Sprawdź, które linie lotnicze oferują loty bezpośrednie z Europy do Rębiechowo oraz w jakie dni odbywają się loty i zarezerwuj loty bezpośrednie.
Wylot bez przesiadek
poniedziałek
Air Canada, Air France, Air India, +20 więcej
Air Canada, Air France, +21 więcej
19
20
wtorek
Air Canada, Air France, Air India, +16 więcej
Air Canada, Air France, +17 więcej
15
16
środa
Air Canada, Air France, American Airlines, +19 więcej
Air Canada, Air France, +20 więcej
18
19
czwartek
Air Canada, Air France, Air India, +16 więcej
Air Canada, Air France, +17 więcej
15
16
piątek
Air Canada, Air France, Air India, +20 więcej
Air Canada, Air France, +21 więcej
19
20
sobota
Air Canada, Air France, Air India, +16 więcej
Air Canada, Air France, +17 więcej
15
16
niedziela
Air Canada, Air France, American Airlines, +19 więcej
Air Canada, Air France, +20 więcej
18
19
Powrót bez przesiadek
poniedziałek
Air Canada, Air France, Air India, +20 więcej
Air Canada, Air France, +21 więcej
19
20
wtorek
Air Canada, Air France, Air India, +16 więcej
Air Canada, Air France, +17 więcej
15
16
środa
Air Canada, Air France, American Airlines, +19 więcej
Air Canada, Air France, +20 więcej
18
19
czwartek
Air Canada, Air France, Air India, +16 więcej
Air Canada, Air France, +17 więcej
15
16
piątek
Air Canada, Air France, Air India, +20 więcej
Air Canada, Air France, +21 więcej
19
20
sobota
Air Canada, Air France, Air India, +16 więcej
Air Canada, Air France, +17 więcej
15
16
niedziela
Air Canada, Air France, American Airlines, +19 więcej
Air Canada, Air France, +20 więcej
18
19
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
Wszystko super. Ma czas, miło, profesjonalni. Tylko customs na JFK to oczywiscie żart
brak informacji że nie będzie ekranów w z filmami :( Przygotowałbym sobie inne zajęcie
Bardzo fajne Lotnisko w Zielonej Górze, wszyscy mili i uśmiechnięci. Tak samo miły, życzliwy i uśmiechnięty Personel Pokładowy. Generalnie LOT oceniam bardzo pozytywnie
Na trasie warszawa dubaj warszawa potezbne jest uruchomienie polaczenia z użyciem dreamlinerow ! B737 Max8 to pomyłka - ludzie stoją na korytarzu, nie można wejść do toalety …;( przednia toaleta tylko dla biznes class. Latam bardzo dużo ale pierwszy raz taka akcja
Sympatyczna cabin crew, przekąski wliczone w cenę biletu, pokładowy entertainment system. Płynny, spokojny lot.
Lotnisko w Ljublanie. brak możliwości zjedzenia czegokolwiek (poza jedną zatłoczoną pseudokafejką przyklejoną do sklepu), brak miejsca żeby usiąść gdzieś z jedzeniem
Opóźnienie startu z Miami, brak możliwości następnego lotu do Gdańska.
Chaos dotyczący wejścia na pokład podano 3 różne bramki w aplikacji
Najszybszy lot na wakacje. Szkoda, że LOT zrezygnował z tych covidowych "charterów".
W danych pasażera wpisano mi nazwę firmy , i nie było możliwości to poprawić , więc w ogóle nie wpuszczono mnie na pokład samolotu i bilet przepadł za prawie 2000 zł , , ale będę do was pisała skargę Zaznaczam ,że nie pierwszy raz kupuję bilet przez internet i nie pierwszy raz lęcę samolotem , Uważam ,że błąd ten leży po waszej stronie , prosiłam o wystawienie FV na firmę, a nie o wpisywanie danych firmy jako pasażera , Pasażerem była Urszula Kaczmarczyk, Wasz błąd drogo mnie kosztował , musiałam zakupić kolejny nowy bilet za 3340 zł , wydałam na bilet grubo ponad 5 tys do Szwecji z wyrazami szacunku Urszula Kaczmarczyk
2.5 hours delay. I turned out that this flight usually has a delay.
Everything perfect. Plane on time and landing also on time.
Wylosowane miejsca- dużo więcej miejsca na nogi i pani stewardesa.
Wylot opóźnił się o 45min, ale boarding był bardzo sprawny a samolot nadrobił w powietrzu i doleciał nawet 10min przed czasem.
Młoda i sympatyczna załoga. Nigdy nie mailem problemów z Ryanair.
Lot był opóźnieniony, wszędzie duszno, bardzo złe warunki w poczekalni. Brak wody do picia!!!!!!
Na lotnisku w Treviso brak iformacji o odprawie oraz nadaniu bagażu. W ostatniej chwili zorientowałem się, że w miejscu innej odprawy można odprawić lot do Warszawy. TRAGEDIA nie polecam
Opóźnienie lotu i totalny brak komunikacji pomiędzy załogą a obsługą lotniska, Dopiero podczas lotu darmowa woda i coś słodkiego i przepraszam za opóźnienie, na lotnisku zgubiono mój bagaż, bez żadnego wsparcia i pełnej informacji.
Fajne było zachowanie stewardess, które umiały zachować się w trudnych sytuacjach .
Bardzo pozytywne nastawienie załogi. Uśmiech personelu pokładowego oraz profesjonalizm pilotów.
Obsługa oraz personel. Nie podobało mi się że lot był opóźniony o ponad godzinę, wejście na lotnisko w Eindhoven trwało 3,5h!