Poza sezonem: | Grudzień |
---|---|
Szczyt sezonu: | Październik |
Najtańszy lot | 1 541 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Tokio oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
AIR PREMIA, ANA, AccesRail, +92 więcej
AIR PREMIA, ANA, +93 więcej
91
92
wtorek
ANA, AccesRail, Aero K, +92 więcej
ANA, AccesRail, +93 więcej
91
92
środa
AIR PREMIA, ANA, AccesRail, +92 więcej
AIR PREMIA, ANA, +93 więcej
91
92
czwartek
ANA, AccesRail, Aero K, +90 więcej
ANA, AccesRail, +91 więcej
89
90
piątek
AIR PREMIA, ANA, AccesRail, +93 więcej
AIR PREMIA, ANA, +94 więcej
92
93
sobota
AIR PREMIA, ANA, AccesRail, +91 więcej
AIR PREMIA, ANA, +92 więcej
90
91
niedziela
AIR PREMIA, ANA, AccesRail, +94 więcej
AIR PREMIA, ANA, +95 więcej
93
94
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
AIR PREMIA, ANA, AccesRail, +92 więcej
AIR PREMIA, ANA, +93 więcej
91
92
wtorek
ANA, AccesRail, Aero K, +92 więcej
ANA, AccesRail, +93 więcej
91
92
środa
AIR PREMIA, ANA, AccesRail, +92 więcej
AIR PREMIA, ANA, +93 więcej
91
92
czwartek
ANA, AccesRail, Aero K, +90 więcej
ANA, AccesRail, +91 więcej
89
90
piątek
AIR PREMIA, ANA, AccesRail, +93 więcej
AIR PREMIA, ANA, +94 więcej
92
93
sobota
AIR PREMIA, ANA, AccesRail, +91 więcej
AIR PREMIA, ANA, +92 więcej
90
91
niedziela
AIR PREMIA, ANA, AccesRail, +94 więcej
AIR PREMIA, ANA, +95 więcej
93
94
Nic mi się nie podobało. Nie mogłem skorzystać ani z automatów, ani nie przesłaliście mi kart pokładowej na maila.
Nic mi się nie podobało. Nie mogłem skorzystać ani z automatów, ani nie przesłaliście mi kart pokładowej na maila.
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Najczęściej wyszukiwane loty (Tokio) na KAYAK.