Miła, pomocna załoga, płynne wejście i wyjście z pokładu samolotu
We had to stand for 25 minutes after showing our Boarding Passes before being allowed to walk to the plane. It would have been better if they delayed boarding until everything was ready.
I like the whole process very convenient.
wspaniała obsługa, bardzo przyjazna atmosfera, wygoda. Polecam!
Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Worst airline"
Plusy: "Priority boarding was a plus for it allowed for me to travel with carry on only"
Minusy: "Nothing. It was perfect for the service provided"
Minusy: "Nie było włączone ogrzewanie przez co było bardzo zimno."
Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"
Minusy: "Lot opóźniony o 1h, zero informacji wcześniej na lotnisku, brak wyjaśnieniem i przeprosin ze strony Ryan Air"
Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."
Plusy: "The cabin is ok."
Minusy: "The airline is a joke, they have mandatory self check in before the flight, but you can't do it on the same they, so they charge you €55 to do it for you, utterly ridiculous."
Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."
Minusy: "Ryanair is an budget airline which entertainment is not an option"
Plusy: "Atraso del vuelo"
Minusy: "We were cooped in a very small area before boarding and it was too hot and not enough seats."
Plusy: "Sorry nic"
Minusy: "Wszytsko"
Plusy: "cheap"
Minusy: "more cheap, hahaha"
Plusy: "Yes, the onboard crew did a great job."
Minusy: "Their crazy rules with “hand luggage” makes me nuts."
Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"
Plusy: "flight efficient and smooth, thanks"
Minusy: "My problem was not flight itself, but boarding from T2 in Charleroi (arrived too early and nearly no facility to eat and wait in a decenta way)."
Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"
Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"
Plusy: "Załoga Ok, sam lor bez zastrzeżeń."
Minusy: "Brak informacji czemu stoimy i nie odlatujemy planowo."
Plusy: "Trafilo mi się super wygodne miejsce w pierwszym rzędzie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"
Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"
Minusy: "They don’t accept credit cards from USA."
Plusy: "I appreciate that the flight time was short and we landed safely. It was convenient to be able to check in online and the app is straightforward to use. Outbound flight was pleasant and seamless."
Minusy: "Return flight - No announcement, departure board update, explanation or apology for the delay in flight departure. Passengers were called to board and left waiting in line for over an hour with zero communication as to why we were unable to board our plane. This was my first time flying with Ryan Air and I was greatly disappointed. Budget airlines should not equate to budget customer service."
Plusy: "There is nothing to like about an airline that appears to have low fares and then nickel & dimes you for everything, typical bait-and-switch style of doing business."
Minusy: "First of all, this airline needs to train their staff better. The gate agent I dealt with on a flight has no business in any field where she would be required to work with people. Second, this airline needs to get their s*@t together when it comes to baggage. I was humiliated (by the creature they hired for a gate agent) when I was forced off the boarding line and then demanded to pay 200 euros (cash only and in euros only) for carry-on luggage that was under the size and weight requirements, and had already flown, without incident, on numerous flights during the same trip. I filed a complaint with Ryanair and weeks later received a very passive, useless, response from some brain-dead individual in corporate I suppose. No one at Ryanair cared about the mafioso-type treatment my family and I, including my 80-year-old mother, received. Avoid this airline at all costs (literally and figuratively)! It will not save you money, or anything else. It will only cost you more!"
Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."
Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."
Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"
Plusy: "Nothing -apart from the fact I eventually got to the destination I needed the same day!!"
Minusy: "The delays. The lack of information. It became obvious we were not going to leave on time. But No announcement. nobody told us of the delay - or why. Then the conflicting information. Technical problems. Flight cancelled. Go to Ryan air deal to organise your own forward travel. Then - once back through Police & customs. No - flight going to happen!!! I have more to say about service & crew - but no space"
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Boarding commenced after the given departure time with no sign of a delay on the departure boards. There was no clear guidance for queuing, so the speedy boarding we paid extra for was close to useless, staff then scanned boarding passes without a care for passports. Once on the plane the flight was delayed for 2 hours and only after 45 mins of sitting around waiting for an explanation were we given one by the captain."
Minusy: "pre check no matter what and don’t take a check in or else they stiff you with $120 in fees. Completely crazy"
Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."
Minusy: "Waiting for 2 hours at the gate at Malaga Airport before anyone turned up at the desk (would have been helpful to be able to ask someone what was going on) and then waiting over an hour & a half at Stansted Airport for our luggage to arrive at the baggage reclaim. Also the actual Ryanair plane was a mess, crumbs all over the floor & the seats, even used tissues."
Minusy: "Unacceptable waiting time for baggage"
Plusy: "Wszystko było ok"
Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."
Plusy: "The fact that we made it back to Barcelona."
Minusy: "The fact that our flight was delayed for well over an hour, and our gate was changed three times, which caused human stampede each time. Incredibly poorly managed."
Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"