When waiting to board in Warsaw, I was almost bitten by a large pit pull that a passenger was bringing into the cabin as a comfort animal. When I and several other passengers question the desk at the gate about the bringing a large vicious dog into the plane, we were told they were to busy to deal with us even though they were just standing there doing nothing. I have never seen such rudeness towards passengers as I did at that gate. I will take a ship across the Atlantic before I go through Warclaw again."

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"

Plusy: "The flight was deleyed and they lost my baggage."

Plusy: "Lot airlines crew is really friendly"
Minusy: "Skopje airport is a disaster. Horrible service"

Minusy: "Tight seat places. No food unless paid for."

Plusy: "Latest movies. A few interesting games. You can walk to the galley area and grab snacks/drinks as you wish."
Minusy: "WiFi please. Seats felt more crammed than other f airlines. LEAVE ON TIME (more than half their flights are delayed, it seems). Check-in desk people should be a bit more friendly, they weren’t rude but they made it obvious that they didn’t want to be there."

Plusy: "Crew and staff were amazingly friendly. The seats were comfortable."
Minusy: "The flight from Newark to Warsaw was delayed by over an hour."

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"

Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"

Minusy: "Czystość w samolotach"

Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"

Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."

Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."

Plusy: "Crew was nice!"
Minusy: "It was an old plane"

Plusy: "The crew was as if it didn’t exist and the seat was anything but comfortable."
Minusy: "The seats could have some cushioning, they could have offered some water to passengers, they could have kept the boarding gates the same to save confusion and they could have honoured my choice of seating...what’s the point of giving me a choice when they are going to seat me wherever they please?"

Minusy: "At least one free drink on international 2 hours flight would be fair."

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Minusy: "Security. I got my wallet stolen from inside my backpack in the overhead bin."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "The flight was canceled without notice."

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Minusy: "one hour delete,missed connecting flight,arrived in Katowice 3 hours late,missed transportation to Ostrava."

Plusy: "Crew, boarding."
Minusy: "Comfort, food, delays. Second leg had a 1 hour delay in boarding and once in the plane there was 2 hour+ delay to take off. Spent about 6 hours in a plane for a 3 hour flight. Only coffee and water were available free of charge. Sodad, juices and food has to be purchased."

Plusy: "Czysto"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"

"Spozniony jak zwykle"

"3h opóźnienia"

"I voli sono sempre in ritardo."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Professional and safe"
Minusy: "Better boarding (lines too long)"

Plusy: "Crew were very professional"
Minusy: "The seats"

Plusy: "The flight was fine"
Minusy: "Let me know by mail to check in before I got to the airport and save me 35 euro"

Plusy: "The crew was ok. The seats no conmfortable."
Minusy: "Every time the same problems. Bording we have to wait almost an hour and then all the people have to wait for the bus in a very Small place(like animals) then at the bus... waiting in a full one untill someone says ok to ride.."

Plusy: "The leg space"
Minusy: "The don't let you sit together unless you pay extra, it's absolutely absurd. Thay put us on the opposite side of the airplane."

Minusy: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."

Plusy: "We had an eventless and safe flight and it was not too cold on the plane."
Minusy: "There was no paper towel in the toilet, the water for the tee was not warm enough to have tee. We have been told to have 10-20 min delay we arrived much later. And the intonation of the speaking stewardess was so annoying that you could not listen to it :( These are minor things but can change the customer experience."

Plusy: "It's the cheapest you can get"
Minusy: "They split me and my wife on porpuse to force me to buy the option to choose my seating. The leg space is tiny and the chairs won't recline so it's super uncomfortable. Flight times are shitty. Te leave early in the morning so you can barely get some sleep at night. Nor on the plane. They don't any serve food or even water and let you dry up. You can buy overpriced food and beverage onboard. My purchase from the duty free was stolen and they didn't help me handle the problem. Awful experience."

Plusy: "I was at the gate. Before the door to enter the airplane. The Hungarian crew wasn’t telling me that they are closing the gate or going to close it. They completely ignore me and let me stand there and at the end I see the door close in front of me, 2 meter from me and they told me I mised flight."
Minusy: "I lost my money and I had to buy new flight with other company. Wizzair crew at budapest was very rude and didn’t take responsibility for the mistake they did. They could just say they are closing the door but nobody did. 2 meters from me and after I passed all security they ignored me completely."

Plusy: "Crew"
Minusy: "Weirds sounds near first rows -- like compressor working or something"

Plusy: "The seat not so comfortable but good"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Minusy: "Both flues were really delay really disappointed"

Minusy: "Comfort of the plane. So freaking uncomfortable. Seats didn’t even recline back."

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Minusy: "Was delayed"

Plusy: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Minusy: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Plusy: "The crew was very friendly and helpful."
Minusy: "The boarding process took far too long. We were standing at the gate for what seemed like an hour. I'm not sure exactly why we were delayed in boarding the plane. There was no explanation."

Minusy: "Hi"

Minusy: "Never announced for non-priority boarding, so many people were late to flight, causing delays. Much less than minimum leg room required for any normal human. Sat bolt upright with front seat digging into knees for 3 hours. Far from the cheapest ticket, but totally no frills, no food, no entertainment, limited baggage. Wizz Air mobile app barely works when required (for boarding passes, etc) Not enough room in overheads for all the carry on they allowed, had to sit with bag and jacket on my lap for flight, as no room under seat either."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "I liked how the crew on the plane worked. Very nice."
Minusy: "I didn't like the tedious boarding process when we were all herded into a very confined space. Also there was a cabin baggage issue that came up that might have been avoided if the new policy would have been made more obvious during the ticket purchase process."

Plusy: "The air hosts and hostesses were very polite and courteous."
Minusy: "The flight was delayed by an hour which meant we missed a connecting bus journey. The space in the seat is very limited and cramped, I was very uncomfortable in the chair with my knees pushed into the back of the seat in front. I am 6ft 1in which is tall but not that tall. Anyone taller might not be able to get into the seat at all. There was a problem with the website so we couldn't check in online and we had tried to change our flight a few days earlier but the website again didn't work, we tried to call a call centre whose number was on there, didn't work."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "The price"
Minusy: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"

Minusy: "The flight was delayed and there was even no information about it. Gate number was changed after boarding time and we didn’t hear any appologize not even receive some meal vouchers or food on board. We arrived more then 1 hour later- I can not evalute this as a good service."

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Plusy: "Nothing really"
Minusy: "The staff took ages boarding us because they were obsessed with trying to scalp people for exceeding baggage limits. Nothing free aboard, no entertainment, the seats were uncomfortable too."

Plusy: "There wasn't any delays, perfect landing"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Minusy: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."

Minusy: "Flight was delayed by 45 mins, and on board there was no water in the bathroom basins. This was known by staff, but they didn’t warn me as I went in, so I didn’t find out until I had already put soap in my hands"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

"wspaniała obsługa, bardzo przyjazna atmosfera, wygoda. Polecam!"

Minusy: "Nic"

Plusy: "All"
Minusy: "-"

Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."

Minusy: "Screwed again for carry on bag which I attempted to upgrade from 7kg to 10kg online, paid my €20 to learn at the gate that it changed from a "carry on" to a "to be checked in" bag. I was td I would have to pay another €25 to take it on board. I just refused and left my bag there with them. Tired of Ryanair deliberately screwing people fo add ons especially when there is no deliberate intention involved in the action. No empathy or understanding just screw the Customer at every opportunity. No longer a Ryanair Customer, its Service and Respect that I prefer,,,"

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Plusy: "Crew were very caring. What amazed me from a proposed flight of 1hr 20, was to and from Dublin a flight time of 50mins. Very good."
Minusy: "Going with one airline and coming back with Ryanair meant I could only get my boarding pass 2days before flight, rather than the beginning of the whole trip. I tried 6x's on my mph to no avail, day before, got it on a desktop on last day."

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Minusy: "An hour late to depart is never a good start."

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Plusy: "Crew members were friendly."
Minusy: "The long queue even if one had priority seating."

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Plusy: "Sorry nic"
Minusy: "Wszytsko"

Minusy: "The"

Minusy: "I will never fly Ryanair again. They harass you by email on a regular basis to upgrade this and upgrade that. They also do it when you open their app. Terrible, terrible marketing."

Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"

Plusy: "Załoga pomogła mi znaleźć zgubioną kurtkę. Byli bardzo mili."
Minusy: "Brak miejsca na książkę/telefon przy siedzeniach np. z przodu na siedzeniu przed pasażerem."

Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"

Plusy: "Plane wasn’t fully booked so allowed for swift boarding and disembarking"
Minusy: "The reintroduction of ‘quiet flights’, 2 years okay Ryanair has a big campaign, no announcements other than for safety before 0800 and after 2100. So people could rest on early morning and late night flights - this stoped some time ago. With no advertising.!"

Plusy: "Nowy samolot"

Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."

Plusy: "Flight took off on time"
Minusy: "Seats are very uncomfortable"

Plusy: "Punktualnie i sprawnie, z wyjatkiem problemow z miejscem na bagaż na pokładzie."
Minusy: "Tłum ludzi z wykupionym priorytetem, przez co kolejka i czas oczekiwania rownie dlugi, oraz brak miejsca na bagaż na pokładzie."

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Zwłaszcza lądowanie - bardzo delikatne :)"
Minusy: "Opóźnienie ponad 1 godzinę!"

Plusy: "Załoga Ok, sam lor bez zastrzeżeń."
Minusy: "Brak informacji czemu stoimy i nie odlatujemy planowo."

Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"

Minusy: "The flight was delayed 40min without any explanation or announcement from captain. We just sat on the runway for 40min."

Plusy: "Odprawa przebiegła bardzo sprawnie, żadnych większych opóźnień"
Minusy: "Strach ze ten lot mogl zostać odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Cena"

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Plusy: "Flight delayed, 20 minutes to get through passport control, chaos at the car park due to changes & fees! Welcome back to England ☹️"
Minusy: "Ryanair delays, Manchester airport in general, poor and anti-travelers focused"

Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."

Plusy: "The onboard crew was friendly and polite"
Minusy: "We showed up 3.5 hours early and barely made it onto our flight Check-in was so disorganized that we spent an hour waiting in the wrong line line. We were told on the phone that we did not need a boarding pass but that was a lie. We got sent to multiple wrong lines afterwards before finally getting to the right line. I have flown countless times, had flights delayed and cancelled and this has to be more worst flying experience I have had."

Minusy: "The check in process was extremely slow and the line up was very long with only 2 crew members checking people in"

Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."

Plusy: "The crew were lovely and the Chicken tikka masala was too, it could have done with a little more chicken in it though."
Minusy: "The hour delay in Rome and the heavy landing in Manchester really scared the hell out of me."

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."

Minusy: "An hour delay for take off, we were trapped in the plane"

Minusy: "Opóźnienie"

Minusy: "We spent a lot of time standing in lines."

Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"

Plusy: "Cheap cheap cheap!"
Minusy: "I find it incredibly ridiculous that a flight is half full and I’m deliberately seated away from my husband just so Ryan Air can make an extra £4 per seat. I get that they want to make money but that’s pushing it too far. I sat next to someone who was also traveling with someone else. That lady’s companion came back and told her the seat next to her was empty. By then everyone was already settled in. Is it really worth the £8 for two people? I’m sorry but that’s just petty."

Plusy: "Fast and effective"
Minusy: "We had to wait a little on the tarmac with no A/C. Understand they want to save gas but its getting real hot in there..."

Plusy: "Wszystko było ok"

Minusy: "godzina spoznienia"

Plusy: "Wylatując ze STN byłam przemoknięta i przeziębiona po całodniowym zwiedzaniu LDN w ulewnym deszczu. W samolocie szczękałam zębami i siąkałam nosem, widzący to steward od razu zapytał czy potrzebuje czegoś ciepłego do picia, a gorącą herbatę dostałam jeszcze zanim zebrał zamówienia od reszty pasażerów."
Minusy: "Brak cytryny do herbaty :("

Plusy: "Crew was nice. Flight was quick."
Minusy: "We had to pay for drinks and snacks. At least give us the beverages free. And all the announcements to buy and donate weren’t pleasant. And paying for my baggage was £40 which is ridiculous. Considering that Manchester airport doesn’t allow liquids."

Przeczytaj o liniach LOT
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty z: Lublin

Linie lotnicze oferujące loty z: Lublin wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających z: Lublin

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających z: Lublin

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających z: Lublin

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów z: Lublin

Rezerwuj tanie loty Lublin - Cały świat

Najnowsze oferty lotów w obie strony

22.12.
śr.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
LUZ - WAW
02.01.
niedz.
bez przesiadek
LOT
0h 45min
WAW - LUZ
25.12.
sob.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 15min
LUZ - GDN
28.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 20min
GDN - LUZ
22.12.
śr.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
LUZ - WAW
02.01.
niedz.
bez przesiadek
LOT
0h 45min
WAW - LUZ
01.01.
sob.
bez przesiadek
LOT
1h 15min
LUZ - GDN
08.01.
sob.
bez przesiadek
LOT
1h 10min
GDN - LUZ
23.12.
czw.
1 przesiadka
Wizz Air UK
11h 35min
LUZ - MXP
28.12.
wt.
1 przesiadka
Wizz Air UK
11h 10min
MXP - LUZ
24.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
19h 25min
LUZ - GDN
28.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 20min
GDN - LUZ
22.01.
sob.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
0h 55min
LUZ - WAW
23.01.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
16h 00min
WAW - LUZ
25.12.
sob.
bez przesiadek
LOT
1h 15min
LUZ - GDN
28.12.
wt.
1 przesiadka
LOT
5h 20min
GDN - LUZ
29.01.
sob.
bez przesiadek
LOT
1h 15min
LUZ - GDN
30.01.
niedz.
1 przesiadka
LOT
11h 10min
GDN - LUZ
18.12.
sob.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 15min
LUZ - GDN
28.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 20min
GDN - LUZ
15.12.
śr.
1 przesiadka
LOT
8h 25min
LUZ - GDN
15.01.
sob.
bez przesiadek
LOT
1h 10min
GDN - LUZ
25.12.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
34h 35min
LUZ - GDN
28.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 20min
GDN - LUZ
01.01.
sob.
1 przesiadka
LOT
11h 10min
LUZ - GDN
08.01.
sob.
bez przesiadek
LOT
1h 10min
GDN - LUZ
23.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
15h 25min
LUZ - BGY
28.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
27h 20min
BGY - LUZ
15.12.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
28h 40min
LUZ - GDN
15.01.
sob.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 10min
GDN - LUZ
23.12.
czw.
1 przesiadka
Wizz Air UK
11h 35min
LUZ - MXP
28.12.
wt.
1 przesiadka
Wizz Air UK
11h 10min
MXP - LUZ
23.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
15h 25min
LUZ - BGY
28.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
27h 20min
BGY - LUZ
25.12.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
4h 45min
LUZ - GDN
28.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 20min
GDN - LUZ
05.03.
sob.
1 przesiadka
LOT
4h 45min
LUZ - GDN
06.03.
niedz.
1 przesiadka
LOT
5h 20min
GDN - LUZ
23.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
15h 25min
LUZ - BGY
28.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 10min
BGY - LUZ
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

18.01.
wt.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 15min
LUZ - EIN
10.12.
pt.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
LUZ - WAW
11.12.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
22h 15min
LUZ - GDN
25.12.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
34h 35min
LUZ - GDN
10.12.
pt.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
LUZ - WAW
11.12.
sob.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
LUZ - WAW
11.12.
sob.
3 przesiadki
Ryanair
20h 25min
LUZ - GDN
08.01.
sob.
bez przesiadek
LOT
1h 15min
LUZ - GDN
11.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
21h 35min
LUZ - GDN
11.12.
sob.
bez przesiadek
LOT
0h 55min
LUZ - WAW
17.12.
pt.
1 przesiadka
Wizz Air UK
11h 15min
LUZ - MXP
11.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
21h 35min
LUZ - GDN
17.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
9h 00min
LUZ - BGY
25.12.
sob.
1 przesiadka
Wizz Air
22h 00min
LUZ - MXP
11.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
21h 35min
LUZ - GDN
10.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 50min
LUZ - GDN
18.12.
sob.
1 przesiadka
Wizz Air
22h 00min
LUZ - MXP
10.12.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
28h 05min
LUZ - GDN
11.12.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
22h 15min
LUZ - GDN
27.12.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
27h 20min
LUZ - GDN
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza