Zaoszczędź 29% lub więcejPorównuj wiele stron podczas jednego wyszukiwania.
Śledź cenyNie chcesz jeszcze rezerwować? Utwórz alert cenowy, a my powiadomimy Cię o spadku cen.
Korzystaj bezpłatnieBrak ukrytych opłat.
Filtruj ofertyFiltruj m.in. według klasy lotu i darmowego Wi-Fi.
Poza sezonem: | Październik |
---|---|
Szczyt sezonu: | Lipiec |
Najtańszy lot | 197 zł |
Airbus A321-100/200 to model samolotu, który najczęściej obsługuje trasę Wrocław – Split.
Star Alliance to jedyne linie lotnicze oferujące loty na trasie Wrocław — Split.
Dwie najbardziej popularne na KAYAK linie lotnicze latające z Wrocławia do Splitu to Wizz Air i LOT. Dzięki średniej cenie za lot na tej trasie wynoszącej 465 zł oraz ogólnej ocenie 6,6 najczęściej wybieraną linią jest Wizz Air. LOT to również dobry wybór – średnia cena za lot tą linią wynosi 884 zł a jej ogólna ocena to 7,3.
KAYAK to wyszukiwarka ofert turystycznych. Przeszukujemy setki stron, żeby znaleźć najlepsze ceny dla naszych użytkowników. Przetwarzamy ponad 2 miliardy wyszukiwań lotów rocznie, co pozwala nam wyświetlić szereg cen i opcji lotów Wrocław – Split.
Prognoza cen KAYAK dla lotów to narzędzie, które wykorzystuje dane z przeszłości, aby określić, czy aktualna cena lotu Wrocław – Split zmieni się w ciągu następnych 7 dni. Dzięki niemu nasi użytkownicy wiedzą, czy zaczekać z zakupem biletów, czy zarezerwować lot od razu.
Oferta KAYAK Mix łączy dwa osobne bilety w jedną stronę, gdy taka opcja jest korzystniejsza cenowo od standardowego biletu w obie strony. Loty do Splitu i powrotny do Wrocławia odbywają się za pośrednictwem dwóch różnych linii lotniczych.
Czasami termin podróży bywa elastyczny. Jeśli możesz sobie pozwolić na nieco wcześniejszy lub późniejszy wylot, elastyczne daty pozwolą Ci wyświetlić loty Wrocław – Split do 3 dni przed lub po preferowanych datach. W ten sposób możesz znaleźć lepszą ofertę w wybranym przedziale czasowym.
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
Since 5 days waiting for lost bag. They didn't even tried send it next day to St. Louis and they inform that they found bag.
To jest najgorsza linia jaką w życiu leciałem obsługa niemiła opóźnienia itp Wizz air jest 2 razy tańszy i 5 razy lepszy
Zimno w samolocie . Gorący napój ( kawa ) podana dopiero przy ostatnim posiłku Ok godzinę przed miejscem docelowym
2.5 hours delay. I turned out that this flight usually has a delay.
Everything perfect. Plane on time and landing also on time.
Brak słów. Lot odwołany w ostatniej chwili kolejne loty po 12
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!