Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Côte d'Azur oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +73 więcej
ANA,Aegean Airlines, +74 więcej
72
73
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +64 więcej
ANA,Aegean Airlines, +65 więcej
63
64
środa
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +74 więcej
ANA,Aegean Airlines, +75 więcej
73
74
piątek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +72 więcej
ANA,Aegean Airlines, +73 więcej
71
72
sobota
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +73 więcej
ANA,Aegean Airlines, +74 więcej
72
73
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +73 więcej
ANA,Aegean Airlines, +74 więcej
72
73
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +64 więcej
ANA,Aegean Airlines, +65 więcej
63
64
środa
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +74 więcej
ANA,Aegean Airlines, +75 więcej
73
74
piątek
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +72 więcej
ANA,Aegean Airlines, +73 więcej
71
72
sobota
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +71 więcej
ANA,Aegean Airlines, +72 więcej
70
71
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Aer Lingus, +73 więcej
ANA,Aegean Airlines, +74 więcej
72
73
Alcoholic beverages were available only as extra paid option. This is absolutely strange for a long haul flight..
Alcoholic beverages were available only as extra paid option. This is absolutely strange for a long haul flight..
spozniony lot o 45 min, przez to musiałam nocować w Zurichu i straciłam opłacone wydarzenie mające odbyć się następnego dnia
Wylot 06:00 rano o trzeciej wyjazd z domu na lotnisko, po przyjeździe dowiaduje się że lot anulowano miałem być o 12:20 w Zurrichu a od rana byłem o 23:00 !!! Zero rekompensaty za stracone pieniądze spowodowane odwołaniem lotu! Nawet głupiego przepraszam.
Obsługa, fotele, możliwość ładowania, jedzenie i napoje na plus! Brak anglojęzycznych podpisów w filmach (głównie tylko holenderskie), ograniczona oferta filmów oraz kiepsciutkie słuchawki na minus.
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie
Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Najczęściej wyszukiwane loty (Nicea) na KAYAK.