Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Tokio oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +91 więcej
AIR PREMIA,ANA, +92 więcej
90
91
wtorek
ANA,AccesRail,Aero K, +92 więcej
ANA,AccesRail, +93 więcej
91
92
środa
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +91 więcej
AIR PREMIA,ANA, +92 więcej
90
91
czwartek
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +92 więcej
AIR PREMIA,ANA, +93 więcej
91
92
piątek
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +90 więcej
AIR PREMIA,ANA, +91 więcej
89
90
sobota
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +92 więcej
AIR PREMIA,ANA, +93 więcej
91
92
niedziela
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +91 więcej
AIR PREMIA,ANA, +92 więcej
90
91
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +91 więcej
AIR PREMIA,ANA, +92 więcej
90
91
wtorek
ANA,AccesRail,Aero K, +92 więcej
ANA,AccesRail, +93 więcej
91
92
środa
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +91 więcej
AIR PREMIA,ANA, +92 więcej
90
91
czwartek
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +92 więcej
AIR PREMIA,ANA, +93 więcej
91
92
piątek
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +90 więcej
AIR PREMIA,ANA, +91 więcej
89
90
sobota
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +92 więcej
AIR PREMIA,ANA, +93 więcej
91
92
niedziela
AIR PREMIA,ANA,AccesRail, +91 więcej
AIR PREMIA,ANA, +92 więcej
90
91
Ponad 3 h opóźniony lot, bez uzasadnienia. Nie dali nawet wody.
Ponad 3 h opóźniony lot, bez uzasadnienia. Nie dali nawet wody.
Nic mi się nie podobało. Nie mogłem skorzystać ani z automatów, ani nie przesłaliście mi kart pokładowej na maila.
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Najczęściej wyszukiwane loty (Tokio) na KAYAK.