Poza sezonem: | Listopad |
---|---|
Szczyt sezonu: | Styczeń |
Najtańszy lot | 2 757 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Ottawa oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +29 więcej
ANA,Aer Lingus, +30 więcej
28
29
wtorek
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +28 więcej
ANA,Aer Lingus, +29 więcej
27
28
środa
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +28 więcej
ANA,Aer Lingus, +29 więcej
27
28
czwartek
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +29 więcej
ANA,Aer Lingus, +30 więcej
28
29
piątek
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +30 więcej
ANA,Aer Lingus, +31 więcej
29
30
sobota
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +27 więcej
ANA,Aer Lingus, +28 więcej
26
27
niedziela
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +28 więcej
ANA,Aer Lingus, +29 więcej
27
28
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +29 więcej
ANA,Aer Lingus, +30 więcej
28
29
wtorek
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +28 więcej
ANA,Aer Lingus, +29 więcej
27
28
środa
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +28 więcej
ANA,Aer Lingus, +29 więcej
27
28
czwartek
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +29 więcej
ANA,Aer Lingus, +30 więcej
28
29
piątek
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +30 więcej
ANA,Aer Lingus, +31 więcej
29
30
sobota
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +27 więcej
ANA,Aer Lingus, +28 więcej
26
27
niedziela
ANA,Aer Lingus,Air Canada, +28 więcej
ANA,Aer Lingus, +29 więcej
27
28
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.