Znajdź tanie loty z Holandii do Katowic

Znajdź tanie loty z Holandii do Katowic

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Katowic

W obie strony
Ekonomiczna
Wichita (ICT)
Katowice-Pyrzowice
pon. 29.11.
pon. 06.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

Październik

Szczyt sezonu:

Grudzień

Śr. cena w obie strony

494 zł

Dobra oferta w obie str.

202 zł

Dobra oferta w jedną str.

108 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 8% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 29% wzrostem ceny.
(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)
lub mniej
lub mniej

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Katowic

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Katowic? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Katowic za Z Eindhoven – 108 zł w jedną stronę, 155 zł w obie, z Amsterdamu – 416 zł w jedną stronę, 521 zł w obie lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 5-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Wysoki sezon przypada na Maj, Czerwiec i Lipiec. Najtańszy miesiąc na podróż to Marzec.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Katowic.

FAQ: rezerwowanie lotu do Katowic

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów z Holandii do Katowic w związku z COVID-19?

Ile trwa lot do Katowic?

Ile kosztuje najtańszy lot do Katowic?

Które linie lotnicze latają do Katowic?

Jak daleko jest z lotniska Katowice do centrum miasta Katowice?

Jak nazywa się lotnisko miasta Katowice?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Katowic?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Katowic?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Katowic?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Katowic?

Top linie (4) obsługujące trasę Holandia – Katowice-Pyrzowice

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,9
Lufthansa
Wynik na podstawie 28 052 opinii
8,0
Wejście na pokład
7,8
Komfort
8,4
Załoga
7,7
Rozrywka
7,6
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "It was my birthday and the flight attendant gave me a rose, gummibears and champagne and congratulate me and I was very happy to receive that gesture"

Minusy: "Luggage was not received. Now being told it will take up to 5 days! Unacceptable performance"

Minusy: "crew and knowledge on parent control for video, kids safety jacket not distributed and no knowledge or help on connecting flights and no knowledge on car seat use in flight (i was told it was NOT safe to have the child in the car seat for take off and landing)"

Minusy: "Viaje corto"

Plusy: "Ogólnie ok"
Minusy: "Boarding"

Plusy: "Obsługa"
Minusy: "Fatalnie na lotnisku we Frankfurcie. Korki, autobusy trąbiące na siebie, a w międzyczasie powiadomienia z aplikacji, że boarding się zaczął (i co mam uciec z autobusu i zdążyć?)"

Plusy: "Załoga na poziomie"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Dobre śniadanie i zaloga"
Minusy: "wygodniejsze fotele"

Plusy: "Miła załoga, niezłe jedzenie, różnorodność napojów"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Dobra i miła obsługa; niezłe jedzenie."
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Seat is small"
Minusy: "On time boarding"

Plusy: "Horrible seating, boarding was a mess, not sure what flight to get on!!"
Minusy: "Don't fly United"

Plusy: "Flight itself was good. Crew was nice"
Minusy: "Flight was late. Airport experience in Frankfurt horrible. It looked like all was intended to increase the delay. They made me miss my train connection"

Minusy: "My luggage did not make it with me."

Plusy: "The crew was professional and polite"

Minusy: "Komfort siedzeń w klasie Premium Economy"

Plusy: "Wyjątkowo sprawny pilot - doleciał dużo przed czasem w naprawdę fajnym stylu"
Minusy: "Kontrola bagażowa w Poznaniu, komfort w samolocie"

Plusy: "Was nice and pleasurable"
Minusy: "Nothing"

Minusy: "Najpierw odwołano połączenie do Monachium, re-book na późniejszy lot, który był opóźniony. Spóźniłam się na samolot docelowy, zostałam przewieziona do hotelu, w którym na voucher miałam jedno danie obiadowe do wyboru i jeden napój. Hasło: LUFTHANSA."

Minusy: "Too small plane for business travelers - no carry allowed inside, yet all electronics have to be taken out. Lufthansa does not care about Senator status at all."

Minusy: "Flight was late due to inadequate staffing - one pilot was missing."

Plusy: "Lovely crew"
Minusy: "Airport is too hot"

Plusy: "Very comfortable flight with plenty of food, drink, entertainment and good service. Flight left on time."
Minusy: "The flight departure time was too close to the arrival time so we ended up running thru the Frankfort airport."

Minusy: "Opóźnienie lotu"

Minusy: "We booked our plane reservations through Kayak . My sister booked my reservation along with hers at the same time. Kayak put us on different planes at different times on our return flight back to the USA. I had assumed we were flying together ( sisters with the same last names), so I showed up at the airport to find out that I had missed my first flight. I already had a boarding pass for the next flight, but Kayak had canceled me and booked someone else in my seat. No more seats in economy and I had to pay $1750. Euros for another ticket. Why would 2 passengers flying together and booking together be put on different planes and different times. We will NEVER use Kayak again!7"

Plusy: "Obsługa i jedzenie"
Minusy: "Nic"

Plusy: "Overall experience was great. Crew was nice, good food, boarding went smooth, flight was on time."
Minusy: "This flight went well, crew was nice, flight was on time ."

Plusy: "Pleasant flight all around."

Minusy: "Standing outside of the plane in the freezing hail, when my clothing was completely unequipped for it"

Plusy: "Punktualność i obsługa stewardess"

Plusy: "Punktualność punktualność obsługa stewardes"
Minusy: "Źle działające monitory"

Plusy: "Staff were amazingly helpful n friendly. Food was yummy."

Plusy: "Komfort lotu i bezpieczenstwo"

Minusy: "1 person working the service desk. I had a question about our connecting flight from Frankfurt and I was told to call the 1-800 number. When I went to check my bag the woman was very rude and asked me "why do I think I can check two bags?" and questioned my Star Alliance premium silver status, demanding I show her my card (I have no card). My friend was flying with me and she was told that her carry on, mind you had flown to and within europe, was too big for the overhead storage and she had to pay 90 euros to check it and the woman held her boarding pass and wouldn't give it to her. we waited in line at the service desk for over 40 minutes so that she could pay. We arrived to the airport 2.5 hours early to eat and shop for souvenirs. We barely made it in time to get to our gate because of the inefficiencies of Lufthansa. 1 person working a service desk for a large airport is unacceptable, especially when they are 8-10 waiting to scan your baggage and not helping out at all. I had a wonderful flight to Europe on Lufthansa and was absolutely appalled at the attitudes of the airport staff and their lack of customer service."

Plusy: "Bardzo słaby lot w każdym aspekcie"
Minusy: "Oóźniony, zmieniony gate w Monachium,"

Minusy: "Nothing"

Plusy: "Great service both before boarding the plane and while in flight. The check in line was out of control, but lufthansa staff members ensured that I could still make my flight."

Plusy: "priority boarding, entertainment"
Minusy: "aisle bulkhead seat: curtai separating business class from economy was hanging over my legs."

Plusy: "Staff"
Minusy: "Food"

Minusy: "We were detained at the airport after boarding and then deboarding without information. The entire flight was locked in a room and not allowed to leave with very little explanation as to why. After 5 hours they let us board another plane. There was water and candy supplied as food. It was a joke for anyone with kids or the elderly. Nevermind anyone with health concerns. BAD way to manage a crisis in my opinion. We were treated like cattle. And these were NOT cheap tickets."

Plusy: "Air dolomiti - great service, prosecco in a real glass and with small sandwich provided."

Plusy: "Afterall I did get rice iso pasta."
Minusy: "Cold. My chair was bumped because us was just a little bit broader in the gangway than the other chairs. (54c) There is no possebility fot ordering foid for me: diet is without grains at all and without sugar at all."

Plusy: "We were well taken care off for a short flught"
Minusy: "Nothing really"

Plusy: "Crew was more understanding. Placed us to row 18...emergency exit."
Minusy: "Checked online from row 21 to 6. Got a new ticket whilst boarding to 25: last row. Explanation...otherwise the plane was not able to go in the air...absolute bullshit. With my weight and of my fellow members better to let us in the front.. Row 6 was given to a miles & more client..."

Plusy: "Everything else."
Minusy: "Boarding was chaotic."

Plusy: "Food and beverage service was excellent on these Star Allisnce international flights booked by United but operated by Lufthansa."
Minusy: "Leg room in economy is inadequate for international flights. Seats had no cushion left in seat bottoms. It was like sitting on cement."

Plusy: "Plane not full so we hat an extra Seat"

Plusy: "everything from the boarding and check-in process to in flight comfort."

Plusy: "Smooth boarding and flight, fun snack (cakes on a plane!), relatively quick and easy."
Minusy: "I can't think of anything to complain about for European commuter flights."

"Uprzejma obsługa."

"Bardzo uprzejma załoga"

"Załoga ściga o maski choć mam orzeczenie z sądu, że nie muszę nosić. To jest dopiero chore!"

Plusy: "From Toronto to Warsaw we flew with Air Belgium even though we paid a ticket for Polish Airlines and everything was horrible. We waited an hour without any explanation before boarding and another hour and half after boarding. The seats were very uncomfortable and there was no leg room. Flight from Warsaw to Belgrade was a lot better, however 2 out of my 3 luggages were lost. Crew on both flights were lovely."
Minusy: "Everything."

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "A very average experience. Nothing amazing."
Minusy: "Flight was very delayed, crew at the counter would not give updates or be kind enough with the situation."

Plusy: "Crew was ok"
Minusy: "Short connection time. Missed my next flight so they send me from Warsaw to Vienna and then to Belgrade. Entertainment screen was freezing every 10 min"

Plusy: "I liked dinner menu. Not so much breakfast...."
Minusy: "USB not power outlet under the seat was charging my kindle.... why? When i plugged in the light on my kindle was “on” but kindle never got charged up. My seat was not reclining...."

Plusy: "Nothing because your partner FlightNetwork didnt pay the ticket and I wasted my time going to the airport"
Minusy: "Calling me and leave a voicemail if there is an issue with the ticket. I dont respond to 888-*** phone numbers from overseas! Horrible experience"

Plusy: "Lot airlines crew is really friendly"
Minusy: "Skopje airport is a disaster. Horrible service"

Minusy: "Tight seat places. No food unless paid for."

Plusy: "The crew was good"
Minusy: "Our flight was delayed both ways and we were late for connecting flight and stayed at hotel for 1 night"

Plusy: "Crew and staff were amazingly friendly. The seats were comfortable."
Minusy: "The flight from Newark to Warsaw was delayed by over an hour."

Minusy: "flight was over 6 hours longer than planned, we did not catch plane from Budapest to Krakow so went to Warsaw than to Krakow, plane from Warsaw didn't have air conditioning working, worst flight ever !!!"

Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."

Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"

Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"

Plusy: "The flight crew!"
Minusy: "Missed my original flight, it actually left 10 minutes early! Came late from NYC and had no info or assistance on that flight at all!"

Minusy: "Czystość w samolotach"

Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"

Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"

Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"

Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."

Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."

Minusy: "Enough of LOT. For a couple hundred bucks more you get a much better trip. LOT is the no frills discount line."

Plusy: "The food, crew, entertainment"
Minusy: "Boarding was completely awful"

Plusy: "Ground crew (checkin counter) was very nice."
Minusy: "Better seats (business is just a middle seat unoccupied), better food. No entertainment at all, not even music."

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Plusy: "Czysto"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"

Minusy: "Mało miejsca"

Plusy: "Boarding went pretty smoothly and quickly"
Minusy: "The staff seems to be lacking the enthusiasm and warmth towards the passengers."

Plusy: "DELAYED as always!!!"

Plusy: "nothing"
Minusy: "They kept changing departure time from Warsaw to Lviv , and totally we were stocked at airport for 4 hours. Lot didn't provide any drink or food, and also they didn't give us any information about our flight, they just ignored us. We were very frustrated, our kids were hungry and thirsty but nobody from LOT company didn't care about it. They even didn't say "sorry " . I will not recommend this airline to my friends or to somebody else, just be careful with this airline."

Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."

Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"

Plusy: "Cheap for my August flight, possibility to make a long layover in Warsaw to visit the city. Food was good"
Minusy: "Seat cushion was thick and hard. First time I had to use a folded blanket to make a plushy seat for a 11 hours flight between LA and WAW."

Plusy: "Obsluga"
Minusy: "Kolejne spoznirnie samolotu LOT"

"no more pandemi 😂"

"Spozniony jak zwykle"

"Everything is just great, it is worth paying extra, but I wish they had a better coffee."

"Positive: The flight was on time, which is quite a rarity, especially for low-cost carriers. The flight attendants "upgraded" me to an extra legroom seat (although it was more for practical reasons, as they needed someone by the emergency exit). Negative: In full Covid-19 pandemic wave, most of the passengers were checked for boarding, but instead of either being allowed to directly board the plane or at least to wait in front of the boarding gate at a relatively safe distance, everyone was crammed into a tiny space between the boarding desk and the actual gate. I'm not sure I wouldn't been comfortable being piled together with 150 other people in a little over 50sqm in "normal" times, let alone during a pandemic. Also, despite the plane only being at around 2/3 capacity and most of the extra legroom seats being unoccupied, the flight attendants were very reluctant to allow a fellow travel companion to sit in the same extra legroom row with me, because "these seats cost more than the regular seats", which I thought was very petty (regardless of whether it was company policy or the attendants' own rigid attitude towards the situation)."

"3h opóźnienia"

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "On time"
Minusy: "We got sanatizer when boarding which was so small like a stamp, useless"

Plusy: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."

Minusy: "not charge me for carry on luggage"

Plusy: "Friendly crew"

Plusy: "The crew was very professional and I cannot complain about that."
Minusy: "Budapest airport has tricky terminal for the Wizzair planes. You have to go outside the main terminal to get to the Wizz terminals and then you have to go outside again to get to the plane. It was really weird but I understand that as it is a low budget flight provider. The thing that made me really upset was that we all (passengers) left the terminal to get to the plane and we had to wait outside till we could start entering the plane. I really don’t understand why someone made us to wait outside while it’s freezing cold when the doors are not open or plane is not ready. That was unreasonable and ruined my trip."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Not having a 3+ hours take off delay"

Plusy: "Hats off for the pilots! They did a great job to land the plane during the night on a very-very thick fog. Actually, we were the first plane to land safely in CLJ airport in three consecutive days apart all the other diverted landings to other airports."
Minusy: "6 hours delay due to bad weather."

Plusy: "crew and boarding was nice"
Minusy: "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."

Minusy: "Flight was late abolutnie 1 hour"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "Once boarding started it was very fast and flight left shortly after"
Minusy: "Seats are very uncomfortable"

Minusy: "Space between the seats."

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Good airport . Punctual flight ."

Minusy: "Changing in luggage information was annoying"

Plusy: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Minusy: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "I called flight network and was put on hold for about five minutes, simply to get an answer to the question of the baggage allowance - I didn’t see it anywhere when booking the wiz air ticket. They told me that I was slowed one checked baggage and one cabin baggage that would be charged about €40 if it was over 30 kilos (which it was not). At the airport wizz air said that I had chosen online booking (which I had not) and therefore I had to pay a €30 fee. Also they said I had no checked baggage allowance and was charged an additional €150 !!!!"
Minusy: "That I wa given false information that cost me a huge amount of money, And that the booking page does not make it easy to add baggage information."

Plusy: "Everything went to plan and we were very happy"

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "The Check in was nice and polite"
Minusy: "1. There was a delay in the flight. 2. The landing was horrible 3. The boarding was delayed. 4. The plane was not comfortable ."

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Minusy: "You have to inform the customers, that company needs you to have a visa"

Plusy: "The crew was really nice"
Minusy: "They are not organized. This company doesn’t have a transparent policy. Because I didn’t checked in on time I had to pay 35 euros. I was there 2 1/2 hours early and I almost missed the flight. I’m extremely upset"

Plusy: "Late over two hours due to late arrival of the plane and even so they board us for nothing cauosng us to wait withot bathroom sitta etc."

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Plusy: "There wasn't any delays, perfect landing"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Cheap fare"
Minusy: "No entertainment"

"Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam"

Minusy: "Nic"

Plusy: "All"
Minusy: "-"

Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."

Plusy: "never ever use this Momondo again"
Minusy: "no customer service"

Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"

Plusy: "Flight was 20 minutes early."

Plusy: "Not comfortable"

Minusy: "Not waiting in the cold for 15minutes before boarding the plane"

Plusy: "It was ok. Nothing more. Crew was helpfull if needed"
Minusy: "Kayak... I booked a flight from Eindhoven - Alicante AND return!!! But Kayak only talked about the trip to Alicante..."

Plusy: "Speed"
Minusy: "Boarding in Eindhoven is outside the terminal building"

Minusy: "Pointless paying extra for priority boarding as both lanes boarded at the same time"

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."

Minusy: "The delay is to be changed"

Plusy: "Destroyed one of our suitcases after charging us 50 to carry it. Baggage people were less than helpful. Will avoid them in the future"

Minusy: "More space, better air condition as way to hot on the plane. better drink service. Leaving on time and not 45 minutes later"

Plusy: "Actually getting on board!"
Minusy: "The fact that something was clearly wrong before we started to go outside and when it was raining we were left outside with no apology at all and when we boarded the communication/apologies were scant"

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Plusy: "Sorry nic"
Minusy: "Wszytsko"

Plusy: "My window seat. We were late taking off, yet still arrived 5 minutes early."
Minusy: "The passenger beside me having some spacial awareness and keep his elbow out of my seat."

Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"

Plusy: "Quick quiet and professional"

Plusy: "Nowy samolot"

Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Zwłaszcza lądowanie - bardzo delikatne :)"
Minusy: "Opóźnienie ponad 1 godzinę!"

Plusy: "Flight was smooth an was in early"

Plusy: "Being on time and the comfort in the exit row was excellent"
Minusy: "Penning of passengers before and after flight. Continuous sales pitches from crew. Aisle always busy."

Minusy: "Ryanair service such as online checkin is not clear saying."

Minusy: "Nothing Nothing Nothing Nothing Nothing Nothing Nothing"

Plusy: "I appreciate that the flight time was short and we landed safely. It was convenient to be able to check in online and the app is straightforward to use. Outbound flight was pleasant and seamless."
Minusy: "Return flight - No announcement, departure board update, explanation or apology for the delay in flight departure. Passengers were called to board and left waiting in line for over an hour with zero communication as to why we were unable to board our plane. This was my first time flying with Ryan Air and I was greatly disappointed. Budget airlines should not equate to budget customer service."

Plusy: "We landed without dying."
Minusy: "To start off with there was only ONE person checking people in before the flight, so it took forever. Then the guy at check-in told us we were already supposed to have our boarding passes printed out and that he was not able to print them for us. Basically, it was a "figure it out for yourself" sort of situation. We went to another counter, not even directly associated with Ryan, and a very nice gentleman there printed our passes for us. He also seemed really confused as to why the Ryan Air employee wouldn't print them for us. Then, we weren't given a gate assignment until 20 mintues before the time we were supposed to board. How do you expect your customers to be prepared if you can't even tell them where they are supposed to go until the last minute? Then they made us board a bus to take us to the plane on the tarmac which was not a big deal. But they made us stand on the bus for 20+ mintues before they took us over to the plan. The bus was completely full, so it's not like they were waiting to load more passengers. The doors to the bus were open, so it was freezing cold (our flight was late at night) and we were forced to breath in exhaust fumes from the bus the entire time! The flight was also an hour delayed!!! I know it's a super cheap ticket, but do yourself a favor and spend a little more money to fly on an airline that actually knows what they're doing. This is my first and most definitely LAST time flying on Ryan Air. If I could give zero stars, I would."

Plusy: "front-line staff were sincere. Plane was well-maintained."
Minusy: "Chat staff wasn't competent."

Plusy: "Good customer service."
Minusy: "The waiting to board was long and our flight delayed so I almost missed my bus if had I would have waited 4 hours"

Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"

Plusy: "Miła obsługa, przyjemny lot."
Minusy: "15 minut opóźnienia lądowania (opóźnienie nastąpiło już przy przygotowaniach do startu). Załoga bardzo szybko mówiła komunikaty w trakcie lotu przez co były trudne do zrozumienia."

Plusy: "Crew very friendly, helpful and professional."
Minusy: "The one and a half hour delay in taking off, especially the part where we were made to wait outside in the rain for about 10 minutes before being allowed to board. (This is not to reflect in any way on the cabin crew, who were wonderful)"

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."

Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "3 hour delay due to an Italian air traffic control strike. Not the crews fault but they handled it well, especially the captain who spoke to everyone face to face"
Minusy: "The selection of food was dismal and expensive, glad ok didn't buy as the quality looked poor"

Plusy: "Punktualnosc"

Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."

Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"

Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."

Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"

Minusy: "We were scarred because they sounded very strict but the flight left in time and arrived early. Checking was fast and great."

Plusy: "Wszystko było ok"

Minusy: "Opóźniony !"

Przeczytaj o liniach Lufthansa
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty z Holandii do Katowic

Linie lotnicze oferujące loty z Holandii do Katowic wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających z Holandii do Katowic

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających z Holandii do Katowic

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających z Holandii do Katowic

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów z Holandii do Katowic

Rezerwuj tanie loty Holandia - Katowice

Najnowsze oferty lotów w obie strony

01.02.
wt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
05.02.
sob.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 55min
KTW - EIN
09.12.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 40min
EIN - KTW
12.12.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 20min
KTW - EIN
20.01.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
27.01.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 55min
KTW - EIN
09.12.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
12.12.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 55min
KTW - EIN
03.02.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
06.02.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 55min
KTW - EIN
20.01.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
26h 25min
EIN - KTW
27.01.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 55min
KTW - EIN
02.02.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
06.02.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 55min
KTW - EIN
17.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
8h 55min
EIN - KTW
26.12.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
18h 05min
KTW - EIN
09.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 25min
EIN - KTW
12.12.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
30h 25min
KTW - EIN
13.01.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
16.01.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 55min
KTW - EIN
13.01.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 40min
EIN - KTW
16.01.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 20min
KTW - EIN
03.02.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 40min
EIN - KTW
06.02.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
32h 15min
KTW - EIN
09.12.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
12.12.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 55min
KTW - EIN
10.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
21h 20min
EIN - KTW
12.12.
niedz.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 55min
KTW - EIN
08.12.
śr.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 40min
EIN - KTW
21.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 35min
KTW - EIN
01.02.
wt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
05.02.
sob.
2 przesiadki
Wizz Air
26h 15min
KTW - EIN
18.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
23h 15min
EIN - KTW
26.12.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
18h 05min
KTW - EIN
13.01.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 40min
EIN - KTW
16.01.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
31h 45min
KTW - EIN
12.01.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
14.01.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 55min
KTW - EIN
20.01.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 30min
EIN - KTW
27.01.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 15min
KTW - EIN
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

15.12.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
13.12.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
5h 20min
EIN - KTW
05.01.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
05.01.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
31h 40min
EIN - KTW
11.12.
sob.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
13.12.
pon.
2 przesiadki
Ryanair
33h 30min
EIN - KTW
07.01.
pt.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
13.12.
pon.
2 przesiadki
Ryanair
35h 30min
EIN - KTW
08.12.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
05.01.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
17h 15min
EIN - KTW
11.12.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
24h 15min
EIN - KTW
17.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
8h 55min
EIN - KTW
29.12.
śr.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
13.12.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 40min
AMS - KTW
13.12.
pon.
2 przesiadki
Ryanair
29h 10min
AMS - KTW
12.12.
niedz.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
29.12.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
20h 35min
AMS - KTW
11.12.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
18h 15min
EIN - KTW
18.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
26h 30min
EIN - KTW
27.12.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 40min
EIN - KTW
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza