Znajdź tanie loty na trasie Gdańsk - Oslo-Gardermoen

GDN - OSL

Znajdź tanie loty na trasie Gdańsk - Oslo-Gardermoen

Przeszukuj setki różnych stron naraz i znajdź loty do: Oslo-Gardermoen

W obie strony
Ekonomiczna
Gdańsk (GDN)
Oslo-Gardermoen
wt. 26.10.
wt. 02.11.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

MarzecNajlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 37% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

LipiecNajpopularniejszy moment na lot ze średnio 43% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

180 zł(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

94 złlub mniej

Dobra oferta w jedną str.

70 złlub mniej

Kiedy rezerwować loty Gdańsk - Oslo-Gardermoen?

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Najlepsze porady, jak znaleźć tani lot

  • Szukasz tanich lotów? 25% naszych użytkowników znalazło połączenia na tej trasie za 70 zł lub mniej w jedną stronę oraz 94 zł lub mniej w obie strony.
  • Najtańszy lot na trasie Gdańsk — Oslo-Gardermoen znaleziono śr. 38 dni przed wylotem.
  • Rezerwuj z przynajmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu wypada na Czerwiec, Lipiec i Sierpień. Najtańszy miesiąc na podróż to Marzec.
  • Wylot poranny jest średnio* o 11% tańszy niż wieczorny.
*Średnia najniższych cen wyników wyszukiwania KAYAK dla wylotów w ciągu następnych 30 dni.

Loty na trasie Gdańsk — Oslo-Gardermoen: FAQ, często zadawane pytania

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów Gdańsk Rębiechowo – Oslo-Gardermoen w związku z COVID-19?

Ile trwa lot na trasie Gdańsk – Oslo-Gardermoen?

Ile lotów jest na trasie Gdańsk — Oslo-Gardermoen?

Jakie linie lotnicze oferują najtańsze loty na trasie Gdańsk — Oslo-Gardermoen?

Jakie linie latają najczęściej na trasie Gdańsk — Oslo-Gardermoen?

W jaki dzień tygodnia bilety na trasie Gdańsk — Oslo-Gardermoen są najtańsze?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny na loty Gdańsk – Oslo-Gardermoen?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu Gdańsk – Oslo-Gardermoen?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach Gdańsk – Oslo-Gardermoen?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot Gdańsk – Oslo-Gardermoen?

Top linie (4) obsługujące trasę Gdańsk Rębiechowo – Oslo-Gardermoen

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,3
LOT
Wynik na podstawie 5 347 opinii
7,4
Wejście na pokład
7,4
Komfort
7,9
Załoga
6,9
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

"Załoga ściga o maski choć mam orzeczenie z sądu, że nie muszę nosić. To jest dopiero chore!"

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Plusy: "Bardzo miła obsługa i smaczna jagodzianka (dużo jagód)"

Plusy: "Never made on plane"
Minusy: "The company booking was reserved the worse company on the world , couldn't reach them to make a changes , I had to give up my ticket and lost all the money , zero response from their side."

Minusy: "40min in the air 25 min to get to exit"

Plusy: "Crew"
Minusy: "Be on time and don’t lose my baggage"

Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"

Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"

Plusy: "Nice crew and smooth landing"
Minusy: "The flight was delayed"

Minusy: "Seat was not very comfortable, my audio was malfunctioning on tv, food was small portions"

Minusy: "We boarded early, took off and arrived on time. Plane is comfortable, crew was friendly, all good."

Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."

Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"

Plusy: "Everything went good. Thank you."

Minusy: "Czystość w samolotach"

Plusy: "First of all, we had to line up in a very long que when arriving from Zagbreb. Then we had to wait very long for the bus to take us to the plane. Finally, we had to wait for almost 30 minutes ON the bus before we could enter the plane."
Minusy: "The crew"

Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"

Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "The crew was very helpful."
Minusy: "No entertainment for short flight. Plane was very old."

Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."

Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."

Plusy: "Excellent crew, excellent service, great entertainment choices."

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Plusy: "Good service. Food is provided (one hot meal and one sandwich). Selection of entertainment (movies, TV shows...etc) are good."
Minusy: "Long flight hours."

Plusy: "Crew, boarding."
Minusy: "Comfort, food, delays. Second leg had a 1 hour delay in boarding and once in the plane there was 2 hour+ delay to take off. Spent about 6 hours in a plane for a 3 hour flight. Only coffee and water were available free of charge. Sodad, juices and food has to be purchased."

Plusy: "Czysto"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"

Minusy: "Mało miejsca"

Minusy: "the flight was delayed"

Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."

Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"

Minusy: "Spóźniony godzinę. Bilety kupiliśmy pół roku wcześniej, a w obie strony system usadził nas osobno!"

Plusy: "Modern new plane, efficient plane crew"
Minusy: "Chaotic boarding, seats have very little support, no food or entertainment"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Having to arrive 6 hours later than scheduled"

Minusy: "We had for different flights with LOT airlines and all of them were delayed. No updates were given at the gate and some announcements were only in Polish. Landing in Warsaw we had to circle around for a while because the airport was closed due to air parade."

Plusy: "I went from Belgrade to WAW and then to Chicago. The flight from Belgrade was delayed by almost two hrs which made out flight to Chicago delyed as well. This was my first time flying with LOT and so far so good. I think the flights from WAW are delayed bcz of the other flights coming into WAW are delyed and since there are only one international flight a day they wait for these flights to arrive so they can take off. This is what happened in my case. The crew was very nice. I traveled with two small children and they were very helpful. I would def flight with LOT again"
Minusy: "There were no coffee being offered or kids snackes"

Plusy: "Nothing,except I got to my destination safely"
Minusy: "Everything.They don’t ever offer you WATER in a 10 hour flight!! Check in crew rude. Attends dismissive to rude."

Plusy: "The first of a 2-leg trip (Krabi-Oslo) went great. Boarding was orderly and timely, left pretty much on time. Seats were surprisingly comfortable and roomy."
Minusy: "The second leg (Oslo-JFK) however was a completely different story. The airline dropped the ball in so many ways here. 45 minutes past departure time and they are still boarding people. This was mostly do to the gate agents arbitrarily forcing people to needlessly check bags that would have been fine on board (while simultaneously forcing them to pay for checking thos bags, unbelievable money-grab on the part of the airline). Flight crew made no announcements whatsoever on the delay until 30 minutes past departure time. As an obvious result, bags then took a tremendous amount of time to arrive at claim."

Plusy: "Great new Dreamliners, amazing and attentive crew."
Minusy: "On board entertainment is scarce, the food is bland."

Minusy: "Flight was delayed. Flight was uncomfortable. Seats are too small. Food was whatever (one meal and one snack for a 10 hour flight). Luggage was lost."

Plusy: "The airport in Krakow was very clean with many shops."
Minusy: "Tight space with big guys next to me but short enough of a flight to really mind this."

Plusy: "The crew was fantastic"
Minusy: "Sat on the runway a long time. Seats could be more comfortable"

Minusy: "I didn’t fly . The service of vayama agent helping me change the flight instead of blocking my contact with the airline is very bad , I want a refund"

Plusy: "Landing."
Minusy: "Everything."

Plusy: "Free wifi was great!"

Plusy: "Nothing went well"
Minusy: "They could’ve had better direction and instructions when they cancelled our flight"

Plusy: "Price"
Minusy: "we had no interaction with the crew since we didn’t order any food during the flight"

Minusy: "Baggage fees were extortionary."

Minusy: "No leg room at all. No complimentary drinks like domestic travel."

Plusy: "2 empty seats next to me, can’t beat that."
Minusy: "Flight was delayed 2hrs because of “technical difficulties.”"

Minusy: "More movie choices. Food okay for the price."

Plusy: "slept the whole trip"
Minusy: "my dreams i guess??"

Minusy: "The boarding staff at Oslo airport should not be the money maker for the company and not choose languages by face .. my one was pulled out because it was 1nch to tall the woman before me sane language nothing they charge me another fee"

Plusy: "Left right on time with an efficient service."

Plusy: "Cena"
Minusy: "przy odprawie on-line powinien być wybór miejsca w samolocie."

Plusy: "Internet na pokładzie. Uśmiechnięta i enrgiczna obsługa pokładu."
Minusy: "Opóźniony bagaż przyleciał następnego dnia. A czasu na przepakowanie z lotu na lot było 3h więc raczej sporo."

Plusy: "The price"
Minusy: "Delays, missed connecting flight"

Minusy: "If the crew could have made sure at boarding that passengers uses the right doors to enter the aircraft , that could have avoided passengers walking over each other"

Plusy: "Punktualność miła obsługa. Polecam."

Plusy: "plane was nice, crew was only ok. but the baggage thing is totally unacceptable!"
Minusy: "We booked a trip from Stockholm to NY. Got to the airport and the baggage fee was quite high, but i was ok paying it since i didn't prepay online- my mistake. BUT then i was told since the plane was stopping at Oslo we had to pay ANOTHER SET OF LUGGAGE FEES !!!! I said, no you must be mistaken, there is no way you can charge me for two trips just because your plane is making a stop! They insisted and rather than fight and get thrown out of the airport i am disputing with my credit card company, but it can't possibly be legal. $690.00 fees !"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "I missed the flight, because all flights from Denver to JFK were 6 hours delayed. I was not put on another flight, not reimbursed at all, not even treated considerately. WORST treatment EVER, in 40 years of world travel. TERRIBLE. I am so sad to see how air travel has degenerated. Very very sad."

Plusy: "Nice bright planes ! Crew was friendly! Boarded and deplaned from both front and back of plane which was quick"

Minusy: "My flight was changed to a flight I could not make. I had to cancel flight to Oslo and Spent extra $500 to purchase another flight. Very unhappy."

Plusy: "Crew was very friendly, boarding was quick."
Minusy: "Husband is tall and there is not much leg room, there were no complimentary non alcoholic beverages."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Everything. Can not even get a drink if water unless you pay for it."

Plusy: "The actual flight was alright, the pilot seemed cheery, and the staff was doing their thing."
Minusy: "The flight was delayed, then delayed again. I realize this is part of flying, but the care provided for passengers was awful. I received a text message again, that the flight would be delayed further and meal vouchers would be given out. No one came to the desk for literally-hours and hours and hours. People were calling, but no one to get ahold of. When the meal vouchers did come, it was hardly a meal rate, but snack rate. I could literally get water and a bag of chips without spending more money. Aside from that-the only place to get food at that time had VERY little to offer. Then-as the flight was delayed, I was stranded in New York City as the busses were no longer running. I had bought 2 seats, only to not make either of them. I had to book a train-wait another 3.45 hours into the morning hours, and pay for the entire train. All of this was after the flight to Europe had been canceled without purpose, and I am still waiting for a refund for booking another flight after missing the origional connection-considering i had to fly to Paris instead of Oslo-and my destination was Berlin. My experience with Norwegian"

Plusy: "Fact that I eventually made it home a day later"
Minusy: "The airline company and if I can avoid it in the future, I will not take this airline again!"

Plusy: "Ok"

Minusy: "Delayed by almost 2 hours, with no updates, which caused a missed connection for most of the passengers. And then there was no mobile updates or any information at the transfer area, and we all had to go find informaiton at the Norwegian desk, which only had 1 person working. 6 more hour delay. Whoops!"

Plusy: "All"
Minusy: "Only graded one star for last two as short ball NA"

Plusy: "The friendly crew."
Minusy: "My flight was canceled for no reason. I am currently stuck in Oslo for the next 4 hours waiting to go to Berlin."

Plusy: "The cost of the ticket was perfect, very affordable. I didn’t have a meal included, but was surprised that I was never even offered water worth the other passengers as attendants went down the aisle. I was completely looked over."
Minusy: "I was VERY surprised to witness such unfriendly, mannered attendants. No smiles. No excuse mes or sorry when bumping in to someone or needing to get by. I felt like I would’ve put them out too much to ask for ANYTHING."

Plusy: "I liked the dreamliner. That's about it."
Minusy: "I was flying Norwegian during possibly the worst week in recent memory: after the breakdown at JFK following the snow hurricane on Jan. 3-4. The flight was DY 7002 to Oslo, arriving on Jan. 5. For some reason leading up the flight, Norwegian did not cancel our flight - which left at 22:00 - even though the other major airlines had. We were forced to go to the airport chaos before Norwegian cancelled the flight around an hour before it was supposed to fly. We were delayed two days. When we finally boarded on Jan. 7 we had to sit on the tarmac for 3 hrs before taking off. The pilot couldn't explain the nature of the delay. In all fairness, I am not sure how much Norwegian or JFK are to blame for such horrendous service. Probably both are at fault. Norwegian: please consider your customers' time and well-being. Cancel your flights in advance of such conditions so that your passengers, update the information on your website. Those things are in your control, even if the situation at JFK is not."

Plusy: "decent leg room in economy, loved the humid air and low cabin pressure, polite staff"
Minusy: "very few vegetarian , and almost no vegan options for food."

Plusy: "The flight was delayed by 2 hours but it was quite well handled by the crew"

Minusy: "Flight was 4 hours late causing us to miss our connecting flight and lose a day of our vacation plans because the next flight wasn't until the morning. Customer service phone center personnel were rude. He "new" movies being shown in the on flight entertainment were old and there were only a few."

Plusy: "Wszystko oky., jak zawsze.Polecam Norwegiana."
Minusy: "Nie podobalo mi się opóźnienie lotu."

Plusy: "Fantastic value. Clean plane with good cabin crew. We took off on time, had a pleasant flight and landed safely and on time. What more do you want?"
Minusy: "I'm glad i paid the E11 for a seat with leg room. It might have been tight otherwise for a flight over 2 hours. Worst coffee I've paid for anywhere recently. This was a big black mark for me."

Plusy: "Just a short flight, but boarding was smooth anefficient. They opened the back door to the plane to allow those at the back to board near their seats. Genius! And none of the zoned-boarding mumbo-jumbo. Love Norway and Norwegian!"

Plusy: "The plane was beautiful and very modern, and the in-flight crew was very nice. Lots of space for carry-on baggage. You have to purchase meals in advance when you book your flight, otherwise you don't get much. But you can buy snacks and drinks on demand through the screen each passenger has."
Minusy: "The boarding process felt a little chaotic. They boarded the back half of the plane and then opened general boarding. People who knew about it lined up to wait to board for 45 mins before the flight began boarding... because the way it's done is so open. It doesn't create the most relaxing wait experience. But once I got on the plane, all was good. The check-in process was also a bit tiring too. There is no automated check-in option, so you have to stand in a really long line to get your boarding pass for international flights. Make sure you leave yourself plenty of time to check-in... especially given that there's a long security line next."

Minusy: "Checking in at CPH, was a complete zoo, with failing computer systems and little or no information."

Plusy: "Food, service, movies"
Minusy: "Being over an hour late. Not enough leg room in economy."

Minusy: "they lied to us on the palin that the people who missed there flite have hotel rooms reserved for them, but when we arived the people were rude and we had to sleep at the airport."

Plusy: "We arrived in Oslo as planed. Could you ask for more? Long day of travel from the ship to shore to buses to the airport. It happened, we arrived. No missteps."

Minusy: "My young daughter was denied a ticketed seat on an 11:30 Norwegian air flight to Oslo, being told that her 10:33 arrival at the gate -- due to multiple protracted delays on earlier connecting flights to get her to the gate -- made her "too late" and the computers would not permit the gate agent to get her on board no matter how much extra she was willing to pay. She was simply told to get the next flight 24 hours later, killing 15% of her vacation. The gate agent said to my hysterical child that she was so sorry for the hours lost in prior connecting flight delays and recognized the plane my daughter was to be on was still one hour from pushback from the gate, but she couldn't overcome the computers having closed out the flight at precisely 60 minutes before scheduled departure so there was nothing a human could do. This is the epitome of machines gone crazy!!"

Plusy: "Boarding by seat number made boarding go smooth"

"3h opóźnienia"

Plusy: "Plane on time, new plane, nice crew."
Minusy: "Ability to move seats."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Flight duration"
Minusy: "Leg space, cabin bag allowance more than 5 kg. Water at least to be served onboard a long distance flight."

Minusy: "not charge me for carry on luggage"

Minusy: "The food"

Plusy: "Absolutely nothing"
Minusy: "Everything"

Plusy: "Extra legroom seats are a godsend (but that's applicable to any airline, not just Wizzair, although they do seem to have a few more of these than other airlines - low cost or not). Also, despite a 35 min. initial delay, we eventually landed only 15 min. later than the scheduled time."
Minusy: "The boarding process at Gatwick was disastrous. There were only 2 agents, none of which spoke proper English. Also, one of them was busy checking each individual carry-on bag with unnecessary extra scrutiny, only to provide customers to the second agent, which was taking the payments for extra bags."

Minusy: "Flight was late abolutnie 1 hour"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "I did not had a seat"
Minusy: "I did not had a seat"

Plusy: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Minusy: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Minusy: "Both flues were really delay really disappointed"

Plusy: "The flight was on time, even though it left with almost 30 mins' delay (despite the fact that boarding was complete with a few minutes before the schedule take off time)."
Minusy: "Seat comfort - the seats are tied with Ryanair for worst comfort (rigid and very cramped). Worst of all, though, as with Ryanair - seat allocation. Please, stop this "even though you're travelling together, you may be seated separately unless you pay to choose your seats" nonsense. It's ridiculous!"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Good airport . Punctual flight ."

Plusy: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Minusy: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "On time without any delay"
Minusy: "Satisfied"

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Plusy: "On time departure"
Minusy: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "The price"
Minusy: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."

Minusy: "You have to inform the customers, that company needs you to have a visa"

Plusy: "Good legroom and comfortable seats"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Cheap flights, priority boarding."
Minusy: "No meal included, no entertainment provided"

Minusy: "I didn't check in, in advance as when logging on to the airline I needed a code. I didn't have the code as I was searching emails for the booking agent and airline when it was (as I later discovered) sent by another name. This resulted in £30 to check in going out and 40 euros back. Desk staff were unhelpful bordering on rude (the cabin staff were fine in that respect. I wasn't the only one at least 20 people queuing on the return with the same issue. Additionally on the delay out they advised food could be brought at the rear of the plane then inflight ran out so some people ate twice while by the time I got to my hotel they had stopped serving food and I had not eaten in the airport sorting out the boarding passes."

Plusy: "2 hours delay. Not much one can do about this. The flight was good in general, 3* only due to the delay."
Minusy: "2 hours delay. Not much one can do about this. The flight was good in general, 3* only due to the delay."

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Cheap fare"
Minusy: "No entertainment"

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Plusy: "Purchased priority boarding for a change which was nice to be able to not have to jump in the queue quickly. Boarding was fine and the crew were very friendly and professional. The extra legroom seats over the wing provided a good extra space."
Minusy: "The cleanliness of the plane was not good, the carpets were fraying and the seats were old and tired. The seats were positioned too upright and there was no option to recline the seat so it was a very straight seat for 2hrs on the flight."

Plusy: "Flight was on schedule"
Minusy: "No free drinking water"

Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"

"Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam"

Plusy: "szybko jak zawsze"
Minusy: "Wypelnianie dokumentow wymaganych przez polski rząd dla cudzoziemców nie znajacych jezyka....otrzymuja strony a4 drobnym drukiem tylko po polsku,bez tlumaczenia, a zaloga byla dzis ze wszystkich stron, tylko nie z Polski.Nie wiedzieli takze, czy osoby podróżujące tranzytem maja je wypełniać, czy tez nie."

Plusy: "The crew was great and everything about the whole experience was wonderful."
Minusy: "Nothing"

Minusy: "Una linea area dedicada a transoprtar mercancia humana. No se porque no le cobran por respirar en el avion. No es para las peronas que esperan atencion."

Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."

Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."

Plusy: "Punktualność, skuteczność."
Minusy: "Długie kolejki do odprawy bezpieczeństwa i na pokład."

Plusy: "Great flight at a great price."
Minusy: "Land softer"

Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"

Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"

Plusy: "Flight in the morning was changed by 3 hours making it impossible for me to get to the flight (Oslo Torp). Ryanair allowed me onto another flight (Yay EU 261) from the other Oslo Airport (Gardermoen) with a seat booked at no added cost. Customer service rep was fast and made the process very simple!"

Plusy: "For a Ryanair flight, this was perfect! New aircraft with Sky Interior, the crew were cheerful and had something from the catalogue I requested but couldn't find on previous flights, we arrived early in Oslo and deboarded within minutes! Absolutely no complaints from me for this one."

Plusy: "cheap?"
Minusy: "the fare and baggage rule become complicated."

Plusy: "Nowy samolot"

Plusy: "We arrived at our destination"
Minusy: "Everything"

Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"

Minusy: "Check in was horrific. We weren’t able to print our boarding passes earlier. Not easy to do in Morocco. We were hassled at Marrakech airport. Had to wait in separate line for boarding pass-backed up for a half hour. They HAND WROTE BOARDING PASS. And charged us an additional 100 Euros. Inappropriate"

Plusy: "Got us from a to b."
Minusy: "No announcements or apology for lateness of slight by 1hr 15 mins No tunnels direct to plane from gate. Long flights of stairs from gate to tarmac. 10 minutes queuing on tarmac to board plane. No priority for those like us with child under 3 yrs we were always in the back of the queue. Coach from plane to terminal twice overfull and nowhere to sit with 2 year old child with slippery and wet floors. Lack of seating room uncomfortable journey. Vastly overpriced food and drinks on plane, not priced in £s so unable to pay."

Plusy: "On time great service"

Plusy: "Profesjonalizm załogi"

Plusy: "Maria, the beautiful, friendly flight attendant. Manuel was also really nice."
Minusy: "The surprise cabin bag fees. They should tell you this information at the check-in desk, not as you're about to board the plane."

Plusy: "Załoga Ok, sam lor bez zastrzeżeń."
Minusy: "Brak informacji czemu stoimy i nie odlatujemy planowo."

Plusy: "Trafilo mi się super wygodne miejsce w pierwszym rzędzie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "On time, organized, smooth landing"
Minusy: "Slow check in, constantly being bothered with duty free announcements"

Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Plusy: "Miła obsługa, przyjemny lot."
Minusy: "15 minut opóźnienia lądowania (opóźnienie nastąpiło już przy przygotowaniach do startu). Załoga bardzo szybko mówiła komunikaty w trakcie lotu przez co były trudne do zrozumienia."

Plusy: "Early arrival."
Minusy: "Waiting in hallway and then tarmac to board."

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Plusy: "Nic"
Minusy: "Wszystko. Zwlaszcza trzymanie ludzi w samolocie na pasie startowym przez 1.15h . Brak dostatecznej ilosci jedzenia i napojow na pokladzie."

Minusy: "The gate for boarding was supposed to close at 1205pm but they didn’t announce the gate until 11:30am. The flight was supposed to take off at 12:35pm but there was no announcement of delay, all of the attendants said that everything was on schedule, yet boarding didn’t even start until 1230pm. They randomly took people out of line and told them their bags were too big and made them pay 50 euro, even though their bags still went in the same hold and they were no bigger than anyone else’s when later compared. It was an international flight and multiple people didn’t even have to show their passports. Then on the plane we sat on the runway for about another hour and didn’t takeoff until 1:40pm. The take off was one of the worst I’ve ever experienced. The seats were basically lawn chairs glued to the ground and the aisles aren’t large enough for the crew so they were constantly bumping everyone in the aisle seats. The landing felt like the plane was going to flip over and crash and then on top of everything we were told that Ryanair didn’t have enough employees to take our luggage off of the plane."

Plusy: "The onboard crew was friendly and polite"
Minusy: "We showed up 3.5 hours early and barely made it onto our flight Check-in was so disorganized that we spent an hour waiting in the wrong line line. We were told on the phone that we did not need a boarding pass but that was a lie. We got sent to multiple wrong lines afterwards before finally getting to the right line. I have flown countless times, had flights delayed and cancelled and this has to be more worst flying experience I have had."

Plusy: "crew very good"
Minusy: "2 hour delay and no information, even changed boarding gate and did not inform passengers who was already waiting."

Minusy: "Late"

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."

Minusy: "30 min Delay - boarding 1 hour day on the tarmac before take off 30 min Delay - disembarking 2hr delay - getting our bags off Zero information throughout"

Minusy: "We were delayed by an hour. There was no where to sit and there was no information about what was happening. Onboarding was chaotic. The luggage masters where not by the plane when passengers where ready to board so people just went up without handing in their luggage."

Plusy: "On time departure and arrival Cheap low fares Effiencent helpful staff"
Minusy: "Expensive water on board"

Minusy: "Waiting for 2 hours at the gate at Malaga Airport before anyone turned up at the desk (would have been helpful to be able to ask someone what was going on) and then waiting over an hour & a half at Stansted Airport for our luggage to arrive at the baggage reclaim. Also the actual Ryanair plane was a mess, crumbs all over the floor & the seats, even used tissues."

Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."

Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."

Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"

Minusy: "Opóźniony !"

Plusy: "All is great. Just tired after a long day...."

Plusy: "Profesjonalnie, lot przyjemny."
Minusy: "Ponad 2h opóźnienia przez które nie starczyło nam czasu na zwiedzenie Aten..."

Przeczytaj o liniach LOT
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty na trasie Gdańsk – Oslo-Gardermoen

Linie lotnicze oferujące loty na trasie Gdańsk – Oslo-Gardermoen wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających na trasie Gdańsk – Oslo-Gardermoen

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających na trasie Gdańsk – Oslo-Gardermoen

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających na trasie Gdańsk – Oslo-Gardermoen

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów na trasie Gdańsk – Oslo-Gardermoen

Rezerwuj tanie loty Gdańsk - Oslo-Gardermoen

Najnowsze oferty lotów w obie strony

26.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
27.11.
sob.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
12.11.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 40min
GDN - OSL
14.11.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
26h 15min
OSL - GDN
03.12.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
06.12.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
12.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
15.11.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
20.11.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 45min
GDN - OSL
22.11.
pon.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 30min
OSL - GDN
03.12.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
04.12.
sob.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
19.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
22.11.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
03.12.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 40min
GDN - OSL
04.12.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 40min
OSL - GDN
19.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
20.11.
sob.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
13.11.
sob.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 40min
GDN - OSL
14.11.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
26h 15min
OSL - GDN
04.11.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
07.11.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
18.11.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
21.11.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
20.11.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 45min
GDN - OSL
21.11.
niedz.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 30min
OSL - GDN
01.12.
śr.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 40min
GDN - OSL
02.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
24h 40min
OSL - GDN
20.11.
sob.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
22.11.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
10.11.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
16.11.
wt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
20.11.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 45min
GDN - OSL
22.11.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 00min
OSL - GDN
19.11.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
27h 20min
GDN - OSL
21.11.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
26h 15min
OSL - GDN
19.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
21.11.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 30min
OSL - GDN
05.11.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
27h 00min
GDN - OSL
07.11.
niedz.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 30min
OSL - GDN
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

12.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
01.12.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 45min
GDN - OSL
12.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
26.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
04.11.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
30h 10min
GDN - OSL
03.11.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
26.11.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
27h 20min
GDN - OSL
23.12.
czw.
1 przesiadka
LOT
15h 35min
GDN - OSL
03.11.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
03.11.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
05.11.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
27h 00min
GDN - OSL
01.01.
sob.
bez przesiadek
Norwegian
1h 30min
GDN - OSL
05.11.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
27h 00min
GDN - OSL
03.11.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
26.11.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
23h 10min
GDN - OSL
05.11.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
07.11.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
31h 50min
GDN - OSL
04.12.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 30min
GDN - OSL
03.11.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
GDN - OSL
11.11.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
30h 10min
GDN - OSL
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Kreator podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza