Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Wylot opóźniony o ponad godzinę bez podania przyczyn. Walizka nie doleciała. Odbiór,gdy dotarła tylko z lotniska, nie dostarczają do hotelu. KLM przesyłał mi informacje po holendersku zamiast po angielsku.
Bilet anulowano bez powiadomienia nas, pieniądze zniknęły z konta, pracownica siedzi drugi dzień w Denpasar czekając na lot innego przewoznika
Scoot anulował bilet o czym nie zostaliśmy powiadomieni, pracownica 2 dni czeka teraz nadprogramowo w Denpasar na lot innych przewoźnikiem. To wszystko to bardzo duże koszty, pieniądze z rezerwacji Scoot zeszły z konta i dalej nie wiemy co się z nimi dzieje...