W sumie to najsprawniej wykonany lot wizz
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Lot odwołany z powodu COVID
Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."
Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."
Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."
Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."
Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"
Plusy: "Start i lądowanie o czasie."
Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."
Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"
Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"
Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"
Plusy: "Service, smiling and attention to details."
Minusy: "No kosher food."
Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"
Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."
Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"
Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"
Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."
Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"
Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"
Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."
Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"
Plusy: "So many crying children"
Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"
Minusy: "Very long queues at boating in Charleroi airport"
Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"
Plusy: "Flight was on schedule"
Minusy: "No free drinking water"
Plusy: "Price and schedule. Going on time with no delays. Good value for money."
Minusy: "Very hard on baggage policy"
Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"
Minusy: "Не понравилась старшая стюардесса. На лице было написано, что она совершенно не рада видеть всех присутствующих."
Plusy: "Cheap with early booking"
Minusy: "No food, even free coffee."
Minusy: "czekanie na autobus a potem w autobusie, opóźniony lot itp"
Plusy: "fast"
Minusy: "hot on the plane"
Minusy: "6h delay. Overnight on closed airport"
Minusy: "Znów opóźniony wylot."
Plusy: "cheap, on time"
Minusy: "no reclining chairs, no free water"
Plusy: "cheap, on time"
Minusy: "no reclining chairs, no water free"
Minusy: "Lots of hidden charges."
Minusy: "lubię jak kapitan mówi więcej na temat lotu, Ogólnie to personel pokładowy sprawiał wrażenie bardzo zmęczonego."
Plusy: "Dzieki Bogu tylko 20 minut spoznienia"
Minusy: "Pomimo ze bylismy 2h przed czasem bo chcielismy zjesc na lotnisku i zrobic zakupy to nic nam sie nie udało bo 2,5 h spedzilismy w olbrzymiej kolrjce aby nadac bagaz. Nie dzislsl system, nie dzislaly tasmy i wsxystko bylo tragiczne. Bieglismy glodni do gate 17 aby nie spoznic sie na samolot. Obsluga lotniska w Budapeszcie fatalna. Co chwile kolejne kontrole fokumentow - nigdy w zyciu nie nadam juz dodatkowego bagazu do odprawy na WizzAir - masakra!!! Bede odprawiac sie tylko z podrecznym online... Obsluga samolotu jedynie byla siper mila i dzieki nim na pokladzie zapomnielismy o problemach na lotnisku."
Plusy: "Crew were average"
Minusy: "Everything was a disaster. Late and very uncomfortable"
Plusy: "only good for short flights....the price.."
Minusy: "not comfortable seats"
Minusy: "Boarding and getting off the plane via bus"
Plusy: "All handled professionally."
Minusy: "Nie było włączone ogrzewanie przez co było bardzo zimno."
Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"
Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."
Plusy: "On time"
Minusy: "Space"
Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."
Plusy: "Sorry nic"
Minusy: "Wszytsko"
Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."
Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"
Plusy: "Profesjonalizm załogi"
Plusy: "Załoga Ok, sam lor bez zastrzeżeń."
Minusy: "Brak informacji czemu stoimy i nie odlatujemy planowo."
Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"
Plusy: "Miła obsługa, przyjemny lot."
Minusy: "15 minut opóźnienia lądowania (opóźnienie nastąpiło już przy przygotowaniach do startu). Załoga bardzo szybko mówiła komunikaty w trakcie lotu przez co były trudne do zrozumienia."
Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"
Plusy: "Lot nie był opóźniony, bardzo miła załoga oraz profesjonalizm usługi."
Minusy: "Na lotnisku w Krakowie trzeba było BARDZO długo czekać na walizki. Pociągi z lotniska w Krakowie na dworzec główny jezdzą co godzinę co jest niedopuszczalne. (Przez długi czas oczekiwania na walizki spóźniłem się na pociąg)"
Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."
Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"
Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"
Plusy: "Wszystko było ok"
Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"
Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."
Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"
Plusy: "Piękne widoki nad lotniskiem w palermo. Bardzo miły i komunikatywny pilot! Punktualnie i profesjonalnie"
Plusy: "Brakowało mi polsko języcznej obsługi. Na locie krajowym to powinien być standard."
Plusy: "szybki sprawny lot"
Minusy: "Troche dziwnie wyglada sytuacja z tym ciaglym nagabywaniem do zakupów, np perfumy w dobrej cenie, a może zegarek, troche jak na targu w Egipcie :)"
Minusy: "6 godzinne opóźnienie lotu"
Plusy: "Niby tu przebiegło wszystko ok ale nic więcej. Załoga ta sama co w samolocie z Modlina"
Minusy: "Zamówiona Lasange była zimna w środku no i "lasnage z mięsem" - ale bez mięsa"
Plusy: "Komfort 2 Samolotu był lepszy nie pierwszego - więcej miejsca"
Minusy: "Na lot z Modlina musiałem czekać około 1.5h przy czym musieliśmy wymienić samolot z powodu awarii (awarię mogę zrozumieć ale to po co siedzieliśmy przez godzinę w samolocie i nie informowano nas dla czego jest niedopuszczalne) prze to ledwo zdążyłem na kolejny lot"
Plusy: "Szybko, punktualnie"
Minusy: "Za mało miejsca na nogi. Brak info gdzie się znajdujemy. Nudno, głośno, za goraco"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźniony lot brak konkretnych informacji w sumie wylądowaliśmy na innym lotnisku dzień opóźnienia w pracy miałem. Katastrofa"
Plusy: "Nic."
Minusy: "Lot się nie odbył."
Plusy: "Co tu mówić punktualnie , bezpiecznie. Czyli OK"
Minusy: "Ktoś zauważyła , że samolot latający z Polski lub do Polski powinien mieć obsługę która mówi po polsku i ja się z tym zgadzam. O jakim jedzeniu mówimy? Rozrywka ? Chodzi o zdrapki?"
Plusy: "Szybki przelot"
Minusy: "Ciasno, niewygodnie"
Plusy: "Sprawna odprawa, zabawna obsługa, CENA"
Minusy: "Lot opóźniony o 2 godziny, fotele niewygodne, wpuszczeni zostali do samolotu ludzie pod wpływem alkoholu i ludzie z za dużym bagażem podręcznym który utrudniał zmieszczenie się w szafkach, spóźnienie utrudniło mi komunikację do miejsca docelowego więc dojechałem spóźniony 3 godziny."
Plusy: "Żadnych zastrzeżeń. Zadowolenia."
Minusy: "Żadnych minusow"
Minusy: "Duze opoznienie lotu przedluzane parokrotnie. Opoznienie w przeplywie informacji."
Minusy: "samolot opozniony o godz"
Plusy: "Niestety, wracałem bardzo chory. Obsługa starała się być pomocna, jak to tylko możliwe, a Kapitan deklarował awaryjne lądowanie, gdyby była taka potrzeba. Wszyscy byli naprawdę wspaniali!"
Minusy: "To nie jest wina obsługi, tylko przepisów i firmy: jeśli nie masz własnych leków, możesz liczyć tylko na współpasażerów."
Minusy: "Ciasno. Naprawdę ciaśniej niż u konkurencji. Biedna obsługa próbuje wcisnąć nie tylko kanapki i perfumy, ale nawet losy zdrapki. Priority Boarding to ściema - do samolotu i tak wpuszczają wszystkich naraz."
Minusy: "Bardzo niska temperatura w samolocie, skutkujaca przeziębieniem. Częste komunikaty reklamowe ze strony załogi obniżające komfortu lotu"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Prawie 3-godzinne opóźnienie wystarczyło, aby zrezygnować z lotu."
Plusy: "Bardzo miła obsługa Czas przelotu 30 minut krótszy niż planowany"
Minusy: "Odbiór bagaży na lotnisku w Krakowie trwał ponad 30 minut"
Minusy: "Długie oczekiwanie w kolejce do przejścia do samolotu"
Plusy: "Wszystko szybko i sprawnie."
Plusy: "Znakomity start i lądowanie - świetny pilot."
Minusy: "Półtoragodzinne opóźnienie odlotu bez żadnej dodatkowej informacji i podania przyczyn"