Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Środkowy Wschód do Chopina oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +52 więcej
ANA,Aegean Airlines, +53 więcej
51
52
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +49 więcej
ANA,Aegean Airlines, +50 więcej
48
49
środa
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +51 więcej
ANA,Aegean Airlines, +52 więcej
50
51
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +49 więcej
ANA,Aegean Airlines, +50 więcej
48
49
piątek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +54 więcej
ANA,Aegean Airlines, +55 więcej
53
54
sobota
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +48 więcej
ANA,Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +52 więcej
ANA,Aegean Airlines, +53 więcej
51
52
wtorek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +49 więcej
ANA,Aegean Airlines, +50 więcej
48
49
środa
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +51 więcej
ANA,Aegean Airlines, +52 więcej
50
51
czwartek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +49 więcej
ANA,Aegean Airlines, +50 więcej
48
49
piątek
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +54 więcej
ANA,Aegean Airlines, +55 więcej
53
54
sobota
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +48 więcej
ANA,Aegean Airlines, +49 więcej
47
48
niedziela
ANA,Aegean Airlines,Air Austral, +50 więcej
ANA,Aegean Airlines, +51 więcej
49
50
Nie wiedziec dlaczego bardzo słaba obsługa pokładowa jak na Emirates.
Nie wiedziec dlaczego bardzo słaba obsługa pokładowa jak na Emirates.
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!
Warszawa Chopina (WAW)Polska
Warszawa Chopina - Środkowy Wschód