Najwyższe standardy higieniczne
Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do Krakowa
Poza sezonem: | sierpień | Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 5% spadkiem ceny. |
---|---|---|
Szczyt sezonu: | wrzesień | Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 20% wzrostem ceny. |
Śr. cena w obie strony | 369 zł | (średnia cena z ostatnich 2 tygodni) |
Dobra oferta w obie str. | 38 zł | lub mniej |
Dobra oferta w jedną str. | 23 zł | lub mniej |
Linie LOT, Ryanair i Turkish Airlines zniosły opłaty za zmianę lub anulowanie rezerwacji dla lotów do: Kraków Balice. Sprawdź szczegółowe warunki i zasady na stronie danego portalu rezerwacyjnego.
Najtańsze oferty lotów do Krakowa z Polski znalezione w ciągu ostatnich 72 godzin kosztowały 105 zł w jedną stronę i 117 zł w obie na trasie z Gdańska do Krakowa. Najpopularniejsza trasa to połączenie z Gdańska do Krakowa, a najtańsze bilety w obie strony znalezione dla niego w ciągu ostatnich 72 godzin kosztowały 90 zł.
Z lotniska Polska Ryanair, LOT i Air India latają najczęściej do miasta Kraków. Najpopularniejsze są loty z Polski, a Ryanair i LOT to linie, które operują na tych trasach najczęściej.
Lotnisko Kraków jest położone o 10 km od centrum miasta Kraków. Zobacz na mapie.
Kraków obsługiwane przez Lotnisko Kraków Balice, znane również jako Balicelub po prostu lotnisko Krakowa. Kod lotniska to KRK.
Jeśli wybierzesz komunikację miejską, Twój tani lot do Krakowa pozostanie tani nawet po doliczeniu kosztów przejazdu do miasta. Autobusy z lotniska do centrum Krakowa zabierają pasażerów na podstawie standardowego biletu aglomeracyjnego. Przejazd pociągiem Balice Express jest o kilka złotych droższy, ale za to znacznie szybszy i wygodniejszy. Na krakowskim Dworcu Głównym wysiądziesz już po ok. 20 min, a w przestronnym szynobusie łatwo zmieścisz wszystkie swoje bagaże.
Autokary NEOBUS kursują z lotniska w Balicach na Podkarpacie, m.in. do Rzeszowa (ok. 3 godz.), Przemyśla (ok. 4 godz. 30 min), aż do przejścia granicznego w Medyce (ok. 4 godz. 50 min). Jedziesz na narty albo w góry? Po locie do Krakowa przesiądziesz się w bezpośredni autokar LeoExpress do Nowego Targu lub Białki Tatrzańskiej (ok. 1 godz. 30 min) i do słowackiego Popradu (ok. 2 godz. 30 min). Przystanek autobusów i mini-busów dalekobieżnych mieści się tuż obok kładki łączącej terminal z hotelem Hilton.
Jeśli potrzebujesz asysty, przeszkoleni pracownicy lotniska udzielą Ci wszelkiej niezbędnej pomocy. Zacznij od wypełnienia formularza zgłoszeniowego na stronie lotniska, co najmniej na 48 godzin przed lotem do Krakowa. Po lądowaniu skieruj się do punktu pomocy w hali przylotów i zgłoś się do obsługi lotniska za pomocą urządzenia przywoławczego. Asystent pomoże Ci w przejściu wszystkich procedur lotniskowych.
Najbliższy hotel przy lotnisku w Krakowie to Holiday Inn Airport Kraków – co prawda bez usługi transferu, ale terminal pasażerski znajduje się zaledwie kilkaset metrów dalej, więc bez problemu dojdziesz tam pieszo. Sporo noclegów znajdziesz też w pobliskich miejscowościach Morawica i Kryspinów.
KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla naszych użytkowników. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów do Krakowa.
Prognoza Cen KAYAK dla lotów to narzędzie, które wykorzystuje dane z przeszłości, aby określić, czy aktualna cena lotu do Krakowa zmieni się w ciągu następnych 7 dni. Dzięki niemu nasi użytkownicy wiedzą, czy zaczekać z zakupem biletów, czy zarezerwować lot od razu.
Oferta KAYAK Mix łączy dwa osobne bilety w jedną stronę, gdy taka opcja jest korzystniejsza cenowo od standardowego biletu w obie strony. Lot do Krakowa odbywa się za pośrednictwem innej linii lotniczej niż lot powrotny.
Czasami termin podróży bywa elastyczny. Jeśli możesz sobie pozwolić na nieco wcześniejszy lub późniejszy wylot, elastyczne daty pozwolą Ci wyświetlić loty do Krakowa do 3 dni przed lub po preferowanych datach. W ten sposób możesz znaleźć lepszą ofertę w wybranym przedziale czasowym.
Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK
Plusy: "That eventually I made it to Tokyo via Qatar airways."
Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."
Plusy: "Cabin crew was very nice"
Minusy: "Snacks could be better and you could reduce plastic waste. I don't want to drink water from plastic cups, I don't need a napkin to my water, I don't need to receive a sweet bun packed in plastic wrap"
Plusy: "Good on time flight"
Minusy: "Not much, small plane for a short trip, everything was fine"
Minusy: "The flight was delayed an hour, this happens frequently when I travel on LOT"
Minusy: "The entertainment system didn’t work at all the whole long haul flight"
Minusy: "3.5hours delay"
Plusy: "Plane was comfy and staff was mostly real nice and attentive."
Minusy: "Plane was late causing all kinds of commotion at the airport where to catch a transfer we were put on a bus for over 20min at 31deg weather with small kids. Not allowed to go to bathroom, it was terrible"
Plusy: "Everything and everyone from the crew was very professional, food, entertainment, above my expectations."
Minusy: "Polish airlines have some problems, but this flight was perfect. Great job."
Plusy: "First flight was delayed and we missed flight to Toronto"
Minusy: "Departure on time"
Plusy: "The crew was great, nice and helpful."
Minusy: "The boarding process did not go smoothly."
Plusy: "Crew not good"
Plusy: "Crew and staff were amazingly friendly. The seats were comfortable."
Minusy: "The flight from Newark to Warsaw was delayed by over an hour."
Minusy: "flight was over 6 hours longer than planned, we did not catch plane from Budapest to Krakow so went to Warsaw than to Krakow, plane from Warsaw didn't have air conditioning working, worst flight ever !!!"
Minusy: "touch screen didn't work,"
Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."
Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."
Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"
Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."
Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"
Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"
Minusy: "Czystość w samolotach"
Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"
Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"
Plusy: "The seat was nice compared to other planes I have been on. The crew was very friendly and even tried to help passengers open a dressing pack."
Minusy: "My checked baggage could’ve not been lost, boarding could be organized better."
Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."
Minusy: "Punktualność"
Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"
Minusy: "Posiłek"
Plusy: "I had no issues at all. Checkin was easy and friendly. I had payed for my checked bag online. Boarding was simple and LOT held the flight about 5 minutes so that some connecting passengers could make it. Service onboard was friendly and efficient."
Minusy: "Honestly, everything was just fine. Security at Warsaw is a disaster and a nightmare so give yourself a good amount of time. It took 30+ minutes for me to clear and there were only 8 people ahead of me."
Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."
Plusy: "Check in starts 36 hours prior to take off, which is 50% more than what others allow. It was very convenient."
Minusy: "Food could be better, but it wasn't bad in any way."
Plusy: "Crew was amazing.Seats are comfortable.Clean aircraft.Friendly service."
Plusy: "Yes"
Minusy: "Seat layout"
Plusy: "The crew was friendly"
Minusy: "Better quality of food"
Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."
Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."
Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"
Plusy: "Czysto"
Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"
Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"
Minusy: "I ordered a special meal but for some reason, I was not on the list. The crew decided that I had not ordered one."
Minusy: "The LOT ticket counter personnel is in need of some serious professional etiquette re-training. Always displeased expressions on their faces. Hence why alot of their own people opt for other airlines when booking."
Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"
Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"
Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"
Minusy: "Mało miejsca"
Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."
Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."
Minusy: "Very very bad."
Plusy: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."
Plusy: "It was enough fast"
Minusy: "Too much money for nothing service."
Plusy: "Everything went exactly as it should with any flight - check-in (long queue, but multiple desks open so it didn't take long for everyone to check-in on time), boarding (swift and efficient), operation (no technical issues, no unpleasant experiences, flight departed and landed on time) & plane (fairly new and clean aircraft)."
Minusy: "Not being connected to a jet (boarding) bridge, despite the aircraft being parked right in front of the terminal, next to one of these connecting bridges. We had to take the bus circle the terminal for what felt like an unnecessary expense-cutting choice made by Wizzair."
Plusy: "Stewards"
Minusy: "Uncomfortable seats"
Minusy: "WizzAir's service. The flight had an 8 hour delay due to bad weather, while Tarom had a flight on the same route, under the same circumstances, and managed to fly to and from Valencia within a much more acceptable 2 hour delay."
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Not having a 3+ hours take off delay"
Minusy: "Flight was late abolutnie 1 hour"
Plusy: "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Minusy: "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."
Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."
Plusy: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Minusy: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."
Plusy: "Flight left on time and arrived 15 mins ahead of schedule, staff was polite"
Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."
Plusy: "Good airport . Punctual flight ."
Minusy: "Changing in luggage information was annoying"
Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."
Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"
Plusy: "Czysty samolot"
Plusy: "The crew was very friendly and helpful."
Minusy: "The boarding process took far too long. We were standing at the gate for what seemed like an hour. I'm not sure exactly why we were delayed in boarding the plane. There was no explanation."
Minusy: "Hi"
Plusy: "Start i lądowanie o czasie."
Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."
Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"
Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"
Plusy: "On time departure"
Minusy: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."
Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"
Plusy: "I called flight network and was put on hold for about five minutes, simply to get an answer to the question of the baggage allowance - I didn’t see it anywhere when booking the wiz air ticket. They told me that I was slowed one checked baggage and one cabin baggage that would be charged about €40 if it was over 30 kilos (which it was not). At the airport wizz air said that I had chosen online booking (which I had not) and therefore I had to pay a €30 fee. Also they said I had no checked baggage allowance and was charged an additional €150 !!!!"
Minusy: "That I wa given false information that cost me a huge amount of money, And that the booking page does not make it easy to add baggage information."
Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"
Plusy: "The Check in was nice and polite"
Minusy: "1. There was a delay in the flight. 2. The landing was horrible 3. The boarding was delayed. 4. The plane was not comfortable ."
Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."
Plusy: "The price"
Minusy: "The borsing from terminal 1 is should be highlight The man in the check in and bording wad not nice at all. He didn't answer any question. They took our hand bag. We couldn't take it to the plan and no one explaon why."
Plusy: "Good legroom and comfortable seats"
Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"
Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"
Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."
Plusy: "Everything was on time, no delays. Polite crue. Easy boarding."
Minusy: "The seats are not comfortable at all"
Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"
Plusy: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Minusy: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."
Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"
Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."
Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"
Plusy: "Mobile app is very good, but just allow you to download boarding pass on PDF version right at the moment of the check in"
Minusy: "They didn't let me flight. Even that I did the online check in 24 hours before they didn't send me the boarding pass on PDF format via email. Also there were no way to download it from the mobile app or the website. I was in the airport 2 hours before and they didn't want to print it for me even that I showed all the online check in confirmation. They requested that I pay €35 Euro for the airport print. I submitted a complain and hope to get a credit or refund. Confirmation code: L3QZWB"
Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"
Plusy: "Pleasant staff."
Minusy: "Plane was late and all passengers had to wait at the gate. Too many people for such a small area for that length of time."
Plusy: "The staff - friendly, polite,, helpful and a nice uniform! No silly uncomfortable and unsuitable as in some airlines. Reasonably clean. Good price for a glass of wine and pac of dry fruit."
Minusy: "Unable to understand tanoi messages - mumbling & too fast. Could not make out most of what staff said including why there was an hour's delay and safety procedures. If i were to bring an oversized and too heavy handluggage on board no doubt I wouldn't get away with it ! However the number of large and heavy bags passengers brought on board last night was ridiculous . It was a real struggle for people to find lockers for.their bags. Some people had quite a few. Delays take off and creates unnecessary chaos. Couldn't understand why I had to pay to check in online, obviously missed that when bookrd. Although I recall reading that it will cost if you check in the airport- so most likely my error. No facility or button to print boarding pass once checked in. No contact us button - I would like to change seat I booked for return but cannot see how to do this on line."
Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"
Plusy: "Quickest in & out procedure at both BUD and LTN in a long time and a super pretty flight attendant."
Plusy: "Sprawnie, bardzo szybka odprawa, odlot kilka minut przed czasem, na miejscu punktualnie, bardzo sympatyczna zaloga"
Plusy: "All"
Minusy: "-"
Plusy: "Boarding was quick (bus to aircraft and stairs), the ticket was cheap, just your average Ryanair flight!"
Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."
Plusy: "Quick boarding."
Minusy: "The seats are just not comfortable in the slightest. There is no room. No where to put your legs."
Minusy: "Una linea area dedicada a transoprtar mercancia humana. No se porque no le cobran por respirar en el avion. No es para las peronas que esperan atencion."
Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."
Minusy: "Nie wpuścili na pokład bo był błąd w nazwisku,"
Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."
Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."
Plusy: "There was no legroom, the sandwiches is missing (not available at all)"
Minusy: "Onboarding was like for animalls. After we pass throug the gates, were sticked into the tunnel for 15-20 min in hot air..."
Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."
Plusy: "The crew on the plain were great"
Minusy: "The flight was delied and no one let us know The ground crew wasnt nice at all, even a bit meen..."
Plusy: "Punktualność, skuteczność."
Minusy: "Długie kolejki do odprawy bezpieczeństwa i na pokład."
Plusy: "Comfortably seats and more reliability."
Minusy: "It’s a classic ryanair flight. Need I say anymore!"
Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"
Plusy: "Cheap easy way to fly"
Minusy: "Creamed way too many people on bus at airport. Boarding way hectic and crowded"
Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"
Plusy: "Crew was professional and well organised."
Minusy: "N/A"
Plusy: "Nowy samolot"
Plusy: "Exellent start and landing! Bravo pilots!"
Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"
Minusy: "Punktualność"
Plusy: "The price of the ticket was cheap..."
Minusy: "But we paid for it with our luggage. The staff was extremely unhelpful. They sneak up on you with extra charges. Not worth it! Rather use my money for a better flight and be more comfortable. They didn't even have water on the flight that I could have without purchasing."
Plusy: "Got us from a to b."
Minusy: "No announcements or apology for lateness of slight by 1hr 15 mins No tunnels direct to plane from gate. Long flights of stairs from gate to tarmac. 10 minutes queuing on tarmac to board plane. No priority for those like us with child under 3 yrs we were always in the back of the queue. Coach from plane to terminal twice overfull and nowhere to sit with 2 year old child with slippery and wet floors. Lack of seating room uncomfortable journey. Vastly overpriced food and drinks on plane, not priced in £s so unable to pay."
Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"
Plusy: "Profesjonalizm załogi"
Plusy: "Trafilo mi się super wygodne miejsce w pierwszym rzędzie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Minusy: "Diverted"
Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"
Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"
Minusy: "Odwolany"
Plusy: "Cena"
Minusy: "Food was not offered and there was no entertainment but over all the flight was fine."
Plusy: "The flight was slightly delayed"
Minusy: "Not too much place for the legs"
Minusy: "2 hours 36 min late no refreshments or apologies additional hour on the tarmac, no money penalty"
Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."
Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"
Plusy: "New aircraft lavazza stong coffee"
Minusy: "All was good"
Plusy: "The inflight crew was friendly. And we got there."
Minusy: "Flight was late. But yet we started boarding right away. The crew made everyone stand in the gate entry for over 40 minutes. We then were put on hot buses with no a/c and left to sit there as well."
Plusy: "Crew"
Minusy: "Having to pay fee for airport check in."
Minusy: "Late"
Plusy: "It took off and landed safely."
Minusy: "1.5 hours late. No air conditioning Cabin crew not attentive, and had the intercom turned up, so when she spoke it was like nails scrapping down blackboard. Minimal information coming from the cockpit."
Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."
Plusy: "On time"
Plusy: "Lot nie był opóźniony, bardzo miła załoga oraz profesjonalizm usługi."
Minusy: "Na lotnisku w Krakowie trzeba było BARDZO długo czekać na walizki. Pociągi z lotniska w Krakowie na dworzec główny jezdzą co godzinę co jest niedopuszczalne. (Przez długi czas oczekiwania na walizki spóźniłem się na pociąg)"
Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."
Minusy: "We were delayed by an hour. There was no where to sit and there was no information about what was happening. Onboarding was chaotic. The luggage masters where not by the plane when passengers where ready to board so people just went up without handing in their luggage."
Plusy: "Punktualnosc"
Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."
Linie lotnicze oferujące loty do Krakowa wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.
Najwyższe standardy higieniczne
Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do Krakowa
Maseczki obowiązkowe
Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latającychctry do Krakowa
Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego
Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających do Krakowa
Testy przed lotem
Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów do Krakowa
Elastyczne odwołanie
Brak opłat za zmianę rezerwacji. Znajdź elastyczne połączenia lotnicze do Krakowa