Znajdź tanie loty do Timiszoara

TSR

Znajdź tanie loty do Timiszoara

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Timiszoara

W obie strony
Ekonomiczna
Waszyngton (WAS)
Timiszoara
niedz. 05.12.
niedz. 12.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Timiszoara

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Timiszoara? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Timiszoara za Z Poznania: 589 zł w obie strony, ze Szczecina: 831 zł w obie strony, z Wrocławia: 921 zł w obie strony lub mniej
  • Wysoki sezon przypada na Styczeń, Luty i Grudzień. Najtańszy miesiąc na podróż to Styczeń.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Timiszoara.

FAQ: rezerwowanie lotu do Timiszoara

Ile kosztuje najtańszy lot do Timiszoara?

Jak daleko jest z lotniska Timiszoara do centrum miasta Timiszoara?

Jak nazywa się lotnisko miasta Timiszoara?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Timiszoara?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Timiszoara?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Timiszoara?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Timiszoara?

Timiszoara – Top linie (3)

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,9
Lufthansa
Wynik na podstawie 28 063 opinii
8,0
Wejście na pokład
7,8
Komfort
8,4
Załoga
7,7
Rozrywka
7,6
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "Food was not available for flight."
Minusy: "Food"

Plusy: "Economy light is not a good choice but that is not what was special. Everything worked together very well, beginning with timeliness, but crew and service outstanding."
Minusy: "See above. I will only buy further tickets directly from airline"

Plusy: "Fabulous service"
Minusy: "Not a thing"

Plusy: "Missed flights due to driver not turned up at Bellano yesterday"
Minusy: "We have a new flights"

Plusy: "Ogólnie ok"
Minusy: "Boarding"

Plusy: "Obsługa"
Minusy: "Fatalnie na lotnisku we Frankfurcie. Korki, autobusy trąbiące na siebie, a w międzyczasie powiadomienia z aplikacji, że boarding się zaczął (i co mam uciec z autobusu i zdążyć?)"

Plusy: "Seats had lots of space and entertainment systems had large, clear screens."
Minusy: "Person sitting next to me was watching video on their phone without headphones. Also reeked of cigarettes. Had to move my seat."

Plusy: "Everything Else"
Minusy: "Too much cabin baggage."

Plusy: "Załoga na poziomie"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Dobre śniadanie i zaloga"
Minusy: "wygodniejsze fotele"

Plusy: "Miła załoga, niezłe jedzenie, różnorodność napojów"
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "Dobra i miła obsługa; niezłe jedzenie."
Minusy: "Wygodniejsze fotele"

Plusy: "My luggage never arrived in Munich"

Plusy: "The crew was very friendly and provided excellent service"
Minusy: "The seat could have been a little bit more comfortable. Then again for a long trip, unless you are in business or first class, it's not going to be that comfortable."

Plusy: "snacks and entertainment"

Plusy: "Crew was great. Flight was on time. Overall excellent experience."
Minusy: "On line check-in 23 hrs prior to departure is not convenient for out of town passengers travelling to B'luru to catch the flight, couldn't get internet access to do the check -in on time. 48 to 72 hr check-in window would be better."

Minusy: "Komfort siedzeń w klasie Premium Economy"

Plusy: "Wyjątkowo sprawny pilot - doleciał dużo przed czasem w naprawdę fajnym stylu"
Minusy: "Kontrola bagażowa w Poznaniu, komfort w samolocie"

Plusy: "Lufthansa service from JFK-FRA-FCO-FRA-JFK was gracious, efficient and altogether pleasurable."

Minusy: "Najpierw odwołano połączenie do Monachium, re-book na późniejszy lot, który był opóźniony. Spóźniłam się na samolot docelowy, zostałam przewieziona do hotelu, w którym na voucher miałam jedno danie obiadowe do wyboru i jeden napój. Hasło: LUFTHANSA."

Plusy: "Smooth flight, good service, seats above average"
Minusy: "Food quality has gone down"

Plusy: "Great reminder. Perfect communication about dalays etc. I will book through Kayak again"
Minusy: "Nothing"

Minusy: "The worst flight I ever had. Extreamly uncomfortable 11 hrs. squized like sardines. Some of the attendants were extreamly rude and unprofecional."

Minusy: "Too small plane for business travelers - no carry allowed inside, yet all electronics have to be taken out. Lufthansa does not care about Senator status at all."

Minusy: "Flight was late due to inadequate staffing - one pilot was missing."

Plusy: "N/A"
Minusy: "Upon arriving to Frankfurt airport (gate Z) from Boston, i had an hour to make it to gate A including passport control. Once I got to to gates A50-69 I was told that i had to turn back and go through a different passport control as the one close to gates A50-69 was too busy/full. So I turned back although i had no specific gate number where the passport control was. Once I got there, after 10 mins walking (around gate Z20) around and asking lufthansa staff I came across a rather long queue. At that point I only had 30 mins until my flight to Budapest was boarding. I knew I would not get through that queue on time and there was no assistance. So I decided to turn nack and go back to gates A50-69 assport cobtrol where luckily there was no queue at all. I do not understand why i was turned away by staff the very first time I got to that passport control and why there was no assistance by airport staff. Not happy at all about that."

Plusy: "Flight was on time, and smooth. Food was OK. Very efficient crew."
Minusy: "Wheel chair accommodation in Frankfurt is poor, doable but not to the US standards. Lufthansa gate staff member took us to the wrong elevator, ended up outside security and had to go through security screening all over again, now late for flight and not early boarded. Was told she was only on the job for 2 weeks, I don't blame her for her incompetence I blame her management! Plane was loaded on the tarmac via a bus for a large international flight...no gate?? Seats in economy class are equivalent to those on a domestic flight, fairly uncomfortable on a 12hr flight. Many of the entertainment choices were not available, you can select it but all it plays is a short commercial."

Plusy: "Crew and flight and service were fine"
Minusy: "Economy seats are cramped"

Plusy: "Plenty of room in both the cabin and the bathroom- more than we have ever experienced. Food was very good. Crew was outstanding"
Minusy: "Boarding is chaotic for economy, with everyone mobbing around the entrance. Having people board in subsets, beyond just 1st class and people needing assistance would be helpful. It makes the entire airport gate areas hard to maneuver around for other people as each plane loads, and it stresses out the group waiting to get on the plane."

Plusy: "All the full service airlines are pretty good in the air. But what sets apart Lufthansa is it's ground staff. On the previous occasion I had left behind my waist bag on the seat containing passports, cash and cards. Their lost and found desk retrieved it quickly, absolutely intact. On the last occasion, my mother in law, who is over 85 was taken care of very well at not only Delhi but especially at the Frankfurt airport. I must truly acknowledge young lady Jessica's efforts, in ensuring that everything was handled very caringly by her personally, for an old lady at the Frankfurt airport."

Minusy: "I did not like the fact that I was not on this flight."

Plusy: "Smooth flight. Great food and drinks. Very helpful staff."

Minusy: "Cancelled flight and transferring me on turkish airlines again the flight was delayed over three hours.,obviously we have missed our connection flight to Beirut and now waiting in front the hotel desk because the first flight to Beirut is 12:25 pm , I have lost 2 days from my holiday,I'm very tired and upset, I will never use kayak ever again and I will tell all my friends and family to avoid it."

Minusy: "Flight delays"

Minusy: "Opóźnienie lotu"

Plusy: "Everything. Food, drinks and entertainment was great. The crew are amazing. Great flight. Pilot kept us informed of everything with delay of serving food due to turbulence."
Minusy: "How long it takes you to get to Germany! But they have no control over that."

Plusy: "Obsługa i jedzenie"
Minusy: "Nic"

Plusy: "Flew back last weekend in February. Transfer between plane from Barcelona in Frankfort (LH hub) to flight to Boston extremely chaotic. Masses of passengers all attempting to transfer to US bound flights. Insufficient staff from both Lufthansa and German border control to process or even organize the masses of people flying that day. Mob scene at transfer points. Not up to LH usual standards. Quite surprising as their passenger volume data should have alerted them to impending problems. Our flight was delayed over an hour for takeoff so USA bound connecting passengers (whose luggage was already on the planes) could be processed."
Minusy: "Chaos and disorganization. Masses of connecting passengers unable to get to their flights anywhere near planned boarding time. Takeoffs delayed substantially."

Plusy: "Pleasant cabin crew."
Minusy: "DREADFUL seats for the price. Small, coffin-like affairs packed together like proverbial sardines. I can't believe there are still middle seats for this price on a modern wide body aircraft. I was on the inside and had to step over my neighbor. The food choices were so unappetizing that I opted not to eat. I usually fly SAS business class, and based on this experience with United, I will go straight back to SAS. They offer better service, better menu choices, and first class seating for the same price. Easy decision."

Plusy: "Punktualność i obsługa stewardess"

Plusy: "Punktualność punktualność obsługa stewardes"
Minusy: "Źle działające monitory"

Plusy: "The crew were friendly"
Minusy: "Nothing I didn't like"

Plusy: "Komfort lotu i bezpieczenstwo"

Plusy: "Going out the crew left something to be desired, the crew on the return trip was outstanding! Friendly, courteous, caring, efficient."
Minusy: "Ran out oof meal choices twice"

Plusy: "The crew was friendly. The seats were comfortable. The pilot was fantastic and explained things we were passing as we flew over them"
Minusy: "Boarding was very disorganized in the gate area. Two lines just kind of smooshed together. Boarding at the plane was also a hot mess because you could enter from the front or back of the plane and people in the very back that entered at the front had to shove past people entering from the back moving toward the center of the plane."

Plusy: "Flew business class. Service and food were excellent!"

Plusy: "Bardzo słaby lot w każdym aspekcie"
Minusy: "Oóźniony, zmieniony gate w Monachium,"

Plusy: "My flight was business and it was excellent the staff was great and I think his name is Peter"

Minusy: "The ticketing when purchasing a ticket from NEW YORK is very unclear and even though we wanted a JFK ticket, the NEW YORK search showed a ticket for NEWARK NJ so my step dad ended up going to the JFK airport - An elderly man who has trouble with English and no one was willing to help him to rebook his ticket. Not only that - the Lufthansa people VOIDED his entire ticket including the second leg because the agency wasn't picking up for a rebooking so the entire ticket cost was lost - $1200 - GONE! We couldn't even get him a one way ticket so he could use the return part of the one he bought. This is an absolute customer service disaster. This man lost all his money, he saves up all year to go see his family. That's an ugly way to take advantage of people."

"no more pandemi 😂"

"Spozniony jak zwykle"

"Positive: The flight was on time, which is quite a rarity, especially for low-cost carriers. The flight attendants "upgraded" me to an extra legroom seat (although it was more for practical reasons, as they needed someone by the emergency exit). Negative: In full Covid-19 pandemic wave, most of the passengers were checked for boarding, but instead of either being allowed to directly board the plane or at least to wait in front of the boarding gate at a relatively safe distance, everyone was crammed into a tiny space between the boarding desk and the actual gate. I'm not sure I wouldn't been comfortable being piled together with 150 other people in a little over 50sqm in "normal" times, let alone during a pandemic. Also, despite the plane only being at around 2/3 capacity and most of the extra legroom seats being unoccupied, the flight attendants were very reluctant to allow a fellow travel companion to sit in the same extra legroom row with me, because "these seats cost more than the regular seats", which I thought was very petty (regardless of whether it was company policy or the attendants' own rigid attitude towards the situation)."

"3h opóźnienia"

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Professional and safe"
Minusy: "Better boarding (lines too long)"

Plusy: "I did not fly"

Plusy: "On time"
Minusy: "We got sanatizer when boarding which was so small like a stamp, useless"

Plusy: "Seats are ok but unable to recline"
Minusy: "Keep up the good work"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Not having a 3+ hours take off delay"

Plusy: "fare"
Minusy: "boarding process felt like herding"

Plusy: "Extra legroom seats are a godsend (but that's applicable to any airline, not just Wizzair, although they do seem to have a few more of these than other airlines - low cost or not). Also, despite a 35 min. initial delay, we eventually landed only 15 min. later than the scheduled time."
Minusy: "The boarding process at Gatwick was disastrous. There were only 2 agents, none of which spoke proper English. Also, one of them was busy checking each individual carry-on bag with unnecessary extra scrutiny, only to provide customers to the second agent, which was taking the payments for extra bags."

Plusy: "The cheap fares"
Minusy: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Minusy: "The seats are cramped and you have to pay for snacks and water"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Minusy: "Delay on departure and no bus at arrival"

Plusy: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Minusy: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Plusy: "Price of ticket"
Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Clean"
Minusy: "Claustrophobic"

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "I had priority and my partner who did not was on plane first! My suitcase was miles away from me (what caused delays on getting out) because next to my seat was not empty slots! After the bus took us to plane crew did not allowed us to use rare entrance (I was seat 37!)! That was chaos!"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "On time, cabin crew, ease of boarding and amount of bags I could take with Priority Boarding"
Minusy: "My seat hadn't been cleaned prooerly before I got there and if I hadn't done it myself, I would have someone else's chocolate all over the seat of my trousers. Also, the bathroom floors were really gross, to the point I had to roll uo the legs of my trousers so they didn't get wet when I needed to use the toilet."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Minusy: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Plusy: "Easy to book. Comfortable flight."
Minusy: "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."

Minusy: "2 hrs late and we missed all our following connections as a result."

Plusy: "Late over two hours due to late arrival of the plane and even so they board us for nothing cauosng us to wait withot bathroom sitta etc."

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "I asked for a cup of water for my child and they gave me a bottled water. Then they charged me 2.50 euros. Their credit card processing machine was not working properly, which was frustrating: the flight attendant got frustrated and had to come back again until she can process my payment."

Plusy: "On time boarding, departure and arrival. Smooth flight. Better than Ryanair."
Minusy: "Seats were horrible. Narrow, no leg room and awfully uncomfortable. Worse than easyJet."

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Mobile app is very good, but just allow you to download boarding pass on PDF version right at the moment of the check in"
Minusy: "They didn't let me flight. Even that I did the online check in 24 hours before they didn't send me the boarding pass on PDF format via email. Also there were no way to download it from the mobile app or the website. I was in the airport 2 hours before and they didn't want to print it for me even that I showed all the online check in confirmation. They requested that I pay €35 Euro for the airport print. I submitted a complain and hope to get a credit or refund. Confirmation code: L3QZWB"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Cheap fare"
Minusy: "No entertainment"

Plusy: "Maybe the food selection and the price of it."
Minusy: "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

"Flight was on time. But it is often with Ryanair the loud communication about offers woke me up twice. On such early fight when passengers usually want to take some rest the loud information about current offers is not very welcomed."

Plusy: "All"
Minusy: "-"

Plusy: "Cheap! And fast"
Minusy: "No everything was perfect"

Plusy: "the leg room was fine"
Minusy: "the getting to the airplane and from the airplane after landing can be better by using more busses"

Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Minusy: "More legroom but then I'm tall. Otherwise just what you would expect from a budget airline"

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Plusy: "The only good thing was it was a direct flight."
Minusy: "Short version: Avoid Ryanair like you would avoid Herpes. I paid for baggage but got charged again. Desk agent was rude. There was no information provided about what gate or where the gate was. I paid for fast track security and didn't get it. It only got worse from there. Never ever fly Ryanair!"

Plusy: "Ryanair fue claro y prestan el servicio económico esperado"
Minusy: "Toda la información relacionada a Eurowings fue confusa y tardía. Tuve un cobro extra por equipaje tal que al parecer no tenían las mismas condiciones que Ryanair, pero esto no fue informado con claridad. No fue posible hacer el check-in, enviaron información muy tarde y alemán, no entendí nada"

Minusy: "Too claustrophobic, stood in the rain and wind on the tarmac due to loading delay. Not for me, first and last time with Ryan."

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Minusy: "Ryanair is an budget airline which entertainment is not an option"

Plusy: "Value for money"
Minusy: "Flight was delayed and when we got to our destination there were no staff present to disembark the aircraft so we were further delayed."

Plusy: "Dużo miejsca na nogi / ale to dodatkowo wykupione miejsce na nogi. Ma to sens przy dużym wzroście."
Minusy: "W takie upały mogli by dawać wodę za darmo."

Plusy: "Boarding was quick and tickets are very affordable."
Minusy: "Seats do not recline. No place to charge phone. No WiFi."

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Plusy: "Very nice staff"
Minusy: "Avoid walking in the rain to get to the plane."

Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"

Plusy: "Nowy samolot"

Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."

Plusy: "Punktualnie i sprawnie, z wyjatkiem problemow z miejscem na bagaż na pokładzie."
Minusy: "Tłum ludzi z wykupionym priorytetem, przez co kolejka i czas oczekiwania rownie dlugi, oraz brak miejsca na bagaż na pokładzie."

Minusy: "it was announce a delay of 1h which in the end it was 3hours without any further announcements... they offer vouchers for drinks and food but they did not announce accordingly, I found out only when I was boarding..."

Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Trafilo mi się super wygodne miejsce w pierwszym rzędzie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"

Plusy: "Although I had a 40 minutes flight, it was really good. The crew were very amiable and fun. All amazing!"

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Plusy: "Easy of checking in bag and the person working the counter was extremely nice and personable. They flight crew was very pleasant. Decent leg room. More than some other airlines."
Minusy: "Dirty cabin. Being 1.5 hours delayed on a nice day. God forbid there was an actual storm lol. Why was our luggage in a completely different terminal and NO ONE told us how to get to it? Seemed like there was confusion about the gates when we landed and sat in the plane an extra 15/20 mins trying to get some one to bring over the bridge."

Plusy: "Flight was good"
Minusy: "Check in was mad"

Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"

Plusy: "Odprawa przebiegła bardzo sprawnie, żadnych większych opóźnień"
Minusy: "Strach ze ten lot mogl zostać odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Cena"

Minusy: "Everything was awful - the long lines, dirty cramped seats, and dirty bathrooms They couldn’t even serve tea & milk as they didn’t have any milk It is truly the worst airline"

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Plusy: "The counter agents were helpful."
Minusy: "Very cramped seats that did not recline. Lots of overcharging for things that are free on other airlines. The cheap seat was more than offset by the numerous upcharges for other services. I'll never fly with Ryan Air again."

Plusy: "Friendly crew."
Minusy: "Hour late departure , which is a frequent event... perhaps due to summer weather. Putting a two year old sitting alone, away from parents and insisting parents should make arrangements with other passengers. Standing outside the plane another fifteen minutes."

Minusy: "Delayed as usual .. badly managed and only took as the holiday we organised only picked up from that airport. Deeply un necessary"

Plusy: "Seating was comfortable and more leg room than some other airlines random seat allocated no charge no complaint. Only bought cup of tea so can’t comment on food. Tea was fine."
Minusy: "The seemingly squashy way of making sure hand luggage is tagged. Why not use a system of gradual approach. Don’t like euro charging if card used. Seems strange. Cash sterling ok."

Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."

Plusy: "the plane was really nice and smooth flight"
Minusy: "seat didnt lean back and nothing to read or watch."

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Unnecessary charges,Dodgy website,Very bad reputation and seems you don’t give a toss.Your chat service does not work you spoil people ‘s joy when they use your service .It is just horrible"

Przeczytaj o liniach Lufthansa
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty do Timiszoara

Linie lotnicze oferujące loty do Timiszoara wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających do Timiszoara

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latającychctry do Timiszoara

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających do Timiszoara

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów do Timiszoara

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Timiszoara

Najnowsze oferty lotów w obie strony

20.12.
pon.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
35h 40min
WRO - TSR
23.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 00min
TSR - WRO
20.12.
pon.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
33h 45min
WRO - TSR
23.12.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
30h 50min
TSR - WRO
20.12.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 30min
WRO - TSR
23.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 00min
TSR - WRO
20.12.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 40min
WRO - TSR
23.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
8h 00min
TSR - WRO

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

09.12.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
25h 50min
KRK - TSR
27.12.
pon.
1 przesiadka
Wizz Air
7h 00min
KRK - TSR
28.12.
wt.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
25h 20min
KRK - TSR
28.12.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
20h 25min
KRK - TSR
18.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
40h 40min
WRO - TSR
18.12.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
40h 40min
WRO - TSR
27.12.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
11h 20min
WRO - TSR
28.12.
wt.
2 przesiadki
Ryanair
23h 00min
KRK - TSR
09.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
10h 40min
KRK - TSR
20.12.
pon.
1 przesiadka
Lufthansa
6h 40min
WRO - TSR
09.12.
czw.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
25h 05min
KRK - TSR
18.12.
sob.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
29h 05min
WRO - TSR
27.12.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
19h 15min
KRK - TSR
20.12.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 30min
WRO - TSR
29.12.
śr.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
19h 15min
KRK - TSR
27.12.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
19h 25min
WRO - TSR
27.12.
pon.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
19h 25min
WRO - TSR
29.12.
śr.
2 przesiadki
Lufthansa
6h 20min
KTW - TSR
18.12.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
25h 05min
WRO - TSR
18.12.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
25h 05min
WRO - TSR
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów krajowych

19.12.
niedz.
bez przesiadek
TAROM
1h 00min
OTP - TSR
02.01.
niedz.
bez przesiadek
TAROM
1h 00min
TSR - OTP

Szukaj wg linii lotniczych

Szukaj wg ceny

-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza