Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Podczas lotu zabrakło napojów, stewardesy bywają opryskliwe.
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Plusy: "Bardzo miła obsługa i smaczna jagodzianka (dużo jagód)"
Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."
Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"
Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."
Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"
Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."
Minusy: "Czystość w samolotach"
Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"
Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"
Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"
Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."
Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"
Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"
Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."
Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."
Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."
Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."
Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"
Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."
Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Plusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT"
Minusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT. Obsluga moze zaoferowac tylko wode.."
Plusy: "Obsluga"
Minusy: "Kolejne spoznirnie samolotu LOT"
Plusy: "Przystępne ceny, życzliwa obsługa."
Minusy: "Bardzo długi czas oczekiwania na bagaż na lotnisku Chopina. Tragedia!!!"
Minusy: "spoznienie 30 min"
Minusy: "...automatycznie lub przez Internet. Tylko tradycyjnie, po staremu."
Minusy: "Spoźnienie i stracony dalszy lot"
Plusy: "Wygodny choć niewielki samolot"
Minusy: "Postawiono za mały samolot i podawano mylące informacje przy bramce"
Minusy: "Opóźniony 20 minut."
Plusy: "Świetny magazyn pokładowy - szkoda, że lot trwał tak krótko - przeczytałbym z chęcią cały. Do tego mnóstwo miejsca na nogi, uprzejma obsługa."
Minusy: "Brakowało do wyboru jakieś słonej przekąski. Może obok prince polo warto zastanowić się np. nad paluszkami."
Plusy: "Wyposazenie samolotu."
Minusy: "Toalety tylko w tylnej cześci"
Plusy: "Bezproblemowy lot, bardzo pozytywny pilot, stosunkowo sprawna odprawa"
Minusy: "Nieuprzejma stewardessa, zmiana zakupionego miejsca, brudne materiały dla pasażerów (np używana papierowa torebka)"
Plusy: "sprawnie i punktualnie"
Plusy: "Dla aż zbyt wielu pasażerów. Nowoczesny"
Minusy: "Brak miejsca w Economy, przelot ponad 2h powoduje reumatyzm."
Plusy: "nic..."
Minusy: "opóźnienie ponad 2h obsługa nic nie robiła, aby ujarzmić pasażerów niepokornych"
Minusy: "lot nie odbyty przez opoznienie lotu transferowego"
Plusy: "sprawna odprawa"
Minusy: "połączenie transferowe wrocław - warszawa - gdańsk -- lotnisko nie zdołało przełożyć nadanych bagaży we wrocławiu do lotu do gdańska"
Plusy: "Absolutnie nic"
Minusy: "Lot odwołany. Totalny brak informacji. Zarówno na tablicach (po odwołaniu lotu wyparował z tablicy, mimo że przez ponad godzinę była tylko informacja o opóźnieniu bez orientacyjnej godziny). Mnóstwo opóźnionych podróżnych i tylko 2 os do obsługi. Czekanie w kolejce do znalezienia nowego połączenia 1:45 h. Lot unikać będę jak ognia!!!!"
Minusy: "Lotnisko w kopenhadze pracuje poniżej wszelkich standardów, kapitan samolotu SAM PAKOWAŁ BAGARZ bo pastowani i ciapci pracownicy airpoortu nie mieli na to ochoty. SKANDAL!!!'"
Plusy: "Kapitan lądował bagaże samemu, obsługa lotniska sie temu tylko przyglądała..."
Minusy: "OLEWACTWO OBSŁUGI LOTNISKA W CPH"