POZ

Znajdź tanie loty do Poznania

W obie strony
1 dorosły
Ekonomiczna
0 szt. bagażu
sob. 22.4
sob. 29.4

Oto dlaczego podróżujący wybierają KAYAK

Zaoszczędź 27% lub więcejPorównuj wiele stron podczas jednego wyszukiwania

Korzystaj bezpłatnieBez ukrytych opłat

Filtruj ofertyFiltruj m.in. według klasy lotu i darmowego Wi-Fi

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Poznania

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

Grudzień

Szczyt sezonu:

Wrzesień

Najtańszy lot

79 zł

Dobra oferta w obie str.

140 zł

Dobra oferta w jedną str.

53 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 5% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 23% wzrostem ceny.
Lot Kraków - Poznań
lub mniej
lub mniej

Kiedy rezerwować loty do Ławica

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Poznania

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Poznania? 25% osób korzystających z naszej strony znalazło bilety do Poznania za Z Krakowa – 53 zł w jedną stronę, 96 zł w obie, z Warszawy – 110 zł w jedną stronę, 171 zł w obie, z Rzeszowa – 361 zł w jedną stronę, 442 zł w obie lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 2-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Polska: wysoki sezon przypada na Styczeń, Luty i Grudzień, natomiast najtańszy miesiąc na lot z tego miejsca to Maj.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Poznania.
  • Najtańsze bilety lotnicze do Poznania upolujesz w liniach Ryanair i Wizz Air. Obaj budżetowi przewoźnicy obsługują wiele popularnych kierunków turystycznych i biznesowych: do Poznania polecisz bezpośrednio m.in. ze Skandynawii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii czy Ukrainy.
  • Loty do Poznania znajdziesz też w ofertach narodowych linii Lufthansa, SAS czy LOT. Polski operator obsługuje m.in. krajowy lot z Poznania do Warszawy.
  • Lotnisko Ławica jest dobrze skomunikowane z głównym dworcem kolejowym w Poznaniu, skąd łatwo dojedziesz do innych miast Wielkopolski: Gniezna (ok. 45 min), Konina (ok. 1 godz. 30 min) czy Kalisza (ok. 2 godz.).
  • Pobierz bezpłatną aplikację Poznań Airport Guide, aby ułatwić sobie organizację taniego lotu do Poznania i dalszego pobytu w mieście. Serwis udostępnia wskazówki dojazdu do centrum, pełne rozkłady komunikacji miejskiej i multimedialny planer podróży.
  • Nie masz czasu na wymianę pieniędzy przed lotem do Poznania? Wykorzystaj w tym celu wolny czas przed odbiorem walizki – w hali bagażowej działa całodobowy kantor.
  • Poznańskie lotnisko udostępnia bezpłatne Wi-Fi w półgodzinnych sesjach (po 30 minutach musisz połączyć się na nowo). Jeśli zależy Ci na stałym łączu, zaloguj się kontem z sieci społecznościowej. Dzięki temu zyskasz nielimitowany dostęp do internetu.

FAQ: rezerwowanie lotu do Poznania

Poznań – Top linie (5)

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK
7,8
Austrian AirlinesWynik na podstawie 4699 opinii
8,1Wejście na pokład
7,9Komfort
8,4Załoga
7,3Rozrywka
7,4Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych
Plusy: "Everything"
Przeczytaj o liniach Austrian Airlines
Plusy: "Everything"
Plusy: "Although economy, it was pleasant and okay"
Minusy: "I bought a business ticket but flew in economy from Tel Aviv to Vienna. I knew about it but the ticket cost was still high."
Plusy: "The crew was nice. The economy seating was sorta spacious, but then again, it was economy. I’m 6’2” and my knees didn’t hurt."
Minusy: "It’s standard European airline. Don’t expect Cathay, Singapore or Emirates."
Plusy: "Nice crew"
Minusy: "You give no room for passengers to sit comfortably. We are crammed in the airplane like sardines in a can. No legroom, small seats, etc."
Plusy: "No wifi or any entertainment. Flight delays and lost baggage!"
Minusy: "No wifi or any entertainment. Flight delays and lost baggage!"
Plusy: "Plane was clean. Staff helpful"
Minusy: "We booked our seats online and later at check in received boarding passes with totally different seats. Ordered kids meals and was informed that they dont have any for our kids :("
Plusy: "The crew was great!"
Minusy: "I don't like the movie options. Some are quite sexual and can be seen around the plane."
Minusy: "They couldn't find my name and I have to run around in the airport. I almost missed the flight, even though I was over 2 hours earlier."
Minusy: "Everything"
Plusy: "Curious crew."
Minusy: "Nothing"
Plusy: "Food was good. Plane was good."
Minusy: "Night flight should turn off light. Staff was not skillful and professional."
Plusy: "Short flight"
Plusy: "Clean, safe short flights"
Minusy: "The 30 minute layover was close"
Minusy: "Missed the flight from Houston to Fankfurt and the airline canceled the whole round trip. I did not know I had to call the airline to let them know not the cancel my trip. I would've appreciated a notice of that."
Plusy: "Boarding was great. As it was a short there was no entertainment. I would have chosen N/A bit that wasn’t an option hence the one star."
Minusy: "I wish there was an option of a sandwich vice sweet or pretzels."
Minusy: "Seats are very small. Plane was cramped. Snack was not very good. Need healthy options."
Plusy: "Friendly flight attendants."
Minusy: "Lost baggage is never good."
Plusy: "Crew was wonderful and spoke English They brought drinks. Seats were very nice and plane seemed new and very clean They handed out card decks to the kids."
Plusy: "The flight was short and got us there"
Minusy: "This was not business service. The seats were uncomfortable, virtually no leg room."
Plusy: "I liked that the plane eventually came..."
Minusy: "That the plane was an hour late..."
Minusy: "it was canceled and i still waiting for refund so i did get ticket on vayama how i get email from kayak"
Plusy: "I watched three good movies during the flight to London. I enjoyed them."
Minusy: "Nothing particular."
Plusy: "Crew was very friendly. In-flight food service on such a short flight with choice of a sweet or salty snack was much appreciated."
Minusy: "Seat backs were rock solid without use of a personal pillow."
Plusy: "Safety, timeliness, friendliness of staff"
Minusy: "Entertainment is outdated"
Plusy: "Nothing stood out compared to other airlines"
Minusy: "I sat in the last corner seat on the plane... very cramped as there’s no leg room, no window & was overbooked."
Minusy: "While going to the gate G11 at Vienna airprt, i slipped infront of the gate in presence of 3 male austrian airways staff who were checking there. After i got up i requested if i could get some water and they said they cannot. Finally a co passenger gave me her bottle of water. I ended up actually breaking my leg"
Plusy: "Flight crew & overall experience was positive. Meal & entertainment were good."
Minusy: "We paid for extra leg room seats & were told we'd have exit row. We ended up in the middle section, which made it very uncomfortable for the overnight flight."
Minusy: "CZas oczekiwania na bagaż po wyładowaniu na Okęciu około 25 min;("
Minusy: "I wanted to buy an checked-in luggage, but Austrian site did not worked properly, repeatedly gave an error message. I ended up buying it at the counter desk, in the airport, at a much higher price."
Plusy: "That is was on time!"
Minusy: "That they charge you for luggage when international flight accepts one bag per person!!! this is Nickle and diming people."
Plusy: "Friendly staff"
Minusy: "I will never fly Austrian again! They disrespected my family, they did not honor my reservations, and the staff was just nasty!"
Plusy: "6 hours delay, first deplaning due to mechanical failure, 2nd deplaning due to electrical storm. Missed my connection to Asia requiring total new bookings and expense. Never flying AA again."
Minusy: "Everything"
Minusy: "Complete lack of information and abrupt staff when flight was delayed"
Minusy: "The departing time is quite bad 4:20 in the morning"
Plusy: "got to my destination on time."
Minusy: "uncomfortable chairs. zero entertainment for a non EU flight (over 3 hours), missed the meal, nothing was offered...."
Plusy: "Very nice crew, great entertainment options"
Minusy: "Flight was delayed by 2hours (but we did catch up 1 hour so good job!)"
Plusy: "Very nice and polite crew, great service."
Minusy: "Regular breakfast was just a muffin and nothing else :("
Plusy: "Boarding was a breeze, although the flight was not full. Food was good, but as I dozed off during courses, they decided I was finished and took all my food and didn't offer anything when I awoke shortly after. (this will go in the 'didn't like' section as well. Bed was comfortable and comfy blanket and pillow"
Minusy: "Crew was not friendly at all. Amenities kit was burlap sac with nothing worth keeping or using -- even the eye covers. Business class bathrooms had nothing to offer in the areas of hand/face creams. All there was were hand wipes and air freshener. (OMG! SERIOUSLY!?); a big difference from their partners (i.e. Swiss and Lufthansa). Crew was not present -- not only were they very unfriendly they were no where to be found. TV/video didn't work properly -- kept fast forwarding or changing channels on its own. The crew of course, was not concerned."
Minusy: "Too many customers use more than their fair share of the overhead space. A lot of passengers placed their luggage and their personal item above. This left those of use who use only our fair alottment searching for a place for what we fairly should be allowed to use."
Plusy: ".The crew was pleasant"
Minusy: "The flight attendants did a satisfactory job of distributing meals and snacks only if you were awake during their service round. I was resting on one occasion and missed the snack. I was total ignored when I asked for a serving. The boarding process was disorganized and the flight was delayed about an hour. Seat way too small for transatlantic. I weight 62kg and was sitting in a middle seat. Next time I'll have to get an upgrade."
Plusy: "Food, wine, crew, physical comfort were outstanding. Excellent overall! Austrian continues to abide by the highest standards. After 14 years it still is one of our two favorite airlines in the world."
Minusy: "Boarding was chaotic, cramped. Passengers kept lining up only to be sent back to the end of the line after documents were checked three separate times. Only first class passengers were allowed at the gate. Chaotic and frustrating. Not what one would expect of Austrian efficiency!"
Minusy: "The website is a horror, particularly from an iPad. Trying to web checkin was an arduous battle. Obviously the consumer is the least important factor in the lack of managing the product. I avoid Austrian for that simple reason. Crew polite. Pilot informative."
Plusy: "Boarding was efficient and quick"
Minusy: "Seats were uncomfortable."
Plusy: "It was pleasant all around"
Plusy: "I enjoyed the flight along with my girlfriend from beginning to end. The flight attendants were very courteous & the service was fast & the food & drink portions were generous."
Plusy: "Flight attendance were amazing Smooth flight Comfortable seats"
Minusy: "Boarding was very unorganized"
Plusy: "Crew was very friendly and helpful"
Minusy: "Should have more movie choices"
Minusy: "We paid in advance for Do & Co meals but the crew did not notice we had done so. We had to ask them to go find them, and by then there was not enough time left to heat them and eat them"

Everything was good.

Nic szczególnego

On time flights and all services were fine except two of our four bags were lost. We have medical equipment in one and hope they find them soon. Currently, we have received no update or information.

The flight was too short to have food and entertainment. Otherwise excellent.

That flight was also canceled

There were issues with the movies not playing correctly, it would have been nice if we could have been offered a code to use the Wi-Fi.

Everything was good

I was flying with 2 older children and would appreciate if we had window row sits ,and not be seated near screeming toddlers. Sandwich was terrible.

Nie poleciałem bo samolot bie zaczekał na transfer 5 minut

Lufthansa sobie nie radzi

I was not able to take the return trip back to Boston as scheduled. The first part was the flight from Warsaw to Munich with the departure time 1:15 pm on July 24. When I arrived at Chopin airport in Warsaw I learned that the departure time was changed to 9:15 am. I have not received any notification about the change of the departure time. I had to change my travel plans which could have been easily avoided if I were informed about the change. I used to have respect for the excellent service Lufthansa was providing. Lufthansa proved not to be the same reliable air line anymore. Lufthansa also managed to lose my suitcase. Very disappointed with the level of Lufthansa service.

Obsługa miła i pomocna, jedzenie bardzo dobre.

Obsługa miła i pomocna, jedzenie bardzo dobre.

Lufthansa keeps dropping quality of service. The food is just awful and I noticed other passengers also skipped the meals. They used Boeings before now just Airbus that feel old and are as comfortable as a bus. However Lufthansa seem to be the cheapest option so I should not complain.

Nic

Beznadziejnie

Minusy: "Your crew didn't smile. They didn't seem very happy. The food was ok, but different from normal American cuisine. I didn't appreciate the crew's comments to some of my fellow passengers about how they we wouldn't eat the food. I would have liked to have been offered more to drink. Additionally I'm glad the crew is fond of one another, but they were loud and distracting. They were nicer to one another than the people flying. I didn't like being barked at and being given confusing directions regarding exiting the plane. Overall I wasn't impressed and would prefer to not fly with your airline again."
Plusy: "The crew on this flight were excellent. Friendly and professional. Attentive and patient."
Minusy: "The food needs major improvement. What has happened to Lufthansa??? Other people I know on different flights also have big complaints about the food."
Minusy: "Improve quality of on board announcements."
Minusy: "Lufthansa changed my flight last minute but was sending me updates for the old booking- it made no sense!!! Never again!"
Plusy: "Free entertainment, excellent food"
Minusy: "Cabin was too warm; unable to adjust air at seats"
Plusy: "We landed safely. I like the A380."
Minusy: "One crew member in particular looked very frazzled and was rushing to do everything. They also took away my suitcase which would have very easily fit in the overhead."
Plusy: "Ogólnie ok"
Minusy: "Boarding"
Plusy: "Obsługa"
Minusy: "Fatalnie na lotnisku we Frankfurcie. Korki, autobusy trąbiące na siebie, a w międzyczasie powiadomienia z aplikacji, że boarding się zaczął (i co mam uciec z autobusu i zdążyć?)"
Plusy: "Załoga na poziomie"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"
Plusy: "Dobre śniadanie i zaloga"
Minusy: "wygodniejsze fotele"
Plusy: "Miła załoga, niezłe jedzenie, różnorodność napojów"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"
Plusy: "Dobra i miła obsługa; niezłe jedzenie."
Minusy: "Wygodniejsze fotele"
Minusy: "Delayed flight caused me to miss connection."
Plusy: "crew"
Minusy: "food screens"
Minusy: "Entertainment system on LH flight was slow to react and frustrating."
Minusy: "Komfort siedzeń w klasie Premium Economy"
Plusy: "Wyjątkowo sprawny pilot - doleciał dużo przed czasem w naprawdę fajnym stylu"
Minusy: "Kontrola bagażowa w Poznaniu, komfort w samolocie"
Plusy: "On time, onwith excellent care by staff"
Minusy: "The long walk on the airport for connecting flight"
Plusy: "Clean new Airbus 380. Nice crew"
Minusy: "Najpierw odwołano połączenie do Monachium, re-book na późniejszy lot, który był opóźniony. Spóźniłam się na samolot docelowy, zostałam przewieziona do hotelu, w którym na voucher miałam jedno danie obiadowe do wyboru i jeden napój. Hasło: LUFTHANSA."
Plusy: "The food was excellent."
Minusy: "Sitting in the middle. It is always uncomfortable due to the fact that you need to ask the person sitting next to you to get up because you need to use the restroom. Aside from that my overall experience was excellent. The food, entertainment, staff all helpful and friendly."
Minusy: "Too small plane for business travelers - no carry allowed inside, yet all electronics have to be taken out. Lufthansa does not care about Senator status at all."
Minusy: "Flight was late due to inadequate staffing - one pilot was missing."
Plusy: "Crew and food."
Minusy: "Entertainment was ok."
Plusy: "Timeliness of fligyts"
Plusy: "Very efficient boarding process. Plane was nice. Great legroom. Plenty of storage. Flight crew was helpful and very pleasant. Food was good. They had personal entertainment screens with a wide variety of movies, tv shows and games to play."
Minusy: "Liked it all. Would fly them again"
Plusy: "Very pleasant crew."
Minusy: "No complaints"
Plusy: "Arrived safely."
Minusy: "Late departure then drove around the airport for about 30 minutes after arrival before rushing to passport control and connecting flight."
Minusy: "The flight was delayed and there was no one at the counter to get any information for several hours. When there finally was someone there they were not very helpful."
Minusy: "Opóźnienie lotu"
Minusy: "I was waiting over 1 hr for my l"
Plusy: "Clean aircraft, quite and smooth flight, lots of entertainment options."
Minusy: "I was never made aware of what food and drink options there were. I was asleep for the main meal and it would've been nice if they left a snack for me when I woke up."
Plusy: "Obsługa i jedzenie"
Minusy: "Nic"
Minusy: "The flight was delayed 6h. I got to the destination late And I was late for work Went to work restless"

Najszybszy lot na wakacje. Szkoda, że LOT zrezygnował z tych covidowych "charterów".

Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu

W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk

czysty i nowoczesny samolot

Planowo.

Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"
Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"
Plusy: "Bardzo miła obsługa i smaczna jagodzianka (dużo jagód)"
Plusy: "I like that the boarding was delayed mid-way for some unknown reason (thus, the take-off was 15 min delayed), and I was able to get on the plane with my short connection not being the last passenger. :)"
Minusy: "Food could have been better."
Minusy: "Plane was delayed"
Plusy: "Delayed without explanation"
Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."
Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"
Plusy: "I loved food and entertainment: they had a lot of alternative film offers (not just same old hollywood, but Korean or Russian films, etc.). We arrived 30 min ahead of schedule too!"
Minusy: "The seats were very uncomfortable, but maybe anything would be uncomfortable during a 9 hour flight. Also, I wish the crew were offering water in between meals as well."
Plusy: "Generous service, excellent vegetarian meals (my special order), excellent telephone help prior to flight."
Minusy: "Delayed boarding time with no information or updates provided, touch screen didn't work, bathrooms dirty toward end if flight."
Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."
Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."
Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"
Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."
Minusy: "Punktualność"
Plusy: "The aircraft."
Minusy: "Boarding crew in Warsaw very unprofessional, rude and unhelpful! No info, no communication at the gate! Crew joking about personal stuff, on personal phones, ignoring passengers! I actually made a video of them, shocking behavior!"
Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"
Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."
Minusy: "Punktualność"
Plusy: "Complimentary upgrade to business class - wonderful!"
Minusy: "Delightful service and food."
Minusy: "Posiłek"
Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"
Plusy: "The crew was friendly but it was obvious they were poorly trained."
Minusy: "Everything needs improvement for this airline to measure up to western European standards. I will avoid them as much as possible fro now on."
Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."
Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."
Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"
Minusy: "Same as before"
Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"
Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"
Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"
Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"
Minusy: "My entertainment screeen froze in first 40 min of flight, the food portions were tiny"
Minusy: "- Boarding: was rainy and is quite complicated when you need to take the bus; All the other difficulties were more related to the weather. However, for a ~260 EUR flight, the lack of comfort and basic food were unexpected."
Minusy: "Lines for checking in and for boarding were very disorganized and people were butting in front of people who were there longer. The plane seating was too close to each other. More room is needed."
Plusy: "nothing"
Minusy: "They kept changing departure time from Warsaw to Lviv , and totally we were stocked at airport for 4 hours. Lot didn't provide any drink or food, and also they didn't give us any information about our flight, they just ignored us. We were very frustrated, our kids were hungry and thirsty but nobody from LOT company didn't care about it. They even didn't say "sorry " . I will not recommend this airline to my friends or to somebody else, just be careful with this airline."
Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."
Plusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT"
Minusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT. Obsluga moze zaoferowac tylko wode.."
Minusy: "Crew was having dificulty communicating in English."
Minusy: "LOT was late on every flight. Did not miss any connections, but could not leave on-time if it was there only responsibility."
Plusy: "787 Dreamliner is comfortable and feels more spacious."
Minusy: "LOT was late on every flight. Did not miss any connections, but could not leave on-time if it was there only responsibility."
Plusy: "The airplane is 737 dream liner Bombardier and is well ventilated and operated smoothly. Looks very new. Flight staff are excellent."
Minusy: "The layout of the airport is not conducive to walking around before boarding. Could not use the airport lounge as a result."
Minusy: "No air conditioning!!"
Plusy: "All in all, the seats had more legroom than I expected for economy. Much more than American airlines (AA, United, Delta). Love the direct flight as it saves so much time."
Minusy: "This was the 4th flight I have taken between LAX and Warsaw...but was the first time that there were no beer nor wine available in between meal services. On a 12-13 hour flight, this was a definite disappointment compared to my other experiences on LOT. The other concern was there were only two meals, and no snack service on a very long flight. This again stood out in contrast to the previous flights I have taken on LOT."
Plusy: "Obsluga"
Minusy: "Kolejne spoznirnie samolotu LOT"

punctuality of flight there was 1 hour delay

Lot spokojny. Załoga bardzo pomocna i miła.

W sumie to najsprawniej wykonany lot wizz

Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!

ladowanie

Lot odwołany z powodu COVID

Ok

Spozniony jak zwykle

The crew was exceptionally kind. Communication in terms of gate changes could be better

The one thing I must say is that the flight wasn't full at all, and in this case, I'm really unsure why they wouldn't sit people farther from each other.

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."
Plusy: "Everything went exactly as it should with any flight - check-in (long queue, but multiple desks open so it didn't take long for everyone to check-in on time), boarding (swift and efficient), operation (no technical issues, no unpleasant experiences, flight departed and landed on time) & plane (fairly new and clean aircraft)."
Minusy: "Not being connected to a jet (boarding) bridge, despite the aircraft being parked right in front of the terminal, next to one of these connecting bridges. We had to take the bus circle the terminal for what felt like an unnecessary expense-cutting choice made by Wizzair."
Minusy: "WizzAir's service. The flight had an 8 hour delay due to bad weather, while Tarom had a flight on the same route, under the same circumstances, and managed to fly to and from Valencia within a much more acceptable 2 hour delay."
Plusy: "One of the very rare on-time, efficient and smooth flights with Wizzair. Check-in was fairly quick and incident-free, despite some of the other passengers reporting problems with the procedures and the staff. Boarding was quick and the flight actually arrived 10 minutes earlier than scheduled."
Minusy: "As usual, the cabin crew is adequately polite, but not overly friendly, the food & beverage range is mediocre and overpriced at best and the entertainment is virtually non-existent."
Minusy: "Flight was late abolutnie 1 hour"
Plusy: "Prices on in flight purchases"
Minusy: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."
Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."
Minusy: "Application instruction on baggage hande king and que to boarding."
Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."
Plusy: "Good airport . Punctual flight ."
Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."
Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"
Plusy: "Czysty samolot"
Minusy: "Hi"
Plusy: "Start i lądowanie o czasie."
Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."
Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"
Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"
Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"
Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"
Plusy: "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Minusy: "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."
Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."
Plusy: "The price"
Minusy: "The check in was not opened on time The bordibg was not possible on time"
Plusy: "Smooth flight"
Minusy: "No terminal connection"
Plusy: "Easy to book. Comfortable flight."
Minusy: "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."
Minusy: "2 hrs late and we missed all our following connections as a result."
Plusy: "The crew was very nice. The flight was ok"
Minusy: "Not much of a food choice.."
Plusy: "Good legroom and comfortable seats"
Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"
Minusy: "Had to stand in the sun for about 30 mins waiting to board. Had to buy a bottle of water for £2.5 why can’t they just pour a glass of water or even sell at a reasonable price."
Plusy: "There wasn't any delays, perfect landing"
Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"
Minusy: "Horrible web/check in experience, 2hour delay. Inexistence of entertainment or comfort. What else can be said ?"
Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."
Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"
Plusy: "Cheap flights, priority boarding."
Minusy: "No meal included, no entertainment provided"
Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"
Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."
Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"
Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Wszystko ok.

Everything could been better

Plusy: "Quick boarding and arrived early."
Minusy: "The seat was very very small for an average size human and the seat belt was on max.. No social distancing between seats"
Plusy: "the leg room was fine"
Minusy: "the getting to the airplane and from the airplane after landing can be better by using more busses"
Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."
Minusy: "More legroom but then I'm tall. Otherwise just what you would expect from a budget airline"
Plusy: "The only good thing was it was a direct flight."
Minusy: "Short version: Avoid Ryanair like you would avoid Herpes. I paid for baggage but got charged again. Desk agent was rude. There was no information provided about what gate or where the gate was. I paid for fast track security and didn't get it. It only got worse from there. Never ever fly Ryanair!"
Plusy: "Ryanair fue claro y prestan el servicio económico esperado"
Minusy: "Toda la información relacionada a Eurowings fue confusa y tardía. Tuve un cobro extra por equipaje tal que al parecer no tenían las mismas condiciones que Ryanair, pero esto no fue informado con claridad. No fue posible hacer el check-in, enviaron información muy tarde y alemán, no entendí nada"
Plusy: "On time"
Minusy: "Space"
Plusy: "Value for money"
Minusy: "Flight was delayed and when we got to our destination there were no staff present to disembark the aircraft so we were further delayed."
Plusy: "Boarding was quick and tickets are very affordable."
Minusy: "Seats do not recline. No place to charge phone. No WiFi."
Minusy: "Brak opóźnień w lotach"
Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."
Plusy: "Although i said N/A about entertainment - the crew was very entertaining and they were really brilliant. Full marks."
Plusy: "Sorry nic"
Minusy: "Wszytsko"
Plusy: "Very nice staff"
Minusy: "Avoid walking in the rain to get to the plane."
Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"
Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"
Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."
Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"
Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"
Plusy: "We landed before time"
Plusy: "Punktualnie i sprawnie, z wyjatkiem problemow z miejscem na bagaż na pokładzie."
Minusy: "Tłum ludzi z wykupionym priorytetem, przez co kolejka i czas oczekiwania rownie dlugi, oraz brak miejsca na bagaż na pokładzie."
Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"
Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"
Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."
Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"
Plusy: "Easy of checking in bag and the person working the counter was extremely nice and personable. They flight crew was very pleasant. Decent leg room. More than some other airlines."
Minusy: "Dirty cabin. Being 1.5 hours delayed on a nice day. God forbid there was an actual storm lol. Why was our luggage in a completely different terminal and NO ONE told us how to get to it? Seemed like there was confusion about the gates when we landed and sat in the plane an extra 15/20 mins trying to get some one to bring over the bridge."
Plusy: "cena"
Plusy: "Cena"
Minusy: "Delayed, then slow luggage reclaim (I believe that's your problem rather than the airport)"
Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"
Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."
Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."
Plusy: "The plane didn't crash"
Minusy: "Plane left an hour after scheduled time. Amenities were mediocre but that's what you expect with Ryanair. Didn't even get water."
Plusy: "Nic"
Minusy: "Wszystko. Zwlaszcza trzymanie ludzi w samolocie na pasie startowym przez 1.15h . Brak dostatecznej ilosci jedzenia i napojow na pokladzie."
Plusy: "The counter agents were helpful."
Minusy: "Very cramped seats that did not recline. Lots of overcharging for things that are free on other airlines. The cheap seat was more than offset by the numerous upcharges for other services. I'll never fly with Ryan Air again."
Plusy: "Seating was comfortable and more leg room than some other airlines random seat allocated no charge no complaint. Only bought cup of tea so can’t comment on food. Tea was fine."
Minusy: "The seemingly squashy way of making sure hand luggage is tagged. Why not use a system of gradual approach. Don’t like euro charging if card used. Seems strange. Cash sterling ok."
Plusy: "the plane was really nice and smooth flight"
Minusy: "seat didnt lean back and nothing to read or watch."
Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Unnecessary charges,Dodgy website,Very bad reputation and seems you don’t give a toss.Your chat service does not work you spoil people ‘s joy when they use your service .It is just horrible"
Plusy: "Lot nie był opóźniony, bardzo miła załoga oraz profesjonalizm usługi."
Minusy: "Na lotnisku w Krakowie trzeba było BARDZO długo czekać na walizki. Pociągi z lotniska w Krakowie na dworzec główny jezdzą co godzinę co jest niedopuszczalne. (Przez długi czas oczekiwania na walizki spóźniłem się na pociąg)"
Minusy: "Opóźnienie"
Plusy: "Punktualnosc"
Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."
Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."
Plusy: "Profesjonalnie, lot przyjemny."
Minusy: "Ponad 2h opóźnienia przez które nie starczyło nam czasu na zwiedzenie Aten..."
Plusy: "Very efficient and organized"
Plusy: "On time."
Minusy: "How negative the whole experience is. Ryanair business model is to trick people to pay more or create madeup inconveniences to encourage upsell. Random seat selection for your group is an example of pissing 1/2 customers of every time I’ve flown with them. Pay extra to stay close to friends... would avoid"

Zarezerwuj tanie bilety lotnicze do Poznania

Najnowsze oferty lotów w obie strony

26.05.pt.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
29.05.pon.
0 przesiadekRyanair
1h 00minPOZ-KRK
140 zł
02.06.pt.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
04.06.ndz.
0 przesiadekRyanair
1h 00minPOZ-KRK
144 zł
05.05.pt.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
07.05.ndz.
0 przesiadekRyanair
1h 00minPOZ-KRK
148 zł
17.04.pon.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
19.04.śr.
0 przesiadekRyanair
1h 00minPOZ-KRK
175 zł
02.04.ndz.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
05.04.śr.
0 przesiadekRyanair
1h 00minPOZ-KRK
183 zł
28.05.ndz.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
07.06.śr.
0 przesiadekRyanair
1h 00minPOZ-KRK
197 zł
21.04.pt.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
28.04.pt.
0 przesiadekRyanair
1h 00minPOZ-KRK
214 zł
12.07.śr.
0 przesiadekLOT
0h 55minWAW-POZ
21.07.pt.
0 przesiadekLOT
1h 00minPOZ-WAW
218 zł
05.05.pt.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
08.05.pon.
1 przesiadkaRyanair
6h 35minPOZ-KRK
223 zł
02.06.pt.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
05.06.pon.
1 przesiadkaRyanair
6h 35minPOZ-KRK
227 zł
12.05.pt.
0 przesiadekKilka linii lotniczych
1h 00minKRK-POZ
15.05.pon.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
5h 35minPOZ-KRK
245 zł
14.04.pt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
4h 45minGDN-POZ
17.04.pon.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
9h 35minPOZ-GDN
249 zł
24.04.pon.
0 przesiadekKilka linii lotniczych
1h 00minKRK-POZ
03.05.śr.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
5h 35minPOZ-KRK
253 zł
23.04.ndz.
0 przesiadekKilka linii lotniczych
1h 00minKRK-POZ
02.05.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
4h 20minPOZ-KRK
262 zł
19.04.śr.
0 przesiadekKilka linii lotniczych
1h 00minKRK-POZ
25.04.wt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
2h 45minPOZ-KRK
271 zł
05.05.pt.
0 przesiadekKilka linii lotniczych
1h 00minKRK-POZ
07.05.ndz.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
5h 35minPOZ-KRK
280 zł
20.04.czw.
0 przesiadekLOT
0h 55minWAW-POZ
27.04.czw.
0 przesiadekLOT
1h 00minPOZ-WAW
297 zł
11.08.pt.
1 przesiadkaLOT
23h 15minKTW-POZ
12.08.sob.
1 przesiadkaLOT
17h 00minPOZ-KTW
323 zł
09.04.ndz.
1 przesiadkaLOT
11h 35minRZE-POZ
14.04.pt.
1 przesiadkaLOT
21h 50minPOZ-RZE
332 zł
15.04.sob.
1 przesiadkaLOT
11h 50minRZE-POZ
17.04.pon.
1 przesiadkaLOT
20h 00minPOZ-RZE
341 zł

Szukaj wg przesiadek

Szukaj wg linii lotniczych

Szukaj wg ceny

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

03.04.pon.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
79 zł
21.04.pt.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
83 zł
02.04.ndz.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
87 zł
12.04.śr.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
92 zł
07.06.śr.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
105 zł
27.03.pon.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
114 zł
27.03.pon.
0 przesiadekRyanair
1h 00minKRK-POZ
127 zł
19.04.śr.
1 przesiadkaRyanair
5h 45minKRK-POZ
131 zł
12.04.śr.
0 przesiadekLOT
0h 55minWAW-POZ
144 zł
28.03.wt.
1 przesiadkaRyanair
13h 50minKRK-POZ
153 zł
19.04.śr.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
11h 20minKTW-POZ
162 zł
04.05.czw.
0 przesiadekLOT
1h 00minWAW-POZ
162 zł
24.04.pon.
1 przesiadkaLOT
23h 15minKTW-POZ
183 zł
08.04.sob.
0 przesiadekLOT
0h 55minWAW-POZ
188 zł
08.04.sob.
1 przesiadkaLOT
2h 40minKTW-POZ
192 zł
04.05.czw.
0 przesiadekLOT
1h 00minWAW-POZ
197 zł
20.04.czw.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
11h 00minKRK-POZ
201 zł
30.03.czw.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
8h 15minKRK-POZ
214 zł
21.04.pt.
1 przesiadkaKilka linii lotniczych
4h 45minGDN-POZ
258 zł
23.04.ndz.
1 przesiadkaWizz Air
9h 15minGDN-POZ
450 zł

Szukaj wg przesiadek

Szukaj wg linii lotniczych

Szukaj wg ceny

Loty do Poznania

Kierunek podróży:

Poznań (POZ)Polska

Loty powrotne:

Poznań - Polska

Lotniska wylotu:

249 zł
498 zł
105 zł
839 zł
555 zł
376 zł
882 zł
Zobacz więcej

Lotniska docelowe:

105 zł