61 zł Znajdź tanie loty ze Szwecji do Polski

1 dorosły
1 dorosły, Ekonomiczna, 0 szt. bagażu

KAYAK przeszukuje setki stron turystycznych naraz, by znaleźć oferty lotów do Polski

Podróżnicy kochają KAYAK
41.299.237 wyszukiwań w ciągu ostatnich 7 dni na KAYAK

Zaoszczędź 29% lub więcejPorównuj wiele stron podczas jednego wyszukiwania.

Śledź cenyNie chcesz jeszcze rezerwować? Utwórz alert cenowy, a my powiadomimy Cię o spadku cen.

Korzystaj bezpłatnieBrak ukrytych opłat.

Filtruj ofertyFiltruj m.in. według klasy lotu i darmowego Wi-Fi.

Informacje dotyczące rezerwacji

Statystyki i trendy KAYAK dotyczące lotów do Polski

Get data-powered insights and trends for flights do Polski to help you find the cheapest flights, the best time to fly and much more.

Jaki jest najtańszy lot do Polski?

Są to najlepsze ceny za podróż w obie strony znalezione przez użytkowników wyszukujących na KAYAK w ciągu ostatnich 72 godzin.

Najtańszy bilet ze Szwecji do Polski znaleziony w ciągu ostatnich 72 godzin to bilet do Gdańska, w cenie 119 zł za podróż w obie strony . Najpopularniejsza trasa to Lotnisko Sztokholm-Arlanda (ARN) – Gdańsk (GDN), a najtańszy znaleziony na niej w ciągu ostatnich 72 godzin bilet w obie strony kosztował 119 zł.

Ile kosztuje lot do Polski?

Średnia i najniższa cena dla wszystkich lotów w obie strony do Polski z każdego miejsca wylotu, które zostały znalezione przez użytkowników wyszukujących na KAYAK w ciągu ostatniego miesiąca.

Lot do Polski kosztuje średnio 522 zł. Najniższa cena znaleziona w ciągu ostatnich 2 tygodni na KAYAK to 55 zł za trasę Goteburga (GOT) do Gdańska (GDN). Największą popularnością na KAYAK cieszą się połączenia Goteburga do Gdańska (średnia cena to 309 zł) i Sztokholmu do Krakowa (średnia cena: 961 zł)

Zobacz ceny z:

W którym miesiącu loty Szwecja – Polska są najtańsze?

Aby obliczyć średnie miesięczne ceny KAYAK bierze pod uwagę wszystkie ceny lotów ze Szwecji do Polski z każdego miesiąca ostatniego roku, odrzuca ceny z górnego 0,1% jako wartości odstające, a następnie oblicza medianę ze wszystkich wartości dla każdego miesiąca.

Najtańszym miesiącem na lot ze Szwecji do Polski jest Luty. Średnia cena biletu to 183 zł (powrót). Z kolei najdroższymi miesiącami na podróż są Lipiec i Maj. Średnia cena, jaką trzeba zapłacić za bilet w obie strony, wynosi odpowiednio 542 zł i 521 zł.

Na ile przed wylotem muszę zarezerwować lot na trasie Szwecja – Polska?

Aby obliczyć średnie tygodniowe ceny, KAYAK bierze pod uwagę wszystkie ceny lotów w obie strony do Polski z każdego tygodnia poprzedzającego wylot w okresie ostatniego roku, odrzuca ceny z górnego 0,1% jako wartości odstające, a następnie oblicza średnią ze wszystkich wartości dla każdego tygodnia.

Żeby uzyskać cenę poniżej średniej za lot ze Szwecjido Polski, musisz zarezerwować go ok. 5 tygodni przed wylotem. Zaoszczędzisz wtedy ok. 31% w porównaniu do rezerwacji na ostatnią chwilę. Aby uzyskać absolutnie najniższą cenę, nasze dane sugerują zrobienie rezerwacji 25 tygodni przed wylotem.

Na które lotnisko w Polsce polecę najtaniej?

Ceny różnią się w zależności od lotniska wylotu, ale z reguły najtańsze lotnisko w Polsce to Lotnisko Gdańsk Rębiechowo (GDN). Średnia cena za lot to 126 zł.

Warto wiedzieć

Poza sezonem:Styczeń
Najtańszy lot61 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 17% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 35% wzrostem ceny.
Lot Goteburg - Gdańsk

Najczęściej zadawane pytania dotyczące lotów ze Szwecji do Polski

  • W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów ze Szwecji do Polski?

    KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla osób korzystających z naszej strony. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów ze Szwecji do Polski.

  • W jaki sposób Prognoza cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu ze Szwecji do Polski?

    Prognoza cen KAYAK dla lotów to narzędzie, które wykorzystuje dane z przeszłości, aby określić, czy aktualna cena lotu ze Szwecji do Polski zmieni się w ciągu następnych 7 dni. Dzięki niemu nasi użytkownicy wiedzą, czy zaczekać z zakupem biletów, czy zarezerwować lot od razu.

  • Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach Szwecja – Polska?

    Oferta KAYAK Mix łączy dwa osobne bilety w jedną stronę, gdy taka opcja jest korzystniejsza cenowo od standardowego biletu w obie strony. Loty do Polski i powrotny do Szwecji odbywają się za pośrednictwem dwóch różnych linii lotniczych.

  • Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot ze Szwecji do Polski?

    Czasami termin podróży bywa elastyczny. Jeśli możesz sobie pozwolić na nieco wcześniejszy lub późniejszy wylot, elastyczne daty pozwolą Ci wyświetlić loty ze Szwecji do Polski do 3 dni przed lub po preferowanych datach. W ten sposób możesz znaleźć lepszą ofertę w wybranym przedziale czasowym.

  • Jaki jest najtańszy dzień na lot do Polski?

    Na podstawie danych KAYAK najtańszy dzień na lot do Polski to środa. Ceny za bilet w obie strony spadają w ten dzień nawet do 433 zł. Najdroższym dniem na lot jest natomiast niedziela (średnia cena za bilet w obie strony to 921 zł).

  • Jaka pora dnia jest najtańsza na lot do Polski?

    Najtańsze loty do Polski są z reguły w nocy. Średnia cena za lot o tej porze dnia wynosi 883 zł (w obie strony). Najdroższe loty do Polski są z reguły rano. Na tę porę dnia przypadają godziny szczytu, a za bilet trzeba zapłacić średnio 1 201 zł.

Opinie na temat 4 najlepszych linii lotniczych latających ze Szwecji do Polski

 
Potrzebujesz pomocy w wyborze linii lotniczej, którą polecisz ze Szwecji do Polski? Opinie na temat linii lotniczych na KAYAK zawierają ogólną ocenę każdej linii lotniczej obliczoną w oparciu o szereg czynników, takich jak komfort, boarding, rozrywka pokładowa i więcej, aby ułatwić Ci podjęcie decyzji. Zobacz oceny linii lotniczych na podstawie zweryfikowanych opinii klientów KAYAK.
7,5
LOTWynik na podstawie 1149 opinii
6,9Rozrywka
7,6Wejście na pokład
7,1Jedzenie
7,5Komfort
8,2Załoga
Opinie o liniach lotniczych

LOT podstawił duży samolot B737 w miejsce EB95 więc miejsca było znacznie więcej niż oczekiwałem. Załoga była bardzo pomocna.

10,0 ZnakomityBartłomiej, paź 2025
ARN - WAW
Przeczytaj więcej opinii o LOT

LOT podstawił duży samolot B737 w miejsce EB95 więc miejsca było znacznie więcej niż oczekiwałem. Załoga była bardzo pomocna.

Lot był de facto obsługiwany przez linię lotniczą Turkish. Jedzenie było świetne, chociaż niestety nie było opcji wyboru jedzenia bez mięsa. System multimedialny był najwyższej jakości, a content niesamowicie aktualny, włączając ofertę najnowszych hitów obecnie granych jako nowości w kinach.

Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie

Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja

Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.

Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem

Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.

Lot opóźniony o 3 godziny, z powodu wiatru. Lot z Katowic po półgodzinnym krążeniu nad Dubrownikiem poleciał do Bari. Na szczęście wrócił po pewnym czasie. Wiatr był mocny ale niektóre samoloty lądowały i startowały pomimo tego, np EasyJet, czy chyba trzy lub cztery samoloty Tui.Startował też co najmniej jeden samolot Ryanair, bodajże do Wiednia. Ale też kilka innych lotów całkowicie odwołano, do Zurychu m.in. Po dwóch godzinach powinniśmy dostać napoje i jedzenie, ale nic z tego. Wejście na pokład szybko i bez sprawdzania wielkości bagażu, co robiono przed wylotem w Kaowicach.

Odprawa bagażowa na lotnisku w Bari w automatach z wagą była rewelacyjna. Znacznie przyspieszyła nadanie bagażu z ominięciem kolejki. Kontrola bezpieczeństwa również była bardzo sprawna, w odróżnieniu od odprawy w Katowicach (najgorsze lotnisko z którego niestety muszę korzystać).

dziadowska firma, pasożytuje na kooperantach jak np. lotnisko w Modlinie

Szybki i sprawny boarding. Lot bez opóźnień mimo nieciekawej pogody. Miła załoga. Jest ok.

Problem jest taki, że obsługa zamknęła mi bramkę przed nosem. Dosłownie. Nie chciała rozmawiać, z 4ką dzieci musieliśmy przebukować bilety. (Nocleg w Barcelonie, lot do Polski- 6tys zł)

Wszystko podczas tego lotu było ok oprócz standardowo 1 h opóźnienia.

Wylosowane miejsca- dużo więcej miejsca na nogi i pani stewardesa.

Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.

Młoda i sympatyczna załoga. Nigdy nie mailem problemów z Ryanair.

Due to the fault of the Bristol airport staff, I was not allowed to board the Ryanair plane with my paid luggage today. While checking my passport and boarding pass at Gate 7 at Bristol airport, my wife passed through the checkpoint without any problems, but I was stopped by a woman from the staff who told me to wait for almost 20 minutes before she came over and started explaining to me the reason for withholding my boarding. The woman said that since I didn't have priority boarding, I had to go back to the Ryanair point and check in my luggage. The woman was very unpleasant and when I further explained that it was already late, a man who was also checking passports and boarding passes came up and was nervous, almost shouting, and said that I didn't know the regulations and I had to go check in my luggage and if I didn't make it in time, the plane would take off without me. . I quickly went to the indicated place, but it turned out that another man from the airport staff told me that I should wait next to gate 2 because someone should come to pick me up soon. Of course no one came. My wife, nervous, started explaining to the above-mentioned couple from the staff that she had the same ticket and there were no problems. The woman said that it was too late and that my wife could fly but I couldn't. The service woman said my wife could fly but I couldn't. Of course, the wife asked the man from the staff what his name was, and he nervously replied, "None of your business!" Because we sacrificed time, money and nerves, we ordered an interview with the manager and we also waited for almost an hour. The manager already knew the situation and admitted that we were telling the truth in her opinion, but the only thing we can do is report to Ryanair, and she can only apologize to us for the behavior of the service. It also turned out that instead of wasting time, I could have bought priority boarding and there would have been no problem. However, no one said anything about it and instead it caused the inability to perform any action. Due to the above, we demand a refund for both return and return flight tickets and a refund for the hotel costs we paid for. k

Wszystko szybko i sprawnie, miła obsługa, niestety ceny bagażu wymuszają podróż wyłącznie z małymi bagażami podręcznymi o limitowanych wymiarach (mieszczące się pod fotelem). Linia lotnicza mimo łącznej odprawy spejalnie "rozrzuca" osoby lecące razem w różnych miejscach samolotu, by wymusić wykupienie wyboru miejsca, co jest wyjątkowo złośliwą praktyką rynkową.

Ciasno. Coraz mniej miejsca. Samolot sie zpóźnił. W obie strony. Tam o 1,5h z powrotem o 45 minut

W tym locie zabrakło lodu i prosseco i wielu innych alko i kanapek Załoga świetna - wyjaśniliśmy to sobie. Przyjazna - odpowiadała na wszystko pytania

Dolecieliśmy do Katowic, a ważyły się losy tego lotu. Hiszpanie przez ponad godzinę sprawdzali samolot. A był już opóźniony prawie godzinę. W sumie dwie godziny opóźnienia . Do tego przez długi okres czasu nie działała klimatyzacja.

Było około pół godziny opóźnienia. Wejście bez problemu ale zwracali uwagę na duże walizki. Ale naprawdę duże. Poza tym kazali wkładać mniejszą torebkę do plecaka tym którzy mieli tylko bagaż podręczny. Czyli wszystko ok.

Lot z Katowic do Katanii opóźniony prawie 2 godziny. Powrotny kilka minut mniej. Poza tym ok.

Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.

Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.

Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.

Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .

Wszystko, co musisz wiedzieć o swoim locie do Polski

Dokończ planowanie podróży do Polski, rezerwując pobyt w hotelu lub wypożyczając samochód