Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie do Los Angeles oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +88 więcej
AIR PREMIA,ANA, +89 więcej
87
88
wtorek
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +84 więcej
AIR PREMIA,ANA, +85 więcej
83
84
środa
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +88 więcej
AIR PREMIA,ANA, +89 więcej
87
88
czwartek
ANA,Aer Lingus,Aeromexico, +86 więcej
ANA,Aer Lingus, +87 więcej
85
86
piątek
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +91 więcej
AIR PREMIA,ANA, +92 więcej
90
91
sobota
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +91 więcej
AIR PREMIA,ANA, +92 więcej
90
91
niedziela
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +88 więcej
AIR PREMIA,ANA, +89 więcej
87
88
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +88 więcej
AIR PREMIA,ANA, +89 więcej
87
88
wtorek
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +84 więcej
AIR PREMIA,ANA, +85 więcej
83
84
środa
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +88 więcej
AIR PREMIA,ANA, +89 więcej
87
88
czwartek
ANA,Aer Lingus,Aeromexico, +86 więcej
ANA,Aer Lingus, +87 więcej
85
86
piątek
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +91 więcej
AIR PREMIA,ANA, +92 więcej
90
91
sobota
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +91 więcej
AIR PREMIA,ANA, +92 więcej
90
91
niedziela
AIR PREMIA,ANA,Aer Lingus, +88 więcej
AIR PREMIA,ANA, +89 więcej
87
88
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Bardzo dobra obsługa, jedzenie i wygodne fotele. Pomiędzy fotelami na dole są gniazdka elektryczne a w oparciach z przodu złącza USB. Lepiej wziąć swoje słuchawki na małego jacka, bo te które rozdają mogą nie pasować dobrze do Twoich uszu;)
brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie
Wszystko poszło sprawnie, najmniej satysfakcjonujące są wysokie i wciąż rosnące ceny biletów za tak krótki lot
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Jak zaznaczyłam we wcześniejszej opinii , przez wasz błąd nie mogłam wejść na pokład samolotu
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
Nowiutki samolot, płynny lot, super system rozrywki na pokładzie (filmy itp na telefonie / tablecie pasażera), b.przyjemna przekąska, napoje i ciastka. Dawno nie latałem LOTem, było miłe zaskoczenie.
Najczęściej wyszukiwane loty (Los Angeles) na KAYAK.