Poza sezonem: | Grudzień |
---|---|
Szczyt sezonu: | Sierpień |
Najtańszy lot | 268 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Lotnisko Warszawa Chopina do Lotnisko Lizbona oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Azores Airlines,Finnair,LOT, +1 więcej
Azores Airlines,Finnair, +2 więcej
1
wtorek
Wizz Air
Wizz Air
środa
Azores Airlines,Finnair,LOT, +1 więcej
Azores Airlines,Finnair, +2 więcej
1
czwartek
Azores Airlines,Finnair,LOT, +2 więcej
Azores Airlines,Finnair, +3 więcej
1
2
piątek
Azores Airlines,LOT,TAP AIR PORTUGAL
Azores Airlines,LOT, +1 więcej
sobota
Azores Airlines,Finnair,LOT, +2 więcej
Azores Airlines,Finnair, +3 więcej
1
2
niedziela
Azores Airlines,Finnair,LOT, +1 więcej
Azores Airlines,Finnair, +2 więcej
1
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Azores Airlines,Finnair,LOT, +1 więcej
Azores Airlines,Finnair, +2 więcej
1
wtorek
Wizz Air
Wizz Air
środa
Azores Airlines,Finnair,LOT, +1 więcej
Azores Airlines,Finnair, +2 więcej
1
czwartek
Azores Airlines,Finnair,LOT, +2 więcej
Azores Airlines,Finnair, +3 więcej
1
2
piątek
Azores Airlines,Finnair,LOT, +1 więcej
Azores Airlines,Finnair, +2 więcej
1
sobota
Azores Airlines,Finnair,LOT, +2 więcej
Azores Airlines,Finnair, +3 więcej
1
2
niedziela
Azores Airlines,Finnair,LOT, +1 więcej
Azores Airlines,Finnair, +2 więcej
1
Opóźniony start o pół godziny, przylot 40 minut opóźniony. Następny mój lot odleciał 10 minut wcześniej, pomimo tego że pół samolotu miało przejść do samolotu do Rzymu
Opóźniony start o pół godziny, przylot 40 minut opóźniony. Następny mój lot odleciał 10 minut wcześniej, pomimo tego że pół samolotu miało przejść do samolotu do Rzymu
Alcoholic beverages were available only as extra paid option. This is absolutely strange for a long haul flight..
spozniony lot o 45 min, przez to musiałam nocować w Zurichu i straciłam opłacone wydarzenie mające odbyć się następnego dnia
Wylot 06:00 rano o trzeciej wyjazd z domu na lotnisko, po przyjeździe dowiaduje się że lot anulowano miałem być o 12:20 w Zurrichu a od rana byłem o 23:00 !!! Zero rekompensaty za stracone pieniądze spowodowane odwołaniem lotu! Nawet głupiego przepraszam.
Zmiana drugiego lotu bez powiadomienia na datę niemożliwa do realizacji tj. Wcześniejszą niż przylot. Check-in trwał w związku z tym 2 godziny.
Lot odwołany z powodu Covid, nie da się dodzwonić do TAP, ignorują i nie odpowiadają ma maile, centrala w Portugalii niedostępna a w Warszawie przedstawiciela linii nie ma, po pół toku prób kontaktu zrezygnowałem, odradzam wszystkim korzystania z linii TAP
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12