Znajdź tanie loty z Wrocławia do Tel Awiwu

WRO - TLV

Znajdź tanie loty z Wrocławia do Tel Awiwu

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Tel Awiwu

W obie strony
Ekonomiczna
Wrocław (WRO)
Tel Awiw-Ben Gurion
pt. 03.12.
pt. 10.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

Maj

Szczyt sezonu:

Wrzesień

Śr. cena w obie strony

644 zł

Dobra oferta w obie str.

659 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 63% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 35% wzrostem ceny.
(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)
lub mniej

Kiedy kupić bilety na lot z Wrocławia do Tel Awiwu

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Najlepsze porady, jak znaleźć tani lot

  • Szukasz tanich lotów? 25% naszych użytkowników znalazło loty w obie strony na tej trasie za 659 zł lub mniej.
  • Najtańszy lot na trasie Wrocław — Tel Awiw znaleziono śr. 73 dni przed wylotem.
  • Rezerwuj z przynajmniej 5-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu wypada na Sierpień, Wrzesień i Październik. Najtańszy miesiąc na podróż to Maj.
  • Wylot poranny jest średnio* o 162% droższy niż wieczorny.
*Średnia najniższych cen wyników wyszukiwania KAYAK dla wylotów w ciągu następnych 30 dni.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące lotów z Wrocławia do Tel Awiwu

Ile czasu trwa lot z Wrocławia do Tel Awiwu?

Z których lotnisk można znaleźć najtańsze loty z Wrocławia do Tel Awiwu?

W który dzień tygodnia loty z Wrocławia do Tel Awiwu są najtańsze?

Z których lotnisk skorzystam, lecąc z Wrocławia do Tel Awiwu?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów Wrocław – Tel Awiw?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu Wrocław – Tel Awiw?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach Wrocław – Tel Awiw?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot Wrocław – Tel Awiw?

Top linie (3) obsługujące trasę Wrocław-Strachowice – Tel Awiw-Ben Gurion

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

8,0
SWISS
Wynik na podstawie 9 086 opinii
8,2
Wejście na pokład
7,9
Komfort
8,6
Załoga
7,7
Rozrywka
7,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "The crew was great"

Plusy: "The crew was friendly and helpful."
Minusy: "The aircraft looked new. However the seat widths seemed small. Awkward recline as well. The seats were just not comfortable."

Plusy: "Taking off on time. Good service and helpful from all the stuff."
Minusy: "Keep it like that"

Plusy: "Nice and attentive crew Big a330 plane with great business class"

Plusy: "Friendly crew"
Minusy: "Very good overall"

Plusy: "The transfer after the flight was very helpful."
Minusy: "Entertainment was absent."

Plusy: "Service was slow, but fine."
Minusy: "* Couldn't online check-in * Seat selection was not honoured * Plane model not as advertised * No entertainment on board"

Minusy: "Check in was annoying in Paris as we had to go to ticket counter, and then go to a different counter to pay for luggage. Annoyed in the first place to have to pay for 2 checked bags on international flight, but to have to go into three separate lines in order to do so was pouring salt into a wound."

Plusy: "Fast boarding"
Minusy: "The food is the worst there is"

Plusy: "I enjoyed the 7 lay over. Took a train to the city (12 minutes ), walked around and shopped, ate and tracked back with the train . A nice stop over"

Plusy: "Liked nothing. Stewards were no help. Seating was extremely tight. I am disabled and use a small travel scooter. They removed the batteries even though they are not lithium or spillable. I called months in advance with all specifications and still they were clueless. We will never fly Swiss again. I am disabled and received no help. They removed the batteries of my scooter and we had to carry them on our lap. I had to tell them to put the batteries back in the scooter. They failed in every facet."
Minusy: "Nothing"

Plusy: "TV screens and movies. Food was great."

Plusy: "I slept with the jazz music...didn't hear a baby that was crying the whole flight..."

Minusy: "They canceled the flight and took me to another company with a stop in Turkey,it was a really bad and uncomfortable flight And I’m really disappointed!!!!!"

Plusy: "Good breakfast"
Minusy: "Bad seat, just an economy seat"

Minusy: "None"

Plusy: "Crew was nice."
Minusy: "TV's did not work. Food was lousy."

Minusy: "I booked two tickets but could not pick seats for my partner. We ended up in bad seats next to the bathroom."

Plusy: "Short flight and they handed out chocolate"
Minusy: "They announced that carry-on suitcases must be checked to accommodate a much smaller plane This only applied to those stupid enough (us) to comply"

Plusy: "The new plane with private screens"

Plusy: "The crew did all they can \The Swiss Airlines lounge was superb"
Minusy: "The seats are not comfortable The crew insisted I can't bring on a 22" Carry-on"

Minusy: "Space for legs seems to become smaller and smaller. In EL AL (flight back) space was wider."

Plusy: "Everything"
Minusy: "Nothing"

Plusy: "Smooth flight"
Minusy: "Ordered kosher and did not get it"

Plusy: "Flight itself was good for a shorter international flight. Dim cabin lights for early morning, crew providing plenty of drinks and snacks."
Minusy: "For international travel, I’m always told to get there 3 hours before. For this trip we checked in but didn’t have access to a printer so needed a boarding pass. We wanted to carry on luggage so just needed to print the pass. Swiss was the only airline that wasn’t available on the check-in kiosks. The front desk staff didn’t arrive until closer to 1.5 hours before check in so nearly theall passengers were in a huge line to get passes and check bags."

Plusy: "Crew"
Minusy: "Food"

Plusy: "The flight left on time and arrived a bit early."
Minusy: "Everything was fine"

Plusy: "Nice plane, organized food and boarding."
Minusy: "Nothing really"

Minusy: "Lost luggage"

Minusy: "I ordered in advance 4 seats for my family, paid 100$ to SWISS 19/10/16.Boarding crew refused to give us the seats sold to us.The family was divided into 3 and 1.Only after my strong refusal, the seats were were granted.During the dispute about the provision of already purchased seats, SWISS crew member threatened to call the police. We entered the plane last.Our seats not were ready and we were forced to do it all alone.Rudeness and unprofessionalism of SWISS crew.The end of the vacation was spoiled. For what I paid to SWISS 100$ in advance(10 monthes)? I believe, if SWISS could not provide the paid service as expected, SWISS must return the money(100$) and apologize. Nobody apologized in Zurich, threatened to invite the police. Bad crew, bad service."

Minusy: "Flight cancelled so I didn't like it at all"

Plusy: "It was comfortable."
Minusy: "No entertainment."

Minusy: "in NY they would not give me a seat/ boarding pass for this flight - they said i had to get one only in zurich. by the time they gave me one in zurich - it was a middle seat and there were no other seats available. i was totally squished in between 2 men [ i am a female] and the seats were sooo small and there was absolutely no room. i was totally uncomfortable and had to sit like this for 4 hours... i did not like this AT ALL"

Plusy: "Boarding and cabin crew were excellent."
Minusy: "Seats were too tight and squeezed."

Plusy: "Everything"
Minusy: "Nothing"

Plusy: "The seats"

Plusy: "Great flight, great crew. Seats were very comfortable. much space for legs and comfortable for sleep."

Minusy: "It wasn't Swiss//"

Minusy: "Seat was terrible g43 have no room for your leg. Seats are to small. Huge man next to me was sitting on 1.5 seat...."

Plusy: "Once boarded we took off pretty quickly, crew were extremely nice, food was great"
Minusy: "The boarding process was messy, couldn't tell economy from business lines, no entertainment at all."

Minusy: "When I booked the flight I thought it was El Al so I did not order kosher food (as all El Al food is kosher). I only found out later that it was Swiss Air and I was unable to get a kosher meal."

Plusy: "Was all great as with other legs...will fly again"
Minusy: "Seats seemed smaller but do need more entertainment options."

Plusy: "At list 2 attendants were extremely not polite . Air condition was turned on 2 minutes before landing . To collect food plates from passengers took more then 2 hours . When passengers asked attendants, to evaluate when it going to happen the answer was very rude ״ you should fly business in case you want it faster " . It was a night flight and it took 3 hours to turn off the lights . One of the girls attendants told me that I have too many hand handbags with me , only 1 piece allowed . I was with 3 pieces but we were 3 persons my wife and my Childe . I was trying to explain her, but she was unable to listen . It is not Swiss I know , I like to flight Swiss , but this flight was extremely disappointing .It was many confusions with other passengers as well. wrong meals , wrong seats , no air condition, ... the flight was a nightmare"
Minusy: "In this flight nothing , one of the worst I have ever had ."

Plusy: "Business Class price was 50% lower by buying the ticket on El Al site rather than buying direct from Swiss Airlines."

Plusy: "Modern air planes, plenty of leg room, comfortable seats, good service, USB outlet"
Minusy: "Food wasn't so good, I ordered a Vegan meal and got the Vegetarian one"

Minusy: "The flight crew was horrible. The desk crew inept. A wheelchair was requested but not there on checkin. Pre boarding did not happen as was supposed to. Older person male at desk was rude, insulting and sarcastic. This did not happen on Boston end. The person was there with wheelchair at the Boston gate and assisted us. Not in Zurich. What about handicap travel? Swiss????"

Plusy: "EVERYTHING'S Good to come back home"

Plusy: "The flights were Just as schedule, the arrival time was even earlier than planned. The crew is always available and tries to make the flight as comfortable as it can be. The food is brilliant in comparison to other airlines. To sum up, always a good choice. * this is my 8th flight with Swiss."
Minusy: "Nothing."

Plusy: "Coke Zero was available."
Minusy: "Limited selection of movies and tv shows and only one food option."

"Uprzejma obsługa."

"Bardzo uprzejma załoga"

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Plusy: "Everything"
Minusy: "Difficult to imagine"

Minusy: "The flight was long enough that some entertainment, even just the ability to plug in my own device to charge and use would have made the flight better."

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "That we landed safely"
Minusy: "Flying with other company"

Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"

Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"

Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."

Plusy: "We landed in Minsk and then got back to WAW with not reason given after 7h witong and flight time"

Minusy: "flight was delayed 4 hours"

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Plusy: "It was ok."

Minusy: "deley"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"

Plusy: "The crew was very kind and helpful. Boarding was much more smooth compared to my flight to WAW."
Minusy: "The seat creaked a lot and seemed to disturb the person sitting to my left when I moved the sitting part forward or back when I needed to."

Plusy: "Everything was excellent"
Minusy: "The check-in opened a bit late from Israel and I did not plan on it at all but I look at what I had better things so I think there were a lot of good things here so I do not look at check-in"

Plusy: "The flight WRO to WAW is very short, less than 1h. The seats are comfy and overall the flight is good. They even serve drinks and distribute candy, which is nice."

Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"

Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Minusy: "Punktualność"

Minusy: "Posiłek"

Plusy: "Opóźnienie bez ważnej przyczyny ponad 1h"

Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."

Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "Boarding was late, "snack" was a small wafer. Flight crew hid behind a curtain for most of the flight."

Plusy: "Czysto"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"

Minusy: "On my former flight I have mistakenly left in the aircraft ( flight 156 to Warsaw) a light blue purse , I have sent 2 inquiries to LOT , with no response"

Plusy: "all was ok as its a little one so very crouded no place to move but in general ok thank you very much"
Minusy: "will recomend and would like to travel again with lot hope thatcwill have additional shop of duty free for shopping closes . toys.and more good ice creem thank you very much"

Minusy: "W trakcie prawie czterogodzinnego lotu, operator - LOT - nie zapewnił darmowego posiłku (poza kawą/herbatą i wodą oraz małym wafelkiem), choć cena biletu nie była niska. W dużym samolocie i przy przednich trzech czy czterech rzędach klasy quasi business, toaleta z przodu samolotu była przeznaczona tylko dla pasażerów podróżujących tą klasą. Nie wiem, dokąd zmierza PLL LOT, ale nie jest to dobry kierunek. Odprawa opóźniona, lot również."

Plusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"
Minusy: "Lot nie obslugiwany przez LOT. Przynajmniej kawe mozna dostac"

Plusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT"
Minusy: "Lot 1,5 h opozniony. Lot do poznania jest opozniony w 9 przypadkach na 10. Odradzam korzystanie z LOT. Obsluga moze zaoferowac tylko wode.."

Minusy: "They lost my laguage."

Minusy: "Spóźniony godzinę. Bilety kupiliśmy pół roku wcześniej, a w obie strony system usadził nas osobno!"

Plusy: "Modern new plane, efficient plane crew"
Minusy: "Chaotic boarding, seats have very little support, no food or entertainment"

Plusy: "The crew"
Minusy: "Change gate"

Plusy: "Crew was polite"
Minusy: "Late boarding, late arrival. No apology"

Minusy: "spoznienie 30 min"

Minusy: "...automatycznie lub przez Internet. Tylko tradycyjnie, po staremu."

"They did not Tool uș to TLV as We hâd to do Corona test"

"Very strange boarding, long wait on foot after the gate."

"more than 1 hour delay for a technical problem found after boarding ended."

"The announcements in Bologna are very bad. We almost missed our flight. But the ground crew was very nice and helpful!"

"Długość lotu..."

"The manager of the flight didn’t allow me to go on the flight because I was late in just one minute!!!! She preferred to take off my baggage instead of giving me to fly home. I have hearing device and I didn’t hear the call. I paid extra priority and for extra baggage and I want my money back!! Thank you"

Plusy: "szybko jak zawsze"
Minusy: "Wypelnianie dokumentow wymaganych przez polski rząd dla cudzoziemców nie znajacych jezyka....otrzymuja strony a4 drobnym drukiem tylko po polsku,bez tlumaczenia, a zaloga byla dzis ze wszystkich stron, tylko nie z Polski.Nie wiedzieli takze, czy osoby podróżujące tranzytem maja je wypełniać, czy tez nie."

Plusy: "Flight left on time and left early"
Minusy: "Endless sales in cabin of duty free items"

Minusy: "Nic"

Plusy: "The staff"

Plusy: "We (a family of 5) were late for 5 minutes (literally) to the boarding ... Our flight was at 3.45 PM and were at the gate at 3.20 PM ... We were held up at the Passport Control by the Polish Border Guards at the Passport Control - their computer was down ... My wife cried, my kids cried and asked to be let in on the plane ... Nobody cared to help us ..."
Minusy: "for RyanAir to be more human and humane and caring ..."

Minusy: "Going on time without delay, more staff to avoid long lines"

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Plusy: "the leg room was fine"
Minusy: "the getting to the airplane and from the airplane after landing can be better by using more busses"

Minusy: "50euro check in fee was awesome"

Minusy: "Lot opóźniony o 1h, zero informacji wcześniej na lotnisku, brak wyjaśnieniem i przeprosin ze strony Ryan Air"

Plusy: "On time and well maintained"
Minusy: "Air conditioning was too weak."

Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."

Plusy: "The desire to keep up with the schedule. impressive."
Minusy: "Memmingen Airport does not call "Priority" card holders at the beginning of boarding passengers."

Minusy: "Entertainment online"

Plusy: "so"
Minusy: "Improve comfort in meetings and more space .."

Plusy: "Comfortable flight"
Minusy: "Delayed, big queue to board plane"

Minusy: "Everything"

Minusy: "Everything"

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Plusy: "Pilot always communicated flight status."
Minusy: "Flight was delayed almost two hours"

Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"

Plusy: "The crow was very nice the flight was good"

Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"

Plusy: "Niesamowita załoga"
Minusy: "wygodę i rozrywkę"

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Zwłaszcza lądowanie - bardzo delikatne :)"
Minusy: "Opóźnienie ponad 1 godzinę!"

Plusy: "Załoga Ok, sam lor bez zastrzeżeń."
Minusy: "Brak informacji czemu stoimy i nie odlatujemy planowo."

Plusy: "Not luxury in any sense really however it was cheap"

Plusy: "Direct flight"
Minusy: "Our suitcase were lost"

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "Odprawa przebiegła bardzo sprawnie, żadnych większych opóźnień"
Minusy: "Strach ze ten lot mogl zostać odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"

Minusy: "I came to the airport on 17:30 but The Checkin counter were open too late, after 1800. There was only 1 staff member in the counter. The lines were long and crouded . After we finished our check in and sent the luggage we went to the gate. There they realized that some of the printed bourding passes are not o k. The attendant in the counter did not checked it and sent us to the gate. We had to go back to the counter but the flight was closed already. We called the staff and after all we had to pay 100 euro to the counter to print the correct bourding passes and then to rush to the aircraft. If Ryan air put enough staff in the counters it wouldn’t happen. We almost miss the flight and it caused us a big inconvenous."

Plusy: "That the place reached safetly to its destination"
Minusy: "Rome Line to checkin started at the entrance of the airport with no Ground staff attention or clear line marked people were fighting and cutting each other . Check in process approved our luggage for hand cary as we paid for it in advance. In the gate they suddenly decided the luggage was 1 cm larger then agreed, refused to bring a measurement tape and charged us 50 Euro in addition to send the luggae in the plane rather than hand carry. Need less to say that in the flight to Rome our luggage was approved for hand carry so clearly Rome staff were into making money.. Planes were late to take off and 1 hour late to land (that from a total of a 3 hour flight ) although not announced . In summary ground staff experience was awaful and made us decide to not fly with Ryanair air again"

Plusy: "It arrived to its destination."
Minusy: "Extremely long lines from start to end (bag drop off, security, passports, line to boarding etc), plenty of long walks from one line to the other. Everything cost extra charges, we had to add a non négligeable amount, in order to be seated with the kids, to have our boarding pass printed. A tiny bottle of water cost 3€. No entertainment whatsoever. Seats are uncomfortable."

Plusy: "Price - That is All"
Minusy: "Delay, Checking, Plane is Old and Seats do not Recline, Children Screamming, etc"

Plusy: "robbery"

Plusy: "Absolute nothing!"
Minusy: "Everything!"

Plusy: "Odprawa"
Minusy: "Opóźniony lot o 1 godzinę. Brak jakiejkolwiek informacji o opóźnieniu. Brak jakichkolwiek przeprosin."

Minusy: "An hour delay for take off, we were trapped in the plane"

Minusy: "We got the feeling that the price is low but the company will do all it takes to FAIL the customer and make him pay more. For example, the customer must check in online. if not done properly the cost is about 100 euro more, AND the online check in procedure is not working that well, you need to press buttons several times in order for it to work (and I have a good phone), and if you give up in the middle it will cost you. More on that we did a mistake and did not purchase luggage for the way back, when we went to the desk to buy it (after standing more than 2 hours in the check in), we were told to pay 40 euros, where the price is 23 if paid online. we asked to talk to a manager and get the regular price for the suitcase, the cashier said "no problem i can call him, but then you will miss the flight..." and in the meantime there were still lots of people in the check in line... The service is very slow and not pleasant, and the crew always give you the feeling you are not ok. I understand the price is low and this is a lo cost flight, but this should not happen no matter what is the price."

Minusy: "Opóźnienie"

Przeczytaj o liniach SWISS
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty z Wrocławia do Tel Awiwu

Linie lotnicze oferujące loty z Wrocławia do Tel Awiwu wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających z Wrocławia do Tel Awiwu

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających z Wrocławia do Tel Awiwu

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających z Wrocławia do Tel Awiwu

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów z Wrocławia do Tel Awiwu

Rezerwuj tanie loty Wrocław - Tel Awiw

Najnowsze oferty lotów w obie strony

01.01.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
10h 40min
WRO - TLV
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
26h 00min
TLV - WRO
21.12.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
22h 40min
WRO - TLV
30.12.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
34h 50min
TLV - WRO
01.01.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
10h 40min
WRO - TLV
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
26h 55min
TLV - WRO
29.12.
śr.
1 przesiadka
LOT
11h 55min
WRO - TLV
04.01.
wt.
1 przesiadka
LOT
7h 35min
TLV - WRO
01.01.
sob.
1 przesiadka
Ryanair
10h 40min
WRO - TLV
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
26h 00min
TLV - WRO
01.01.
sob.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
17h 40min
WRO - TLV
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 55min
TLV - WRO
20.01.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
26h 05min
WRO - TLV
23.01.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
26h 55min
TLV - WRO
21.12.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
20h 50min
WRO - TLV
30.12.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
34h 50min
TLV - WRO
01.01.
sob.
2 przesiadki
Ryanair
26h 35min
WRO - TLV
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
26h 55min
TLV - WRO
30.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
28h 10min
WRO - TLV
04.01.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 50min
TLV - WRO
29.12.
śr.
2 przesiadki
Ryanair
26h 05min
WRO - TLV
04.01.
wt.
2 przesiadki
Ryanair
26h 50min
TLV - WRO
21.12.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
20h 25min
WRO - TLV
30.12.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
34h 50min
TLV - WRO
31.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 00min
WRO - TLV
02.01.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
26h 00min
TLV - WRO
29.12.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
30h 35min
WRO - TLV
04.01.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 50min
TLV - WRO
28.12.
wt.
1 przesiadka
LOT
21h 05min
WRO - TLV
04.01.
wt.
1 przesiadka
LOT
9h 40min
TLV - WRO
31.01.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
22h 25min
WRO - TLV
06.02.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
37h 05min
TLV - WRO
31.12.
pt.
1 przesiadka
SWISS
12h 00min
WRO - TLV
07.01.
pt.
1 przesiadka
SWISS
7h 15min
TLV - WRO
31.12.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
11h 00min
WRO - TLV
02.01.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
17h 30min
TLV - WRO
20.01.
czw.
1 przesiadka
LOT
13h 50min
WRO - TLV
23.01.
niedz.
1 przesiadka
LOT
7h 35min
TLV - WRO
30.12.
czw.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
14h 10min
WRO - TLV
04.01.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
26h 50min
TLV - WRO
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

13.12.
pon.
1 przesiadka
Ryanair
15h 20min
WRO - TLV
12.12.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
20h 15min
WRO - TLV
10.12.
pt.
3 przesiadki
Ryanair
50h 35min
WRO - TLV
09.12.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
28h 10min
WRO - TLV
09.12.
czw.
2 przesiadki
Ryanair
26h 45min
WRO - TLV
09.12.
czw.
3 przesiadki
Ryanair
23h 55min
WRO - TLV
10.12.
pt.
3 przesiadki
Ryanair
26h 40min
WRO - TLV
10.12.
pt.
2 przesiadki
Ryanair
36h 55min
WRO - TLV
13.12.
pon.
3 przesiadki
Ryanair
37h 50min
WRO - TLV
12.12.
niedz.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
23h 30min
WRO - TLV
10.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 00min
WRO - TLV
10.12.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
11h 00min
WRO - TLV
12.12.
niedz.
1 przesiadka
Ryanair
6h 45min
WRO - TLV
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza