Znajdź tanie loty z Warszawy do Czech

Znajdź tanie loty z Warszawy do Czech

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Czech

W obie strony
Ekonomiczna
Waszyngton (WAS)
Czechy
wt. 30.11.
wt. 07.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Czech

  • Rezerwuj z przynajmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu przypada na Czerwiec, Lipiec i Sierpień. Najtańszy miesiąc na lot do Czech to Maj.

FAQ: rezerwowanie lotu do Czech

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów z Warszawy do Czech w związku z COVID-19?

Jak długo trwa lot z Warszawy do Czech?

Ile kosztuje najtańszy lot z Warszawy do Czech?

Które linie lotnicze latają do Czech?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Czech?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu Warszawa – Czechy?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Czech?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Czech?

Top 3 linii lotniczych latających na trasie z Warszawy do Czech

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,3
LOT
Wynik na podstawie 5 360 opinii
7,4
Wejście na pokład
7,4
Komfort
7,9
Załoga
6,9
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

"Bardzo uprzejma załoga"

"Załoga ściga o maski choć mam orzeczenie z sądu, że nie muszę nosić. To jest dopiero chore!"

"Every thing was just perfect."

"My wife and I did not get food. There was no chicken left and we can’t eat pork so we didn’t get food. Crew member didn’t ask ask first but left the pork in our table and after I asked him what it was told that was only pork left I asked him to take back. The only thing we can’t eat is pork and that was the only option. I was shocked for a long flight not to have enough food. Crew member never came back to let us that there is no other food available. After we asked and other crew member he checked and confirmed there is no other food. He offered to share his own meal with my wife and I but we refused but we appreciated that. I hope I never have an other experience like that. It wasn’t a good experience. :("

"I am seeking a refund from Kayak as LOT refuses to acknowledge the booking when not done directly from their site. Worst experience with an airline ever."

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Minusy: "The option to be able to drink enough water."

Plusy: "Crew was polite"

Minusy: "The worse experience ever. I booked the flight and then they canceled it, i tried changing the dates but the website was giving me an error so i called them, after being on the phone for 2 hr some guy answered who seemed very tired and not thrilled working for LOT. Rood and not helpful, told me to try FB messenger and online changing again. Failed to get a voucher, refund or change the dates online, was still getting an error. on messenger they answered and told me i can get a voucher, i told them i don't want it and after that they stopped replying all together. good thing i got my money back by filing a dispute with my credit cart company."

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "An average for a short haul flight."
Minusy: "Boarding process was not very clear. They took us to a far remote position."

Plusy: "Crew was fine."
Minusy: "Paid for business class on LOT. Somehow this was delivered on a low cost carrier. Not the same business class product at all, ancient plane, worn seats though they claim to be "new" on this 767. Multiple hours delayed departing, no reason given, and no updates, we just sat there for hours. I assume mechanical. Caused me to miss my connection and here I am having to pay huge for a last minute hotel. Not what was advertised to me which was a LOT flight not a codeshare on an old plane. Booked it through Kayak, will not be doing THAT again."

Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"

Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"

Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."

Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"

Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"

Minusy: "Czystość w samolotach"

Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"

Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Punktualność"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Plusy: "Czysto"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"

Minusy: "Mało miejsca"

Plusy: "All Good"

Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."

Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"

Plusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT"
Minusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT. Obsluga moze zaoferowac tylko wode.."

Minusy: "Spóźniony godzinę. Bilety kupiliśmy pół roku wcześniej, a w obie strony system usadził nas osobno!"

Plusy: "Obsluga"
Minusy: "Kolejne spoznirnie samolotu LOT"

Plusy: "Brand new plane, very smart albeit plasticy and clunky. Professional staff. Very helpful when I had a specific personal request at the booking office. Flight crew were not constantly trying to force us to buy things or making announcements every 5mins like some budget airlines I could name. Flight was 30mins early so no problems there."
Minusy: "Warsaw Airport is terrible. Not enough seats in the departure longes. Not enough choice for shops. Not enough toilets for the volume of passengers."

Plusy: "Food was great and aircraft was new Fast track lane in WAW was really fast - saved a lot of time"
Minusy: "No online checkin offered No lounge offered, even for a fee Luggage was not tagged priority No priority boarding offered Service quality onboard was a bit variable"

Plusy: "On-board crew is polite and helpful. Boeing 787 Dreamliner is great. Overall, the flight was fine."
Minusy: "The gate agents were forcing random people to check in their hand luggage, even before weighing that luggage. They also check the hand luggage to make sure it fits in the "template" and weigh it (a second time) at the gate. Once on-board, they then announced that they were waiting for other connecting passengers. Took about 45 minutes. It would be nice to know that before booking that they do this, and also before boarding, even if it makes more sense to start boarding before they arrive (but 45 minutes before?). The live map on the public screens in economy showed a dummy/overview map with "waiting for data" the entire flight, rather than the actual live map. Premium did have the data on their screens, and the individual screens also worked fine. Not sure what happened there..."

Minusy: "spoznienie 30 min"

Plusy: "Absolutely nothing"
Minusy: "At check in the website did not allow me to purchase checked baggage. I arrived at the airport and paid 80 Euros to check in my 12kilo bag. I bought I would be proactive and pay for the baggage for my return(only 20 euros). I received only a receipt for the 20 euros, but paid 63,250 drams. Something is shady and I feel duped. The flight was over an hour late with no explanation. There was a plane at the gate when we landed, which added to the tardiness of arrival. They were so non Chalant about so many people missing their connecting flights. It was like they already knew they were going to put us on Lufthansa 2 hours later... polish airlines Is awful- the airport personnel even worse. No one respects standing in line. Airport officials kept cutting into the security lines which literally cost me the 5 minutes that I could have made the flight. I am very diasspointed and kayak should not advertise this airline."

Plusy: "Not much."
Minusy: "This is about as budget as you can get. Entertainment systems didn’t work, drinks were warm. Food was mediocre. Bathroom doors didn’t work, and the toilet seat wouldn’t stay up while using it! Yuck! Had to shuttle EVERYWHERE between flights, before and after. Crew was not attentive, and not so friendly either. Only good note was the young lady who checked our bags in Warsaw and helped get our seats together (after the airline messed the seat assignment up in the first place). Ugh. Worst airline I’ve been on."

"Spozniony jak zwykle"

"3h opóźnienia"

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Seats are ok but unable to recline"
Minusy: "Keep up the good work"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Not having a 3+ hours take off delay"

Plusy: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Minusy: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Plusy: "The cheap fares"
Minusy: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Plusy: "Prices on in flight purchases"
Minusy: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Plusy: "We landed"
Minusy: "Customer service, communication between check in and boarding agents, clear rules. On time departure as opposed to 60 minute delay on the runway"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Minusy: "Wiz air seems to trick you constantly to get more money out if things they hide from you.. online check-in required.. letting you in work a trolley and then charge you at the gate.. pee service overall.. beware!!"

Plusy: "Once boarding started it was very fast and flight left shortly after"
Minusy: "Seats are very uncomfortable"

Minusy: "It was hot and stuffy and dirty"

Minusy: "Not accusing the customer of not having a priority booking when they do, not having an hour long wait, and not accusing the customer of having a bag too big when it wasn’t."

Plusy: "Clean"
Minusy: "Claustrophobic"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Minusy: "Was delayed"

Minusy: "Changing in luggage information was annoying"

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "On time without any delay"
Minusy: "Satisfied"

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Plusy: "On time departure"
Minusy: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Minusy: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Plusy: "We got to our destination."
Minusy: "There was a problem with their website that was out of our control, that didn’t allow us to print boarding passes and we were charged at the airport even though we had proof we tried and were not able through no fault of our own"

Minusy: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Plusy: "Staff was nice and felt bad for their company’s policy."
Minusy: "I was charged $45 US dollars to print my boarding pass!!! I’m used to only being able to check in 24 hours before my flight. I found out that I cannot print my boarding pass within 48 hours of my flight. I was monitarily RAPED and will be disputing these charges! Boo on you Wizz Air....aka f*ckwads."

Plusy: "Good legroom and comfortable seats"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Minusy: "Flight delayed by more than 2 hours, additional 40 minutes in the plain before departure. At least 30 minutes until doors opened. Overall huge delay that totally killed my business day."

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Minusy: "I didn't check in, in advance as when logging on to the airline I needed a code. I didn't have the code as I was searching emails for the booking agent and airline when it was (as I later discovered) sent by another name. This resulted in £30 to check in going out and 40 euros back. Desk staff were unhelpful bordering on rude (the cabin staff were fine in that respect. I wasn't the only one at least 20 people queuing on the return with the same issue. Additionally on the delay out they advised food could be brought at the rear of the plane then inflight ran out so some people ate twice while by the time I got to my hotel they had stopped serving food and I had not eaten in the airport sorting out the boarding passes."

Plusy: "It flies direct to the airport that I wanted to go to."
Minusy: "Little space. Legroom & hand baggage (which had to go in hold). Family of four were not seated together. Cabin pressure change made child ill (my phone has a pressure sensor and I could see the change in pressure trigger a desire to vomit). It should be transitioned more slowly."

Plusy: "Nothing!"
Minusy: "My husband was seated in row 2 and I was seated in row 29, even though there were many spare seats in blocks of two and three that we could have been sat in; then I was forced to put my carryon luggage in the hold, meaning I had to wait ages at the baggage reclaim on arrival, and was late for my air BnB check in. When I booked my flight I deliberately chose not to check any luggage, spent time planning what to take so that it would fit in a carryon bag, and measured out my liquids into small bottles so that they passed the liquids restrictions: all effort and time spent in vain due to Wizz Air. I was furious!"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Excellent pilot"

"Everything was smooth and fine."

Plusy: "szybko jak zawsze"
Minusy: "Wypelnianie dokumentow wymaganych przez polski rząd dla cudzoziemców nie znajacych jezyka....otrzymuja strony a4 drobnym drukiem tylko po polsku,bez tlumaczenia, a zaloga byla dzis ze wszystkich stron, tylko nie z Polski.Nie wiedzieli takze, czy osoby podróżujące tranzytem maja je wypełniać, czy tez nie."

Minusy: "Nic"

Plusy: "All"
Minusy: "-"

Plusy: "Nothing amazing its opposite, ryanair.com its the worst airline in Europe or maybe on the world. EU parliament should closings this airlane"
Minusy: "no chance to be better, I think its all Passenger should expect only its will be worse"

Plusy: "The staff"

Plusy: "We (a family of 5) were late for 5 minutes (literally) to the boarding ... Our flight was at 3.45 PM and were at the gate at 3.20 PM ... We were held up at the Passport Control by the Polish Border Guards at the Passport Control - their computer was down ... My wife cried, my kids cried and asked to be let in on the plane ... Nobody cared to help us ..."
Minusy: "for RyanAir to be more human and humane and caring ..."

Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Minusy: "More legroom but then I'm tall. Otherwise just what you would expect from a budget airline"

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Plusy: "I paid extra to allocate seat upon booking. When I went to check in I was asked to pay for seats again. We then had to sit separately. Upon boarding we were asked to pay £25 each for our hand luggage - even though we fly every month with Ryanair back and forth and have never paid before. Rude staff"
Minusy: "Staff could be taught customer service skills. and stop taking more and more money off people but advertise as cheap flights because they arent. We have vowed never to use Ryan air again."

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Minusy: "Ice is not carried on flights by RyanAir"

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Plusy: "Boarding was quick and tickets are very affordable."
Minusy: "Seats do not recline. No place to charge phone. No WiFi."

Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"

Minusy: "Boarding took long time took ages for a coffee . Stag and hen parties very loud and rowdy"

Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"

Plusy: "Nowy samolot"

Plusy: "flight efficient and smooth, thanks"
Minusy: "My problem was not flight itself, but boarding from T2 in Charleroi (arrived too early and nearly no facility to eat and wait in a decenta way)."

Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "No issues getting on flight pretty straight forward."
Minusy: "N/A"

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "Short flight and we arrived safely. Relatively inexpensive."
Minusy: "The entire process was chaos. First you wait in a crowd to find out which desk to drop your bags and/or check in. Then you race there with the herd. Then with another herd to the gate. After heading down what seems like a boarding ramp you go outside, then into a holding pen. It’s a giant metal shed that looks like it was made for cattle. Then after standing there for 30-40 minutes, you go outside again to board the plan. On board, there were no amenities, but that was expected."

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Minusy: "The crew were soooo rude to everyone! Their card machine to buy drinks wasn’t working so they had to take cash but they didn’t have change! They charged 4 pounds for water. Then they were selling scratch tickets AND perfume and jewelry! THEY EVEN SPRAYED PURFUME ON THE PLANE! It gave me such a trrrible headache and made me even more nauseous than I already was from the flight!!! So smelly!!! The seats didn’t recline And my husbands seat was ripped. So terrible all around!!!"

Plusy: "Price, flight crew."
Minusy: "The gate was in a sheet-metal hangar outside the terminal alongside the parked plane, no bathroom or seating. We had to line up for the plane outside in the night air for 30 minutes before boarding. We were overcharged for checked baggage."

Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"

Minusy: "This is my first time to fly with Ryan Air with unforgettable exciting experience. Check in T2A and depart at 'T2B , no flight details ."

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Minusy: "I don't think it was very clear when I made the reservation that paying for a checked bag was only one way. I would like to have some reminder or notification that I had selected only one way. I was surprised to have to pay for the bag on the way back. And it was significantly more than on the website."

Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."

Minusy: "Delayed at Stansted due to Donald Trump"

Plusy: "Nothing. They treat people like animals."
Minusy: "The hidden fees, the service, the constant delays without reason or apologies, the filthy planes, just terrible overall. Will never fly with them again. Pay more and avoid this airline."

Plusy: "Punktualnosc"

Plusy: "Low cost"
Minusy: "Passengers treated like cattles. Not prepared at all"

Plusy: "Price"
Minusy: "The cabin bag fiasco"

Minusy: "Boarding was not convenient, a lot of walking outside and standing near the plane. We were not offered just water for free. The worst thing: husband and wife with one checked in bag and one carry on bag can't board together, should board in different time."

Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."

Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"

Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."

Plusy: "Not much"
Minusy: "Had tickets with reserved seats. Check-in counter opened only shortly before flight. I checked a bag at the counter (not at the gate) and was surprised to learn that the fee was 40 Euros instead of the expected 25. We were marched outside to stand for 15 minutes before anyone was permitted to board."

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Przeczytaj o liniach LOT
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty z Warszawy do Czech

Linie lotnicze oferujące loty z Warszawy do Czech wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających z Warszawy do Czech

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających z Warszawy do Czech

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających z Warszawy do Czech

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów z Warszawy do Czech

Rezerwuj tanie loty Warszawa - Czechy

Najnowsze oferty lotów w obie strony

17.01.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
WMI - PRG
20.01.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
20h 45min
PRG - WMI
10.01.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
WMI - PRG
12.01.
śr.
1 przesiadka
Ryanair
8h 35min
PRG - WMI
10.12.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
28h 30min
WAW - PRG
11.12.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
21h 30min
PRG - WAW
13.12.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
19h 55min
WMI - PRG
17.12.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
PRG - WMI
04.03.
pt.
bez przesiadek
LOT
1h 25min
WAW - PRG
10.03.
czw.
bez przesiadek
LOT
1h 20min
PRG - WAW
27.12.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
14h 45min
WMI - PRG
31.12.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
PRG - WMI
13.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
WMI - PRG
17.12.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
PRG - WMI
23.12.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
WMI - PRG
27.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
PRG - WMI
03.01.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
WMI - PRG
07.01.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
PRG - WMI
10.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
17h 55min
WAW - PRG
11.12.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
21h 30min
PRG - WAW
27.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
WMI - PRG
31.12.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
PRG - WMI
09.12.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
14h 20min
WAW - PRG
14.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
24h 05min
PRG - WAW
11.02.
pt.
bez przesiadek
LOT
1h 25min
WAW - PRG
15.02.
wt.
bez przesiadek
LOT
1h 20min
PRG - WAW
14.01.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
9h 50min
WAW - PRG
17.01.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
9h 40min
PRG - WAW
23.12.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
18h 30min
WMI - PRG
27.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
PRG - WMI
10.12.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
28h 30min
WAW - PRG
11.12.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
29h 50min
PRG - WAW
17.12.
pt.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
WMI - PRG
20.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
PRG - WMI
11.01.
wt.
bez przesiadek
LOT
1h 25min
WAW - PRG
20.01.
czw.
bez przesiadek
LOT
1h 20min
PRG - WAW
25.02.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
9h 50min
WAW - PRG
28.02.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
9h 40min
PRG - WAW
17.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 40min
WMI - PRG
20.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
PRG - WMI
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

20.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
WMI - PRG
06.12.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 15min
WAW - PRG
18.12.
sob.
1 przesiadka
Wizz Air
22h 45min
WAW - PRG
20.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
WMI - PRG
18.01.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
23h 40min
WMI - PRG
08.12.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
5h 55min
WAW - PRG
06.12.
pon.
bez przesiadek
Ryanair
1h 15min
WMI - PRG
04.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
23h 25min
WMI - PRG
31.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 00min
WAW - PRG
23.03.
śr.
bez przesiadek
LOT
1h 25min
WAW - PRG
08.12.
śr.
2 przesiadki
Ryanair
22h 05min
WMI - PRG
31.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 00min
WAW - PRG
10.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
17h 05min
WMI - PRG
20.12.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 05min
WAW - PRG
17.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
5h 55min
WMI - PRG
08.12.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
32h 50min
WAW - PRG
13.01.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
22h 55min
WMI - PRG
10.12.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
37h 00min
WAW - PRG
04.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
23h 25min
WMI - PRG
06.12.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
28h 05min
WAW - PRG
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza