Wszystko doskonale. Córka nawet dostała upominek dla dzieci i pamiątkowe zdjęcie. Kot A380 to doświadczenie samo w sobie.
Rozumiem że linia czasem korzysta z innych operatorów ale powinna zapewnić ten sam standard. Standard fly Dubai jest daleki o standardu i serwisu Emirates począwszy do jedzenia, rozrywki przez sam samolot. Nie wspominam o 30 minutowej jeździe autobusem z samolotu do terminala w Dubaju. Z pewnością kolejnym razem nie kupię już lotu Emirates jeśli będzie obsługiwany przez low cost. Nie mam nic przeciwko low cost ale nie jeśli chcę lecieć linia rejsowa i kupuję bilet przez stronę Emirates.
The flight was 2 h delayed, I understand it may happen. However, I do not see any sense in boarding people and making them sit on the plane for 1 hour before it takes off
Lot opóźniony o 3 godziny, z powodu wiatru. Lot z Katowic po półgodzinnym krążeniu nad Dubrownikiem poleciał do Bari. Na szczęście wrócił po pewnym czasie. Wiatr był mocny ale niektóre samoloty lądowały i startowały pomimo tego, np EasyJet, czy chyba trzy lub cztery samoloty Tui.Startował też co najmniej jeden samolot Ryanair, bodajże do Wiednia. Ale też kilka innych lotów całkowicie odwołano, do Zurychu m.in. Po dwóch godzinach powinniśmy dostać napoje i jedzenie, ale nic z tego. Wejście na pokład szybko i bez sprawdzania wielkości bagażu, co robiono przed wylotem w Kaowicach.
Mało miejsca na nogi ,lot był Lauda zamiast Ryanera i bez rękawa .
Zbyt ciepło było na pokładzie, szczególnie w trakcie taxi i startu. Lądowanie idealne
Lot opóźniony około 40 podobno z uwagi na awarie systemu liczenia pasażerów. Godzina siedzenia w samolocie przed startem.
Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam
straszny chaos, i wymieszanie buisness class z innymi, opoznienie przy przejsciu do samolotu
Więcej miejsca między siedzeniami niż w Boeingach, organizacja na lotnisku, jedzenie w samolocie
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12
Załoga uprzejma aczkolwiek bardzo powolna, serwis czasochłonny długie oczekiwanie na jedzenie a potem na zabranie śmieci.