Najwyższe standardy higieniczne
Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających z Warszawy do Palma de Mallorca
Poza sezonem: | marzec | Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 50% spadkiem ceny. |
---|---|---|
Szczyt sezonu: | grudzień | Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 41% wzrostem ceny. |
Śr. cena w obie strony | 479 zł | (średnia cena z ostatnich 2 tygodni) |
Dobra oferta w obie str. | 112 zł | lub mniej |
Dobra oferta w jedną str. | 20 zł | lub mniej |
Na KAYAK nie ma bezpośrednich lotów na tej trasie, najkrótszy lot z przesiadką trwa 3h 09min.
W ciągu ostatnich 3 dni najtańsze bilety w jedną stronę były oferowane przez Ryanair (147 zł) i Kilka linii lotniczych (256 zł), a w obie strony przez Ryanair (320 zł) i Kilka linii lotniczych (368 zł).
Podczas wylotu z Warszawy skorzystasz z lotniska Warszawa Modlin, znanego także jako lotnisko Warszawy. Wylądujesz na lotnisku Palma de Mallorca, znanym także jako lotnisko Palma de Mallorca.
KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla naszych użytkowników. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów Warszawa – Palma de Mallorca.
Prognoza Cen KAYAK dla lotów to narzędzie, które wykorzystuje dane z przeszłości, aby określić, czy aktualna cena lotu Warszawa – Palma de Mallorca zmieni się w ciągu następnych 7 dni. Dzięki niemu nasi użytkownicy wiedzą, czy zaczekać z zakupem biletów, czy zarezerwować lot od razu.
Oferta KAYAK Mix łączy dwa osobne bilety w jedną stronę, gdy taka opcja jest korzystniejsza cenowo od standardowego biletu w obie strony. Loty do Palma de Mallorca i powrotny do Warszawy odbywają się za pośrednictwem dwóch różnych linii lotniczych.
Czasami termin podróży bywa elastyczny. Jeśli możesz sobie pozwolić na nieco wcześniejszy lub późniejszy wylot, elastyczne daty pozwolą Ci wyświetlić loty Warszawa – Palma de Mallorca do 3 dni przed lub po preferowanych datach. W ten sposób możesz znaleźć lepszą ofertę w wybranym przedziale czasowym.
Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK
Plusy: "The staff"
Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."
Minusy: "Nie było włączone ogrzewanie przez co było bardzo zimno."
Plusy: "We (a family of 5) were late for 5 minutes (literally) to the boarding ... Our flight was at 3.45 PM and were at the gate at 3.20 PM ... We were held up at the Passport Control by the Polish Border Guards at the Passport Control - their computer was down ... My wife cried, my kids cried and asked to be let in on the plane ... Nobody cared to help us ..."
Minusy: "for RyanAir to be more human and humane and caring ..."
Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."
Minusy: "Nie wpuścili na pokład bo był błąd w nazwisku,"
Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."
Minusy: "I paid for travel insurance yet I still had to pay Ryanair 55euro for not being able to check in before my flight as checking in with momondo would not work!"
Plusy: "No"
Minusy: "This company Son unos malditos ladrones Me cago en la madre que los pario"
Plusy: "Checkin and security Quick passport control and luggage"
Minusy: "The plane was late, boarding process very slow, Lon wait to disembark"
Plusy: "On time"
Minusy: "Space"
Minusy: "The announcements made by the main air steward were mostly unintelligible due to a very strong Spanish accent."
Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"
Minusy: "Great attractions and clean descending"
Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"
Plusy: "Nowy samolot"
Plusy: "nothing"
Minusy: "the worst traveling experience. as intl travelers could not download the wi-fi at their airport and they charged 40.00 per person for just the check in ticket... the customer service was the worst ever. very nasty employees"
Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"
Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"
Plusy: "Profesjonalizm załogi"
Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."
Plusy: "Zwłaszcza lądowanie - bardzo delikatne :)"
Minusy: "Opóźnienie ponad 1 godzinę!"
Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Plusy: "Nothing late again dirty plane not allowed to bring alcohol on which is fair enough but they don’t mind selling you there own"
Minusy: "Everything was rubbish"
Minusy: "Odwolany"
Plusy: "cena"
Plusy: "The pilot and safety tannoy is not loud enough"
Minusy: "The app wasn’t working to check in. We arrived to the airport 1.5 hrs early only for them to tell us that there would be a $56 charge for not checking in 2 hours ahead of time. This is absurd. Almost as much as our ticket to Mallorca. Not okay. They were so rude to us and I dont trust that they will do this again to us. It’s a scam in my opinion. Definitely read all of the fine print or they will rip you off. Oh! And we paid for PRIORITY boarding. Psh"
Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"
Plusy: "Price and punctually."
Minusy: "As mentioned being separated by the “ random computer choice of seats. We were put rows apart both with empty seats either side of us, we fly lots and only Ryanair and Jet2 do this."
Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."
Minusy: "The seats are small and they don’t lay back even when I upgraded to priority. I had to ask for food and water and paid a lot. But mainly the flight was delayed over 2 hours before boarding and then another 45 min in the cramped plan:("
Plusy: "Lot nie był opóźniony, bardzo miła załoga oraz profesjonalizm usługi."
Minusy: "Na lotnisku w Krakowie trzeba było BARDZO długo czekać na walizki. Pociągi z lotniska w Krakowie na dworzec główny jezdzą co godzinę co jest niedopuszczalne. (Przez długi czas oczekiwania na walizki spóźniłem się na pociąg)"
Minusy: "Opóźnienie"
Minusy: "Delayed , everything is nickel and dime"
Plusy: "It took off roughly on time"
Minusy: "Boarding was slow, checking in was annoying (just lots of steps to be done with lots of ppl who don’t travel often and less helpful staff), and the plane smelled odd."
Minusy: "80 euros for the flight - 55 euros for a check in fee...what a joke - how do u calculate that price? Over 53 countries visited and that's the first flight I ever had to pay to check in - last flight with them"
Plusy: "Wszystko było ok"
Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"
Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."
Plusy: "Finding an affordable flight to allow the family to get away for a weeks holiday that would otherwise not be possible."
Minusy: "Having the family sitting separately on the flight as we were not able to afford to pay additional money to per book seats. But it was only a 2 hour flight so we coped. Think it would be a good idea if the airline didn’t just assume that because a child is 11 years old they are able to sit away from their parents. My son has additional needs and so although his chronological age is 12 years his developmental age is only 7/8 years so being sat away from his parents was very stressful for him. Maybe asking during booking if any of the party hav s additioonal needs would be a good idea."
Minusy: "When check in took place we were kept in a dark,cold,wet & windy covered area for about 10/15 minutes before being allowed to board the plane. This is really unacceptable in this day & age."
Minusy: "godzina spoznienia"
Plusy: "With Ryanair, you can only really like the price and the people. To be fair though, m the toilet was clean.."
Minusy: "Our flight was scheduled to depart at 7.30 am, but was still refueling after an earlier flight at that time. In a way it was lucky that it was late; if it had been in time, we would have been queueing on the Stansted tarmac in the rain. As it was, the rain had just stopped while we waited at the foot of the aircraft stairs. We actually took off 45 mins late. The new, additional-cost priority boarding is a joke: almost everyone was a "priority". Several passengers didn't understand the long "priority" queue, so joined it only to be turned away at check-in."
Plusy: "Piękne widoki nad lotniskiem w palermo. Bardzo miły i komunikatywny pilot! Punktualnie i profesjonalnie"
Plusy: "Dobrze i na czas"
Plusy: "Niby tu przebiegło wszystko ok ale nic więcej. Załoga ta sama co w samolocie z Modlina"
Minusy: "Zamówiona Lasange była zimna w środku no i "lasnage z mięsem" - ale bez mięsa"
Plusy: "Komfort 2 Samolotu był lepszy nie pierwszego - więcej miejsca"
Minusy: "Na lot z Modlina musiałem czekać około 1.5h przy czym musieliśmy wymienić samolot z powodu awarii (awarię mogę zrozumieć ale to po co siedzieliśmy przez godzinę w samolocie i nie informowano nas dla czego jest niedopuszczalne) prze to ledwo zdążyłem na kolejny lot"
Minusy: "opóźnienie startu o ponad 2h"
Linie lotnicze oferujące loty z Warszawy do Palma de Mallorca wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.
Najwyższe standardy higieniczne
Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających z Warszawy do Palma de Mallorca
Maseczki obowiązkowe
Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających z Warszawy do Palma de Mallorca
Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego
Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających z Warszawy do Palma de Mallorca
Testy przed lotem
Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów z Warszawy do Palma de Mallorca
Elastyczne odwołanie
Brak opłat za zmianę rezerwacji. Znajdź elastyczne połączenia lotnicze z Warszawy do Palma de Mallorca