Oslo-Gardermoen – znajdź tanie loty

Przeszukuj setki różnych stron naraz i znajdź loty do: Oslo-Gardermoen

— OSL
26 Maj — 2 cze1
W obie strony
1 dorosły
Ekonomiczna
0 szt. bagażu
Z?
Do?
czw 26.5
czw 2.6

Przeszukuj setki różnych stron naraz i znajdź loty do: Oslo-Gardermoen

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

Luty

Szczyt sezonu:

Lipiec

Najtańszy lot

17 zł

Śr. cena w obie strony

156 zł

Dobra oferta w obie str.

41 zł

Dobra oferta w jedną str.

21 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 9% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 36% wzrostem ceny.
Lot Katowice-Pyrzowice - Oslo-Gardermoen
(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)
lub mniej
lub mniej

Kiedy rezerwować loty do Oslo-Gardermoen

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Oslo-Gardermoen — najlepsze porady, jak znaleźć tani lot

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do miasta Oslo-Gardermoen? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do miasta Oslo-Gardermoen za Z Gdańska – 164 zł w jedną stronę, 114 zł w obie, z Lublina: 314 zł w obie strony, ze Szczecina – 507 zł w jedną stronę, 344 zł w obie lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 4-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • High season is considered to be Czerwiec and Lipiec. The cheapest month to fly from Polska is Marzec.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i znajdź najnowsze promocje lotów do: Oslo-Gardermoen.
  • Tanie loty do Oslo-Torp z kilku polskich miast znajdują się w ofercie zarówno Wizz Air, jak i Ryanair. Z kolei bezpośrednie loty do Oslo-Gardermoen znajdziesz w ofertach LOT, Norwegian i SAS.
  • Z lotniska Gardermoen dojedziesz bezpośrednio do Drammen (ok. 90 km) czy Lillehammer (ok. 150 km). Tanie loty do Oslo-Torp opłacają się zwłaszcza w podróży do Sandefjord (ok. 10 km), Larvik (ok. 20 km) lub Skien (ok. 55 km).
  • Lotnisko Gardermoen jest bazą SAS i Norwegian, w tym długodystansowej linii Norwegian Long Haul. Kup tanie bilety lotnicze do Oslo i przesiądź się w samolot norweskiego operatora, aby w przystępnej cenie dolecieć np. do USA.
  • Tanie loty do Oslo-Torp z kilku polskich miast znajdują się w ofercie zarówno Wizz Air, jak i Ryanair. Z kolei bezpośrednie loty do Oslo-Gardermoen znajdziesz w ofertach LOT, Norwegian i SAS.
  • Lot do Oslo-Gardermoen otwiera przed Tobą wiele możliwości szybkich podróży po ogromnej Norwegii. Polecisz stąd bezpośrednio do każdego większego miasta, także tych wysuniętych najdalej na północ (Alta, Tromsø) i za koło podbiegunowe – do Longyearbyen na Svalbardzie!
  • Przed lotem do Oslo-Gardermoen spakuj do podręcznej walizki butelkę wielokrotnego użytku. We wszystkich halach odlotów i w hali odbioru bagażu zainstalowano krany z pitną wodą.
  • Oba lotniska oferują wiele udogodnień dla rodziców z dziećmi. Jeśli lecisz do Oslo-Gardermoen, poza standardowym przewijakiem czy salą zabaw skorzystasz też z wypożyczalni wózków dziecięcych, przydatnych chociażby po nadaniu bagażu przed lotem powrotnym.

FAQ: Oslo-Gardermoen — rezerwowanie lotu

Oslo-Gardermoen – Top linie (4)

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK
7,3
LOTWynik na podstawie 5412 opinii
7,4Wejście na pokład
7,4Komfort
7,9Załoga
6,9Rozrywka
6,9Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Wejście na pokład rekawem

Przeczytaj o liniach LOT

Wejście na pokład rekawem

Planowo.

Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.

Uprzejma obsługa.

Załoga ściga o maski choć mam orzeczenie z sądu, że nie muszę nosić. To jest dopiero chore!

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"
Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"
Plusy: "Everything was great - service, food, boarding"
Minusy: "More food choice would be great"
Plusy: "Bardzo miła obsługa i smaczna jagodzianka (dużo jagód)"
Plusy: "All is excellent"
Plusy: "I like that the boarding was delayed mid-way for some unknown reason (thus, the take-off was 15 min delayed), and I was able to get on the plane with my short connection not being the last passenger. :)"
Minusy: "Food could have been better."
Plusy: "From Toronto to Warsaw we flew with Air Belgium even though we paid a ticket for Polish Airlines and everything was horrible. We waited an hour without any explanation before boarding and another hour and half after boarding. The seats were very uncomfortable and there was no leg room. Flight from Warsaw to Belgrade was a lot better, however 2 out of my 3 luggages were lost. Crew on both flights were lovely."
Minusy: "Everything."
Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."
Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"
Plusy: "Crew member were nice people and helpful"
Minusy: "Information about delay of flight, food and boarding process"
Minusy: "Food was almost cold.... I was in the back section of the planet...."
Minusy: "Employees at airport in Budapest didn’t speak English, also went to restroom and there was no access for handicapped people, I’m on wheelchair. I will never again go that way, very bad experience."
Plusy: "The flight was deleyed and they lost my baggage."
Minusy: "We boarded early, took off and arrived on time. Plane is comfortable, crew was friendly, all good."
Plusy: "All went smooth bH"
Plusy: "The crew were great!"
Minusy: "The coffee was pretty bland."
Minusy: "Not being late"
Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."
Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."
Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"
Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"
Plusy: "Crew provided great service."
Minusy: "Czystość w samolotach"
Plusy: "First of all, we had to line up in a very long que when arriving from Zagbreb. Then we had to wait very long for the bus to take us to the plane. Finally, we had to wait for almost 30 minutes ON the bus before we could enter the plane."
Minusy: "The crew"
Plusy: "It was ok"
Minusy: "Teleportation"
Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"
Plusy: "Quick problem solving with the delayed flight."
Minusy: "Again, lost baggage is an incredible inconvenience."
Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."
Minusy: "Punktualność"
Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"
Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"
Minusy: "Posiłek"
Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"
Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."
Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."
Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."
Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."
Plusy: "Confort"
Minusy: "Very poor English for rhe crew. Not all of us speak Polish. The crew was rude."
Minusy: "0"
Plusy: "Good service. Food is provided (one hot meal and one sandwich). Selection of entertainment (movies, TV shows...etc) are good."
Minusy: "Long flight hours."
Minusy: "1h 15' delayed boarding"
Plusy: "Czysto"
Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"
Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"
Plusy: "The service was top notch, the entertainment selection was great, and the meals were excellent. Free beer and wine on long flights. The engine noise on the Dreamliner is incredibly quiet."
Minusy: "The seats aren’t the most comfortable. On a long flight no matter what you need to get up and move around."
Plusy: "Wifi and the nice crew"
Minusy: "The food option"
Plusy: "nothing particularly good—-getting off the plane was a va relief"
Minusy: "due to my seating, i was freezing...i had to buy my own blanket for 5 euros and this was no be more than a sheet!"
Plusy: "Entratieiment was good. Vibration on seats all the time. Nothing complimentary. Not even water."
Plusy: "Seat was very good. The headrest was conducive to sleeping"
Minusy: "The crew at the check-in counter was inefficient and gruff. At the boarding gate, there was no one there and no announcements until after the time the plane was scheduled to depart."
Plusy: "I liked nothing."
Minusy: "The flight was cancelled 22 hours before take off. There was an email sent to notify me. No text message or phone call; has I not checked my email I would have shown up at the airport with no flight. I tried to call their customer service and was out in hold for over an hour with no resolution."
Minusy: "Flight was delayed. Flight was uncomfortable. Seats are too small. Food was whatever (one meal and one snack for a 10 hour flight). Luggage was lost."
Plusy: "Great new Dreamliner and very attentive crew!"
Minusy: "Dinner was lovely but other offered snacks were very average. Very modest selection of movies, too."
Plusy: "The airport in Krakow was very clean with many shops."
Minusy: "Tight space with big guys next to me but short enough of a flight to really mind this."
Minusy: "I didn’t fly . The service of vayama agent helping me change the flight instead of blocking my contact with the airline is very bad , I want a refund"
Minusy: "Not worth what you think you might save on air fare. They really seemed interested only in trying collect every possible fee they could. Instead of weighing carry on at check-in, they wait until the boarding process."
Plusy: "Plane condition was decent."
Minusy: "Not particularly clean. Completely ignored all boarding procedure. Poor IFE options. Very cramped seats. Rip-off luggage fee structure."
Plusy: "Price"
Minusy: "we had no interaction with the crew since we didn’t order any food during the flight"
Plusy: "Nothing."
Minusy: "Everything! Our flight was changed from a the 6 hour direct flight I purchased 6 months ago to an 11 hour 2 planes journey from a totally different airport! We arrived 3.5 hours before our flight at JFK yet waited in ticket line for 2.5 hours only to be given WRONG boarding passes."
Minusy: "Baggage fees were extortionary."
Minusy: "No leg room at all. No complimentary drinks like domestic travel."
Plusy: "2 empty seats next to me, can’t beat that."
Minusy: "Flight was delayed 2hrs because of “technical difficulties.”"
Minusy: "More movie choices. Food okay for the price."
Plusy: "Crew was friendly but a little impatient at times but helpful. The head rest on the seat was good."
Minusy: "The coach seats were narrow and not super comfortable, no room to store under seat. The food options were limited, not even water offered for free. The de boarding process and getting baggage was a mess, I didn’t get out of airport for two hours and very little updates from the airline"
Plusy: "It’s bad — it’s really bad"
Minusy: "Crew and stuff are rude and bad, these guys are not ready to operate internationally"
Minusy: "The boarding staff at Oslo airport should not be the money maker for the company and not choose languages by face .. my one was pulled out because it was 1nch to tall the woman before me sane language nothing they charge me another fee"
Plusy: "Cena"
Minusy: "przy odprawie on-line powinien być wybór miejsca w samolocie."
Plusy: "Internet na pokładzie. Uśmiechnięta i enrgiczna obsługa pokładu."
Minusy: "Opóźniony bagaż przyleciał następnego dnia. A czasu na przepakowanie z lotu na lot było 3h więc raczej sporo."
Plusy: "Disembarking from both front and back is nice and efficient. Wish more airlines did that."
Minusy: "Both flights were delayed by more than an hour. You'd think a company called Norwegian would be ready for cold weather."
Plusy: "The price"
Minusy: "Delays, missed connecting flight"
Plusy: "The attendandats in premium cabin were great"
Minusy: "Multiple delays; even after boarding. Disembarking was a mess because everyone simply wanted off the plane. Delay resulted in an unexpected influx of travelers into immigration which was an additional delay. Premium seats may be ok for sitting and watching the limited entertainment selections but not designed for sleeping on an overnight flight. Upon landing water fell to the floor in the galley. Once on the ground no flight attendants bothered to dry it up; despite them all giggling when it happened. Seemed quite unprofessional. Can’t say I’d be inclined to book with Norwegian again. The price may be enticing; but you get what you pay for."
Minusy: "If the crew could have made sure at boarding that passengers uses the right doors to enter the aircraft , that could have avoided passengers walking over each other"
Plusy: "Punktualność miła obsługa. Polecam."
Plusy: "Service on board was friendly, very nice staff."
Minusy: "My bag was lost, and no help available through Norwegian to find it. I just had a 1 day delay with them recently and will try to avoid this airline in the future."
Plusy: "It was a low fare trip, so I did not expect a lot."
Minusy: "Seat was far too cramped, the person in front if me reclined and mine did not recline all the way. The temperature was far too cold and you had to pay for a blanket, which is crazy. I know it’s low fare, but I don’t want to keep the blanket, I have no room. The food choices for purchase were not great. The crew were very nice."
Plusy: "plane was nice, crew was only ok. but the baggage thing is totally unacceptable!"
Minusy: "We booked a trip from Stockholm to NY. Got to the airport and the baggage fee was quite high, but i was ok paying it since i didn't prepay online- my mistake. BUT then i was told since the plane was stopping at Oslo we had to pay ANOTHER SET OF LUGGAGE FEES !!!! I said, no you must be mistaken, there is no way you can charge me for two trips just because your plane is making a stop! They insisted and rather than fight and get thrown out of the airport i am disputing with my credit card company, but it can't possibly be legal. $690.00 fees !"
Plusy: "Nothing"
Minusy: "I missed the flight, because all flights from Denver to JFK were 6 hours delayed. I was not put on another flight, not reimbursed at all, not even treated considerately. WORST treatment EVER, in 40 years of world travel. TERRIBLE. I am so sad to see how air travel has degenerated. Very very sad."
Plusy: "The flight was comfortable and the condition of the cabin very good. As we landed 1.5 hours late, the captain and crew asked people who didn’t have a transfer flight to remain seated while those of us needing to make it to our next leg were allowed to deboard first. That was thoughtful and helped me make my train with 10 minutes to spare!"
Minusy: "Flight was delayed 1.5 hours. When we finally boarded, there was no crowd control, just everyone trying to squeeze into 2 checkin lines at once. My partner and I were seated 15 rows apart, even though we bought our tickets together. I was seated in the very back row, were I could here the cabin crew in the kitchen, talking loudly and at times unprofessionally. No food or drinks unless you pay extra for it."
Plusy: "Food was pretty good considering it’s airline food. Featured the headrest flaps for more comfort when you doze off. Decent movie and show choices. I like the way you can order snacks, drinks or even duty free items on the display and have them quickly."
Minusy: "Not very quick in picking up the trash. Tray tables too low."
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Everything. Can not even get a drink if water unless you pay for it."
Plusy: "I flew from BNA ago JFK and when I landed i found out my flight was canceled. they just booked me on the next earliest flight and when I tried to ask about alternatives they were of no help. they also told me my accommodations in NYC for 2.5 days may not be covered."
Minusy: "Rude customer service. No help with getting me to my destination earlier. Unclear on providing necessary information."
Plusy: "Fact that I eventually made it home a day later"
Minusy: "The airline company and if I can avoid it in the future, I will not take this airline again!"
Plusy: "Ok"
Minusy: "Delayed by almost 2 hours, with no updates, which caused a missed connection for most of the passengers. And then there was no mobile updates or any information at the transfer area, and we all had to go find informaiton at the Norwegian desk, which only had 1 person working. 6 more hour delay. Whoops!"
Plusy: "All"
Minusy: "Only graded one star for last two as short ball NA"
Plusy: "The entertainment system was pretty good."
Minusy: "I bought the ticket at the last minute and couldn't pre-pay for luggage or food. The food cost me and my companion $50 for sandwiches, snacks and drinks. Even water and soda is $3 for a small can. If you want a blanket, they charge, if you want anything, they charge. Luggage was over $80. Just pay more for a different airline, it will be less."
Plusy: "Only stability of the plane B787 Dreamliner"
Minusy: "In economic class over 6 hrs flight,nothing to eat or drink ,only for people which updated their seat,that's weird and discrimination"
Plusy: "The flight was delayed by 2 hours but it was quite well handled by the crew"
Minusy: "Flight was 4 hours late causing us to miss our connecting flight and lose a day of our vacation plans because the next flight wasn't until the morning. Customer service phone center personnel were rude. He "new" movies being shown in the on flight entertainment were old and there were only a few."
Minusy: "I will not fly this airline again if I can help it. $3 for a bottle of water? Buy a blanket? I fly international flights frequently...I have never experienced such poor service on any other airlines. The crew was untrained and some even dancing in the back of the plane. I would not want to trust my life to such people if there was an emergency on board."
Plusy: "Lots of seat room. Good entertainment selection."
Minusy: "Only one drink service ."
Minusy: "Was not aware this was a discounted airline. You even have to pay for water. I had a carry on but they told me I had to pay to check in bag. It was $65 usd for 1 bag!!! And the girl next to me on my flight had same weight and didn't pay. Never again."
Plusy: "Crew and plane were great. Only problem was with luggage"
Minusy: "Losing luggage while making a connection made for a poor flight experience. Also a delay getting first leg of flight put undue stress on my trip"
Plusy: "Wszystko oky., jak zawsze.Polecam Norwegiana."
Minusy: "Nie podobalo mi się opóźnienie lotu."
Plusy: "Fantastic value. Clean plane with good cabin crew. We took off on time, had a pleasant flight and landed safely and on time. What more do you want?"
Minusy: "I'm glad i paid the E11 for a seat with leg room. It might have been tight otherwise for a flight over 2 hours. Worst coffee I've paid for anywhere recently. This was a big black mark for me."
Plusy: "Just a short flight, but boarding was smooth anefficient. They opened the back door to the plane to allow those at the back to board near their seats. Genius! And none of the zoned-boarding mumbo-jumbo. Love Norway and Norwegian!"

Great airline feels a lot more expensive than other budget airlines. No complaints whatsoever

Great company

Lot opóźniony 3h, po raz kolejny, beż żadnego wytłumaczenia. Dno

W dobie pandemii, na lotnisku stalem godzine poniewaz wylaczone z uzytku krzesla maja zapewniac bezpieczna odleglosc. W samolocie wirus juz przeciez sie nie rozprzestrzenia. Linie lotnicze staly sie bardzo aroganckie, poprosilem zaloge czy mozemy poprzesiadac sie skoro zostaly wolne miejsca, uslyszalem ze jezeli nie wykupilem miejsca to jest to niemozliwe, a potem slysze przez intercom ze zaloga jest po to zeby sie nami opiekowac. A moze jednak, pilnowac interesu?

Ok

Spierdalaj chuju

Seats

Spozniony jak zwykle

3h opóźnienia

The flight was delayed for almost two hours. We had to wait in the bus before boarding for 30’.

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."
Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."
Plusy: "I did not fly"
Plusy: "Seats are ok but unable to recline"
Minusy: "Keep up the good work"
Plusy: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."
Minusy: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"
Minusy: "Larger leg room"
Plusy: "fare"
Minusy: "boarding process felt like herding"
Plusy: "Smooth"
Minusy: "All was fine"
Plusy: "Budget friendliness"
Minusy: "Quews"
Plusy: "The cheap fares"
Minusy: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."
Minusy: "Flight was late abolutnie 1 hour"
Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."
Minusy: "Not accusing the customer of not having a priority booking when they do, not having an hour long wait, and not accusing the customer of having a bag too big when it wasn’t."
Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."
Plusy: "Good airport . Punctual flight ."
Plusy: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Minusy: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."
Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."
Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"
Plusy: "Czysty samolot"
Minusy: "Hi"
Plusy: "Start i lądowanie o czasie."
Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."
Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"
Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"
Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"
Plusy: "All!"
Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"
Minusy: "I went up to the check in desk 4 hours prior check since this was a connecting flight.I asked the employee when can I check in,she told me 1 and a half hour prior boarding,when I walked back the same person told me I have to pay 35 euros for not checking in online.I told her that I have been flying for about 20 years but I have never been charged for checking in at the airport and I also told her she should have told me when I asked her hours before.She just ignored me and gave me a shitty attitude at the Frankfurt airport.I was expecting a professional costumer service,like that I'm being used to by other airlines,but it was a total disappointment."
Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."
Plusy: "The price"
Minusy: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"
Plusy: "Easy to book. Comfortable flight."
Minusy: "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."
Plusy: "Staff was nice and felt bad for their company’s policy."
Minusy: "I was charged $45 US dollars to print my boarding pass!!! I’m used to only being able to check in 24 hours before my flight. I found out that I cannot print my boarding pass within 48 hours of my flight. I was monitarily RAPED and will be disputing these charges! Boo on you Wizz Air....aka f*ckwads."
Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"
Plusy: "Nothing really"
Minusy: "The staff took ages boarding us because they were obsessed with trying to scalp people for exceeding baggage limits. Nothing free aboard, no entertainment, the seats were uncomfortable too."
Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"
Minusy: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"
Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."
Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"
Plusy: "Cheap flights, priority boarding."
Minusy: "No meal included, no entertainment provided"

Było normalnie

On-time arrival, all went well.

Wszystko

Miła, pomocna załoga, płynne wejście i wyjście z pokładu samolotu

Długość lotu...

Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam

Minusy: "Nie było włączone ogrzewanie przez co było bardzo zimno."
Plusy: "The crew."
Minusy: "Everything."
Plusy: "Fast flight"
Minusy: "As always delay and on buda airport pretty chaos during off board but not due ryanair staff but wrong airport organization"
Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"
Minusy: "Lot opóźniony o 1h, zero informacji wcześniej na lotnisku, brak wyjaśnieniem i przeprosin ze strony Ryan Air"
Minusy: "Nie wpuścili na pokład bo był błąd w nazwisku,"
Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."
Minusy: "Ryanair website did not work properly for check in and I was charge 110euro extra upon arrival at Athens airport - myself and my fiancé are very disappointed. We arrived at the airport 2 hours before our flight and we were told we could not complete our check in process as it was only available online. The flight had delayed 1 hour and we still payed 110 euro. The crew had very rude attitude. This was the first time flying with Ryanair and it was a complete disaster. I believe it is unacceptable to pay for something that it was not my mistake and I except to receive a response from you soon."
Plusy: "Boarding was quick."
Minusy: "Take off was almost two hours late."
Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."
Plusy: "Sorry nic"
Minusy: "Wszytsko"
Plusy: "Great to have cheap flights so must be remembered"
Minusy: "Boarding was slow, stuck in hot bus on tarmac."
Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"
Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"
Minusy: "The flight attendant was so mean"
Plusy: "Załoga pomogła mi znaleźć zgubioną kurtkę. Byli bardzo mili."
Minusy: "Brak miejsca na książkę/telefon przy siedzeniach np. z przodu na siedzeniu przed pasażerem."
Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"
Plusy: "For a Ryanair flight, this was perfect! New aircraft with Sky Interior, the crew were cheerful and had something from the catalogue I requested but couldn't find on previous flights, we arrived early in Oslo and deboarded within minutes! Absolutely no complaints from me for this one."
Plusy: "Nowy samolot"
Plusy: "Not a lot very basic"
Minusy: "Now I know the meaning of Cattle Class"
Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"
Plusy: "On time great service"
Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"
Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"
Plusy: "Low cost"
Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Minusy: "This airport is wayyyyyy too far from Paris, Kaylan was misleading in suggesting this airport. The cab from central Paris was $170"
Plusy: "On time, organized, smooth landing"
Minusy: "Slow check in, constantly being bothered with duty free announcements"
Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"
Minusy: "They charged us an additional 55 Euro per person for a boarding pass even when we have checked in on-line the night before."
Minusy: "Problems with the boarding pass. Personnel rude and totally not helpful."
Plusy: "Quickness with the site. Easy to use"
Minusy: "1) my first issue is that my card was charged 2x before having to run it a 3rd time to guarantee my flight. I guess Kayak and Ryanair do not communicate as easily as other carriers. 2) I was charged $50 Euro at the counter for NOT checking in. I attempted to check in numerous times, but it was not allowing me to check in. I received a booking confirmation, but never received a confirmation ID that would have allowed me to check in on the flight. I would appreciate if Kayak would have a response to this?"
Plusy: "Early arrival."
Minusy: "Waiting in hallway and then tarmac to board."
Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."
Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."
Plusy: "The onboard crew was friendly and polite"
Minusy: "We showed up 3.5 hours early and barely made it onto our flight Check-in was so disorganized that we spent an hour waiting in the wrong line line. We were told on the phone that we did not need a boarding pass but that was a lie. We got sent to multiple wrong lines afterwards before finally getting to the right line. I have flown countless times, had flights delayed and cancelled and this has to be more worst flying experience I have had."
Plusy: "Seating was comfortable and more leg room than some other airlines random seat allocated no charge no complaint. Only bought cup of tea so can’t comment on food. Tea was fine."
Minusy: "The seemingly squashy way of making sure hand luggage is tagged. Why not use a system of gradual approach. Don’t like euro charging if card used. Seems strange. Cash sterling ok."
Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."
Plusy: "Price"
Minusy: "Baggage policy"
Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."
Minusy: "Flight was almost an hour late. No body apology for it and later they expect people to spend money on their stuff..."
Plusy: "The staff is rude."
Minusy: "Never heard of having to keep windowns open the entire flight."
Plusy: "Punktualnosc"
Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty do: Oslo-Gardermoen

Linie lotnicze oferujące loty do: Oslo-Gardermoen wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do: Oslo-Gardermoen

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających do: Oslo-Gardermoen

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających do: Oslo-Gardermoen

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów do: Oslo-Gardermoen

Elastyczne odwołanie

Brak opłat za zmianę rezerwacji. Znajdź elastyczne połączenia lotnicze do: Oslo-Gardermoen

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Oslo-Gardermoen

Najnowsze oferty lotów w obie strony

20.06.pon
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
23.06.czw
bez przesiadekRyanair
2h 05minOSL-KTW
47 zł
09.06.czw
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
14.06.wt
bez przesiadekRyanair
2h 05minOSL-KTW
52 zł
17.06.pt
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
23.06.czw
bez przesiadekRyanair
2h 05minOSL-KTW
77 zł
11.06.sob
bez przesiadekWizz Air
1h 35minGDN-OSL
13.06.pon
bez przesiadekWizz Air
1h 30minOSL-GDN
90 zł
08.06.śr
bez przesiadekWizz Air
2h 15minKRK-OSL
09.06.czw
bez przesiadekWizz Air
2h 10minOSL-KRK
95 zł
24.06.pt
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
27.06.pon
bez przesiadekRyanair
2h 05minOSL-KTW
95 zł
10.06.pt
bez przesiadekWizz Air
2h 15minKRK-OSL
13.06.pon
bez przesiadekWizz Air
2h 10minOSL-KRK
99 zł
09.07.sob
bez przesiadekWizz Air
1h 35minGDN-OSL
13.07.śr
bez przesiadekWizz Air
1h 30minOSL-GDN
99 zł
10.06.pt
bez przesiadekWizz Air
2h 15minKRK-OSL
12.06.ndz
bez przesiadekWizz Air
2h 10minOSL-KRK
103 zł
10.06.pt
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
12.06.ndz
bez przesiadekRyanair
2h 05minOSL-KTW
103 zł
09.06.czw
bez przesiadekWizz Air
1h 35minGDN-OSL
12.06.ndz
bez przesiadekWizz Air
1h 30minOSL-GDN
103 zł
10.06.pt
bez przesiadekNorwegian
1h 45minWRO-OSL
13.06.pon
bez przesiadekNorwegian
1h 55minOSL-WRO
107 zł
24.06.pt
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
26.06.ndz
bez przesiadekRyanair
2h 05minOSL-KTW
107 zł
10.06.pt
bez przesiadekWizz Air
1h 35minGDN-OSL
12.06.ndz
bez przesiadekWizz Air
1h 30minOSL-GDN
107 zł
04.06.sob
bez przesiadekKilka linii lotniczych
1h 30minGDN-OSL
06.06.pon
bez przesiadekKilka linii lotniczych
1h 30minOSL-GDN
116 zł
13.06.pon
bez przesiadekNorwegian
1h 45minWRO-OSL
17.06.pt
bez przesiadekNorwegian
1h 55minOSL-WRO
116 zł
04.06.sob
bez przesiadekKilka linii lotniczych
1h 30minGDN-OSL
06.06.pon
bez przesiadekKilka linii lotniczych
1h 30minOSL-GDN
120 zł
17.06.pt
bez przesiadekNorwegian
1h 30minGDN-OSL
19.06.ndz
bez przesiadekNorwegian
1h 25minOSL-GDN
125 zł
04.06.sob
bez przesiadekNorwegian
1h 30minGDN-OSL
05.06.ndz
bez przesiadekNorwegian
1h 25minOSL-GDN
129 zł
15.06.śr
bez przesiadekKilka linii lotniczych
1h 35minGDN-OSL
15.06.śr
bez przesiadekKilka linii lotniczych
1h 25minOSL-GDN
146 zł

Szukaj wg przesiadek

Szukaj wg linii lotniczych

Szukaj wg ceny

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

08.06.śr
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
17 zł
19.06.ndz
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
21 zł
10.06.pt
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
26 zł
09.06.czw
bez przesiadekWizz Air
1h 35minGDN-OSL
39 zł
19.06.ndz
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
39 zł
21.07.czw
bez przesiadekWizz Air
1h 35minGDN-OSL
43 zł
09.06.czw
bez przesiadekWizz Air
2h 15minKRK-OSL
43 zł
01.06.śr
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
43 zł
01.06.śr
bez przesiadekWizz Air
1h 35minGDN-OSL
47 zł
09.06.czw
bez przesiadekWizz Air
2h 15minKRK-OSL
47 zł
08.07.pt
bez przesiadekWizz Air
1h 35minGDN-OSL
52 zł
19.06.ndz
bez przesiadekWizz Air
2h 15minKRK-OSL
52 zł
29.06.śr
bez przesiadekWizz Air
2h 15minKRK-OSL
60 zł
31.05.wt
bez przesiadekRyanair
2h 05minKTW-OSL
73 zł
03.06.pt
bez przesiadekNorwegian
1h 45minWRO-OSL
86 zł
11.11.pt
bez przesiadekNorwegian
1h 45minWRO-OSL
90 zł
04.06.sob
bez przesiadekNorwegian
1h 55minWAW-OSL
90 zł
15.07.pt
bez przesiadekNorwegian
1h 45minWRO-OSL
95 zł
21.06.wt
2 przesiadkiKilka linii lotniczych
35h 00minPOZ-OSL
116 zł
12.11.sob
1 przesiadkaLOT
25h 10minGDN-OSL
236 zł

Szukaj wg przesiadek

Szukaj wg linii lotniczych

Szukaj wg ceny

Najnowsze oferty lotów krajowych

13.08.sob
bez przesiadekScandinavian Airlines
0h 50minSVG-OSL
15.08.pon
bez przesiadekScandinavian Airlines
0h 50minOSL-SVG
352 zł
13.08.sob
bez przesiadekScandinavian Airlines
0h 50minSVG-OSL
15.08.pon
bez przesiadekScandinavian Airlines
0h 50minOSL-SVG
378 zł
13.08.sob
bez przesiadekScandinavian Airlines
0h 50minSVG-OSL
15.08.pon
1 przesiadkaScandinavian Airlines
2h 50minOSL-SVG
408 zł
21.07.czw
1 przesiadkaScandinavian Airlines
2h 25minAES-OSL
07.08.ndz
1 przesiadkaScandinavian Airlines
8h 35minOSL-AES
550 zł
13.08.sob
bez przesiadekScandinavian Airlines
0h 50minSVG-OSL
15.08.pon
1 przesiadkaScandinavian Airlines
11h 05minOSL-SVG
576 zł

Szukaj wg przesiadek

Szukaj wg linii lotniczych

Szukaj wg ceny

Loty: Oslo-Gardermoen

Kierunek podróży:

Oslo-Gardermoen (OSL)Norwegia

Loty powrotne:

Oslo-Gardermoen - Polska

Lotniska wylotu:

352 zł
43 zł
43 zł
47 zł
159 zł
39 zł
245 zł
189 zł
43 zł
47 zł
Zobacz więcej

Lotniska docelowe: