Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Luxembourg do Chopina oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Air India, LOT, Luxair
Air India, LOT, +1 więcej
wtorek
LOT, Luxair
LOT, Luxair
środa
LOT, Luxair, TAP AIR PORTUGAL
LOT, Luxair, +1 więcej
czwartek
Air India, LOT, Luxair
Air India, LOT, +1 więcej
piątek
Air India, LOT, Luxair, +1 więcej
Air India, LOT, +2 więcej
1
niedziela
LOT, Luxair
LOT, Luxair
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Air India, LOT, Luxair, +1 więcej
Air India, LOT, +2 więcej
1
wtorek
LOT, Luxair
LOT, Luxair
środa
LOT, Luxair
LOT, Luxair
czwartek
Air India, LOT, Luxair, +1 więcej
Air India, LOT, +2 więcej
1
piątek
Air India, LOT, Luxair
Air India, LOT, +1 więcej
niedziela
LOT, Luxair
LOT, Luxair
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
2.5 hours delay. I turned out that this flight usually has a delay.
Everything perfect. Plane on time and landing also on time.
Luksemburg (undefined)Luksemburg
Warszawa Chopina (WAW)Polska