Najwyższe standardy higieniczne
Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających na trasie Kraków Balice – Rzym Rzym-Ciampino
Poza sezonem: | styczeń | Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 51% spadkiem ceny. |
---|---|---|
Szczyt sezonu: | czerwiec | Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 29% wzrostem ceny. |
Śr. cena w obie strony | 360 zł | (średnia cena z ostatnich 2 tygodni) |
Dobra oferta w obie str. | 51 zł | lub mniej |
Dobra oferta w jedną str. | 65 zł | lub mniej |
Linia Ryanair zniosła opłaty za zmianę lub anulowanie rezerwacji dla lotów Kraków Balice – Rzym Rzym-Ciampino. Sprawdź szczegółowe warunki i zasady na stronie danego przewoźnika.
Średni czas trwania lotu bezpośredniego to 1h 55min na dystansie 1075 km.
Bezpośrednie loty (2) na trasie Kraków — Rzym Rzym-Ciampino na tydzień, śr. cena 0 za dzień.
W ciągu ostatnich 3 dni najtańsze bilety w jedną stronę były oferowane przez Ryanair (75 zł) i Kilka linii lotniczych (496 zł), a w obie strony przez Ryanair (143 zł) i Kilka linii lotniczych (447 zł).
Ryanair lata 2 razy w tygodniu (wtorek, sobota).
Na trasie Kraków — Rzym Rzym-Ciampino średnio najtańszy dzień na podróż to wtorek, a najdroższy to piątek. Jeśli chodzi o lot powrotny na trasie Rzym Rzym-Ciampino — Kraków, dzień, kiedy można znaleźć najlepsze oferty to wtorek, a najdroższe — sobota.
KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla naszych użytkowników. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów Kraków – Rzym Rzym-Ciampino.
Prognoza Cen KAYAK dla lotów to narzędzie, które wykorzystuje dane z przeszłości, aby określić, czy aktualna cena lotu Kraków – Rzym Rzym-Ciampino zmieni się w ciągu następnych 7 dni. Dzięki niemu nasi użytkownicy wiedzą, czy zaczekać z zakupem biletów, czy zarezerwować lot od razu.
Oferta KAYAK Mix łączy dwa osobne bilety w jedną stronę, gdy taka opcja jest korzystniejsza cenowo od standardowego biletu w obie strony. Loty Kraków – Rzym Rzym-Ciampino i Rzym Rzym-Ciampino – Kraków odbywają się za pośrednictwem dwóch różnych linii lotniczych.
Czasami termin podróży bywa elastyczny. Jeśli możesz sobie pozwolić na nieco wcześniejszy lub późniejszy wylot, elastyczne daty pozwolą Ci wyświetlić loty Kraków – Rzym Rzym-Ciampino do 3 dni przed lub po preferowanych datach. W ten sposób możesz znaleźć lepszą ofertę w wybranym przedziale czasowym.
Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK
Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."
Minusy: "Very very bad."
Plusy: "Flight duration"
Minusy: "Leg space, cabin bag allowance more than 5 kg. Water at least to be served onboard a long distance flight."
Plusy: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."
Minusy: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."
Minusy: "WizzAir's service. The flight had an 8 hour delay due to bad weather, while Tarom had a flight on the same route, under the same circumstances, and managed to fly to and from Valencia within a much more acceptable 2 hour delay."
Minusy: "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."
Minusy: "The food"
Plusy: "We had an eventless and safe flight and it was not too cold on the plane."
Minusy: "There was no paper towel in the toilet, the water for the tee was not warm enough to have tee. We have been told to have 10-20 min delay we arrived much later. And the intonation of the speaking stewardess was so annoying that you could not listen to it :( These are minor things but can change the customer experience."
Plusy: "Hats off for the pilots! They did a great job to land the plane during the night on a very-very thick fog. Actually, we were the first plane to land safely in CLJ airport in three consecutive days apart all the other diverted landings to other airports."
Minusy: "6 hours delay due to bad weather."
Plusy: "I was at the gate. Before the door to enter the airplane. The Hungarian crew wasn’t telling me that they are closing the gate or going to close it. They completely ignore me and let me stand there and at the end I see the door close in front of me, 2 meter from me and they told me I mised flight."
Minusy: "I lost my money and I had to buy new flight with other company. Wizzair crew at budapest was very rude and didn’t take responsibility for the mistake they did. They could just say they are closing the door but nobody did. 2 meters from me and after I passed all security they ignored me completely."
Minusy: "Flight was late abolutnie 1 hour"
Plusy: "The seat not so comfortable but good"
Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."
Plusy: "Ok flight"
Minusy: "Comply with departure times"
Plusy: "Clean"
Minusy: "Claustrophobic"
Minusy: "The flight was delayed for 40 min"
Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."
Minusy: "Changing in luggage information was annoying"
Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."
Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"
Plusy: "Czysty samolot"
Minusy: "1h 45 minutes waiting for luggages in Bucharest Otopeni. Still not delivered."
Plusy: "The crew was really nice"
Minusy: "1h30 delay for no specific reason is unacceptable"
Plusy: "Start i lądowanie o czasie."
Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."
Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"
Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"
Plusy: "On time departure"
Minusy: "We arrived at the airport 2.5 hours earlier than departure as suggested. They opened check in for Naples on the boards but the agents would not let anyone for Naples check in/bag drop. Once allowed it was chaos in the line. Once we got through security our flight posted as “boarding”. We got there in time but the unnecessary rush was uncomfortable and chaotic."
Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"
Plusy: "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Minusy: "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."
Plusy: "All!"
Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"
Plusy: "The Check in was nice and polite"
Minusy: "1. There was a delay in the flight. 2. The landing was horrible 3. The boarding was delayed. 4. The plane was not comfortable ."
Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."
Minusy: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."
Minusy: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."
Plusy: "i was able to use their app to download my boarding pass so didn't need to look for somewhere to print my boarding pass while abroad, boarding went well, flight was good and crew was good, seat was comfortable, so overall i was pleased with everything. Thank you for a good experience."
Minusy: "Everything was good"
Plusy: "Good legroom and comfortable seats"
Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"
Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"
Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."
Plusy: "Plane new & in good condition"
Minusy: "flight was delayed by 90min, boarding started (even plane wasn't here yet; people herded to air field, waiting, then sent back to terminal, for nothing, all in the rain flight supposedly delayed by 30min (really 90min) due to plane late from Belgrade (WizzAir doesn't have a scheduled flight form Belgrade) - clueless or making up stories to get rid of guests?"
Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"
Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"
Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."
Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"
Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"
Minusy: "standing 1 hour in the bus before boarding,than telling you that will be 90 minutes late take off"
Plusy: "Nothing"
Minusy: "With Ryanair even if you break your leg during your trip and you’ll need an emergency trip back home they will make you pay a double seat (2 tickets because you have to stretch your broken leg) + 50€ commission on that second ticket. A 3€ for a small plastic water and of course a physical screaming/aggression from their staff while you are on a wheelchair. Thank you. Always a pleasure. You never surprise me."
Plusy: "Everybody was relax and content"
Minusy: "Toilet"
Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."
Plusy: "the leg room was fine"
Minusy: "the getting to the airplane and from the airplane after landing can be better by using more busses"
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Aeroplano"
Minusy: "Nie wpuścili na pokład bo był błąd w nazwisku,"
Minusy: "More legroom but then I'm tall. Otherwise just what you would expect from a budget airline"
Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."
Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."
Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."
Plusy: "On time"
Minusy: "Space"
Minusy: "Brak opóźnień w lotach"
Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."
Plusy: "Very nice staff"
Minusy: "Avoid walking in the rain to get to the plane."
Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"
Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"
Minusy: "The seats could have been more comfortable. Lots of people were separated from their party because they refused to pay to book their seats. One man had two small children and his wife was seated in the rear section. Some common sense when organising seat allocation please!!"
Plusy: "Everything was just fine, nothing special"
Plusy: "Nowy samolot"
Plusy: "nothing."
Minusy: "My wife was not allowed to board the flight. because her passport expires in april, we was told by ryanair in a phone call that this would not be a problem,then when she tried to board she was refused. thanks ryanair you cost us a lot of money and caused a lot of stress. you just lost another customer. why not make it clear that a person needs 90 days on their passport if you are going to enforce these purile rules."
Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."
Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"
Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."
Plusy: "Zwłaszcza lądowanie - bardzo delikatne :)"
Minusy: "Opóźnienie ponad 1 godzinę!"
Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"
Plusy: "Cena"
Minusy: "Brak przydziału miejsc koło siebie przy zakupie np.2 biletów"
Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"
Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"
Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"
Minusy: "Odwolany"
Plusy: "cena"
Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"
Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."
Plusy: "Staff were fine."
Minusy: "Paid for legroom, there was none!"
Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"
Plusy: "Nic"
Minusy: "Wszystko. Zwlaszcza trzymanie ludzi w samolocie na pasie startowym przez 1.15h . Brak dostatecznej ilosci jedzenia i napojow na pokladzie."
Minusy: "very late"
Plusy: "Seating was comfortable and more leg room than some other airlines random seat allocated no charge no complaint. Only bought cup of tea so can’t comment on food. Tea was fine."
Minusy: "The seemingly squashy way of making sure hand luggage is tagged. Why not use a system of gradual approach. Don’t like euro charging if card used. Seems strange. Cash sterling ok."
Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."
Plusy: "Late departure from Dublin as expected But it was 30 min, anyways the flight made up time and only arrived 5 minutes late. The staff were very helpful also"
Minusy: "The new slimline seats are very uncomfortable when seated for anything longer than an hour, the cushioning is very light and the angle of the seat is not as comfortable as the old ryanair seats. Also there was a long delay in Ciampino at the baggage belts considering the airport was empty - i know this is more a problem with the Airport but ryanair would surely have enough pull to get this sorted."
Plusy: "Nothing"
Minusy: "Unnecessary charges,Dodgy website,Very bad reputation and seems you don’t give a toss.Your chat service does not work you spoil people ‘s joy when they use your service .It is just horrible"
Minusy: "Opóźnienie"
Plusy: "Punktualnosc"
Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."
Plusy: "załoga bardzo miła"
Minusy: "przesuwanie czasu otwarcia bramki o 5, 10 min i tak w kółko przez godzinę..."
Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"
Plusy: "Profesjonalnie, lot przyjemny."
Minusy: "Ponad 2h opóźnienia przez które nie starczyło nam czasu na zwiedzenie Aten..."
Plusy: "Very efficient and organized"
Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"
Plusy: "Fell asleep and was not woken up. Good flight"
Linie lotnicze oferujące loty na trasie Kraków Balice – Rzym Rzym-Ciampino wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.
Najwyższe standardy higieniczne
Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających na trasie Kraków Balice – Rzym Rzym-Ciampino
Maseczki obowiązkowe
Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających na trasie Kraków Balice – Rzym Rzym-Ciampino
Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego
Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających na trasie Kraków Balice – Rzym Rzym-Ciampino
Testy przed lotem
Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów na trasie Kraków Balice – Rzym Rzym-Ciampino
Elastyczne odwołanie
Brak opłat za zmianę rezerwacji. Znajdź elastyczne połączenia lotnicze na trasie Kraków Balice – Rzym Rzym-Ciampino