Znajdź tanie loty do Aten

ATH

Znajdź tanie loty do Aten

W obie strony
Ekonomiczna
Wichita (ICT)
Ateny Eleftherios V.
wt. 26.01.
wt. 02.02.
Dowolny miesiąc
Porównaj z KAYAK |
Przeszukaj setki stron naraz i znajdź dobre oferty lotów do Aten

Warto wiedzieć

Poza sezonem:

styczeń Najlepszy moment na ominięcie tłumów ze średnio 7% spadkiem ceny.

Szczyt sezonu:

grudzień Najpopularniejszy moment na lot ze średnio 17% wzrostem ceny.

Śr. cena w obie strony

448 zł (średnia cena z ostatnich 2 tygodni)

Dobra oferta w obie str.

44 zł lub mniej

Dobra oferta w jedną str.

28 zł lub mniej

Najlepsze sposoby na znalezienie tanich lotów do Aten

  • Szukasz tanich biletów lotniczych do Aten? 25% naszych użytkowników znalazło bilety do Aten za Z Łodzi – 147 zł w jedną stronę, 155 zł w obie, z Warszawy – 186 zł w jedną stronę, 191 zł w obie, z Gdańska – 114 zł w jedną stronę, 295 zł w obie lub mniej
  • Rezerwuj z przynajmniej 3-tygodniowym wyprzedzeniem, by znaleźć ceny poniżej średniej.
  • Wysoki sezon przypada na styczeń, listopad i grudzień. Najtańszy miesiąc na podróż to styczeń.
  • Wprowadź preferowane lotnisko wylotu i daty podróży w powyższe pole wyszukiwania i odblokuj najnowsze promocje lotów do Aten.
  • Aż 4 linie oferują bezpośrednie loty do Aten z Polski. Jeśli mimo to żadne z połączeń Ci nie pasuje, zarezerwuj przesiadkowe bilety lotnicze do Aten – szczególnie godne uwagi są oferty easyJet, Olympic Airlines, UIA i Lufthansy.
  • Chcesz wyskoczyć na jedną z greckich wysp? Poza sezonem letnim dotrzesz tam właśnie przez stolicę Grecji, łącząc tani lot do Aten z przesiadką na pokład greckich linii Olympic lub Aegean. Jesienią i zimą ceny obu etapów podróży zaczynają się już od kilkunastu euro.
  • Bezpośrednio z lotniska w Atenach dojedziesz m.in. do Pireusu (ok. 90 min), Elliniko (ok. 50 min), a z pobliskiej stacji kolejowej także na Peloponez, który nie ma całorocznego międzynarodowego lotniska.
  • Znajomy odbiera Cię z lotniska po zakończeniu lotu do Aten? Najszybciej znajdziecie się w punkcie spotkań Meeting Point, ulokowanym w hali przylotów tuż obok wyjścia nr 2.
  • Lotnisko w Atenach udostępnia nielimitowane, bezpłatne Wi-Fi, uruchamiane w 45-minutowych sesjach. Po upływie 3 kwadransów wystarczy zalogować się na nowo, aby swobodnie surfować po sieci. Na lotnisku znajdziesz też ok. 20 kiosków internetowych. Limit połączenia wynosi tu 15 min – w sam raz, by odprawić się online albo sprawdzić status swojego lotu do Aten.

FAQ: rezerwowanie lotu do Aten

Które linie lotnicze mają elastyczne zasady anulowania rezerwacji lotów (Ateny Eleftherios V.) w związku z COVID-19?

Ile trwa lot do Aten?

Ile kosztuje najtańszy lot do Aten?

Które linie lotnicze latają do Aten?

Jak daleko jest z lotniska Ateny do centrum miasta Ateny?

Jak nazywa się lotnisko miasta Ateny?

Jak dojechać z lotniska do centrum Aten?

Jak dojechać z lotniska w Atenach do Akropolu?

Czy na lotnisku w Atenach są bezpłatne parkingi?

Lot do Aten z dzieckiem – jakie udogodnienia zastanę na lotnisku?

Gdzie znajdę nocleg przy lotnisku w Atenach?

W jaki sposób KAYAK znajduje tak niskie ceny lotów do Aten?

W jaki sposób Prognoza Cen KAYAK pomoże mi wybrać odpowiedni moment na rezerwację lotu do Aten?

Czym jest opcja KAYAK Mix przy lotach do Aten?

Czym są „elastyczne daty” na KAYAK i w jaki sposób pomogą mi znaleźć lot do Aten?

Ateny Eleftherios V. – Top linie (4)

Wyniki na podstawie opinii użytkowników KAYAK

7,8
Aegean Airlines
Wynik na podstawie 2 969 opinii
7,9
Wejście na pokład
7,9
Komfort
8,5
Załoga
6,7
Rozrywka
7,7
Jedzenie
Opinie o liniach lotniczych

Plusy: "Świetny komfort i miła załoga"

Plusy: "Great service, crew and good food"
Minusy: "One hour delay"

Plusy: "I liked the service once on board. I liked that they had a separate ‘co bus’ to assist those passengers that had a connecting flight to get there quicker. There was candies offered as soon as we boarded them drinks and a Greek breakfast. The flight attendants were efficient."
Minusy: "The flight was 1 hour and 30 minutes late! There was confusion as to which gate to go to for the flight once it was called. They did not call passengers by sections so everyone just crowded the gate waiting to board. It was a bit chaotic and overwhelming for staff and passengers. There was no entertainment and there was no legroom and I am 5’7” so I was quite uncomfortable."

Plusy: "- Crew service was pleasant"
Minusy: "- Misinformed about luggage included in the ticket, had to pay extra money. - Flights delays"

Plusy: "The flight was ok , even though it was delayed 40 minutes"
Minusy: "I was surprised and disappointed when I found out that I had to pay for my Standard luggage 1 suitcase per person cist me an extra $92 USD and I now know that I will also have to pay on the yrip back . You site eas very unclear about this , exttemly disapointing!"

Plusy: "Cabin crew was good."
Minusy: "Delays are unavoidable. But better communication during delays would be helpful"

Plusy: "Love the friendly staff!"

Minusy: "Space wise worse than low cost airlines"

Minusy: "delay in disembarking as well as baggage collection"

Minusy: "Too much of uncontrolled loud talk between passengers above 25 - 30 yrs old on either side of aisle at night 10 - 12 PM without even thinking that other passengers are around. Flight attendants could have been courteous by asking them to keep the noise low. My baggage did not arrive for 4 days in Cairo and no one was responding to calls and even went to airport twice . offices were closed during day time . Last day before leaving with the help of a travel agent I was lucky to get my luggage. There was almost a brawl at airport as people were unhappy because their baggage did not come from tel aviv to cairo. Very poor handling of delayed baggage. Not even a call from the airline. Not sure if it was offloaded in Tel Aviv or Athens."

Plusy: "On time and good service"

Minusy: "Bag fee that I wasn't otherwise notified!"

Plusy: "N8ce airline attendants and they even served lunch!"
Minusy: "All was fine"

Plusy: "Good customer service and unexpectedly good food. Nice staff."
Minusy: "Boarding was late, and it took forever to take off and land. I missed my ferry because of this and had to buy another ticket. Also super small seats."

Plusy: "Overall service was good. The seats were not as tight, some leg space. On the flight to Athens they served drinks frequently."
Minusy: "Food served was not that good."

Plusy: "I did not take the flight as I had to cancel my reservation due to a medical problem."
Minusy: "I'm sure it would have been a lovely flight had I taken it."

Plusy: "Friendly people, quick service."
Minusy: "They charged 35 euro for one luggage. That's too high and nowhere during my reservation did it say that, KAYAK!!!"

Minusy: "They overbooked the flight so we were delayed an hour . The flight was very bumpy an I couldn't hear any of the announcements. The flight attendants didn't seem to know what they were doing at all."

Plusy: "Very friendly flight attendants, good food and pleasant all around'"
Minusy: "Seats pitch is a bit tight, but absolutely tolerable. I'm 6' 190lbs and was comfortable. Seat 3F on an A321."

Plusy: "The food was good. The flight attendants weren't overly friendly but I didn't mind. No problem checking in or claiming my suitcase."
Minusy: "The flight boarded about 45 minutes late, and none of the employees at the desk at the gate bothered to tell anyone why, or when an estimated real boarding time would be. Flight was pretty warm as well, and seats were tight even for the 120 pound person I am. No entertainment, but they did show a map of where we were which was nice."

Plusy: "Flight crew was nice"
Minusy: "There was zero leg room to sit down and the chairs had no cushion, such an uncomfortable time"

Plusy: "dużo miejsca w samolocie, miła obsługa, poczęstunek, punktualność"
Minusy: "nic"

Plusy: "I slept through most of the flight."
Minusy: "Everything else. Especially that I had to pay $60 for one luggage."

Plusy: "Gate staff are able to deal with things"
Minusy: "Check-in can't process baggage charges, so they send you off to an office across the airport, just to find that the payment processing office is closed for a couple hours in the late afternoon. Why don't you just set the baggage check in people up to process a credit card transaction?"

Plusy: "Flight attendants were really nice and friendly"

Plusy: "Loved the free food and coffee, the only airline that I've flown that offers such anenities"

Minusy: "I felt robbed. They made me pay extra for my luggage and norwere on my ticket did it say I had no right to take my luggae of 20 kg. It is really wrong to do that to people"

Plusy: "Friendly staff, good service"
Minusy: "The other passengers were very loud and obnoxious. During boarding it felt like we were a heard of cattle."

Minusy: "The price of the ticket did not include luggage. The biggest problem is that it was not mentioned anywhere during the booking process, and I found out that extra 40$ should be payed for every suitcase at the checkin desk."

Plusy: "Wow, the free meal was awesome. My new favorite airline."

Plusy: "I loved everything :-)"

Minusy: "When I arrived to the airport they told me my ticket had been canceled with no explanation. After 40 min they got me on the flight. I am still not sure exactly what the issue was"

Plusy: "The flight left 40 minutes late and the captain didn't tell us why. Not good."

Minusy: "Was very hot during the flight."

Plusy: "Friendly personnel, helpful, courteous,"

Plusy: "service in-flight was very good"
Minusy: "we waited at the gate they gave on check-in. we sat forever and then realized that our gate had been changed. they almost didn't let us on the flight because we were last minute. they said they called for us at the previous gate, but we never heard any messages"

Plusy: "Flight was great! I was very glad to receive emails about slight time changes. Very good!"

Plusy: "Friendly cabin staff"
Minusy: "Long wait for check in, luggage cost 40E extra...but I didn't know it before...and then one had to leave the check in counter and go somewhere else to do it...taking more time"

Plusy: "Friendly staff, quick boarding, free meal."
Minusy: "Late takeoff, poor legroom."

Plusy: "The help provided by the company for connecting flight."

Plusy: "Surprisingly good airline. New planes. Service is excellent."
Minusy: "The only thing - Heraklion Airport is terrible: outdated, small, with huge endless lines for Security check."

Plusy: "Advanced checkin (48 hrs prior flight). Was able to get emergency exits seats with a lot of space"

Plusy: "Crew is very friendly Seats are not cramped"

Minusy: "I got 178 emails from kayak.com alerting me to over a dozen gate changes when the gate never changed. Why so many?"

Minusy: "I had an economy ticket and I looked it up on line and from what I could tell it included 1 free checked bag. I did NOT have a Go Light fare which clearly did not include a bag. No where in my paperwork did it say a checked bag was NOT included. They make it very confusing. I would have purchased baggage on line and instead had to pay full price at the gate. Very disappointing that it was not clear to me regarding what specifically my ticket did/ did not include."

Plusy: "friendly greek crew"

Plusy: "crew was good. they served food (sandwich) even though very short flight."
Minusy: "not on time"

Plusy: "Comfortable seats. Great flight attendants. Good food."
Minusy: "Boarding was a mess. No announcement, just a bum rush to the bus and over packed us in said bus."

Minusy: "The airline forced us to pay a large amount at the airport for taking one luggage on an international flight. Kayak booking said that one bag would be included in the Fare rules. It was a classic case of bait and switch and an airline taking advantage of a person once they are at the airport and have no choice but to pay extra."

Plusy: "Services is good ."
Minusy: "Food can be better"

Minusy: "Still don’t have my luggage yet"

Minusy: "Time"

Minusy: "Seats in economy section are very close together . There is not enough room for knees...especially for such a long trip."

Plusy: "Excellent crew, good food & movie selection."

Plusy: "very nice crew"
Minusy: "my bagfage was lost"

Plusy: "Reclinable seats."
Minusy: "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."

Plusy: "Fantastic gate agents!"
Minusy: "The food was terrible."

Minusy: "I was seated next to the restroom, which is not a pleasant experience for an international flight."

Minusy: "1. In Flight Entertainment 2. Controlled In Flight Temperature"

Plusy: "Reasonable space in economy class seats"
Minusy: "Staff hurrying us up 40 minutes before departing and threatening to take our bags out of the plane in case we didn’t board then. I had to leave my coffee and run."

Plusy: "Crew was helpful and food was very good"
Minusy: "There was no entertainment on the flight from Vancouver to Amsterdam and this on top of a two hour delay in taking off which led us to have to literally run to our gate in Amsterdam to make the connection to Mumbai"

Plusy: "Seat was good"
Minusy: "Depart on time (1 hour late), hostess put a laptop in the overhead, which fell out and hit me when the bin was opened"

Minusy: "Dozens of high school students screaming and climbing onto seats, crew did not intervene."

Minusy: "We had 4 hour delay causing a stop over at 3am. So yeah"

Plusy: "Nothing"
Minusy: "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."

Plusy: "The flight was smooth, the service was friendly, and the food with plentiful."
Minusy: "Too much activity in the cabin during the flight."

Minusy: "The overall travel was good, no wifi and the entertainment system had a faulty headphone connection, and no place to charge devices other than through a USB port"

Plusy: "Smooth flight."
Minusy: "Seat a little cramped."

Plusy: "The crew was really friendly."
Minusy: "There was a Force Majeur delay in Helsinki due to wings freezing that caused 20 minute delay to Amsterdam and made the interchange stressful."

Plusy: "Shirt flight but well catered, boarding was efficient and quick."
Minusy: "Not lots of legroom but adequate for an hour long hop. It was cold on board and also had to board via steps from outside"

Plusy: "Comfortable and well laid out seat area"
Minusy: "Food was a little substandard for business class"

Plusy: "I bought the Airport tickets for my Russian friend. However customs would not allow her to board the plane unfortunately. That's not Kayaks fault. I would definitely book with Kayak again. Many thanks."

Plusy: "Szeroki wybor"
Minusy: "Brak propozycji w języku polskim np filmów z polskimi napisami"

Plusy: "Wybór bardzo szeroki"
Minusy: "Nic nie jest dostępne w języku polskim"

Plusy: "Food and staff behaviour"
Minusy: "Entertainment"

Plusy: "Nice to have a wrap for the snack."
Minusy: "Would have preferred boarding by row - back of the flight first so would have been more organized."

Minusy: "The cabin crew was racist. She told me to move back from an empty seat just because she wanted one of the guys ( from her country ) to set on it! Very rude and racist."

Plusy: "We got a meal for a 1h flight only"
Minusy: "No entertainment but normal for this type of flight"

Plusy: "We are guessing they either overbooked or they didn't have sufficient passengers on a Tuesday afternoon who's final stop was Glasgow. They rebooked him for 1200 the next day. DFW to MN, St Paul to Schipole, Amsterdam to final destination, Glasgow. So he ends up having to pay for another Lyft back to our apartment in Dallas, then another additional one for the 12 noon flight the next morning. If he didn't have family living in Dallas, he would've incurred a hotel fee too."
Minusy: "He was bumped to the next day due to his flight being cancelled. Then re-booked the next day, with an additional layover. Then due to a 32 minute layover that left 3 minutes sooner..."

Plusy: "Nice flight, nice crew, and a nice experience."

Minusy: "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."

Minusy: "Food"

Plusy: "All cabin crew were courteous. Refreshments were light. Check stuff were helpful, they did devise that the flight was full and due to space hand luggage would prefer to be put in hold free of charge. We did not have any problem with this. Plane was clean."
Minusy: "Service was a little slow going through the gate, it seemed to take a while for everyone to get on board."

Plusy: ".Very much on time with pleasant service."
Minusy: "Can nit find much fault fir a short run!"

Plusy: "The staff the facilities the food all ******. Will definetly look forward to choose both delta and KLM"

Minusy: "Brak jakiejkolwiek reakcji przewoznika na zgloszenie koniecznosci zmiany daty wylotu."

Minusy: "Brak jakiejkolwiek reakcji przewoznika na zgloszenie koniecznosci zmiany daty wylotu."

Minusy: "Brak jakiejkolwiek reakcji przewoznika na zgloszenie koniecznosci zmiany daty wylotu."

Minusy: "Brak jakiejkolwiek reakcji przewoznika na zgloszenie koniecznosci zmiany daty wylotu."

Minusy: "Boarding was a free for all. The travelers did not pay attention to the priorities."

Plusy: "Consistently high standards"
Minusy: "Nothing"

Plusy: "The food was excelent"
Minusy: "I have to pay to pay a little more confort"

Minusy: "Dutch sub titels would be nice."

Plusy: "Professional, welcoming and very friendly crew, well-maintained aircraft, comfortable seat and good food. Keep up the good work, KLM."
Minusy: "Not much to comment on here."

Plusy: "The sandwiches were simple yet just the right touch, on all four flights."

Plusy: "The food was very delicious and it was a lot of it Crew was amazing and helpful"

Plusy: "The plane was clean The crew was amazing, super nice and helpful"

Plusy: "Profesjonalisci. Lot obyl sie bez problemow. Stewardessy mile i uczynne"
Minusy: "Nie mam zastrzezen oprocz tego ze na pokladzie nie byla zapewniona zadna rozrywka - nie jest to jednak duzy minus przy tak krotkim locie."

Minusy: "They didn’t let us board the plane. Allegedly the plane was changed and make us travel by train!! They offered us a compensation but we haven’t heard from them yet. Not good experience at all."

Plusy: "Mało ludzi leciało dzięki temu sprawnie i szybko ale to pewnie zasługa Koronaściemy :-)"
Minusy: "Fotele i ilość miejsca."

Minusy: "Można podać wodę do picia i mały poczęstunek."

Plusy: "I did not fly"

Plusy: "The flight was fine"
Minusy: "Let me know by mail to check in before I got to the airport and save me 35 euro"

Minusy: "Gate announcement was only a few minutes before cut off!!"

Minusy: "The food"

Plusy: "Hats off for the pilots! They did a great job to land the plane during the night on a very-very thick fog. Actually, we were the first plane to land safely in CLJ airport in three consecutive days apart all the other diverted landings to other airports."
Minusy: "6 hours delay due to bad weather."

Plusy: "Prices on in flight purchases"
Minusy: "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."

Plusy: "We landed"
Minusy: "Customer service, communication between check in and boarding agents, clear rules. On time departure as opposed to 60 minute delay on the runway"

Plusy: "The seat not so comfortable but good"

Minusy: "Więcej miejsca na nogi. Brak opóźnień."

Plusy: "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Minusy: "Boarding was a little slow and we were somewhat late."

Minusy: "Better organization on the boarding process, i.e. separate lines for priority and normal."

Plusy: "Price of ticket"
Minusy: "Seats are terrible."

Minusy: "Application instruction on baggage hande king and que to boarding."

Plusy: "Cena za bilet i punktualność."
Minusy: "Bardzo ciasne i niewygodne fotele. Pogoń za zyskiem ma swoje granice. Ograniczam loty w WizzAir do minimum."

Plusy: "Courteous crew, polite and knowledge. Just wish they wouldn't talk so fast over the tannoy! :-)"
Minusy: "To find a way to enforce people to only put their baggage in the compartments above their own seats. If i choose a front-row seat, I find that other passengers have filled the compartment despite sitting nowhere near the front. Given that you pay the most money for front-row/extra leg room seats..."

Plusy: "Nie było źle Ale fakt że odprawę przeszedł nietrzeźwy Pan do którego wezwano ekipe medyczna I.lot opoznil sie o 40min"
Minusy: "Troche wiecej zwracac uwage jacy pasażerowie wchodzą na pokład A nie skupianie i polowanie na walizki.kto ma za duża i może dodatkowo zapłacić."

Plusy: "On time without any delay"
Minusy: "Satisfied"

Plusy: "Kind stevards clean plane no delay"
Minusy: "More comfortable seats but this is low cost company :)"

Plusy: "Wygodne fotele dość czysto"

Plusy: "Czysty samolot"

Minusy: "Never announced for non-priority boarding, so many people were late to flight, causing delays. Much less than minimum leg room required for any normal human. Sat bolt upright with front seat digging into knees for 3 hours. Far from the cheapest ticket, but totally no frills, no food, no entertainment, limited baggage. Wizz Air mobile app barely works when required (for boarding passes, etc) Not enough room in overheads for all the carry on they allowed, had to sit with bag and jacket on my lap for flight, as no room under seat either."

Plusy: "Start i lądowanie o czasie."

Minusy: "Okolo 140 pasazerow z priority i proba ich upchniecia do 1 transferu. Na pokladzie syf brud malaria. Samolot nie byl sprzatany po poprzednim locie. Kolejka priority bez widocznego oznaczenia i z tego powoduprzepychanie sie przez ludzi bez priority."

Plusy: "Dolecieliśmy."
Minusy: "Opóźnienie o niemal 2h, obsługa średnio miła"

Plusy: "Obsługa bardzo uprzejma, pomimo zmęczenia i " długiego dnia""
Minusy: "2h opoznienia"

Minusy: "Lot był.opozniony ponad godzinę do tego jak zawsze mało sprawnie szła kolejka do samolotu!"

Plusy: "I called flight network and was put on hold for about five minutes, simply to get an answer to the question of the baggage allowance - I didn’t see it anywhere when booking the wiz air ticket. They told me that I was slowed one checked baggage and one cabin baggage that would be charged about €40 if it was over 30 kilos (which it was not). At the airport wizz air said that I had chosen online booking (which I had not) and therefore I had to pay a €30 fee. Also they said I had no checked baggage allowance and was charged an additional €150 !!!!"
Minusy: "That I wa given false information that cost me a huge amount of money, And that the booking page does not make it easy to add baggage information."

Minusy: "Did not fly. They wanted $100 to check my bag. I flew another airline."

Minusy: "Jak zawsze lot był.opozniony!"

Minusy: "I went up to the check in desk 4 hours prior check since this was a connecting flight.I asked the employee when can I check in,she told me 1 and a half hour prior boarding,when I walked back the same person told me I have to pay 35 euros for not checking in online.I told her that I have been flying for about 20 years but I have never been charged for checking in at the airport and I also told her she should have told me when I asked her hours before.She just ignored me and gave me a shitty attitude at the Frankfurt airport.I was expecting a professional costumer service,like that I'm being used to by other airlines,but it was a total disappointment."

Plusy: "Podróż przebiegła niezauważalnie szybko w miłej atmosferze pod opieką profesjonalnej załogi."
Minusy: "W tym miejscu nie mam nic do dodania. To był naprawdę bardzo miły i udany lot."

Plusy: "Crew nice,seats ok"
Minusy: "Expensive hold luggage,rip off"

Plusy: "Odlot co do minuty, bezbłędne lądowanie. Brawa dla kapitana Polaka."
Minusy: "-"

Minusy: "Lot opóźniony 1.35h. Duszno. Staliśmy w kolejce do samolotu po czym.z powrotem nas cofnęli. Wody brakło a temperatura przekraczała 35st. Tragicznie!"

Plusy: "Cheap."
Minusy: "Last minute boarding change & overall 1 hr delay"

Plusy: "Płynny lot, dobre lądowanie. Sam lot - bez zarzutu."
Minusy: "Spóźnienie 35 minut, co sprawiło, że uciekł nam ostatni pociąg. Ale jest postęp: poprzedni lot z Luton opóźnił się o 6 godzin."

Plusy: "Zwyczajny spokojny dość długi lot."
Minusy: "Ponad godzina opóźnienia !!! Ale to można zrozumieć. Po wejściu do hali odlotów, pomimo elektronicznej odprawy, posiadaniu wydruku z adnotacją Priority i bagażu podręcznego należy się odprawić przy stanowisku nadawania bagaży (kolejka sic !) w celu otrzymania tzw. paper ticket. Oczywiści w moim przypadku nie dodano czerwonej naklejki Priority Boarding !!! Obsługa przy boardingu nie respektuje usługi pierwszeństwa wejścia na pokład. Pierwszeństwo jest tylko przy przejściu do hali tuż przed wejściem do busa lotniskowego. Potem już i tak wszyscy jadą wspólnie, więc pierwszeństwa wejścia na pokład nie ma. Dodatkowo jeśli zostaniesz skierowany przez kolejnego niekompetentnego pracownika lotniska DWC do niewłaściwego z dwóch autobusów (jeden podjeżdża do przednich schodów, drugi do tylnych) musisz się przeciskać przez cały, pełen pasażerów i bagaży pokład samolotu, ponieważ procedury !!! nie pozwalają przejść do odpowiedniego wejścia, np. tylnego mając miejsca 29. Nigdy więcej Wizzair, którego pracownicy pokładu twierdzą, że odprawa i boarding nie jest zależny od firmy Wizzair. Tylko dlaczego to Wizzair pobiera opłatę za usługi typu Pierwszeństwo wejścia na pokład ?"

Plusy: "Przestrzeń, załoga, czystość, cisza."
Minusy: "nic"

Plusy: "Miła załoga, nowoczesny samolot sprawny odbiór bagaży podręcznych oddanych podczas boardingu-cały lot na +"
Minusy: "Brudne lotnisko po stronie powietrznej, bardzo mało miejsca na nogi..."

Plusy: "Cabin crew podczas dzisiejszego lotu była po prostu genialna! A szefowa pokładu to już w ogóle przeszła sama siebie! Była cały czas uśmiechnięta od ucha do ucha, pomocna i widać było zezalezy jej na tym aby pasażerowie byli zadowoleni :)"

Plusy: "Excellent pilot"

Plusy: "So many crying children"

Plusy: "Spakuj cisza i miłą atmosferą lotu oraz dobre relacje"

Plusy: "Cheap fare"
Minusy: "No entertainment"

Minusy: "It a good option, a good price, i will fly again"

Minusy: "standing 1 hour in the bus before boarding,than telling you that will be 90 minutes late take off"

Plusy: "Stewardessy"
Minusy: "Brak info o tym nad Czym aktualnie lecimy"

Minusy: "Very very routh unprofessionally and disrespectful check in person . I did not receive by boarding pass through the email and was charged with 35 euros to have my boarding pass printed ! The clerk raised his voice and was disrespectful to me and other customers. The flight itself was ok, nothing special but not bad either."

Plusy: "Cena najbardziej mi odpowiadała oraz szybki przelot."
Minusy: "Stewardzi, którzy co chwilę przeszkadzają i namawiają do kupna nikomu niepotrzebnych rzeczy."

Plusy: "Miękkie lądowanie."
Minusy: "Bardzo wysoka temperatura na pokładzie - są to odczucia wielu pasażerów. Mimo opóźnienia gate został otwarty planowo co skutkowało 40 minutowym czekaniem w korytarzu."

Minusy: "Przewożnik bardzo słaby.opóżnienie w obie strony.Fotele na baczność,komfort do kitu. Nigdy więcej nie polecę Ryanair."

Plusy: "On time"
Minusy: "Space"

Minusy: "Brak opóźnień w lotach"

Minusy: "Bagaż podręczny, chociaż żeby mały plecak był. Rozmieszczenie pasażerów jest co najmniej złośliwe."

Minusy: "W samolocie było zdecydowanie za ciepło"

Plusy: "Nowy samolot"

Minusy: "Zdecydowanie regulamin Ryanair w przypadku kiedy chce się zmienić kierunek lotu, datę bądź pasażerów. Ceny z kosmosu, zdecydowanie ostatni raz kupiłam u Was bilety"

Plusy: "Załoga super, bardzo miła obsługa klienta"
Minusy: "Spóźnione loty, zawsze zostaje lęki nie smak niestety"

Plusy: "Mimo to że mój poprzedni lot był spóźniony, dzięki profesjonalizmu pracowników lotniska Kraków zdołźylem na lot do Oslo - Torp"

Minusy: "Samolot niestety mimo, że przyleciał na czas, miał 30 min opóźnienia na starcie..."

Plusy: "Całość podróży przebiegła bardzo sprawnie."
Minusy: "Ciagle zawracanie głowy proponowanymi przez obsługę usługami, ale wiem ze dzięki takim zabiegom linie mogą sobie pozwolić na oferowanie tak atrakcyjnych cen za loty :)"

Plusy: "Sprawnie, bez niespodzianek, o czasie, miła załoga"

Plusy: "Bardzo miła obsługa, co zaskakujące w znacznej przewadze męska."
Minusy: "strasznie dużo handlu"

Minusy: "Odwolany"

Plusy: "cena"

Plusy: "Profesjonalna i sympatyczna kontrola bezpieczeństwa na lotnisku w Balicach. W odróżnieniu od Pyrzowic jednak można kontrolować kulturalnie i w poszanowaniu prywatności."
Minusy: "Znowu prawie 90 minut opóźnienia. Obawiałem się, że nie zmieszczę się w godzinach pracy wypożyczalni samochodów w Alicante."

Plusy: "Ogólnie to tylko miła obsługa jest na plus, reszta to porażka."
Minusy: "Nie dość, że lot był opóźniony, to zmieniono bramkę na oddaloną od pierwotnej o kilometry, trzeba było się cofnąć do sali odlotów, później dwa przystanki kolejką i jeszcze maszerować dobre 400m. Jak już wsiedliśmy, to pilot zakomunikował, że postoimy przy terminalu jakieś 40 minut, bo korytarze powietrzne zwężone, czy coś w tym rodzaju. Na ciepło posiłki tylko po starcie. Masakra jakaś."

Minusy: "Opóźnienie lotu częste w przypadku Ryanair"

Minusy: "Odlot opóźniony o 3h."

Plusy: "Samoloty to taki ładne maszyny :)"
Minusy: "Lot był opóźniony o ponad dwie godziny i nawet jak już wszyscy byli w samolocie, czekaliśmy już z włączonymi silnikami pół godziny. Po wylądowaniu również czekaliśmy 20 min na autobus. Łącznie lot opóźniony o 3 godziny i żadnej rekompensaty ze strony linii lotniczych."

Minusy: "Opóźnienie"

Plusy: "Punktualnosc"

Plusy: "Odprawa bez problemów, przylot przed czasem, miła obsługa."
Minusy: "Nie mam zastrzeżeń do tego lotu i przewoźnika, wszystko ok."

Minusy: "Duże opóźnienie i złe wyrównanie ciśnienia w kabinie przy podchodzeniu do lądowania/ wrzask dzieci i godzinne dochodzenie do właściwej słyszalności dorosłych/"

Plusy: "Wszystko było ok"

Plusy: "bylo dobrze, nikogo nie bylo obok mnie przez dwa loty"

Plusy: "NIC!"
Minusy: "Lot opóźniony o ponad 2 godziny! Przez co spóźniliśmy się na kolejny. Ryanair ze swojej strony zaproponować możliwość przebukowania straconych biletów na najbliższy możliwy lot (za 15 godzin) za jedyne 124 €. Śmiech na sali. Dobrze, ze chociaż do Aten dolecieliśmy cali."

Plusy: "Bardzo przyjemny szybki lot"
Minusy: "Opóznienie lotu powrotnego"

Minusy: "6 godzinne opóźnienie lotu"

Plusy: "Dobrze i na czas"

Plusy: "bezposredni lot"
Minusy: "boarding polegajacy (i to priority) na czekaniu na stojaco przed drzwiami prawie 1h...to brak dobrej organizacji oraz brak jakiegokolwiek szacunku do pasazera...poza tym gdzie tu pririty??"

Plusy: "Wylatując ze STN byłam przemoknięta i przeziębiona po całodniowym zwiedzaniu LDN w ulewnym deszczu. W samolocie szczękałam zębami i siąkałam nosem, widzący to steward od razu zapytał czy potrzebuje czegoś ciepłego do picia, a gorącą herbatę dostałam jeszcze zanim zebrał zamówienia od reszty pasażerów."
Minusy: "Brak cytryny do herbaty :("

Plusy: "Niby tu przebiegło wszystko ok ale nic więcej. Załoga ta sama co w samolocie z Modlina"
Minusy: "Zamówiona Lasange była zimna w środku no i "lasnage z mięsem" - ale bez mięsa"

Minusy: "opóźnienie startu o ponad 2h"

Plusy: "Lot punktualny, za to duży plus."
Minusy: "Mało sympatyczny Personel"

Plusy: "Co tu mówić punktualnie , bezpiecznie. Czyli OK"
Minusy: "Ktoś zauważyła , że samolot latający z Polski lub do Polski powinien mieć obsługę która mówi po polsku i ja się z tym zgadzam. O jakim jedzeniu mówimy? Rozrywka ? Chodzi o zdrapki?"

Plusy: "Sprawna odprawa, zabawna obsługa, CENA"
Minusy: "Lot opóźniony o 2 godziny, fotele niewygodne, wpuszczeni zostali do samolotu ludzie pod wpływem alkoholu i ludzie z za dużym bagażem podręcznym który utrudniał zmieszczenie się w szafkach, spóźnienie utrudniło mi komunikację do miejsca docelowego więc dojechałem spóźniony 3 godziny."

Plusy: "Szybka odprawa, personel uśmiechnięty i pomocny polecam."

Minusy: "Na lotnisku w Porto horrendalna kolejka do kontroli bezpieczeństwa. Dość szybko się posuwała na szczęście. Ale radzę przyjść te 2 godz. przed odlotem. Gate otwarta wcześnie a później czekanie na płycie lotniska na wejście samolotu."

Plusy: "Punktualność."
Minusy: "Strasznie długo trwające sprawdzanie dokumentów, powinno być rozdzielenie na kolejki typu "ludzie z UE, dowody" i "ludzie spoza UE, paszporty""

Minusy: "Duze opoznienie lotu przedluzane parokrotnie. Opoznienie w przeplywie informacji."

Plusy: "Niestety, wracałem bardzo chory. Obsługa starała się być pomocna, jak to tylko możliwe, a Kapitan deklarował awaryjne lądowanie, gdyby była taka potrzeba. Wszyscy byli naprawdę wspaniali!"
Minusy: "To nie jest wina obsługi, tylko przepisów i firmy: jeśli nie masz własnych leków, możesz liczyć tylko na współpasażerów."

Minusy: "Godzinne opóźnienia, ciagle gadanie przez mikrofon. Zdrapki, jedzenie, katalogi, migrena gwarantowana. W dodatku potwornie zimno. Zeby w lato, gdy na zewnątrz jest 30'c, trzeba było siedzieć w długich spodniach, kurtce i chuście i było człowiekowi zimno, to naprawdę przesada."

Minusy: "Prowizja kayaka wysoka w stosunku do ceny na stronie Ryanaira"

Plusy: "We landed safely"
Minusy: "We were charged an additional fee for the flight because we didn't check in before arriving at the airport. You did not tell us we needed too do this. We had very poor internetc and could not check in on line. The ticket agent for Ryan Air was rude, and uncooperative. The flight charged for everything including water. The seats could not recline. This was the worst flight wee have ever experienced. If you are going to continue booking flights on the horrible airline you need to warn them they need to check in early or pay a large fee. We will be contacting you for a refund of this fee."

Minusy: "Not one person from checking in to the flight crew was friendly. I will never fly Ryanair again."

Plusy: "Obsluga"

Plusy: "Seating was not bad. However it seems they made no effort to seat couples together."
Minusy: "My flight over doubled its cost when I got to the airport because I was not able to check in or print a boarding pass beforehand and had not prepaid for luggage. Not sure how that adds up to 208 extra euros when my flight cost 160 euros. I do not have an international phone plan and was not able to do this on my phone but so far have had no issues with getting a boarding pass and luggage completed at the airport. And the service there was terrible. There was no order to the line, people kept pushing in and they would just take them ahead. Also the manner of which they dealt with customers was very rushed, rude, and impatient. This is the second review I have written in my life because I don't feel the need to usually, but I wish I knew this beforehand and wanted to share."

Przeczytaj o liniach Aegean Airlines

Rezerwuj tanie bilety lotnicze Ateny

Najnowsze oferty lotów w obie strony

08.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
KRK - ATH
15.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
ATH - KRK
01.04.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
KTW - ATH
08.04.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 25min
ATH - KTW
17.06.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 20min
KTW - ATH
17.06.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 25min
ATH - KTW
08.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
KRK - ATH
15.05.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
ATH - KRK
01.04.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 20min
KTW - ATH
08.04.
czw.
bez przesiadek
Wizz Air
2h 25min
ATH - KTW
03.06.
czw.
bez przesiadek
Aegean Airlines
2h 20min
KRK - ATH
06.06.
niedz.
bez przesiadek
Aegean Airlines
2h 20min
ATH - KRK
10.06.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KTW - ATH
17.06.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
ATH - KTW
06.04.
wt.
1 przesiadka
Lufthansa
15h 25min
RZE - ATH
09.04.
pt.
1 przesiadka
Lufthansa
7h 45min
ATH - RZE
15.04.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KTW - ATH
22.04.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
ATH - KTW
28.04.
śr.
1 przesiadka
SWISS
6h 20min
WAW - ATH
01.05.
sob.
1 przesiadka
SWISS
8h 30min
ATH - WAW
10.06.
czw.
1 przesiadka
Austrian Airlines
16h 35min
KRK - ATH
17.06.
czw.
1 przesiadka
Austrian Airlines
15h 50min
ATH - KRK
06.06.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 24min
KTW - ATH
10.06.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
ATH - KTW
05.04.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
14h 05min
WMI - ATH
11.04.
niedz.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 40min
ATH - WMI
01.04.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 40min
WMI - ATH
03.04.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 40min
ATH - WMI
19.04.
pon.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 40min
WMI - ATH
24.04.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 25min
ATH - WMI
21.03.
niedz.
1 przesiadka
KLM
12h 20min
GDN - ATH
26.03.
pt.
1 przesiadka
KLM
18h 45min
ATH - GDN
20.05.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KTW - ATH
27.05.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
ATH - KTW
14.04.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
KRK - ATH
28.04.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
ATH - KRK
01.04.
czw.
bez przesiadek
Kilka linii lotniczych
2h 20min
KTW - ATH
08.04.
czw.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
24h 45min
ATH - KTW
24.05.
pon.
bez przesiadek
Aegean Airlines
2h 35min
WAW - ATH
27.05.
czw.
bez przesiadek
Aegean Airlines
2h 35min
ATH - WAW
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów w jedną stronę

25.04.
niedz.
bez przesiadek
Ryanair
2h 24min
KTW - ATH
24.04.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
24h 55min
KRK - ATH
01.04.
czw.
bez przesiadek
Aegean Airlines
2h 20min
KRK - ATH
01.04.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KTW - ATH
22.04.
czw.
bez przesiadek
Ryanair
2h 25min
KTW - ATH
01.03.
pon.
1 przesiadka
Wizz Air
20h 10min
WAW - ATH
24.04.
sob.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
KRK - ATH
14.04.
śr.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
13h 40min
WMI - ATH
21.04.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 20min
KRK - ATH
03.03.
śr.
1 przesiadka
Wizz Air UK
19h 20min
POZ - ATH
26.04.
pon.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
17h 00min
KTW - ATH
27.02.
sob.
bez przesiadek
Aegean Airlines
2h 30min
WAW - ATH
12.02.
pt.
1 przesiadka
KLM
27h 40min
WRO - ATH
14.04.
śr.
bez przesiadek
Ryanair
2h 40min
WMI - ATH
02.04.
pt.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
17h 00min
KTW - ATH
27.02.
sob.
bez przesiadek
Aegean Airlines
2h 30min
WAW - ATH
06.03.
sob.
bez przesiadek
Aegean Airlines
2h 30min
WAW - ATH
31.03.
śr.
1 przesiadka
Air France
11h 15min
WAW - ATH
05.03.
pt.
2 przesiadki
Lufthansa
16h 50min
WAW - ATH
10.04.
sob.
1 przesiadka
Kilka linii lotniczych
11h 55min
GDN - ATH
Pokaż więcej wyników

Najnowsze oferty lotów krajowych

27.04.
wt.
bez przesiadek
Sky Express
0h 55min
SKG - ATH
29.04.
czw.
bez przesiadek
Sky Express
0h 55min
ATH - SKG
15.06.
wt.
bez przesiadek
Olympic Air
1h 00min
CFU - ATH
16.06.
śr.
bez przesiadek
Olympic Air
1h 00min
ATH - CFU
29.05.
sob.
bez przesiadek
Olympic Air
0h 40min
PAS - ATH
31.05.
pon.
bez przesiadek
Olympic Air
0h 40min
ATH - PAS
17.02.
śr.
bez przesiadek
Olympic Air
1h 00min
AXD - ATH
18.02.
czw.
bez przesiadek
Olympic Air
0h 55min
ATH - AXD
06.03.
sob.
bez przesiadek
Olympic Air
0h 50min
SKG - ATH
08.03.
pon.
bez przesiadek
Olympic Air
0h 55min
ATH - SKG
-
1
  • W obie strony
  • W jedną stronę
  • Multi-city
  • Kreator Podróży
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
  • Mieszana
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza
Ekonomiczna
  • Ekonomiczna
  • Ekonomiczna Premium
  • Biznes
  • Pierwsza