Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Ławica do Londynu oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
wtorek
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
środa
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
czwartek
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
piątek
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
sobota
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
niedziela
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
wtorek
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
środa
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
czwartek
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
piątek
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
sobota
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
niedziela
Ryanair, Wizz Air UK
Ryanair, Wizz Air UK
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Po wejściu na pokład nasze miejsca były zajęte bo załoga zaczęła przesadzać pasażerów Na moje pytanie kazała sobie samemu znaleźć miejsce Dodam że byłem z 7 letnia córka Po wylądowaniu odprawa paszportowa express za to na bagaże musieliśmy czekać blisko 2h