82 zł Znajdź tanie loty z Holandii do Polski

1 dorosły
1 dorosły, Ekonomiczna

KAYAK przeszukuje setki stron turystycznych naraz, by znaleźć oferty lotów do Polski

Podróżnicy kochają KAYAK
41 299 237 wyszukiwań w ciągu ostatnich 7 dni na KAYAK

Zaoszczędź 36% lub więcejPorównuj wiele stron podczas jednego wyszukiwania.

Śledź cenyNie chcesz jeszcze rezerwować? Utwórz alert cenowy, a my powiadomimy Cię o spadku cen.

Korzystaj bezpłatnieBrak ukrytych opłat.

Filtruj ofertyFiltruj m.in. według klasy lotu i darmowego Wi-Fi.

Informacje dotyczące rezerwacji

Jaki jest najtańszy lot do Polski?

Są to najlepsze ceny za podróż w obie strony znalezione przez użytkowników wyszukujących na KAYAK w ciągu ostatnich 72 godzin.

Najtańszy bilet z Holandii do Polski znaleziony w ciągu ostatnich 72 godzin to bilet do Lotnisko Warszawa Chopina, w cenie 68 zł za podróż w obie strony . Najpopularniejsza trasa to Amsterdam (AMS) – Lotnisko Warszawa Chopina (WAW), a najtańszy znaleziony na niej w ciągu ostatnich 72 godzin bilet w obie strony kosztował 68 zł.

Ile kosztuje lot do Polski?

Średnia i najniższa cena dla wszystkich lotów w obie strony do Polski z każdego miejsca wylotu, które zostały znalezione przez użytkowników wyszukujących na KAYAK w ciągu ostatniego miesiąca.

Lot do Polski kosztuje średnio 901 zł. Najniższa cena znaleziona w ciągu ostatnich 2 tygodni na KAYAK to 126 zł za trasę Eindhoven (EIN) do Gdańska (GDN). Największą popularnością na KAYAK cieszą się połączenia Eindhoven do Gdańska (średnia cena to 836 zł) i Amsterdamu do Gdańska (średnia cena: 1 223 zł)

Zobacz ceny z:

W którym miesiącu loty Holandia – Polska są najtańsze?

Aby obliczyć średnie miesięczne ceny KAYAK bierze pod uwagę wszystkie ceny lotów z Holandii do Polski z każdego miesiąca ostatniego roku, odrzuca ceny z górnego 0,1% jako wartości odstające, a następnie oblicza medianę ze wszystkich wartości dla każdego miesiąca.

Najtańszym miesiącem na lot z Holandii do Polski jest Maj. Średnia cena biletu to 825 zł (powrót). Z kolei najdroższymi miesiącami na podróż są Sierpień i Wrzesień. Średnia cena, jaką trzeba zapłacić za bilet w obie strony, wynosi odpowiednio 1 367 zł i 1 285 zł.

Na ile przed wylotem muszę zarezerwować lot na trasie Holandia – Polska?

Aby obliczyć średnie tygodniowe ceny, KAYAK bierze pod uwagę wszystkie ceny lotów w obie strony do Polski z każdego tygodnia poprzedzającego wylot w okresie ostatniego roku, odrzuca ceny z górnego 0,1% jako wartości odstające, a następnie oblicza średnią ze wszystkich wartości dla każdego tygodnia.

Żeby uzyskać cenę poniżej średniej za lot z Holandiido Polski, musisz zarezerwować go ok. 5 tygodni przed wylotem. Zaoszczędzisz wtedy ok. 31% w porównaniu do rezerwacji na ostatnią chwilę. Aby uzyskać absolutnie najniższą cenę, nasze dane sugerują zrobienie rezerwacji 17 tygodni przed wylotem.

Na które lotnisko w Polsce polecę najtaniej?

Ceny różnią się w zależności od lotniska wylotu, ale z reguły najtańsze lotnisko w Polsce to Lotnisko Gdańsk Rębiechowo (GDN). Średnia cena za lot to 424 zł.


Warto wiedzieć

Poza sezonem:Styczeń
Najtańszy lot82 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 26% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 20% wzrostem ceny.
Lot Eindhoven - Warszawa Modlin

Najczęściej zadawane pytania dotyczące lotów z Holandii do Polski

  • W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów z Holandii do Polski?

    KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla osób korzystających z naszej strony. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów z Holandii do Polski.

  • W jaki sposób Prognoza cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu z Holandii do Polski?

    Prognoza cen KAYAK dla lotów to narzędzie, które wykorzystuje dane z przeszłości, aby określić, czy aktualna cena lotu z Holandii do Polski zmieni się w ciągu następnych 7 dni. Dzięki niemu nasi użytkownicy wiedzą, czy zaczekać z zakupem biletów, czy zarezerwować lot od razu.

  • Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach Holandia – Polska?

    Oferta KAYAK Mix łączy dwa osobne bilety w jedną stronę, gdy taka opcja jest korzystniejsza cenowo od standardowego biletu w obie strony. Loty do Polski i powrotny do Holandii odbywają się za pośrednictwem dwóch różnych linii lotniczych.

  • Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot z Holandii do Polski?

    Czasami termin podróży bywa elastyczny. Jeśli możesz sobie pozwolić na nieco wcześniejszy lub późniejszy wylot, elastyczne daty pozwolą Ci wyświetlić loty z Holandii do Polski do 3 dni przed lub po preferowanych datach. W ten sposób możesz znaleźć lepszą ofertę w wybranym przedziale czasowym.

  • Jaki jest najtańszy dzień na lot do Polski?

    Na podstawie danych KAYAK najtańszy dzień na lot do Polski to wtorek. Ceny za bilet w obie strony spadają w ten dzień nawet do 681 zł. Najdroższym dniem na lot jest natomiast piątek (średnia cena za bilet w obie strony to 856 zł).

  • Jaka pora dnia jest najtańsza na lot do Polski?

    Najtańsze loty do Polski są z reguły rano. Średnia cena za lot o tej porze dnia wynosi 256 zł (w obie strony). Wyloty poranne są średnio o 27% tańsze niż wieczorne.Najdroższe loty do Polski są z reguły wieczorem. Na tę porę dnia przypadają godziny szczytu, a za bilet trzeba zapłacić średnio 351 zł.

Opinie na temat 4 najlepszych linii lotniczych latających z Holandii do Polski

 
Potrzebujesz pomocy w wyborze linii lotniczej, którą polecisz z Holandii do Polski? Opinie na temat linii lotniczych na KAYAK zawierają ogólną ocenę każdej linii lotniczej obliczoną w oparciu o szereg czynników, takich jak komfort, boarding, rozrywka pokładowa i więcej, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji. Zobacz oceny linii lotniczych na podstawie zweryfikowanych opinii klientów KAYAK.
7,8
KLMWynik na podstawie 1383 opinii
7,8Wejście na pokład
8,4Załoga
7,3Jedzenie
7,7Komfort
7,1Rozrywka
Opinie o liniach lotniczych

Ogólnie polecam. Z powodu opóźnienia nie zdążyłem na lot przesiadkowy. Z winy kontroli lotów na Balicach. Bez problemu, automatycznie przebukowali mi lot na następny za kilka godzin. Dostałem voucher na 12 euro do wykorzystania na jedzenie na lotnisku. Profesjonalna obsługa klienta można powiedzieć. Personel był wyjątkowo sympatyczny. Uśmiechy na twarzach widać że były szczere. Jestem zadowolony.

8,0 ZnakomityMarcin, mar 2025AMS - OPO
Przeczytaj więcej opinii o KLM

Ogólnie polecam. Z powodu opóźnienia nie zdążyłem na lot przesiadkowy. Z winy kontroli lotów na Balicach. Bez problemu, automatycznie przebukowali mi lot na następny za kilka godzin. Dostałem voucher na 12 euro do wykorzystania na jedzenie na lotnisku. Profesjonalna obsługa klienta można powiedzieć. Personel był wyjątkowo sympatyczny. Uśmiechy na twarzach widać że były szczere. Jestem zadowolony.

Samo KLM ok. Profesjonalny zespół, uśmiechy na twarzach, w dodatku wyglądające na szczere, dobry samolot. Pasażerowie mieli w nim miejsce a nie byli ściśnięci jak w niektórych liniach. Czysto w toalecie. Jedyny minus to 27 minut opóźnienia. Niby niewiele ale przez to nie zdążyłem na przesiadkę do Porto na Schiphol. Ale nie było problemu, automatycznie przebukowali mi bilet na następny lot, niestety był kilka godzin później. Ale polecam i tak. Opóźniony był podobno przez kontrolę lotów na Balicach, nie ze swojej winy. Ale jeszcze to sprawdzę.

Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart

Obsługa, fotele, możliwość ładowania, jedzenie i napoje na plus! Brak anglojęzycznych podpisów w filmach (głównie tylko holenderskie), ograniczona oferta filmów oraz kiepsciutkie słuchawki na minus.

brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie

Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.

Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie

Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja

Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.

Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem

Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.

Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji

Najszybszy lot na wakacje. Szkoda, że LOT zrezygnował z tych covidowych "charterów".

W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk

dziadowska firma, pasożytuje na kooperantach jak np. lotnisko w Modlinie

Szybki i sprawny boarding. Lot bez opóźnień mimo nieciekawej pogody. Miła załoga. Jest ok.

Problem jest taki, że obsługa zamknęła mi bramkę przed nosem. Dosłownie. Nie chciała rozmawiać, z 4ką dzieci musieliśmy przebukować bilety. (Nocleg w Barcelonie, lot do Polski- 6tys zł)

Wszystko podczas tego lotu było ok oprócz standardowo 1 h opóźnienia.

Wylosowane miejsca- dużo więcej miejsca na nogi i pani stewardesa.

Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.

Młoda i sympatyczna załoga. Nigdy nie mailem problemów z Ryanair.

W Ryanair nie ma nic co by się mogło podobać.

Nie podobało mi się to , że lot był opóźniony i nie zdążyłam na lot z przesiadka który był o czasie. Straciłam cały dzień czekania na kolejny lot do domu plus niepotrzebnie poniesione koszta za sytuację losowe nie z mojej winy. Loty z Ryanair są zawsze problematyczne i stresowe.

Lot był opóźnieniony, wszędzie duszno, bardzo złe warunki w poczekalni. Brak wody do picia!!!!!!

W tym locie zabrakło lodu i prosseco i wielu innych alko i kanapek Załoga świetna - wyjaśniliśmy to sobie. Przyjazna - odpowiadała na wszystko pytania

Dolecieliśmy do Katowic, a ważyły się losy tego lotu. Hiszpanie przez ponad godzinę sprawdzali samolot. A był już opóźniony prawie godzinę. W sumie dwie godziny opóźnienia . Do tego przez długi okres czasu nie działała klimatyzacja.

Było około pół godziny opóźnienia. Wejście bez problemu ale zwracali uwagę na duże walizki. Ale naprawdę duże. Poza tym kazali wkładać mniejszą torebkę do plecaka tym którzy mieli tylko bagaż podręczny. Czyli wszystko ok.

Lot z Katowic do Katanii opóźniony prawie 2 godziny. Powrotny kilka minut mniej. Poza tym ok.

Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.

Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.

Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.

Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .

Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.

Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!

Wszystko, co musisz wiedzieć o swoim locie do Polski

Dokończ planowanie podróży do Polski, rezerwując pobyt w hotelu lub wypożyczając samochód

Szukasz czegoś innego? Z KAYAK znajdziesz tysiące innych hoteli, lotów, samochodów z wypożyczalni i pakietów wakacyjnych.