Nie wiedziec dlaczego bardzo słaba obsługa pokładowa jak na Emirates.
Minusy: "Jedzenie w wersji wegetariańskiej wyglądało i smakowało jak g... Na 6h lot wliczone w cenę picie to sok jabłkowy o pojemności...120ml. Nie wiem sam, czy to żałosne czy okrutne. Chamowat obsługa, nie zwracają uwagi na potrzeby pasażerów, lecz jedynie na to, żeby coś im sprzedać, coś wcisnąć."
Plusy: "Clean plane, decent food, good drinks"
Minusy: "Usual chaos on DMM check in counters. U stay in the queue, once you at the counter they say that is wrong queue"
Plusy: "Obsługa, dużo miejsca w samolocie, darmowy internet w samolocie, posiłek, wybór alkoholi"
Minusy: "brak"
Plusy: "A lot of space in economy, great choice of entertainment and big screens, all works properly. You have all connections (USB, socket, etc.) in every seat."
Minusy: "Old seats, arrival with a 30min bus drive to terminal!"
Minusy: "Ohydne jedzenie. Poza tym bardzo przeciętnie, całkowicie nie czuć tych 5 gwiazdek. Turkish Airline wyprzedza Qatar o klasę."
Nic mi się nie podobało. Nie mogłem skorzystać ani z automatów, ani nie przesłaliście mi kart pokładowej na maila.
Minusy: "Spóźnił się paskudnie, przez co straciłem połączenie i byłem dzień później :/"
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Najszybszy lot na wakacje. Szkoda, że LOT zrezygnował z tych covidowych "charterów".
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."
Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."
Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."
Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."
Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."
Plusy: "herbata dobra, jedzenie okej,"
Minusy: "uszkodzone siedzenia to norma, samolotowa podloga smierdzaca spoconymi stopami, stewardessy z humorkami, nie potrafily zapanowac nad dzieckiem ktore nie chcialo siedziec z matka zgodnie z przepisami"
Plusy: "Obsluga w samym samolocie mila j pomocna ale ta na lotnisku juz mniej"
Minusy: "lot byl opozniony o 1,5h, zabraklo informacji o godzinie boardingu w przypadku opoznionego lotu, czas oczekiwania na bagaze w warszawie to 50 minut, jedzenie na cieplo malo smaczne w samolocie, fotele stare a wykladzina smierdzaca stopami."
Plusy: "sam lot i obsluga lotu byla nienaganna"
Minusy: "Pani odprawiajaca na lot 3x podczas rozmowy ziewnęła. widac bylo podirytowanie na jej twarzy gdy zawalismy jakiekolwiek pytania. podczas odprawy na kolejny lot nie zapytala czy chcemy siedziec razem (lecielismy we dwoje) wiec oczywiscie jak chcielismy zmienic automatyczny wybor miejsc na takie obok siebie, glosno westchnela z wyraznym niezadowoleniem w glosie."
Plusy: "Obsługa i chińska herbata"
Minusy: "Zakaz używania własnych urządzeń elektronicznych i przestarzały system rozrywki. Twarde zużyte fotele"