Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Dyce oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +23 więcej
Aer Lingus, Air France, +24 więcej
22
23
wtorek
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +24 więcej
Aer Lingus, Air France, +25 więcej
23
24
środa
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +23 więcej
Aer Lingus, Air France, +24 więcej
22
23
czwartek
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +23 więcej
Aer Lingus, Air France, +24 więcej
22
23
piątek
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +23 więcej
Aer Lingus, Air France, +24 więcej
22
23
sobota
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +22 więcej
Aer Lingus, Air France, +23 więcej
21
22
niedziela
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +23 więcej
Aer Lingus, Air France, +24 więcej
22
23
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +23 więcej
Aer Lingus, Air France, +24 więcej
22
23
wtorek
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +24 więcej
Aer Lingus, Air France, +25 więcej
23
24
środa
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +23 więcej
Aer Lingus, Air France, +24 więcej
22
23
czwartek
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +23 więcej
Aer Lingus, Air France, +24 więcej
22
23
piątek
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +23 więcej
Aer Lingus, Air France, +24 więcej
22
23
sobota
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +22 więcej
Aer Lingus, Air France, +23 więcej
21
22
niedziela
Aer Lingus, Air France, American Airlines, +23 więcej
Aer Lingus, Air France, +24 więcej
22
23
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.