Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Obsługa, fotele, możliwość ładowania, jedzenie i napoje na plus! Brak anglojęzycznych podpisów w filmach (głównie tylko holenderskie), ograniczona oferta filmów oraz kiepsciutkie słuchawki na minus.
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie
Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Plusy: "Szeroki wybor"
Minusy: "Brak propozycji w języku polskim np filmów z polskimi napisami"
Minusy: "Brak jakiejkolwiek reakcji przewoznika na zgloszenie koniecznosci zmiany daty wylotu."
Plusy: "The food was very delicious and it was a lot of it Crew was amazing and helpful"
Plusy: "The plane was clean The crew was amazing, super nice and helpful"
Plusy: "Profesjonalisci. Lot obyl sie bez problemow. Stewardessy mile i uczynne"
Minusy: "Nie mam zastrzezen oprocz tego ze na pokladzie nie byla zapewniona zadna rozrywka - nie jest to jednak duzy minus przy tak krotkim locie."
Na niską opinię miał wpływ strajk (lub cokolwiek, co zawiesiło operacje przewoźnika na kilka godzin). Strajk opóźnił lot, więc nie zdażyliśmy na prawidłową przesiadkę w Wiedniu. Na szczęście personel Austrian w Krakowie zmienił nam przesiadkę na inne linie i skończyło się w porządku (ze względu na dalszy plan podrózy).
Minusy: "CZas oczekiwania na bagaż po wyładowaniu na Okęciu około 25 min;("
Plusy: "Food, chef and crew were great. Vienna Cafe in the clouds"
Minusy: "Well, comfort is sometimes defined by aircraft model, but it looks like this one Boeing tried hard to put everything touch controlled in here with very very bad result. Entertainment not working, movies jumping back and forward on its own. Even chair had touch controls which worked every 10th try. Aaa. I forgot to mention it was business class ;("
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
2.5 hours delay. I turned out that this flight usually has a delay.
Everything perfect. Plane on time and landing also on time.
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12
Plusy: "Obsługa"
Minusy: "Fatalnie na lotnisku we Frankfurcie. Korki, autobusy trąbiące na siebie, a w międzyczasie powiadomienia z aplikacji, że boarding się zaczął (i co mam uciec z autobusu i zdążyć?)"
Plusy: "Wyjątkowo sprawny pilot - doleciał dużo przed czasem w naprawdę fajnym stylu"
Minusy: "Kontrola bagażowa w Poznaniu, komfort w samolocie"
Minusy: "Najpierw odwołano połączenie do Monachium, re-book na późniejszy lot, który był opóźniony. Spóźniłam się na samolot docelowy, zostałam przewieziona do hotelu, w którym na voucher miałam jedno danie obiadowe do wyboru i jeden napój. Hasło: LUFTHANSA."
Minusy: "Too small plane for business travelers - no carry allowed inside, yet all electronics have to be taken out. Lufthansa does not care about Senator status at all."
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
Najszybszy lot na wakacje. Szkoda, że LOT zrezygnował z tych covidowych "charterów".
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."
Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."
Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."
Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."
Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."
Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
W Ryanair nie ma nic co by się mogło podobać.
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam
Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"
Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."
Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."
Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"
Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."
Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."