Znajdź tanie loty ze Szczecina do Oslo

Znajdź tanie loty ze Szczecina do Oslo

Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Oslo

W obie strony
Ekonomiczna
Szczecin (SZZ)
Oslo-Gardermoen
pon. 06.12.
pon. 13.12.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

Marzec

Szczyt sezonu:

Czerwiec

Śr. cena w obie strony

348 zł
Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 56% spadkiem ceny.
Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 42% wzrostem ceny.
(średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Kiedy kupić bilety na lot ze Szczecina do Oslo

Przewidywana cena za lot w obie strony
Średnia cena w poszczególnych miesiącach
Ceny lotów a czas do początku podróży

Najlepsze porady, jak znaleźć tani lot

  • Najtańszy lot na trasie Szczecin — Oslo znaleziono śr. 74 dni przed wylotem.
  • Rezerwuj z przynajmniej 6-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Szczyt sezonu wypada na Maj, Czerwiec i Lipiec. Najtańszy miesiąc na podróż to Marzec.

Najczęściej zadawane pytania dotyczące lotów ze Szczecina do Oslo

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów ze Szczecina do Oslo w związku z COVID-19?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów Szczecin – Oslo?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu Szczecin – Oslo?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach Szczecin – Oslo?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot Szczecin – Oslo?

Top linie (3) obsługujące trasę Szczecin Goleniów – Oslo

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,3
LOT
Wynik na podstawie 5 362 opinii
7,4
Wejście na pokład
7,4
Komfort
7,9
Załoga
6,9
Rozrywka
6,9
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Plusy: "Punktualność"
Minusy: "Jest ok polecam"

Plusy: "Nothing to like"
Minusy: "This Iwa’s very bad experience. Never again will use LOT"

Plusy: "Crew was very professional. USB port to charge your phone or tablet. Nice selection of music from many different eras."
Minusy: "No maps on the screen in front of me. Not the best selection of comedy TV shows. No veggie option for Vegans."

Plusy: "On time, good service and economy food was better than any other airline I have ever flown."
Minusy: "Nothing"

Plusy: "crew was good"
Minusy: "crazy detailed search in goleniów"

Minusy: "Delayed without explaining?"

Minusy: "Lot był opóźniony o godzinę, wiele osób nie zdążyli na swoje dalsze loty do Europy."

Plusy: "sympatyczna załoga"
Minusy: "miło by było, gdyby walizka "priority" faktycznie wyjeżdżała jako jedna z pierwszych... nie mówiąc o tym, że odebrałam walizkę lekko obtłuczoną"

Plusy: "Obsluga Litewskiej zalogi obslugujacej lot w business i premium"

Plusy: "Seat was confortable."

Plusy: "Everything went fast and smoothly."
Minusy: "Food/snacks - little bit more"

Minusy: "We boarded early, took off and arrived on time. Plane is comfortable, crew was friendly, all good."

Minusy: "My luggage was lost."

Plusy: "good entertainment choices"
Minusy: "my pre-arranged seat was changed without notice."

Minusy: "Zamiast bezpośrednio lecieć do Tel Avivu, poleciał najpierw do Warszawy aby dobrać pasażerów. Lot wydłużył się o ok. 2 godziny."

Plusy: "Wsadzili do autobusu podwieźli pod samolot i nie wypuszczali. Na dworze skwar - w autobusie gorąco - jakieś 70 osób gotowało się jak w piekarniku."
Minusy: "Logistycznie podejść do tego - później wyjechać autobusem - tak aby dojechać pod samolot i od razu wypuścić."

Minusy: "2,5 H opóźnienia dla lotu który trawa 1:20 to naprawdę bardzo dużo"

Minusy: "The food honestly could have been better for business class. And the first flight wasn't actually business class seats which was disappointing."

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Samolot z Warszawy był opóźniony i mimo zapewnień załogi,samolot w Warszawie nie poczekał na pasażerów i odleciał.wstyd i żenada"

Plusy: "Mila i szybka odprawa"
Minusy: "Samolot był opóźniony o ponad godzinę,jednak panie w Katowicach zapewniały,ze kolejny samolot z Warszawy poczeka- miałam jeden bilet łączony. Samolot nie poczekał,a panie w Warszawie były bardzo zdziwione o co pasażerom chodzi.podeszlismy 2 minuty po zamknięciu bramek.samolot odleciał.zenada"

Minusy: "Not delete"

Minusy: "Czystość w samolotach"

Plusy: "First of all, we had to line up in a very long que when arriving from Zagbreb. Then we had to wait very long for the bus to take us to the plane. Finally, we had to wait for almost 30 minutes ON the bus before we could enter the plane."
Minusy: "The crew"

Minusy: "I’m not in Chicago I’m still in Hungary"

Plusy: "było opóźnienie i nie podobało mi się to"
Minusy: "punktualność"

Plusy: "było ok"
Minusy: "nowszy samolot"

Minusy: "Samolot mały mało miejsca na nogi"

Minusy: "Lot obsługiwany był przez przewoźnika Blue Air. Opóźnienie duże."

Minusy: "Punktualność"

Plusy: "Complimentary upgrade to business class - wonderful!"
Minusy: "Delightful service and food."

Plusy: "wygodnie"
Minusy: "punktualnosc"

Minusy: "Wymienic beznadziejna obsluge przez nie uprzejmie stewardesy"

Plusy: "Przemiła obsługa dwoiła się i troiła żeby podróż upłynęła pasażerom w komfortowych warunkach. Pyszne jedzenie do wyboru na pokładzie. W czasie podróży bogaty wybór filmów, w tym kilka nowości."

Minusy: "2 godziny opóźnienia na trasie trwającej 2 godziny."

Plusy: "There was no crew that I noticed....it’s like they were just working for themselves."
Minusy: "Some of the worst, ergonomically incorrect, hard as rock seats I have ever encountered on a commercial aircraft!"

Minusy: "Po ostatnich doświadczeniach z LOT Polish Airlines chyba nie będę korzystał z tych linii. Jakość obsługi bardzo przeciętna, a cent jak azjatyckich i bliskowschodnich linii lotniczych."

Plusy: "Jak zwykle perfekcyjny pilotaż"
Minusy: "Jedzie w opcji Menu Premium niesmaczne. Brak napojów podczas lotu, pomimo, że opcja Premium je przewiduje. Nie polecam dokupywania tej opcji - podanie „plaltykowego”, sztucznego jedzenie na porcelanie nie jest warte swojej ceny. Nawet herbata była ochydna. Ekran systemu rozrywki nie działał."

Plusy: "Samolot i technika lotu była bardzo dobra. Praktycznie bez turbulencji"
Minusy: "Personel pokładowy jakby pracował za karę. Nieuprzejmy. Nie reaguje na prośby pasażerów o doniesienie bułki, soku czy dodatkowej karty imigracyjnej. W nocy większość załogi spała, a jedyny steward czuwający w kuchni grał na komórce i powiedział, ze można sobie samemu nalać wody lub soku."

Minusy: "Lot jak zwykle opóźniony"

Minusy: "I didn't like, that our flight was delayed for an hour before Christmas Eve and Christmas. During this period you are waiting for everything going well. But I am happy, that it wasn't very long delay."

Plusy: "Czysto"

Minusy: "Ponad 1h opóźnienia"

Plusy: "Profesjonalny personel pokladowy"
Minusy: "Brak informacji o spodziewanym opóźnieniu na gate. Obsługa bagażu na Okęciu to kpina, po 20 minutach czekania informacja że potrzebują jeszcze co najmniej 30!!!"

Plusy: "Nic"
Minusy: "Opóźnienie"

Minusy: "Tragiczna jakość samolotu, tragiczny serwis z Rumunii"

Minusy: "I lost transfer flight"

Plusy: "Dużo miejsca na nogi"
Minusy: "Bagaż zagubiony"

"no more pandemi 😂"

"Spozniony jak zwykle"

"3h opóźnienia"

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "Flight duration"
Minusy: "Leg space, cabin bag allowance more than 5 kg. Water at least to be served onboard a long distance flight."

Plusy: "The offert of 5 euro discount on Duty Free products when you buy some food over 6 euros."

Minusy: "You must check in few hours before the flight. Checking in at the airport will cost you 35€. Besides that, the boarding took almost 40min and the seats are not comfy at all. That said, i would rather pay extra $50 and fly with normal company."

Plusy: "Absolutely nothing"
Minusy: "Everything"

Plusy: "Smooth"
Minusy: "All was fine"

Plusy: "Is a case of what didn’t I like. When you fly low budget just expect surprises. The small prints are terrible clauses and you will never know when they will get you. Today I was charged £25 on the spot by WIZZ AIR at the boarding gate, even if I disagreed with the charges, I wasn’t prepared to miss my flight W61301 from Warsaw to Luton. There is a degree of unfairness with these impromptu and extra charges. I came on the same flight with the same bag and there was no hassle. I was a soft target and whilst I had no problem with the flight and the service provided, I will not recommend @wizzair. I felt the extra charge was a con."
Minusy: "WIZZ Air need to be sensible. I travelled from London to Warsaw without any problem and they made a problem on my way back.!"

Plusy: "The cheap fares"
Minusy: "Airplane was filthy, needed a thorough cleaning. More padding on the seat."

Plusy: "We landed"
Minusy: "Customer service, communication between check in and boarding agents, clear rules. On time departure as opposed to 60 minute delay on the runway"

Minusy: "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."

Plusy: "The seat not so comfortable but good"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Good airport . Punctual flight ."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "Seats are terrible."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "I called flight network and was put on hold for about five minutes, simply to get an answer to the question of the baggage allowance - I didn’t see it anywhere when booking the wiz air ticket. They told me that I was slowed one checked baggage and one cabin baggage that would be charged about €40 if it was over 30 kilos (which it was not). At the airport wizz air said that I had chosen online booking (which I had not) and therefore I had to pay a €30 fee. Also they said I had no checked baggage allowance and was charged an additional €150 !!!!"
Minusy: "That I wa given false information that cost me a huge amount of money, And that the booking page does not make it easy to add baggage information."

Plusy: "Clean aircraft with good on board staff. Flight departed on time and arrived early. Overall they are good value for a low cost carrier."
Minusy: "Wizz are a bit disorganised at bag check in, disorganised with overhead storage. Don't like the random seat assignment used if you don't want to pay the high price for assigned seats."

Minusy: "Did not fly. They wanted $100 to check my bag. I flew another airline."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Minusy: "Unconfortable sears. The seats cannot be moved back. The table is too high. I have traveled a lot but never seen tables at this height (above the chest). No entertainment, no wifi, and no food, but that's ok. After all, it's a low cost floght although many other low cost companies have wifi and entertaonments via mobile devices."

Minusy: "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Minusy: "2 hrs late and we missed all our following connections as a result."

Plusy: "Staff was nice and felt bad for their company’s policy."
Minusy: "I was charged $45 US dollars to print my boarding pass!!! I’m used to only being able to check in 24 hours before my flight. I found out that I cannot print my boarding pass within 48 hours of my flight. I was monitarily RAPED and will be disputing these charges! Boo on you Wizz Air....aka f*ckwads."

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Had to stand in the sun for about 30 mins waiting to board. Had to buy a bottle of water for £2.5 why can’t they just pour a glass of water or even sell at a reasonable price."

Plusy: "There wasn't any delays, perfect landing"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Everything was on time, no delays. Polite crue. Easy boarding."
Minusy: "The seats are not comfortable at all"

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Minusy: "Flight was delayed by 45 mins, and on board there was no water in the bathroom basins. This was known by staff, but they didn’t warn me as I went in, so I didn’t find out until I had already put soap in my hands"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Excellent pilot"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Staff were generally sweet & approachable."
Minusy: "Cannot understand management of border control security before boarding. This is done in the corridor on route to gate. Long long queues, then continued to queue before boarding in the waiting/holding room. No toilets once you enter the corridor to go to gate. Unsatisfactory management. Water from air conditioner dripping on me on board from take off. Not an immediate suggestion to move, but agreement to do so on my suggestion and then gentle insistence. Thankfully there was a seat for me! It seemed to be a problem staff were aware of which is concerning that Wizz did not block that seat."

"Długość lotu..."

"Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam"

Plusy: "szybko jak zawsze"
Minusy: "Wypelnianie dokumentow wymaganych przez polski rząd dla cudzoziemców nie znajacych jezyka....otrzymuja strony a4 drobnym drukiem tylko po polsku,bez tlumaczenia, a zaloga byla dzis ze wszystkich stron, tylko nie z Polski.Nie wiedzieli takze, czy osoby podróżujące tranzytem maja je wypełniać, czy tez nie."

Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."

Minusy: "Obsługa dramat.. Cztery osoby stały cały czas rozmawiając ze sobą z tyłu lub przodu samolotu. Po turbulencjach zapomniały odblokować toaletę ludzie stali dobre 15 minut. Nie reagowały na dzwonek. Obsługa wdawała się w rozmowę z pijanym pasażerem. Dramat!!!"

Plusy: "Price"
Minusy: "1 hour late boarding, 20 min. Waiting outside in cold to get into the airplane and then 30 min. Circling around the city before landing"

Plusy: "Arrival Gate position in Seville was perfect for a quick exit."
Minusy: "The wueue for priorty boarding was twice the size of normal. Rip off."

Minusy: "Mógłby się nie opóźniać"

Plusy: "Spore - jak na Ryanair - odległości między rzędami foteli, czyli sporo miejsca na nogi."
Minusy: "Lot był opóźniony ok. 20 minut, mało komfortowa była odprawa i boarding z uwagi na warunki na Terminalu 2 w Lizbonie."

Minusy: "Nie wpuścili na pokład bo był błąd w nazwisku,"

Minusy: "Opóźnienie ponad 40 min."

Plusy: "Great personnel and understanding staff at CPH airport"
Minusy: "Not sure yet"

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Plusy: "Sorry nic"
Minusy: "Wszytsko"

Plusy: "Punktualność, skuteczność."
Minusy: "Długie kolejki do odprawy bezpieczeństwa i na pokład."

Plusy: "The flight was cheap."
Minusy: "Flight was delayed over an hour because the pilot was late."

Plusy: "Wygodnie i komfortowo"

Minusy: "Waiting in long lines for a extended period of time to board the flight. It’s almost like someone is trying to make things more uncomfortable for passengers"

Plusy: "Załoga super"
Minusy: "Siedzenia, sa strasznie niewygodne"

Plusy: "Załoga pomogła mi znaleźć zgubioną kurtkę. Byli bardzo mili."
Minusy: "Brak miejsca na książkę/telefon przy siedzeniach np. z przodu na siedzeniu przed pasażerem."

Plusy: "Przybyliśmy na miejsce 25 minut przed czasem!!!!"
Minusy: "Nic :)"

Plusy: "Horrible check in service. Offensive people."

Plusy: "Nowy samolot"

Plusy: "Pomocna i zaangażowana załoga"
Minusy: "Wybór zdrowych i świeżych przekąsek. Wsparcie w poskramianiu bez przerwy płaczących dzieci innych pasażerów."

Minusy: "Great and happy"

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Załoga Ok, sam lor bez zastrzeżeń."
Minusy: "Brak informacji czemu stoimy i nie odlatujemy planowo."

Plusy: "miła odprawa i załoga pokładowa"
Minusy: "kolejki i czekanie na wejście (mimo priority) bardzo głośne zachowanie pasażerów - dzieci oągłdały głośno filmy bez słuchawek, rodzice mniejszych dzieci pozwalali im wrzeszczeć dla zabawy, niektórzy dorośli krzyczeli do siebie"

Plusy: "Friendly stuff, good price."
Minusy: "Delay at the airport, also didn't take off anytime soon. We were sitting for over half and hour in the plane. Seats are very cramped too. People over 1.80m / 6 foot have to book an extra seat with more space, otherwise you won't have an convenient flight."

Plusy: "It was exactly as booked, Got rid of bags quickly, boarded easily(priority) crew were fine I expect. I slept through whole flight. Didn’t have any food and didn’t have any entertainment. Took off and landybsng on time."
Minusy: "I’m fed up with that bloody music when they land."

Minusy: "The app wasn’t working to check in. We arrived to the airport 1.5 hrs early only for them to tell us that there would be a $56 charge for not checking in 2 hours ahead of time. This is absurd. Almost as much as our ticket to Mallorca. Not okay. They were so rude to us and I dont trust that they will do this again to us. It’s a scam in my opinion. Definitely read all of the fine print or they will rip you off. Oh! And we paid for PRIORITY boarding. Psh"

Plusy: "Wszystko sprawnie i szybko"

Minusy: "Booked 3 flights all on Ryanair for a trip inside Portugal. The booking agent, Gotogate.com, and Ryanair left me deserted. Some error occurred and I received the same flight booking # for all 3 the flights. I discovered this when trying to retrieve my boarding pass for the second flight. Neither company fixed the problem and I could not board the flight. I ended up having to rent a car and drive to Porto (6 hours away). Neither company have anyone that can assist with these issues on the weekend. The worst experience I could have had on my birthday vacation."

Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."

Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"

Plusy: "We made it."
Minusy: "Boarding was very slow. Had to take a bus to the plane, not even water to drink."

Minusy: "They delayed the flight from 8:55 to 10:15 but we didn’t board until about 11. They left us outside in the cold and extreme wind instead of having us just stay inside until the plane was ready. When I complained the employee said there was a woman onboard with a wheelchair and they didn’t have a way to get her off. When we finally got on takeoff was delayed another hour. They blamed all of this on air traffic control staffing in France, didn’t take any responsibility for the delay with the wheelchair. Ryanair is a disgrace."

Plusy: "The crews not nice!"
Minusy: "We wait a long time to board!"

Plusy: "got me from point a to b without a connection or crash"
Minusy: "Flight was delayed. Didn’t announce gate until 5 minutes before flight was scheduled to leave. Then changed gate. People ran in a frenzy. Finally boarded and pilot announced they lost our bags. Waited on plane for another hour. Flight left 2 hours 15 minutes after scheduled. Food and drinks on the flight are ridiculously expensive. Asked for a meal and said they were out of stock. Seats were incredibly uncomfortable and too upright. The airline didn’t update the status of the flight online so my ride waited at the airport for 2 hours. overall 0/5 stars will not fly again unless ABSOLUTELY necessary."

Plusy: "Smooth boarding Friendly staff"
Minusy: "Flight was delayed 1.5 hrs Dalayed at the gate 1 hr Waiting at the baggage claim 1.5 hrs Very disappointing"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "Everything"

Plusy: "We arrive safely"
Minusy: "There was a delay in boarding but no communication from any of the five members of staff at the boarding gate as to why. I also purchased priority boarding but we were not seperated from the crowd."

Plusy: "Price; travel light, and take own food and it’s fine."
Minusy: "Wait for the drinks/food service, and we would be on the way into land before they reach the middle of the plane on London -Dublin flight"

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Plusy: "Lot nie był opóźniony, bardzo miła załoga oraz profesjonalizm usługi."
Minusy: "Na lotnisku w Krakowie trzeba było BARDZO długo czekać na walizki. Pociągi z lotniska w Krakowie na dworzec główny jezdzą co godzinę co jest niedopuszczalne. (Przez długi czas oczekiwania na walizki spóźniłem się na pociąg)"

Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."

Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"

Plusy: "obsługa"
Minusy: "hałas, bałagan"

Plusy: "Wszystko było ok"

Przeczytaj o liniach LOT
Informacje o COVID-19

Środki bezpieczeństwa podejmowane przez linie lotnicze oferujące loty ze Szczecina do Oslo

Linie lotnicze oferujące loty ze Szczecina do Oslo wprowadziły dodatkowe środki bezpieczeństwa i zaktualizowały zasady przewozu, by lepiej dostosować je do potrzeb podróżnych. Zasady te różnią się w zależności od linii lotniczych.

Najwyższe standardy higieniczne

Codzienne czyszczenie i montaż filtrów kabinowych HEPA w samolotach latających ze Szczecina do Oslo

Maseczki obowiązkowe

Obowiązkowe maseczki na pokładzie. Podróżni otrzymają maseczki w samolotach latających ze Szczecina do Oslo

Układ miejsc zgodny z zasadami dystansu społecznego

Brak możliwości rezerwacji środkowych miejsc w samolotach latających ze Szczecina do Oslo

Testy przed lotem

Testy na przeciwciała i objawy w przypadku lotów ze Szczecina do Oslo

Rezerwuj tanie loty Szczecin - Oslo

Najnowsze oferty lotów w obie strony

10.01.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
18h 25min
SZZ - OSL
11.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
24h 15min
OSL - SZZ
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
18h 55min
SZZ - TRF
14.01.
pt.
1 przesiadka
Ryanair
25h 25min
TRF - SZZ
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
20h 30min
SZZ - OSL
14.01.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
18h 35min
OSL - SZZ
27.12.
pon.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 25min
SZZ - TRF
04.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 05min
TRF - SZZ
09.01.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
20h 30min
SZZ - OSL
14.01.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
17h 50min
OSL - SZZ
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
18h 55min
SZZ - TRF
14.01.
pt.
2 przesiadki
Ryanair
28h 10min
TRF - SZZ
27.12.
pon.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 25min
SZZ - TRF
04.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 05min
TRF - SZZ
27.12.
pon.
1 przesiadka
LOT
23h 00min
SZZ - OSL
02.01.
niedz.
1 przesiadka
LOT
23h 35min
OSL - SZZ
10.01.
pon.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 25min
SZZ - TRF
11.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 05min
TRF - SZZ
10.01.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
12h 40min
SZZ - TRF
11.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 05min
TRF - SZZ
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
19h 10min
SZZ - OSL
14.01.
pt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
17h 50min
OSL - SZZ
11.03.
pt.
2 przesiadki
Ryanair
28h 15min
SZZ - TRF
13.03.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
30h 20min
TRF - SZZ
09.01.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
18h 55min
SZZ - TRF
14.01.
pt.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
1h 25min
TRF - SZZ
10.01.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
18h 25min
SZZ - OSL
11.01.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
25h 55min
OSL - SZZ
10.01.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
12h 45min
SZZ - TRF
11.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 05min
TRF - SZZ
27.12.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
18h 05min
SZZ - TRF
04.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 05min
TRF - SZZ
27.12.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
18h 05min
SZZ - TRF
04.01.
wt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
7h 05min
TRF - SZZ
27.12.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
26h 20min
SZZ - OSL
01.01.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 55min
OSL - SZZ
10.01.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
23h 30min
SZZ - TRF
11.01.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
31h 10min
TRF - SZZ
27.12.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
23h 20min
SZZ - OSL
01.01.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
6h 55min
OSL - SZZ
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

23.01.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
18h 55min
SZZ - TRF
12.12.
niedz.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
20h 30min
SZZ - OSL
27.12.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 25min
SZZ - TRF
12.12.
niedz.
2 przesiadki
Ryanair
15h 40min
SZZ - TRF
17.01.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
22h 10min
SZZ - TRF
27.12.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 25min
SZZ - TRF
04.01.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
10h 10min
SZZ - TRF
07.01.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
23h 45min
SZZ - OSL
17.01.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 25min
SZZ - TRF
28.12.
wt.
1 przesiadka
Ryanair
10h 10min
SZZ - TRF
28.12.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
21h 45min
SZZ - TRF
07.01.
pt.
2 przesiadki
Ryanair
22h 15min
SZZ - OSL
12.12.
niedz.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
22h 20min
SZZ - OSL
27.12.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
23h 20min
SZZ - OSL
05.01.
śr.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
29h 45min
SZZ - TRF
27.12.
pon.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
18h 05min
SZZ - TRF
05.01.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
18h 40min
SZZ - TRF
03.01.
pon.
bez przesiadek
Wizz Air
1h 25min
SZZ - TRF
04.01.
wt.
2 przesiadki
Kilka linii lotniczych
22h 50min
SZZ - TRF
12.12.
niedz.
3 przesiadki
Kilka linii lotniczych
25h 40min
SZZ - OSL
Pokaż więcej wyników
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Wiele miejsc
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza