Znajdź tanie loty z Poznania do Pragi

POZ - PRG

Znajdź tanie loty z Poznania do Pragi

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Pragi

W obie strony
Ekonomiczna
Poznań (POZ)
Praga im. Václava Havla
pt. 03.12.
pt. 10.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

Sierpień

Szczyt sezonu:

Maj

Śr. cena w obie strony

678 zł

Dobra oferta w obie str.

461 zł

Dobra oferta w jedną str.

1 108 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 23% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 25% wzrostem ceny.
(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)
lub mniej
lub mniej

Kiedy kupić bilety na lot z Poznania do Pragi

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Najlepsze porady, jak znaleźć tani lot

  • Szukasz tanich lotów? 25% naszych użytkowników znalazło połączenia na tej trasie za 1 108 zł lub mniej w jedną stronę oraz 461 zł lub mniej w obie strony.
  • Najtańszy lot na trasie Poznań — Praga znaleziono śr. 48 dni przed wylotem.
  • Rezerwuj z przynajmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu wypada na Kwiecień, Maj i Czerwiec. Najtańszy miesiąc na podróż to Sierpień.
  • Wylot poranny jest średnio* o 12% tańszy niż wieczorny.
*Średnia najniższych cen wyników wyszukiwania KAYAK dla wylotów w ciągu następnych 30 dni.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące lotów z Poznania do Pragi

Ile czasu trwa lot z Poznania do Pragi?

Z których lotnisk można znaleźć najtańsze loty z Poznania do Pragi?

W który dzień tygodnia loty z Poznania do Pragi są najtańsze?

Z których lotnisk skorzystam, lecąc z Poznania do Pragi?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów Poznań – Praga?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu Poznań – Praga?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach Poznań – Praga?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot Poznań – Praga?

Top linie (3) obsługujące trasę Poznań Ławica – Praga im. Václava Havla

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,8
Austrian Airlines
Wynik na podstawie 4 813 opinii
8,1
Wejście na pokład
7,8
Komfort
8,4
Załoga
7,3
Rozrywka
7,4
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "uncomfortable seats"

Plusy: "Check in was swift"
Minusy: "Friendlier approach from the crew"

Plusy: "Crew was ok, food and drinks was enough for 1,30 hour flight."
Minusy: "I really expected more from Austrian airlines."

Plusy: "Why the 3 hours delay?"
Minusy: "Be on time"

Plusy: "Crew, seat"

Plusy: "Crew"
Minusy: "My wife and I were separated by six rows. Unacceptable!"

Minusy: "1:20 min delay for a 35 min flight (less then 200km on the road). It is even worse if it is during the night (aircraft landed at 0:40 instead of 23:20"

Plusy: "Everything"

Plusy: "Flight was relatively empty today, therefore boarding was smooth and easy. I had a row to myself.. Smoothest landing ever... just a lucky day"

Plusy: "Service was outstanding!"

Plusy: "Service was good and the crew was courteous and friendly"
Minusy: "Online check-in did not allow me to select my seat. It was already assigned and didn't let me change it Boarding was later than scheduled and caused my connecting flight at O'Hare hectic This was the first time that I had ordered Kosher food and I would never make that mistake again, the meal was okay but the sandwich was awful and had no taste!"

Plusy: "I get Airpoints with the flight, crew were lovely."
Minusy: "Flight was overbooked, so a few delays (as they were asking if anyone would layover to release a seat) and they were being very strict on the one bag per traveller, but that’s fair enough considering it was busy."

Minusy: "The plane was HUGE, too big. With such a big plane the crowd formed by the gate waiting to board was unmanageable. Also the giant plane felt like it was hard to maneuver during take off and landing. I would very much prefer a smaller plane. The touch screen in front of me was not always responding when I tried to tap the screen. The audio jack was also not working great; sometimes I did not have audio in my right earbud and I had to turn and fidget the plug. The earbuds provided by the airline did not even work when plugged into the screen, I had to use my own earbuds."

Plusy: "Friendly flight attendants."
Minusy: "Lost baggage is never good."

Plusy: "Friendly staff with great service"

Plusy: "The flight was short and got us there"
Minusy: "This was not business service. The seats were uncomfortable, virtually no leg room."

Minusy: "Missed the connection because the flights were booked too closely together. Then had to wait 7 hours in the airport for the next flight. It only takes 4 hours to drive there but I don’t have a car."

Plusy: "Again as in previous flight very efficient professional and pleasant staff ."
Minusy: "Seat reservation system didn't work ,reserved one seat and got another.Food portions were smallish .No internet over the Atlantic .While the multimedia service was phenomenal I guess there could have been a larger variety and more episodes would have been good as well ."

Plusy: "Not much!"
Minusy: "No one available nor willing to help with checking process. Told to just try the checking machines."

Plusy: "Life is beautiful"
Minusy: "My fellow passenger fended off my sexual advances like a pro"

Plusy: "It was perfect, very few people, great service"

Plusy: "Friendly staff, efficient"
Minusy: "I didn’t understand that we got no baggage allowance with our tickets. When I looked on the website it appeared that star alliance members got the usual free luggage. Apparently it was a “lit” fare & we didn’t. It would have been worth it to get the next class of fare"

Minusy: "Flyght was terible"

Minusy: "Our flight was delayed by three hours due to “technical problems“. We were never updated during the weight and when we were told that the flight was canceled everyone was told to go back to the ticketing area to pick up their luggage and to find other options. When we were almost halfway there we were told to turn around and that the flight in fact was not canceled. The food was mediocre at best in the service on the plane was in adequate. They were understaffed and staff to peer to be stressed and fatigued. The seats were small and cramped and not well padded in the economy section. We are going to be flying on Lufthansa in the spring and will hope that their services are better than what we experienced on Austrian air."

Minusy: "CZas oczekiwania na bagaż po wyładowaniu na Okęciu około 25 min;("

Plusy: "The flight was basic service to get me from one place to another. It was completely average and not quite the Austrian service I have previously known."
Minusy: "See previous comments"

Plusy: "i loved the food, the alcohol, the specialty coffees. i loved the service. i loved the lay down seat. i loved the entertainment."
Minusy: "no complaints whatsoever. this was my best flight to vienna- or to europe."

Minusy: "We sat on the tarmac for 2 hours because a crew member did not have the proper paperwork. This is incompetence. The trip was long enough w/o adding another two hours due to poor planning. This was completely preventable."

Plusy: "crew"

Plusy: "The crew were so kind!"

Plusy: "Flight smoothness, service, friendliness, pilot experience, stewardesses (except for one), food, delicious."
Minusy: "All flight attendants were great except for one tall with very short blonde hair. What a poor attitude! She really ruined my trip. There was not an exchange with her that was friendly and agreeable. When serving drinks a second time, she asked me what would I like to drink and I answered: What do you have? I had not asked the first time drinks were served since I knew I wanted orange juice. he second time, and not wanted to drink the same, I asked: what do you have? and her answer was: "Same as before". I had to let her know I had not asked before and then she proceeded to tell me the different drinks and finally added: My colleague will take care of you. She did not want to serve me. The first incident went I tried to use the bathroom in the back of the plane, she would tell people: "don"t use that one, I need that bathroom for......." ( not sure for what but her tone was so rude,that people walked to the other bathroom embarrassed). All I can say is that everything else was great, including the friendliness of all other crew, but that one ruined the experience. A third time I got up to walk to the bathroom and the seatbelt sign was on, but so it had been for a long time. She prompted me to go back to my seat. All others seem to do their job without been rude, Not sure why this one couldn't. Job stress? Not the passenger's problem. Besides that and the poor movie choices, everything else was great. I think the flight was delayed but to that point everything was going so smooth, I didn't even notice. I will fly Austrian again, and would love to visit Vienna. Please advise how to add the miles of my trip to my account. I booked in Kayak, left to Ohio from Miami running from hurricane Irma, my return from Ohio to Miami was cancelled and I had to embark on that long plan10 day trip without even returning home to Miami to pack. I totally forgot about putting the miles on my account on either ticket counter."

Plusy: "kids treatment"

Minusy: "It was late No food"

Minusy: "Both flights were delayed. Food selection was poor."

Minusy: "The departing time is quite bad 4:20 in the morning"

Plusy: "Leg room, kind staff in the airplane"
Minusy: "Staff at service desk -unprofessionalism, never on time. Charged 3 times for infant ticket because of computer errors but lack of human factor explaining why, just completely horrible explanations."

Plusy: "Expertise and effiency of the flight crew."

Plusy: "surprisingly tasty meal, smooth and on time flight"
Minusy: "boarding in Vienna a bit chaotic , mostly caused by requirement to register passport for transatlantic flights"

Minusy: "I used flights between Vienna and Prague several times and in most cases they are delayed."

Plusy: "Everything was great! The staff was friendly and really tried to make our experience the best it can be!"
Minusy: "The only thing I didn't like was that in one of the bathrooms, the sink was clogged up a little bit."

Minusy: "I reached out several times to the airline and nobody returned my calls or answered the phone. I needed to switch my flight/get a refund and was unable to reach them"

Plusy: "Good movie selection on flight"
Minusy: "Got bumped from the seat I reserved after boarding without explanation and when I explained I was traveling with a group was simply told that's too bad. Their customer service is awful and had already submitted a complaint for a return flight which was never followed up on."

Minusy: "Austrian Air has really slipped in its food-product.. Lufthansa put out snacks (cookies etc; even small sandwiches to 'help yourself from' going from Atlanta to Frankfort which was nice). But not the case with Austrian The serving of it was fine. Restroom options are less than adequate too."

Plusy: ".The crew was pleasant"
Minusy: "The flight attendants did a satisfactory job of distributing meals and snacks only if you were awake during their service round. I was resting on one occasion and missed the snack. I was total ignored when I asked for a serving. The boarding process was disorganized and the flight was delayed about an hour. Seat way too small for transatlantic. I weight 62kg and was sitting in a middle seat. Next time I'll have to get an upgrade."

Plusy: "The B-767 is far superior to the B-777 in comfort; it is not so horribly crowded."
Minusy: "Austrian check-in at VIE was a disaster. None of the machines could read my passport; and when you entered the data by alternative methods it STILL required a machine to read the passport--which it exactly what they were unable to do. Thus, it was a circular Catch 22. I went through six different lady agents working my way through the system, until they finally took my bag and let me go. They themselves said it was new to them and they did not fully grasp how it worked and they did not know why it did not accept me. SOFTWARE PEOPLE BACK TO THE DRAWING BOARD."

Plusy: "Staff are pleasant and competent."

Minusy: "Flight cancelled morning of the flight and our direct flight on Austrian Air turned into a flight on Lufthansa with a layover in Munich. Not pleased with their handling of the situation and their very blasé customer service"

Plusy: "Everything was wonderful ,except for the poor food."
Minusy: "The flight was 9 and half hours and the food was very poor, I was starving ,maybe AA can improve that, it would be nice if they could add a little bit of fruit and a yogurt for a good digestion .Also, the sandwich they gave us at the end was so small ,maybe they can give us a real sandwich instead ..Sorry AA ,but you need to work on that .For the price I paid I can fly United ,they don't let me starve."

Minusy: "Flight from Dulles to Vienna was cancelled in the morning on the day of departure. We contacted Austrian and rebooked with Air France. The Air France flights were good overall. The food was okay, entertainment excellent, comfort good, boarding good, crew okay. On flight to Paris, the crew did not serve water during the period between dinner and the service before landing."

"Uprzejma obsługa."

"Bardzo uprzejma załoga"

"Załoga ściga o maski choć mam orzeczenie z sądu, że nie muszę nosić. To jest dopiero chore!"

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Plusy: "All is excellent"

Plusy: "An average for a short haul flight."
Minusy: "Boarding process was not very clear. They took us to a far remote position."

Plusy: "Seat was wide and soft"
Minusy: "Boarding was a little chaotic"

Plusy: "The connecting flight from Milan was almost an hour late. But the ground staff were very helpful and professional and help me to board the flight, in a haste. The flight crew were friendly and professional. The food was delicious and sufficient. Overall very happy with my first flight in LOT."
Minusy: "Knowing that the incoming was late ground crew could have been better prepared with a motorised transport in the airport (instead of me running out of my breadth). The onboard entertainment could have been better. WiFi in plane would be nice. But these are suggestions. I was overall very happy."

Minusy: "Bathrooms smelled and dirty and not functioning"

Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"

Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"

Plusy: "Crew were polite, friendly and attentive."
Minusy: "Better food, bigger dessert"

Plusy: "The crew was great, nice and helpful."
Minusy: "The boarding process did not go smoothly."

Plusy: "Fast flight ,crew was good"
Minusy: "Entertaining"

Plusy: "The crew were great!"
Minusy: "The coffee was pretty bland."

Minusy: "It should better boarding organization, and my flight was late because LOT was waiting for the passengers from different flights which made me nervous about catching my next flight. How could they keep us inside of airplane with temperature outside of 35 degree C one hour to wait for late passengers"

Minusy: "Zdecydowanie za mała ilość jedzenia,jak na lot który trwał prawie 12 godzin...Brakowało przekąsek...Na śniadanie makaron,z sosem beszamelowym?Zbyt "obiadowo",Jak na posiłek na start...Pieczywo,wędlina,jogurcik,może jajecznica...bylyby lepszym rozwiazaniem.Ale,i tak nie ma co narzekać..."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"

Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Complimentary upgrade to business class - wonderful!"
Minusy: "Delightful service and food."

Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"

Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"

Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."

Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."

Minusy: "At least one free drink or a small sandwitch on 2 hours international flight would be fair."

Plusy: "Crew was OK"
Minusy: "Business class seats are awful, as they are for all European flights. Regular seat with middle seat unoccupied. No entertainment at all (no movies, no music)"

Plusy: "The crew was friendly and caring"
Minusy: "Better food"

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "LOT flight delayed 2 hours. Arrived too late for last leg home. We are out $400 and now have to buy train tickets."

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"

Plusy: "The crew remained polite and we were given a bottle of water each during at 2.5 hour delay."
Minusy: "We had a two and half hour delay on an evening flight on a Sunday from WAW to Paris. This was during the UNFCCC COP24 when there was extra heavy international traffic through Warsaw. It was not clear why the plane was delayed for so long. It meant in the end that we got to Paris after midnight when the RER train had stopped running and the airport was functionally closed. This meant instead of a train ticket, rather a 55 euro taxi to get home. This was an expensive delay."

Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"

Minusy: "Mało miejsca"

Plusy: "Late, dirty plane no coffee or tea"
Minusy: "Over an hour late"

Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."

Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"

Plusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT"
Minusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT. Obsluga moze zaoferowac tylko wode.."

Minusy: "Spóźniony godzinę. Bilety kupiliśmy pół roku wcześniej, a w obie strony system usadził nas osobno!"

"Everything was smooth and fine."

"Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam"

Plusy: "Priority boarding was a plus for it allowed for me to travel with carry on only"
Minusy: "Nothing. It was perfect for the service provided"

Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Plusy: "Cena."
Minusy: "Zmarzłem. Kawa parzona."

Minusy: "More legroom but then I'm tall. Otherwise just what you would expect from a budget airline"

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Plusy: "I paid extra to allocate seat upon booking. When I went to check in I was asked to pay for seats again. We then had to sit separately. Upon boarding we were asked to pay £25 each for our hand luggage - even though we fly every month with Ryanair back and forth and have never paid before. Rude staff"
Minusy: "Staff could be taught customer service skills. and stop taking more and more money off people but advertise as cheap flights because they arent. We have vowed never to use Ryan air again."

Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Minusy: "Ice is not carried on flights by RyanAir"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."

Plusy: "Boarding was quick and tickets are very affordable."
Minusy: "Seats do not recline. No place to charge phone. No WiFi."

Minusy: "We were cooped in a very small area before boarding and it was too hot and not enough seats."

Plusy: "Wygodnie i komfortowo"

Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"

Minusy: "Boarding took long time took ages for a coffee . Stag and hen parties very loud and rowdy"

Minusy: "Entertainment and seats"

Plusy: "flight efficient and smooth, thanks"
Minusy: "My problem was not flight itself, but boarding from T2 in Charleroi (arrived too early and nearly no facility to eat and wait in a decenta way)."

Plusy: "We arrived at our destination"
Minusy: "Everything"

Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"

Plusy: "No issues getting on flight pretty straight forward."
Minusy: "N/A"

Plusy: "Trafilo mi się super wygodne miejsce w pierwszym rzędzie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Minusy: "Diverted"

Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"

Plusy: "Short flight and we arrived safely. Relatively inexpensive."
Minusy: "The entire process was chaos. First you wait in a crowd to find out which desk to drop your bags and/or check in. Then you race there with the herd. Then with another herd to the gate. After heading down what seems like a boarding ramp you go outside, then into a holding pen. It’s a giant metal shed that looks like it was made for cattle. Then after standing there for 30-40 minutes, you go outside again to board the plan. On board, there were no amenities, but that was expected."

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Minusy: "The crew were soooo rude to everyone! Their card machine to buy drinks wasn’t working so they had to take cash but they didn’t have change! They charged 4 pounds for water. Then they were selling scratch tickets AND perfume and jewelry! THEY EVEN SPRAYED PURFUME ON THE PLANE! It gave me such a trrrible headache and made me even more nauseous than I already was from the flight!!! So smelly!!! The seats didn’t recline And my husbands seat was ripped. So terrible all around!!!"

Plusy: "Price, flight crew."
Minusy: "The gate was in a sheet-metal hangar outside the terminal alongside the parked plane, no bathroom or seating. We had to line up for the plane outside in the night air for 30 minutes before boarding. We were overcharged for checked baggage."

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"

Plusy: "Someone can tell me why should I que in the check in desk just for a stupid stamp?"

Plusy: "Miła obsługa, przyjemny lot."
Minusy: "15 minut opóźnienia lądowania (opóźnienie nastąpiło już przy przygotowaniach do startu). Załoga bardzo szybko mówiła komunikaty w trakcie lotu przez co były trudne do zrozumienia."

Minusy: "This is my first time to fly with Ryan Air with unforgettable exciting experience. Check in T2A and depart at 'T2B , no flight details ."

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."

Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"

Minusy: "I don't think it was very clear when I made the reservation that paying for a checked bag was only one way. I would like to have some reminder or notification that I had selected only one way. I was surprised to have to pay for the bag on the way back. And it was significantly more than on the website."

Minusy: "Delayed at Stansted due to Donald Trump"

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Plusy: "Nothing. They treat people like animals."
Minusy: "The hidden fees, the service, the constant delays without reason or apologies, the filthy planes, just terrible overall. Will never fly with them again. Pay more and avoid this airline."

Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Punktualnosc"

Plusy: "Low cost"
Minusy: "Passengers treated like cattles. Not prepared at all"

Minusy: "Boarding was not convenient, a lot of walking outside and standing near the plane. We were not offered just water for free. The worst thing: husband and wife with one checked in bag and one carry on bag can't board together, should board in different time."

Przeczytaj o liniach Austrian Airlines
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty z Poznania do Pragi

Linie lotnicze oferujące loty z Poznania do Pragi wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających z Poznania do Pragi

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających z Poznania do Pragi

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających z Poznania do Pragi

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów z Poznania do Pragi

Rezerwuj tanie loty Poznań - Praga

Najnowsze oferty lotów w obie strony

25.01.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
15h 55min
POZ - PRG
27.01.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
26h 15min
PRG - POZ
06.01.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
11h 45min
POZ - PRG
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 25min
PRG - POZ
25.01.
wt.
2 przesiadki
Ryanair
20h 55min
POZ - PRG
27.01.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
26h 15min
PRG - POZ
11.02.
pt.
1 przesiadka
LOT
15h 20min
POZ - PRG
14.02.
pon.
1 przesiadka
LOT
5h 55min
PRG - POZ
25.01.
wt.
2 przesiadki
Ryanair
20h 55min
POZ - PRG
27.01.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
25h 25min
PRG - POZ
25.01.
wt.
2 przesiadki
Ryanair
20h 55min
POZ - PRG
27.01.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
25h 25min
PRG - POZ
06.01.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
34h 20min
POZ - PRG
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
9h 05min
PRG - POZ
13.12.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
5h 15min
POZ - PRG
16.12.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
26h 15min
PRG - POZ
14.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 35min
POZ - PRG
17.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
17h 15min
PRG - POZ
06.01.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
9h 05min
POZ - PRG
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
14h 25min
PRG - POZ
11.02.
pt.
2 przesiadki
Austrian Airlines
9h 35min
POZ - PRG
14.02.
pon.
2 przesiadki
Austrian Airlines
11h 30min
PRG - POZ
06.01.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
11h 45min
POZ - PRG
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
27h 55min
PRG - POZ
06.01.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
9h 05min
POZ - PRG
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
14h 25min
PRG - POZ
11.02.
pt.
1 przesiadka
LOT
15h 20min
POZ - PRG
14.02.
pon.
1 przesiadka
LOT
7h 15min
PRG - POZ
23.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
24h 20min
POZ - PRG
02.01.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
30h 05min
PRG - POZ
13.12.
pon.
2 przesiadki
Ryanair
27h 50min
POZ - PRG
16.12.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
25h 25min
PRG - POZ
11.02.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
13h 40min
POZ - PRG
14.02.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
20h 30min
PRG - POZ
14.12.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
15h 55min
POZ - PRG
17.12.
pt.
2 przesiadki
Ryanair
38h 15min
PRG - POZ
25.01.
wt.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
36h 50min
POZ - PRG
27.01.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
20h 50min
PRG - POZ
06.01.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
34h 20min
POZ - PRG
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
27h 55min
PRG - POZ
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

20.12.
pon.
2 przesiadki
Ryanair
27h 50min
POZ - PRG
25.12.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
24h 20min
POZ - PRG
20.12.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
5h 15min
POZ - PRG
23.12.
czw.
1 przesiadka
Ryanair
24h 20min
POZ - PRG
25.12.
sob.
1 przesiadka
LOT
17h 45min
POZ - PRG
23.12.
czw.
3 przesiadki
Ryanair
29h 05min
POZ - PRG
15.12.
śr.
2 przesiadki
Ryanair
29h 30min
POZ - PRG
20.12.
pon.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
35h 00min
POZ - PRG
15.12.
śr.
3 przesiadki
Ryanair
27h 50min
POZ - PRG
22.12.
śr.
2 przesiadki
Austrian Airlines
16h 45min
POZ - PRG
24.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
10h 30min
POZ - PRG
15.12.
śr.
1 przesiadka
LOT
6h 20min
POZ - PRG
25.12.
sob.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
27h 45min
POZ - PRG
24.12.
pt.
2 przesiadki
Ryanair
11h 25min
POZ - PRG
24.12.
pt.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
30h 30min
POZ - PRG
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza