Poza sezonem: | Styczeń |
---|---|
Szczyt sezonu: | Sierpień |
Najtańszy lot | 123 zł |
Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Lotnisko Liverpool-John Lennon oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +7 więcej
Aer Lingus,British Airways, +8 więcej
6
7
wtorek
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +4 więcej
Aer Lingus,British Airways, +5 więcej
3
4
środa
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +6 więcej
Aer Lingus,British Airways, +7 więcej
5
6
czwartek
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +7 więcej
Aer Lingus,British Airways, +8 więcej
6
7
piątek
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +7 więcej
Aer Lingus,British Airways, +8 więcej
6
7
sobota
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +4 więcej
Aer Lingus,British Airways, +5 więcej
3
4
niedziela
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +7 więcej
Aer Lingus,British Airways, +8 więcej
6
7
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +7 więcej
Aer Lingus,British Airways, +8 więcej
6
7
wtorek
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +4 więcej
Aer Lingus,British Airways, +5 więcej
3
4
środa
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +6 więcej
Aer Lingus,British Airways, +7 więcej
5
6
czwartek
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +7 więcej
Aer Lingus,British Airways, +8 więcej
6
7
piątek
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +7 więcej
Aer Lingus,British Airways, +8 więcej
6
7
sobota
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +4 więcej
Aer Lingus,British Airways, +5 więcej
3
4
niedziela
Aer Lingus,British Airways,Jet2, +7 więcej
Aer Lingus,British Airways, +8 więcej
6
7
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Słabe jest podejście do pasażera na bramkach. Śmiechu warte jest sprawdzanie wielkości bagażu - jednym każą plecak wciskać, bo może za wysoki, gdzie w tym samym czasie inni na takich samych biletach wchodzą z takimi samymi plecakami. Wieczne opóźnienia, lub odwołane loty, strach budować bilet. Ceny za bagaż kosmicznie przesadne. I to trzymanie po odprawie w rękawie lub korytarzu pasażerów przez nawet godzinę.
Niestety jest to najgorszy przewoźnik z jakim miałem do tej pory do czynienia, opóźnienia które po 3 godzinach zmieniają się w anulowanie lotu. Brak zapewnienia posiłków przy opóźnieniach oraz brak hotelu podczas odwołania lotu, pasażer pozostawiony sam sobie. Nie polecam usług tego przewoźnika.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.